maar kort ongesteld stelde ook niets voor :s maar??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door stefanie, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie

    stefanie Nieuw lid

    27 feb 2006
    1
    0
    0
    Beetje vaag verhaal hoop dat jullie het snappen.
    Afgelopen week ben ik wel ongesteld geweest maar dit was veel minder dan normaal. De klachten die ik altijd heb zoals mega buikkrampen had ik dit keer ook niet.
    Het rare is normaal gebruik ik anderhalf pak maandverband maar nu nog geen eens pak. Ook was mijn ongesteldheid al voorbij op de 4e dag, (deze dag was het al niet meer ongesteld te noemen) terwijl ik normaal altijd nog hevig ongesteld ben als ik op de 5e dag weer met de pil begin. ik vind dit allemaal zo vreemd. En erg veel bloed verlies was het ook niet eens. Ik voel me wel wat raar in mijn buik, beetje drukkend zwaar gevoel geen idee wat dat zou kunnen zijn, zou ik dan zwanger kunnen zijn? af en toe echt een beroerd gevoel in mijn buik af en toe steekjes. Mijn vriend zegt ook gewoon dan doen we een test maar ergens durf ik dat niet echt. Ik ben wel na onze vakantie in januari een paar dagen goed ziek geweest waardoor de pil zeker zijn werk niet meer heeft gedaan omdat ik ik toen ook ongesteld werd. Ik vind het gewoon vreemd ben in de 10 jaar dat ik ongesteld ben nog nooit korter ongesteld geweest dan de 7 a 8 dagen dat ik altijd ongesteld ben en al helemaal niet dat het voorbij was voor ik weer met de pil moest beginnen.

    ik hoop dat jullie dit verhaal beetje snappen en misschien herkent iemand dit? graag hoor ik wat van jullie.

    groetjes Stefanie
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Stefanie,

    als je een paar dagen ziek bent geweest kan het inderdaad zo zijn dat de pil niet goed gewerkt heeft. Een gevolg hiervan is dat je ongesteldheidspatroon anders is dan je gewend bent. De kans dat je zwanger bent is klein, maar wel aanwezig. Ik raad he aan om toch een test te doen, ook al vind je het eng. Dan weet je het tenminste zeker.
    Succes!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina