Ha Loeki, Ik had bij het meelezen al meegekregen dat het erg spannend was allemaal. Geweldig dat het raak is nu!!!!! En nu, lekker van genieten.
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
super loekie! en dat te bedenken dat je vorige maand een flinke dip had he! Na regen komt toch altijd zonneschijn! Veel geluk en gezondheid! Bengel
super loekie! en dat te bedenken dat je vorige maand een flinke dip had he! Na regen komt toch altijd zonneschijn! Veel geluk en gezondheid! Bengel
Gefeliciteerd!!! En wat grappig dat je man het nog niet echt kan geloven, ik geloofde het zelf eerst ook niet hoor toen ik zwanger was
Nogmaals gefeliciteerd Loeki, ik ben echt heel erg blij voor je. Heb zo met je meegeleefd. Gun het jullie van harte. Je hebt al aardig wat kluservaring opgedaan met de trap nu de babykamer nog Het schilderij zal er vast en zeker een heel mooi plekje krijgen.
Gefeliciteerd man! Eindelijk heeft het lange wachten een mooi resultaat opgeleverd. En nu nog 8 maanden wachten op het uiteindelijke resultaat! Groetjes Simone