Het heeft even geduurt (5 maanden) maar ik mag me nu echt zwanger noemen! Ik moet toegeven dat ik nog heeeeeeeeeeeel erg moet wennen aan het idee. Ik ben nu gestopt met roken (gebruik nu nicotinepleisters), drinken en heb vanmorgen mijn overheerlijke zachtgekookte eitje laten staan. Ach.... 't is voor een goed doel!!!!! Liefs Tanja
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hoor meid! En super knap dat je gestopt bent met roken... petje af! Maarre volgens mij mag je tijdens de zwangerschap die pleisters ook niet gebruiken of wel? (niet vervelend bedoeld maar ik wil ook gaan stoppen met roken vandaar dat ik het vraag) Liefs Manuela
Hoi Manuela, Uiteraard is het niet goed dat ik nog steeds nicotine binnen krijg. Het gebruik van de pleisters wordt daarom ook afgeraden. Maar dit neem ik voor lief, omdat ik liever goed en gecontroleerd wil stoppen om het beter vol te kunnen houden. Ik neem liever het risico met tijdelijk een continu hoeveeldheid nicotine (dat wordt afgebouwd) dan dat ik de verleiding niet meer kan weerstaan en weer ga roken. Vandaar. Zeker in het begin, nu dus, ben ik best gespannen en dat vergroot mijn behoefte aan een sigaret. Veel succes! Groetjes Tanja
Nou Tanja, ik vind het erg knap van je! En als je op deze manier het kunt afbouwen zonder weer te gaan roken is dat alleen maar mooi. Ik wens je een heerlijke zwangerschap en natuurlijk een prachtige baby toe! Liefs Manuela