Mn meisie kreeg de afgelope dagen steeds bultjes in het gezicht. En ik dacht dat het die rotmuggen waren omdat ze mij ook altijd moeten hebben. Nu vond ik een stel van die bultjes er ineens verdacht veel als blaasjes uit zien. En vandaag aan het einde van de dag zijn er 3 ERG verdachte bultjes die een beetje op in drogende blaasjes lijken... Maar dus alleen op het gezicht en een oortje... Het heerst wel op school en ik weet dat het niet zo heftig hoeft te zijn in het eerste jaar als er BV gegeven word (zo is mn eerste er ook onderuit gekomen toen ik het had op mn 24ste toen hij nog geen jaar oud was) Maarja dan nog begint het toch op de buik? Of kan het dan ook stiekem gewoon alleen een paar op de wangen zijn? Rare zooi weer Ze is ook flink eigewijs/vervelend de afgelope dagen. Schreef dit toe aan alweer die tandjes die maar zitten te vervelen maar zich niet laten zien. Maar daar twijfel ik nu ook over. Ga morgen toch voor de zekerheid even naar de HA denk ik. Want als dit geen waterpokken zijn wil ik even zeker weten dat het niks engs is... Misschien hebben we gewoon erg vage muggen binnen dit keer?
Als het waterpokken zijn: Ik geloof inderdaad dat ze het onder het jaar heel licht kunnen krijgen, soms maar enkele pokjes, omdat ze nog afweerstoffen van de moeder hebben. Je hebt wel een kans dat het nog eens komt, omdat ze zelf nog niet goed genoeg afweerstoffen heeft opgebouwd.
Quinn heeft het in het najaar gehad. En hij had een stuk of 10 blaasjes op 1 hand en 2 op zijn buik ofzo. Ze hebben er ruim 2 weken gezeten dus denk dat het echt de waterpokken zijn geweest. Hij was toen ruim 2 jaar oud.
Hmz nu bedenk ik me...is de HA er morgen wel...koninginnedag... Tja als ze de waterpokken heeft is ze nog steeds de enige van mn kinderen die het gehad heeft...al hoewel...moet even na zoeken of mn eerste tegelijk met mij nou ook wat blaasjes gehad heeft of niet... Nu hebben beide heren iig nog steeds niets. En juist degene waarvan ik zeker ben dat die nog niks gehad heeft is mogelijk in contact geweest met besmette kindjes. Rare ziektes toch altijd die "kinder" ziektes. Maar als ik jullie zo hoor dan denk ik dat t toch raak is.