Hallo, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben en ik ben uitgerekend rond 2 februari. Ik zou het leuk vinden om met andere zwangeren te schrijven die ook rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Het andere forum van de februari maand vind ik te druk, ik kan het niet meer bijhouden. Daarom start ik een nieuw topic. Ik ben met de 1e zoek-ICSI poging zwanger geraakt.
Hallo, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier na 13 maanden mmm afgelopen weekend positief getest. Dat was na onze tweede iui. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Ik ben nog wel heel erg onzeker. Ik vind het erg spannend Tot de eerste echo.
Hoi, ik heb de 1e echo 23 juni. Net na het weekend. Spannend he? Gaat alles nog goed? Heb jij al kwaaltjes?
Hoi hoi allereerst gefeliciteerd! Ik kom hier ook mee schrijven ik weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben. Na 2 jaar mmm en dit is de 4e icsi poging was ook tevens mijn laatste cryo dus ik kon niet blijer zijn. Maar ik ben zo verschrikkelijk onzeker over alles wat ik voel. Ik heb mijn eerste echo trouwens 30 juni, want na berekening ben ik als het goed is uitgeteld op 8 februari. Hebben jullie al ergens last van?
Ik ben ook 8 februari uitgerekend. Hier al voor de nod ineens ontzettend misselijk en beroerd. Dit was ik tot dinsdag, toen was het 's avonds ineens weg. ook had ik steeds koud, vooral 's avonds maar ook dat is nu weg. Dat maakt me allemaal super onzeker. Wel vanochtend weer getest en die was wel donkerder dan maandag. en maandag getest met de digitale die zei 1-2 weken. Het enige wat ik nog heb is overdag meer moe en wat last van een soort spierpijn in mn buik en af en toe in mn lies. Gebruiken jullie verder nog medicijnen? Ik nog wel utrogestan.
Ik gebruik helemaal niks meer, heb na de terugplaatsing nog een halve pregnyl moeten spuiten als ondersteuning maar dat was het. Maar ik werd 3 dagen voor mijn nod dus strontverkouden en het is nog niet voorbij zeer vervelend met slapen. Maar dat onzekere ken ik haha dat zal voorlopig ooknog niet weg gaan denk ik. Daar heeft de mmm een grote inpact in gehad vermoed ik. Ik heb vandaag ook nog getest was gelukkig ook een stuk donkerder. En die pijn in de liezen heb ik ook best wel heel erg meerdere keren op een dag. Nou dames op naar de eerste echo
Hoi dames, gefeliciteerd! Ik vind het ook leuk om in een kleiner topic mee te kletsen. 2 jaar in de mmm gezeten en deze maand spontaan zwanger geraakt. Zouden eigenlijk onze eerste ivf ingaan vorige week. Dus weet niet zeker of ik hier "hoor". Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik sluit me hier ook graag aan, sinds afgelopen donderdag is duidelijk dat ik zwanger ben van de tweede IUI! Zo blij!! Ik heb op 3-7 de eerste echo in het ziekenhuis, dat is rond de 8 weken... Waarschijnlijk is mijn uitgerekende datum 15-2.
Wow purplebee wat spannend met 3 eitjes! Heb je een vermoeden/voorgevoel? En wat hoop je? Hoe dan ook bijzonder natuurlijk!
Ik heb heel sterk het gevoel dat het er twee zijn... We gaan het zien! Ook met drie zouden we erg blij zijn, al is dat wat minder praktisch allemaal. Het liefst heb ik er eentje tegelijk, dan kan je het kindje alle aandacht geven en wennen aan het moederschap. Ik vind het erg spannend allemaal! Hebben jullie dat ook, dat het zo onwerkelijk voelt na de MMM om dan ineens een positieve zwangerschapstest in je hand te hebben? Je werkt er zo lang naar toe en dan is het ineens zo ver! Voor mij is het ook de eerste keer in bijna drie jaar dat ik een zwangerschapstest doe, ik werd altijd keurig op de geplande dag ongesteld...
Ik ben echt met vlagen erg onzeker. Ik test ook om de dag. Vandaag weer met de digitale getest. Afgelopen maandag zei die 1-2 weken en nu 2-3. Dan ben ik weer even gerustgesteld. Ik had trouwens ook 2 eitjes maar weet wel bijna zeker dat het er nu maar eentje is.
Welkom allemaal en gefeliciteerd! Super Videlsje dat je zwanger bent geworden met de laatste ICSI poging! Dat geeft een hoop vrouwen hoop in de MMM!! Ik had het geluk dat het gelijk raak was bij de 1e poging met een verse TP. Gek genoeg voel ik me er een beetje schuldig over, als ik al die andere hartverscheurende verhalen lees van de vrouwen die al een lange tijd middenin het traject zitten. Wow purplebee, een drieling misschien. Dat is heftig! Wij weten vrij zeker dat het er eentje wordt, er is er maar 1 teruggeplaatst in het ziekenhuis namelijk (Of het moet een een-eiige tweeling worden.) Ik had ergens al het vertrouwen dat ik zwanger was voordat ik de uitslag zag, gek he?! Ik heb soms ook steken in mijn lies als ik me ineens uitstrek. Verder begin ik me moe te voelen. Gisteren had ik een drukke dag, en ik kon bijna mijn ogen niet open houden s middags. Dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook. Afgelopen dinsdag ben ik gestopt met utro bolletjes, die heb ik sinds de punctie gebruikt. Nu enkel nog aan de folium. Fijn dat ik van de hormonen af ben.
1e echo: Kajsa........... 23 juni Mnr.............. 20 juni Mama Lucy... 20 juni Videlsje........ 30 juni Purplebee...... 3 juli Uitgerekende datum: Kajsa............4 februari, 1e ICSI, 2e kindje Mnr.............. 8 februari, 2e IUI, 2e kindje Mama Lucy.... ??????, spontaan, 1e kindje Videlsje........ 8 februari, 4e ICSI, 1e kindje Purplebee..... 15 februari, 2e IUI, 1e kindje Ik hoop dat ik zo alles goed heb ingevuld!
Dat is inderdaad heel overzichtelijk! Hier nog utro tot de echo en dan zal ik wel horen of ik moet stoppen of doorgaan.
Ik kom uit op 6 februari denk ik. Een drieling poeh dan zou ik echt even moeten slikken hoor. Hartstikke welkom natuurlijk maar lijkt me erg zwaar. Omdat t bij ons spontaan is zal het er waarschijnlijk gewoon 1 zijn al hoopt manlief wel op 2. Het zit wel in de familie. Ik slik op advies van de fert. Arts een hoge dosering foliumzuur en kinder asperine. Nu zit ik te twijfelen of ik extra vitamines moet gaan slikken. Wat doen jullie? Ik eet bijv. Nooit vis. Is het dan verstandig om visolie te gaan slikken?