Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra leuke kamer heeft Indy hoor! Mooie klamboe ook!!! die hebben wij ook nog liggen van Kyra's babykamer!

Nou ik ga naar bed...Kyra net een uur aan het "miepen" geweest maar nu slaapt ze en Dinja ligt ook al een half uur te slapen. Hopelijk slapen ze nu beide een keer door.....

Tot morgen allemaal!

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier was het 5.45 uur dag, maar ja was te verwachten, omdat ze zo vroeg in bed lag.

Carla, de klamboe was ook van indy's babykamer. Heeft een hele tijd in de kast gelegen....

Hier een rustig dagje. Indy zo naar psz....ik wat opruimen enz, en wat boodschappen doen. En vanmiddag ff foto's halen, over de markt, enz.

groetjes sandra

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Wauw mooi kamertje Sandra! :)

En Carla hebben ze beide goed geslapen vanacht?

Hier druk dagje. Eerst boodschappen doen en vanmiddag naar de PSZ. Ik blijf er dan bij deze keer. Zodat ik kan zien hoe zo'n dagdeel in zijn werk gaat. Tja, straks met de baby heb ik geen tijd om te gaan kijken. Dus dan nu maar.
    Heb er geen zin in maar goed. Wie weet word het wel leuk ;)

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Joehoee! Weer kwart voor zeven! Weet niet wat ik meemaak joh/ Echt superfijn. Voel me eindelijk weer eens iets fitter.
    Vanmlorgen yara nr de psz gebracht, ze mochten in pyama voor de voorleesdagen. wel grappig om te zien!
    Daarna wat boodschappen met seth gedaan. Over een uurtje komen hier de sph meiden bijkletsen ene broodje eten, dus nog even het huis een beetje aan kant.
    Mn moeder was zo liefr om even yara op te halen.

mamzie is toch best leuk om een keertje mee te kijken? ik zou dat best wiollen hoor, bij ons doen ze dat niet

sandra oei dat is vroeg ja! en foto's halen bij de fotograaf vr een van je shoots of van jezelf? bestel je nooit via internet?

carla ik heb zo hard geduimd! hoe ging het?

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

ben ik ook weer eventjes.

Sandra
    dat ziet er leuk uit! kei gezellig, kwa breedte lijkt het kamertje een beetje op die van Devin geloof ik.

Lidwina
    leuk dat prikbord, en wat ontzettend leuk die vlinders zo!
    Ennuh zo'n klamboe en hartjes enzo heeft kyana ook allemaal, ziet er zo ontzettend schattig uit.

uhmmm

juut
    wat heerlijk, die kleinste van je leert het wel!

hedwig
    toch kei leuk joh!
    en met baby komt de tijd ook weer ;)

hier vandaag even voor bewoonster kleren kopen.
    en daarna voor een carnavals pak, zal me wat geven want mam pap, broer schoonzus, petekindje en wij willen allemaal hetzelfde.....

iemand nog intresse in een MEIDEN CARNAVALSPAKJE??
    Er staat maat 92 in, kyana had het aan toen ze nog niet kon lopen dus ff denk haar eerste carnaval met 11 mnd.
    Is een rokje en een shirtje vandaar dat dat kan. een ontzettend schattig DUIVELTJE.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow vergeet ik helemaal te vertellen dat het gisteren bij de bedrijfsarts super goed ging! ben erg blij, ben nu eindelijk eens gehoord, end at voelt enorm opgelucht!
    Ik hoef nu niet emer als gek op te bouwen, nu eerst nog 2 weken 4 uur en dan evaluatie en uitbouwen van taken en na 2 wkn kijken of ik 5 uur aankan...

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : Hé dat zijn nog eens goede ontwaaktijden he :)
    Zo te lezen bij jullie op de PSZ ook voorleesdagen. Ook over de wiebelbillenboegie? hihihi

@Anniek : kijk, ook al goed nieuws :)
    Wat fijn meis dat het gesprek goed ging!

Kijkdagje : ja, is ook wel leuk. Maar ben smiddags zo lamlendig de laatste tijd. Nuja, eigenlijk nu al na de boodschappen. En als Erik dan naar de PSZ is dan crash ik op de bank en doe lekker NIKS!
    En nu dus middagje opletten. Nuja, de juf zei dat ik niks hoefde te doen en dat ik daar ook lekker de hele middag op de bank mag zitten hihihi. Dus dat is wel fijn.
    Want eigenlijk zijn zulke dagdelen dat de mama's de juffies een beetje meehelpen. Maar ik als hoogzwangere hoef niks te doen ;)

Ben alleen benieuwd of Erik wel leuk zal vinden dat ik blijf. Hij kan vaak nooit wachten tot ik weg ben als ik hem naar de PSZ breng.
    Gisteren al tegen hem gezegd dat mama dan niet weggaat. En toen zei ie dat HIJ dan wel weg zou gaan. Nuja zeg! :p

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier is Joris nog steeds ziekjes, pff... Nu al 4 dagen! Slaapt pas tegen 11 uur 's avonds tot een uur of 7/8. Dus echt heel weinig voor zijn doen. En de rest van de dag soms actief, soms niet... En vooral jantje huilt, jantje lacht... Heel vermoeiend soms!

@ Hedwig -> nou dan ben ik eens benieuwd vanmiddag of Erik je ook komt ophalen van school, zoals jij normaal bij hem doet :D

@ Sandra -> wat een gezellige meidenkamer!

@ Judith -> joehoe, go Seth! Ja er kwamen allemaal carnavalsspullen tevoorschijn wat ik 'kwijt' was! Niet echt kwijt, maar nooit meer gevonden :) Dus nu weer compleet...

@ Anniek -> succes met het zoeken naar een geschikt carnavalspakje voor jullie allemaal!

Weet het even niet meer... Joris is dus nu ook gewoon thuis ipv de psz. Zometeen maar eens even verzorgen, aankleden. Misschien even een blokje om voor een frisse neus te halen...

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Wat zijn we weer ver gezakt! Hier lekker bijgekletst, de kindjes waren gelukkig ook lief (allemaal meiden zonder kids dus die snappen het net wat minder allemaal he..)
    Seth alleen weer kort geslapen, dus twijfel of ik m vanmiddag nog even op bed leg.

miranda arme joris nog steeds niet fit

mamzie hoe was het? wat een wijsneus die erik dat ie zei dat hij wel weg zou gaan

anniek wat fijn eindelijk een positieve ervaring bij de bedrijfsarts!

10. goede middag eigenlijk alleen maar dr overheen gekeken maar wel sandra,s foto,s bekeken,leuk kamertje van indy,
    iemand vroeg of youri nog smiddags sliep,

yes hij slaapt smiddags nog 8 van de 10x nog,mn schoonmoeder snapt er niks van die zegt elke keer hij word bijna 3jaar en slaapt smiddags nog das toch niet normaal,nou laat lekker doen denk ik zo,stefan sliep toen hij 1 was smiddags niet meer!
    nou vandaag youri op t potje laten plassen op 1 ongelukje na hij was zo aandachtend babytv aan t kijken toen riep hij in eens ohh nee nou is mn broekje nat,ik zei geef niks hup op t potje en er kwam nog n beetje meer.

hij heeft vandaag maar 1x gezegt mama ik moet plaasen ik moest zo lachen toen hij dat kwam zeggen normaal hou ik de tyd n beetje in de gaten en zet hm dr dan ff op!

ik ga nog ff wat zippie,s downen hihih doeggg

11. juut ben eens aan t kijken op die site idd leuke spullentjes
    ik was ff bij de sesplakkaat verf aan t kijken,zitten leuke dingen bij zal de rest ook eens bekijken!!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier slaapt Erik ook nog hoor smiddags ;)
    Ach, de een heeft het nog nodig en de andere niet.
    Erik heeft maar heel af en toe dat ie niet wil gaan slapen. Meestal in het weekend.

Heb dus geholpen op de PSZ. Hihihi was wel heel leuk! En jeetje wat vliegt de tijd zeg!
    En Erik snapte er maar niks van. Die hing de hele tijd bij me. Af en toe ging ie wel wat anders doen maar meestal was ie bij mij.
    Volgens de juffies was ie heel anders nu ik erbij ben. Veel vrijer enzo. Meestal zegt ie niet zoveel en nu praatte ie dus ronduit. En hij luisterde nu dus totaal niet naar wat ze zeiden en anders doet ie altijd braaf wat hem gezegd word :)
    Wel leuk om te weten.
    ook leuk om te zien hoe de andere kindjes zijn. Vooral de meisjes zijn schatjes zeg!
    Er waren er nog steeds 4 ziek. Dus nog steeds maar 9 kindjes op de groep. Dus wel stukkie rustiger dan anders zei de juf.

Maar ben nu wel behoorlijk moe hoor! Wel last van m'n bekken dus morgen maar een rustig dagje in plannen. ;)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat fijn dat de kindjes zo lief waren! En idd, vriendinnen zonder kinderen begrijpen sommige dingen idd niet rondom kinderen.

@ Hedwig -> wel leuk voor de juffen, zagen ze Erik eens van een andere kant!

Hier ligt Joris nu net in bed. Hij was moe en wilde naar bed, teken dat die echt moe en ziekjes is! Dus omgekleed, verzorgd, verhaaltje en lekker in bed gelegd. Al voordat ik de deur uit was sliep meneer...

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo hier weer rust in huis :)
    Nig even gauw getankt, anders had ik morgen de snelweg niet gehaald vrees ik.

Miranda ik hoop dat joris nu weer een goede lange nacht maakt!

Mamzie wat grappig dat erik nu zo anders was. En heerlijk hoor, dat hij nog slaapt 's middags!

Krullie nou jartstikke knap van youri hoor gaat toch zeker de goede kant op nu!

15. Hallo,
    even een teken van leven. Wel gelezen, maar te moe om te reageren. Ik ga zo lekker naar bed. Morgen halve dag werken (hoop ik) en dan alles voor bereiden voor Renske d'r verjaardag..

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jayson slaapt 's middags ook nog hoor, af en toe niet, maar meer wel dan niet.
    Ik ging geloof ik zelf toen ik op de kleuterschool zat na schooltijd nog een uurtje liggen.

Hopelijk slaapt Joris lekker Miran, hier inmiddels ook een kindje dat heel veel moet hoesten en dus vanochtend er op tijd uit wilde (voor hem is 7.45 uur vroeg) vanmiddag 2 uurtjes geslapen en nu net erop. Ben benieuwd vannacht. Hij heeft neusspray en hoestdrankje gehad, we wachten af.

Hedwig, leuk hoor zo'n middag. Heb ook altijd het idee dat Jayson op de psz niet zo spraakzaam is als thuis, zal dat binnenkort eens vragen.

Juut, fijn dat de kindjes zo lief waren, en is idd zo mensen zonder kinderen snappen meestal niet zo goed waar je het allemaal over hebt.................of ze weten het juist beter dat is ook vaak haahah.

Ga nog wat tv kijken, lekker in de douche en op tijd naar bed (en wanneer ik dit zeg lig ik er meestal laat in hahaha).

Fijne avond allemaal nog.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> wat leuk, alles voorbereiden voor de 1e verjaardag van jullie kleine meisje!

@ Judith -> idd wel handig dan dat je nu getankt hebt!

Hier slaapt Joris nog steeds (ssst!) Wel 1 keer al wakker geworden, maar gelukkig zo kunnen kalmeren. Denk dat ik morgen toch maar even naar de apotheek ga. Mijn huisarts zegt dat hoestdrankjes allemaal niet werken en gewoon verlichten meer niet... Dus die raad aan dat nooit te kopen. Maar hij hoest nu al vanaf zondag 's nachts de longen uit zijn lijf! En soms echt tot kokhalzend toe! Net dus ook zo wakker geworden, ja logisch dat hij dan even overstuur is... Het is ook wat met zieke kindjes!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Alleen even een ego berichtje vanuit hier, sorry..

Gisteren uiteindelijk weer pas om 23.00 uur kunnen gaan slapen. Ging vroeg naar boven maar na 5 minutren was Kyra alweer aan het hoesten en daardoor werd Dinja ook wakker. Om 21.45 sliepen ze beide weer, maar Dinja werd een half uur later WEER wakker. Jac haar uit bed gehaald want die was toch nog beneden, maar ze krijstte alles bijelkaar dat ik ergek van werd boven dus toch maar weer naar beneden om haar stil te krijgen...Dus om 23.00 uur eindelijk rust in de tent. Dinja die nacht nog een paar keer horen hoesten, maar niet eruit. Wekker ging weer om 5.15 uur want Jac moest vroeg beginnen. Doodmoe nu dus..

Naar de ha geweest met beide kids: Kyra antibiotica kuur van een week want heeft een bacteriële infectie. Bij Dinja en mezelf is het een virus wat vanzelf over moet gaan.....

Nou dames sorry voor het hele verhaal.....ga proberen te slapen....

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames,

Juut miste me en vroeg om een update, dus maar even tijd gemaakt.... ;)

Nou, een deel twee! Dat was wel even zoeken!

Hier gaat alles zijn gang. Met Bas naar het cb geweest 2 weken geleden. Hij was weer prima gegroeid, een kilo precies in een maand. Het was me alleen opgevallen dat zijn oren niet helemaal recht stonden en zijn hoofdje iets afgeplat was dus even navraag gedaan en een verwijzing gekregen voor fysio. Die is geweest vorige week vrijdag en komt morgen weer. Het leek niet al te erg en we zijn er mooi optijd bij. Hij ligt nu overdag in een zijligkussen om hem te laten wennen ook de andere kant op te liggen.

Hij lacht erg veel, is een supervrolijk mannetje! Sinds een dag of drie is hij druk aan het proberen naar voedingen om de vier uur te gaan en dat lukt hem steeds beter. 's Nachts slaapt hij zeker 6 en soms zelfs 8 uur, dus ik ben erg tevreden!

Lotte en Martijn kwakkelen al weken met verkoudheid en hoesten. Af en aan dan weer wel en dan weer niet naar school. Af en toe hele hoge koorts, maar ze lijken er niet echt last van te hebben.

Ze zijn zich echt enorm aan het ontwikkelen en ze nemen het steeds vaker iets te veel voor elkaar op. Als ik dan boos ben op de een staat de ander achter me te roepen: laat hem/haar met rust! Dus ik heb het er wel mee te stellen hoor! Maar goed, dat zal ook wel weer overgaan.

Ik heb geïnformeerd voor de basisschool en beleid daar is om ze in de kleuterklas in verscillende klassen te plaatsen en ze in groep drie weer bij elkaar te plaatsen om onder andere dit soort gedrag te verminderen. Ik denk dat ik daar wel voor kan zijn, al was mijn eerste reactie dat ik het niet wilde. Maar goed we gaan eerst nog de school bekijken binnenkort, dus dan weten we in ieder geval of we er een goed gevoel bij hebben.

Voor hun verjaardag hebben we fietsjes gekocht, ik hoop dat ze het snel leren zodat ze op het fietsje naar school kunnen en ik ernaast kan lopen met de wandelwagen. Dat lijkt me fijn als het zometeen weer mooi weer word!

Nou, ik zal zorgen dat ik vanavond nog af en toe langs kom, dus als iemand nog vragen voor me heeft.... :)

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    mmm helaas Dinja alweer hoestend wakker...dus voorlopig nog geen bedje voor deze vermoeide mama.....

Deel Deze Pagina