Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zo de kids slapen, manlief is darten, dus heb het rijk alleen! Duik dus lekker vroeg m'n bedje in, want afgelopen nacht was weer knudde...
    Dinja was wakker van 1 tot half 4....Ze knaot steeds wat meer op, maar eet nog erg weinig. Gelukkig wel weer plasluiers, want dat had ze gisteren niet. Morgen een lange dag op het werk met vergadering tot 17.30 uur....

Juut gelukkig dat ze tot nu toe niks gevonden hebben bij Yara. Misschien idd een groeispurt.

Marijke wat heerlijk lekker naar het strand geweest!

Sandra idd even showen die nieuwe schoenen!!!

Anniek hoe gaat ie daar?

Miranda lekker he dat weer! Hier vanmiddag een heel stuk gaan fietsen met de kids in de fietskar!

Patries weer hard gewerkt!

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??

Alvast voor morgen en weer even up to date gemaakt!

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames!

Hier vandaag druk geweest, vanavond nog even naar een kledingbeurs geweest. Heb voor Lotte een t-shirtje, rokje, broek en jurkje, voor Martijn een broek en twee shirts en voor Bas 5 shirts en twee broeken. Was maar 25 euro kwijt! Jammergenoeg was er niet zo heel veel te krijgen voor Lotte en Martijn, had ook gehoopt op zomerjasjes, maar helaas!

Vanmorgen Bas zijn kast uitgemest en onze eigen nieuwe kledingkast op orde gemaakt. Bas slaapt sinds een paar dagen op zijn eigen kamertje, dus we konden eindelijk een kast op onze kamer neerzetten! Bas doet het erg goed op zijn eigen kamertje.

Vanmiddag nog even wat was weggewerkt en daarna nog naar het net opgeleverde huis van mijn broertje en sschoonzus. Lekker even aan de champagne geweest. Mooi huis krijgen ze hoor! Erg groot voor een rijtjeshuis, ik stond echt verbaasd van de grootte!

O, en toen ik net thuis was van de kledingbeurs ook nog even Bas voor de eerste keer van een lepeltje laten eten, een rijstebloempapje met vanillesmaak. Hij vond het erg interresant en lekker!

Ben nu dus wel uitgeblust! Ga even lekker languit op de bank....

4. GOEDE MORGEN ALLEMAAL

HIER STAAN DE CADOOTJES AL BUITEN OP HM TE WACHTEN HIJ LIGT NOG LEKKER TE DUTTEN,FF VLUG DOUCHE EN LEKKERE BROODJES BAKKEN VOORDAT HIJ WAKKER WORD DE REST HEB IK GISTER AL KLAAR GEZET!

iedereen fijne dag vandaag en tot?? we zien wel... :D

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

YOURI VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG. OOK VOOR PAPA EN MAMA.

Hier indy zo naar de psz. Ik een rustig ochtendje, alleen boven ff stoffen en zuigen en de rest rustig aan. ben WEER eens opgestaan met hoofdpijn.

Zal straks ff foto's maken van de schoenen.

@marian, ook heerlijk geslaagd op de kledingbeurs. Hier is er zaterdag nog een dus dan ga ik ook nog even.

@marijke, heerlijk zo dicht bijhet strand.

@carla, hopelijk een betere nacht gehad vandaag.

@juut, fijn dat de uitslag goed was, alleen raar dat yara met tijden zo'n dag heeft dat ze zo moe is....wat zei de h.a. ervan?

groetjes sandra

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Youri gefeliciteerd met je verjaardag!

hihihi maak je wel foto's krullie van als ie de kadootjes ziet?

Hier :
    Ff ego bericht ( alweer )

Gisteravond Owen flink overgeven :(
    Moest eigenlijk wel lachen ( slecht he ) want Erik was net met Owen aan het kroelen en Owen die projectiel braakt toch! :$ Alles onder! De bank, de kussens, IK.
    Je had Erik moeten zien kijken! Dat beteuterd gezichtje! Ik kwam niet meer bij! :D

Erg he :)

Maar goed, lachen was van korte duur. Erik lag net op bed rond 8 uur en toen heeft ie weer zijn hele bed ondergekotst :(
    Ik was net Owen aan het voeden. Roept Richard : Hedwig help, Erik heeft weer alles ondergespuugd.
    Ja, daag. zit nu met Owen en die zit ook al tegen kotsen aan. Knap het zelf maar op. Heeft ie wel gedaan :)
    Schone pyama aan. En toen : BLLEEGHHH Alles weer onder :(

Dus Erik tussen ons in geslapen maar weer.

Owen heb ik nu op rantsoen staan. Meer krijg ik er ook niet in hoor.
    Ipv 140 cc krijgt ie nu meer 70 cc max op.
    Maar daarmee gaat ie tenminste niet overgeven ( afkloppen )

Maar betekende wel dat ik om de 3 uur eruit moest vanacht.

Richard hele nacht doorgeslapen. Werd totaal niet wakker.
    Dus hij staat op vanmorgen. Heb me toch slecht geslapen zei ie.

GGRRRRR
    ;)

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : Hmmm geen enge dingen dus. Ook geen bloedarmoede?
    Mischien kan je dr Floradix voor kinderen geven? Dat is goed tegen de vermoeidheid en weerstand verhogend.

balen dat het niet goed ging op je werk zeg :(

@Marian : ow wat goed van Bas zeg! Lekker op zijn eigen kamertje :)

@Marijke : Ow lekker joh als je zo dicht bij het strand woont. Ben jaloers! :D

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Youri -> gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Maak er een geweldige dag van :D

@ Esther -> en manlief natuurlijk gefeliciteerd!

@ Hedwig -> goed begin van de nacht dus... Hopelijk gaat het snel beter daar met de 2 mannetjes!

@ Marian -> toch nog iets kunnen scoren voor weinig geld! Altijd mooi meegenomen!

@ Sandra -> ik kan je de hand schudden... Hier ook opgestaan met hoofdpijn...

Zo Joris aankleden, naar school brengen en voor mij lekker rustig aan.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even snel een leuk fotootje van gisteren;

Bekijk bijlage 61102

Van zijn uitdelen op school, staan de foto's van op hyves en ook een filmpje, naast mijn krabbels ;)

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Wat staat Joris toch altijd prachtig op de foto zeg!
    En heb de foto's op je hyves gezien. Geweldig!

11. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,,

pff hier was het 5.45 toen meneertje kwam vertellen dat ie had gepoept. dus verschoond.. damian klaar wakker natuurlijk maar heb hem nog wel even terug gelegd in bed want ik was nog niet wakker;).
    straks even naar de action voor elise haar verjaardag en naar intertoys om een kado te kopen voor vriendje die jarig is.

verder rustig aan vandaag, (wel even de stofzuiger pakken en een dweil;))ik heb gister 3 wasmanden weg gewerkt dus straks even naar buiten denk ik.

Youri,, gefeliciteerd man met je verjaardag
    ester en man ook van harte met jullie kanjer.

hedwig,, ach arme kindjes, beterschap meis.

marian,, wow lekker dagje gehad gister en goed van bas dat ie het zo goed doet op zijn eigen kamer.

miranda,, is het studeren nog gelukt gister?

juut hoe was de nacht?

carla, werkse vandaag,, hoe gaat het met dinja?

verder weet ik het niet meer:)

12. Youri, gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne mooie dag geweest en natuurlijk ook voor papa en mama.

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Youri!!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet er lekker van met dit mooie weer!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> ja het is nog gelukt, maar niet heel geweldig... Maar ja, toch een hoofdstuk kunnen afsluiten met aantekeningen en de opdrachten ;) En goedemorgen met een poepluier zo vroeg... pff!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    GOEDEmorgennnnnn

DEVIN HEEFT DOORGESLAPENNNNNNN van 8 {en toen om 23 uur een fles} tot 7.30!!!! o en wat was ik bang dat hij niet meer zou leven joh! pff
    maaarrr ben zó blij!

YOURI
    van harte gefeliciteerd knul! Wat een mooie dag is het vandaag, dat wordt vast genieten.

pff verder vanalles gelezen maar niet erg veel onthouden. Gisteren erg druk gehad met uhm "niks" en vandaag beetje een rare dienst om te werken, moet van 15 tot 19.30 en john is om 14.30 thuis dus tja.
    Zometeen maar ff beestjes voeren in het park, is zo lekker buiten. Daarna boensjoer ik kyana denk ik op de trampoline....

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ELLEUW goedemorgen allen..

Hier een goede nacht gehad, Justin werd wel 1x wakker door zeer keeltje zei hij. Dus wat drinken gegeven, hij hoest wel zeehondachtig, maar niet veel.. morgen gaat ie '' op vakantie' naar opa en oma en wij gaan zaterdag heen. Opa en oma zijn in n vakantiepark.

Wasje hangt buiten, alles op mp gezet (heel veel gratis dingen ;) ) zie link Marktplaats.nl > GRATIS 3 zomer broekjes mt 68/74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 en nog vééeééél meer.. zie andere advertenties.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Youri van harte gefeliciteerd grote knul! maak er een gezellige dag van!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier alles goed, wat was die zon vanmorgen heerlijk zeg! Helaas nu alleen nog wolken hier, maar goed, het temperatuurtje blijft lekker!
    Yara vanmorgen nr de psz geweest, ik lekker met sethje gekroeld in de zon. Had m een oude broek aangedaan, zodat ie buiten kon kruipen, maar hij vond het doodeng en helemaal niet leuk! Moet nog even wennen..
    Nu liggen ze allebei even op bed, seth zal zo wel wakker zijn.

Zeg heel eerlijk dat ik even geen zin heb om te reageren..komt wel weer. Ga gauw nog wat doen

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    patries
    wat heb jij van veel mensen de bonnen voor de underjeans gekregen hihi
    ik wil ze ook nog halen maar hier in het dorp hadden ze ze niet
    zijn het dunne broekjes in maat 68/74?

juut
    fijn weertje he meid. en wat jammer dat er al wolken zijn bij jullie! Zou ook gaan regenen he? en weekend ook he bah bah, vind dit weer ideaal!

Denk dat wij morgenavond voor Kyana maar eens voor schoentjes gaan, en denk dat ze nog geen nieuwe zomerjas krijgt, deze past haar nog. Denk dat ik maar in de uitverkoop voor der kijk.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Youri, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!

Deel Deze Pagina