Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh en marijke, kan me voorstellen dat je je er rot onder voelt. En zo'n persoon is je vriendschap idd niet waard. Hopelijk houd ze zich wat rustig..........

groetjes sandra

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Meeting omgeving tilburg

Zaterdag 1 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke, Sandra, Anniek

Hoe laat spreken we af???

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nou Dinja is inmiddels alweer 2x wakker geweest, dus dat beloofd weer niet veel goeds ben ik bang. Ik ga m'n bedje toch maar even opzoeken in de hoop wat te kunnen slapen. Morgen weer werken en morgenavond uiteten met een stel collega's.

Trusten allemaal.

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??

Zo nu even rustig met verjaardagen de komende dagen!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Zo nog even een grote stijk weggewerkt, lekker lost gekeken, dus dan schiet het wel op.
    Ga nu lekker slapen, ben hartstikke moe. Morgen weer een dag werken.

o carla meid toch ik heb het zo met je te doen!
    denk er echt s over na joh, de kids een nachtje weg..weet dat het niet makkelijk is en wij hielden het ook altijd af, maar op een gegeven moment stort je echt in joh! is jac wel een beetje op tijd thuis d elaatste dagen? sterkte en een dikke knuffel!

Marijke ik snap dat je daar nu heel huiverig voor bent. Ik hoop echt voor je dat het allemaal meevalt, en dat ze zich niet zo naar gedraagt. Maar voor jou idd wel extra moeilijk omdat je een tijd terug die waarschuwing had gekregen. Bahbah, wat is het toch jammer dat dingen zo moeten lopen zeg! Sterkte ermee, en probeer je er niet al teveel door op je kop te laten zitten..als is dat erg moeilijk!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff Justin hoest veel nu.. en morgen gaat ie weg, hopelijk word t beter hoewel ik denk van niet. Arm jochie als ie er maar niet ziek van is/word.

Heb zelf ook (weer) last van mn keel. Maja er zijn ergere dingen.

Heb opnieuw een kledingpakket gekocht voor Justin (en wat is dat toch leuk en zo'n verrassing wat er dan in zit haha) Ik heb voor 23 euro 1 skipak zgan mt 116, 2 winterjassen waarvan 1 110 en de ander 116/122 (hoezo op de zaken vooruit lopen) ;) 1 tussenjasje mt 116/122 en 1 zomerjasje mt 104/110. Een bodywarmer mt 110/116. 3 merkblousjes en een aantal mooie shirtjes korte mouw en lange mouw 104/110. Zaten ook broeken bij waarvan ik lange broek en 1 korte broek gehouden heb. Alles zgan er dus tussenuit gepikt. Alle niet mooie kleding verkocht op mp LOL, kreeg er nog 7 euro voor! Kan ik zo blij van worden haha.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    patries dat is echt super, helemaal als dat wat je niet leuk vindt, nog doorverkocht krijgt!

hier helaas allebei om 600 wakker :(
    dus seth even laten huilen tot 615, yara lag in dr handen te klappen en toen er msaar uit want meneeertje was zo overstuur dat ik wel hoorde dat tot half 7 rekken geen zin meer had (en vr de buren niet zo leuk zou zijn..)

vandaag weer een dagje werken. ga zo boterhamn eten en daarna maar even tanken met allebei de kindjes haha, moest nog gebeuren en dan hebben we nog een uitstapje..

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    "goeie" morgen allemaal...

Zo de nacht is gelukkig weer voorbij, weer 1 groot drama helaas. dinja wil echt niet slapen en is alleen maar aan het krijsen, de enig manier dat ze stil is is om rond te lopen met haar op de arm...Ben dus weer van 12 tot 2 en van 3 tot half 5 bezig geweest.
    Ben dus moe en nu moet de dag nog beginnen. Toen beide kids wakker om 5.45 uur.

Sorry voor alweer zo'n klaagverhaal....

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    niet sorry zeggen, je zit er helemaal doorheen he lieve carla!
    dikke knuffel en er moet toch wel iets gaan gebeuren nu he..
    anders ook kiekeboe gaan proberen? want dit kan zo niet doorgaan!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Carla -> dikke knuff! Kan je de kinderen niet een nachtje laten logeren zodat jij even kunt bijtanken? Even uit die spiraal en wie weet werkt het voor Dinja ook om weer gewoon lief te gaan slapen. Wel sneu zoveel tandjes in 1 maand, daar zal ze vast ook wel last van hebben!

@ Marijke -> ik snap heel goed waar je nu bang voor bent, vooral omdat je heel goed weet hoe die persoon is met het zwart maken van anderen... Hopelijk zakt het nare gevoel snel en voel je je op je werk ook weer op de plek!

@ Sandra -> wat een leuke foto's! En jeetje, veel kleding zeg voor weinig geld. En die gympen zijn idd erg stoer! Leuk!

@ Judith -> werk ze vandaag!

Hier weer opgestaan met hoofdpijn :( Alweer... Zo eerst Joris naar school brengen en dan meteen door naar het zkh om bloed te prikken. Komende woensdag zijn de 6 weken weer voorbij en mag ik weer aan het infuus... Pff...

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    He bah Miranda.. ga je weer..

Carla, geen sorry zeggen dat hoeft echt niet.. kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit! En idd hup, de kids weg brengen hoor. Ze hebben ook niks aan ouders die sjaggie zijn door te kort slaap ;)

Justin is net weg.. poeh, vond t niet gemakkelijk. Mede omdat hij wilde dat ik mee ging. Het was geen huilen hoor, dus geen tranen drama maar toch.. stel je dat er wat gebeurt onderweg etc etc.. je kent t wel ;)

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb geen tijd maar toch;

CARLA; dikke knuff weet helaas precies hoe je je voelt!
    Kunnen we die 2 niet bijelkaar stoppen en wij wegwezen voor een nachtje hihi.... het valt niet mee.

hier oko weer een shit nacht.. val in herhaling, had zo gehoopt dat hij nu kon doorslapen mja.

Ben ook nog zo gek geweest, moet morgen ook werken Er is bij ons een crisis met 24 uurs toezicht in de isoleer pff maja betekend wel dat ik ergens anders maar 1 keer hoeft te werken.
    ben weg moet naartehrpie

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames

@Fenniet : Wat leuk weer wat van je te lezen :)
    Het schiet nu echt op he ;)
    Wat sneu voor je neefje zeg :(

@Carla : ow jeetje zeg dat is zwaar die nachten die jij maakt...
    Dikke knuff!

@Anniek ook een rotnacht zo te lezen. Ook knuff voor jou!

@Miranda : hoofdpijn las ik. Doe maar rustig aan dan vandaag. En volgende week weer infuus? Jeetje wat vliegt de tijd zeg.

@Patries : leuke kleertjes weten te scoren :D
    Altijd leuk

@Hier
    Heb Owen weer op de gewone hoeveelheid flessen gezet. Die blijven er gelukkig in.
    Heb wel voeding voor hongerige beebs erbij gehaald. Want hij komt heel vaak al om de 3 uur. En dan kan ik het wel rekken hoor tot 4 uur. Maar zou toch fijn zijn als ie er wat langer tevreden mee kon zijn.
    Gisteravond heeft het iig geholpen. Om 8 uur laatste fles en hij kwam pas weer om 2 uur :)

Richard gisteravond sjagerijnig. Owen was wat aan het spoken, hele tijd huilen. En Erik wilde ook niet slapen, ook huilen. Wil meneer naar beneden gaan en zegt nog tegen me : Als je me nodig hebt moet je me maar roepen :$
    Ja hallo! Wat dacht je van nu? Snap dat ie na een dag werken lekker achter de pc wil kruipen maar toch niet zo?
    Mannen :x

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het prikje overleefd! Moest wel terug door de regen op de fiets helaas. Gelukkig regende het niet hard!

@ Hedwig -> mannen... zucht! Heeft hij daarna nog wel geholpen? Wel vervelend als ze allebei zo vermoeiend zijn in de avond, snap dat jullie beide wel toe zijn aan lekker een avondje niks! En wel fijn dat Owen van 8 tot 2 had geslapen, waren toch een hoop uurtjes achtereen!

@ Fenniet -> wat sneu van jullie neefje! Hopelijk knapt hij snel op!

@ Anniek -> is dat dan extra deze week morgen? Vervelend hoor!

Ga hier nog even snel door het huis. Heb nog even voordat ik Joris weer op kan halen!

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wat een rust hier....

Hier alles o.k. Indy vanmorgen naar de tandarts voor het eerste gaatje. Ze vond het vreselijk, en was een heel gedoel. Over een aantal weken de volgende nog.

Vanmiddag lekker naar de stad geweest. En ze was super gezellig, dus wel leuk. Kleine prulletjes gekocht voor het afscheidscadeautje voor de juf op de psz, en voor mij een jas, en voor indy een jurkje.

@miranda, balen zeg weer zo'n hoofdpijn. Heeft het met de medicatie te maken. hier de laatste 2 wkn ook regelmatig....is echt vervelend.

@carla, he bah weer zo'n nacht. hopelijk ga je de dag een beetje overleven.

@fennita, vlg mij had ik nog niet op je berichtje gereageerd. Wat erg voor je neefje.......zo klein en dan al zo ziek/lang in het zkh. Lijkt me verschrikkelijk ook voor de ouders. En bij jou schiet het al echt op he.

@hedwig, lijkt me lastig als ze zo beide niet willen slapen. En dan ook nog een man die denkt: ik ga lekker naar beneden....

@marijke, hoe is het? Beetje rust in je hoofd? Je collega nog gezien?

Verder weet ik het niet meer helaas.
    groetjes sandra

16. even ego-berichtje!
    De werkdag ging goed. Gewoon lekker gewerkt. Aan het einde van de dag stond ik met een collega te praten, en toen zag ik haar...en ze liep met een rood hoofd langs me en zei piep zacht "dag"...achhhhh.. ga nu de kids halen, dus straks ga ik op jullie reageren.

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier ook ff ego bericht...
    Klap van de hoofdpijn en heb mega reumapijn :(
    Erik loopt al de hele dag te klieren en weet niet wat Owen heeft maar die is super onrustig. Denk nog steeds die buikgriep.
    Geef hem wel weer normale hoeveelheid voeding want hij bleef maar honger houden.
    Maar goed met de normale hoeveelheid voelt ie zich ook niet zo goed.
    Weet niet zo goed wat ik nou moet doen. Normale hoeveelheid voeidng of niet. In beide gevallen blijft ie miepen.

ow als die pijn nou maar wegging. Al max hoeveelheid pijnstillers maar word niet beter.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wat ellendig daar nu bij jou, vooral als je zelf ook niet lekker bent :( Beterschap! Hopelijk slaat de pijnbestrijding alsnog aan...

@ Marijke -> fijn dat het werken wel goed ging!

@ Sandra -> oei, kan me voorstellen dat het een heel gedoe was met Indy bij de tandarts... Wat sneu ook! En of het van de medicatie is? Denk het niet... Waar het anders van is? Geen idee... word er in ieder geval gek van!

19. a nee joh, heeft Indy nu echt een gaatje??

Hedwig, jij wordt ook wel lekker bezig gehouden door je mannen, he!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nou meiden, ik nietsvermoedend van mn werk af nog even nr de dokter gebeld..blijkt mn meissie toch Pfeiffer te hebben gehad!
    Ik was wel even overdonderd, had het niet meer verwacht, dus vergat allemaal vragen te stellen eigenlijk.
    Maar goed, de antistoffen zaten in haar bloed, maar nu niet meer actief. Dus dat klopt wel met hoe ze thuis is.
    Arm schapie, vond het toch wel gek om te horen. Ben blij dat we nu weten waar het aan lag.
    Voelde mezelf ook gelijk een klein beetje schuldig, omdat ik toch in het begin ook wel eens zei: kom op, stel je niet aan..Maar ja, wist ik veel...en verder ben ik wel lief voor dr geweest hoor ;)

Vandaag lekker gewerkt en collegaatjes waren lief voor mij, gingen gelijk allemaal pfeiffer info uitprinten enzo. Ben benieuwd of seth het nog zal krijgen, schijnt behoorlijk besmettelijk te zijn in het begin.

marijke nou zo zie je maar, ws niks aan de hand, als ze al zo rood wordt van hoi tegen jou te zeggen!

lidwina waar ben je? hoe gaat het?

mamzie ik heb ook geen idee wat het beste idee is met de voeding van owen. maar rot dat je zo'n last hebt van de reuma. stop erik maar xtra vroeg in bed! sterkte meid!

san leuk dat je een gezellig stad uitstapje had meid! en nog geslaagd ook! wel sneu dat indy het gaatje zo'n ramp vond

patries snap het goed hoor, dat het niet makkelijk was..maar hij vermaakt zich vast uitstekend!

carla en anniek, weer rotnachten achter de rug, blegh!

miran al die koppijn de laatste tijd, dat is niet goed he meid!

Deel Deze Pagina