Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ach die arme yara, toch pfeifer. Je kunt er behoorlijk lang last van houden, of kan dat nu dan niet meer? Heb je wat nuttige info gevonden op internet?

Marijke, ja idd al een "gaatje".Of het echt een gaatje was weet ik niet, vorige afspraak zei ze: zwakke plekjes, maar moeten we wel wat aan doen. Maar er is wel geboord (heel kort, 3 tellen) en een vulling in gegaan. En ze heeft er nog 1, die moet volgende keer. Helaas poetsen we goed, dus dat kan niet minder. Wel wat minder snoepen....

Even een vraagje voor jullie.
    Indy en ik gaan een doos voor de juf maken met allerlei kleinigheidjes erin met spreuken eraan. Dit heb ik al:

Handje (geverfd handje op een mini canvasje): voor al die keren dat je mijn hand in de jouwe nam.

Kaarsje: voor al de gezelligheid in je klasje.

Zakdoekje: voor de keren dat je me troostte.

Zeepje: voor al de keren dat je je handen moest wassen na het verschonen.

Hartjes: omdat je een hart van goud hebt.

Steen: omdat je KEI tof bent.

Kubus met foto's: zodat je me niet zult vergeten.

Mini spaarvarken: voor alle centjes die je bij ons verdiend hebt, en op je nieuwe werk gaat verdienen.

En dan aan het doosje een label met een foto van de juf en de tekst: Jij zet je reis verder, dank je voor alle goede zorgen.

Iemand nog een leuke tip? Met spreuk?
    De juf gaat dus weg.
    groetjes sandra

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal

:Dzo gek gevoel nu vorige week zat ik in het vliegtuig naar Barcelona. pff een week gaat snel voorbij.

hier een dagje gewerkt, maar de kids waren druk dus lekker naar buiten. was wel kouder dan gisteren maar wel droog gelukkig. alleen op het einde nog even druk want er was een kindje gevallen met zijn kin op de vensterbank en toen had hij een tand door zijn tong:$ een grote winkelkaak die bleef bloeden.. pff gelukkig na een ijsje en een dikke knuf alles goed gekomen..

zoo even kijken

juut,, oei dat is even schrikken zeg,, wel fijn dat je nu weet wat de oorzaak was. en ik hoop dat seth het niet krijgt.

carla,, meis meis, ik heb zo met je te doen.. als ik jou zo hoor dan schaam ik me om iets te zeggen als ze een keer wakker zijn:). en idd misschien een nachtje uit logeren? of om de beurt even uit logeren? heel veel sterkte.

hedwig,, ggrr mannen;) en arme owen.. heb je al de nieuwe voeding gedaan? misschien last van krampjes? sterkte met je mannen. en hoe gaat het met jou pijn??

patries,, kijk dat is leuk shoppen:D

miranda,, balen van je hoofdpijn. rustig aan nu..

sandra,, ach arme Indy,, heeft ze veel last van de gaatjes?.

anniek.. hoe ging therapie? en isoleer?vertel? snap hem niet:)

zooo even wat drinken pakken.

3. Sandra, wat een leuke idee zeg voor je juf.

Lidia, schrikken zeg voor dat kindje.

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier goed geslapen. Indy om 6.30 uur wakker. Dus niks te klagen (sorry).....Wel WEER opgestaan met hoofdpijn. Waar komt dat toch vandaan????? Nou ja dadelijk maar 2 para's en dan hopelijk zakt het.

Gaan zo naar de kledingbeurs in het dorp waar we voorheen gewoond hebben. Is maar heel klein, maar ach wie weet hebben ze iets leuks.

Vanmiddag werken, en vanavond bij vrienden gourmetten, dus tot morgen pas w.s.

groetjes sandra

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier was het vanmorgen 615, de gewone tijd dus. Nu al aan het kleien geweest, seth vind het ook geweldig dat ie een beetje mee mag doen nu!
    Heb zelf wel keelpijn, en zit me ineens af te vragen of die alleverlammende moehied ook geen pfeiffer bij mij is geweest..maar even aankijken en anders ga ik ook even prikken, je weet maar nooit.

sandra balen van de hoofdpijn joh, en ik hoop dat je nog iets leuks scoort op de beurs!
    en wat een topafscheidcadeau weer voor de juf, ik weet zo ook geen andere dingen, maar het lijkt me compleet genoeg jo

carla en anniek, hoe was de nacht?

lidia ach das zeker even schrikken zeg, maar ja, ongelukje zit in een klein hoekje

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen!

Hier een redelijk goede nacht gehad. De kinderen zijn al een week lang aan het etteren bij het naar bed gaan. Dan slapen ze uiteindelijk pas om half tien ofzo. Was er zo moe van! Gisteren bij het naar bed gaan gezegd dat als ze denken dat ze zo groot zijn dat ze zo laat kunnen opblijven ik ze de spenen wel kom afpakken omdat ze die dan ook niet meer nodig hebben. Dat heeft geholpen! Een heerlijk rustige avond gehad!

Bas gisteren al om half elf gevoed en hij ligt nu nog te slapen! Ongelooflijk! Maar wel fijn, dan had ik even de tijd volledige aandacht aan Lotte en Martijn te geven.

Ik ben ze sinds donderdag ook van de fles aan het afhelpen. Ze hadden nogsteeds drie keer per dag een fles, en ik wilde er toch wel zo graag vanaf! 's Ochtends een papfles, 's middags voor het slaapje nog een fles melk en 's avonds idem dito. Nu hadden ze op tv het spelletje elefun gezien, en ik heb ze het spel beloofd als ze een week zonder fles zijn. Dus ineens cold turkey ervan af. Dat leek me de beste methode. Ze mogen nu drie stickertjes per dag plakken en als ze er 21 hebben dan is daar het spel! Ik ga het spel maandag ophalken, heb hem op mp kunnen bemachtigen voor 10 euro. Dat scheelt nogal niet met de winkel (26!) Dus hun blij en ik blij!

Vanochtend gaan we naar 'kom in de kas' zijn er nog meer dames die gaan? Kom in de Kas Hier in de buurt zijn er 6 ondernemers die meedoen, en er zijn springkussens en andere leuke dingen voor de kinderen. Leuk gratis uitje en nog leerzaam ook! Kunnen ze eindelijk zien hoe die tomaten (en andere groenets en fruit) die ze zo lekker vinden groeien...

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Even heel kort:
    Werken was erg vermoeiend gisteren, toen ik thuis kwam moest Jac weer overwerken en die was dus niet thuiis voordat ik uit zou gaan eten, gelukkig kon mam even inspringen en ben ik toch even eruit gegaan. Was om 23.30 thuis, meteen gaan slapen, maar helaas na een uur alweer alarm...om 1 uur heeft Jac haar van me overgenomen en om 2 uur heeft hij haar in bed gelegd, toen heeft ze een half uur liggen en huilen en toen was het stil tot 8 uur vanmorgen. Dus eindelijk een paar uurtjes achter elkaar kunnen slapen. Kyra wel weer om 6 uur wakker, maar goed.

Fijne dag allemaal, lees straks even bij

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

fennita gefeliciteerd met je verjaardag (sorry te laat)

youri gefeliciteerd met je verjaardag (das wel erg, jij maakt voor iedereen zo'n mooie crea en ik ben niet eens op tijd om je te Feliciteren) hoe gaat het met je esther? druk?

judith, jeetje, net wakker en nu al gekleid:) wat vervelend dat yara toch pfeiffer heeft zeg. en ik maar denken dat het een grote mensen ziekte is;) ik hoop toch dat jij het neit ook hebt, maar t is geloof ik redelijk besmettelijk...

sandra, veel plezier vandaag. wie weet wat je voor leuks vind... en ik vond je fotos schattig! wat staat die bodywarmer haar pittig! en ik vind je doos idee echt leuk! weet neit wat daar nog bij zou kunnen... wat jammer dat ze nu al een gaatje heeft. ik denkd at je neit meer kan doen dan hopen dat haar grote mensen tandjes iets sterker zijn dan deze. mooi geboortekaartje! kan me voorstellen dat dat veel werk was...

lidia, jeetje, schrikken zo op het einde van de week zeg...zal je net zien. ze zijn lijkt ook wel meer uitgelaten door het weer nu. lente in hun bolletjes;)

anniek, niet persee gek geweest hoor, het lijkt me lastig om met een crisisopvang je uren te vullen. hebt toch veel extras nodig. en straks geniet je weer van een extra fijne dag. je bent gewoon een beetje te lief voor anderen. hoe gaat het met je therapie? heb je het idee dat je er wat aan zou kunnen hebben?

hedwig, idd, mannen;) die meot je honderd keer iets zeggen... (en zeg nu zelf, wij vrouwen kunnen toch ook honderd dingen tegelijk;) zucht) heb je een beetje geslapen vannacht? en wel lekker dat die hongerige babyvoeding lijkt te werken!

marijke, kan me voorstellen dat er nu veel door je hoofd spookt, maar probeer het los te laten. als iemand veel over andere kletst gaat iedereen ook wel vraagtekens zetten bij wat ze zegt. werk gewoon fijn op je plek, en ga gewoon gezellig om met iedereen. dan hoef je je echt nergens zorgen om te maken. knuf

patricia, dat doe je toch weer geod zeg! jeetje, en ik loop soms ook zo op de zaken vooruit hoor. als je het voor weinig krijgt....mooi toch!

carla, hoe gaat het met jou? je blijft toch maar aan de gang zeg. probeer of je je meiskes lekker volgend weekend kan onderbrengen, al is het maar een nachtje. dan kan je eindelijk een beetje bijslapen. je moet wel goed op jezelf passen. en die tandjes zijn echt binnenkort allemaal door, en dan komen je betere nachtjes weer terug. knuf

miranda, wat een mooie foto van joris :) en volgende week weer aan het infuus, ik hoop toch niet dat je hoofdpijn als bijwerking krijgt. dat zou echt lullig zijn. valt het anders misschien samen met je cyclus?

fennita bedankt voor je update. balen dat je comp is gecrashd en lekker dat je door mensendieck nog zo goed gaat zeg!alles klaar? wat vind noelle ervan? en moeilijk van je neefje. zo'n kleine wurm en dan al zo ziekies....

marian, lekker dat je geslaagd bent voor bas, en voor martijn en lotte vind je vast nog wel iets. ik zoek ook altijd om koninginnedag, en ik kijk meteen ook een paar maten groter;) hoe gaat het verder
    ?? wat vond bas van zijn lepeleten? weer iets groter....

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

marian, succes met afkicken. was hier ook ineens klaar hoor. hij wil nu de beker van zijn zus;)

carla, in elk geval iets geslapen, hoop dat het langzaam beter gaat worden nu.

hier druk. bij rune heerste waterpokken, maar dat was weer heel snel over:( beetje te snel;) en nu zit ik bij de meiskes op school ook. daar heersen luizen (nog niets gezien, controleer twee keer per dag, gelukkig zijn er luizencapes) en nu ook roodvonk.... zucht. doe me denk ik dan de luizen maar:) in elk geval nog geen ziek kind gehad. straks logeetje, dus even de boel hier doen.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> ook al hoofdpijn, ik kan je ook nog steeds de hand schudden :( Veel plezier op de kledingbeurs!

@ Judith -> naar mijn weten is de ziekte van pfeiffer de kus ziekte, maar weet het niet zeker! Dus besmettelijk! Wel sneu natuurlijk voor Yara!

@ Lidia -> oei, dat zou wel even schrikken zijn geweest...

@ Marian -> wat een slaapkopje die Bas! En wel fijn dat je ze zo van de fles afkrijgt. Hier krijgt hij alleen 's ochtends nog een fles. Zal het wel onthouden hoe jij dat hebt gedaan ;)

@ Lidwina -> veel plezier met jullie logeetje! Enne, idd als je dan kan kiezen, dan maar de luizen ipv roodvonk! En even afkloppen hoor, nog geen ziek kindje!! En samenvallen met de cyclus, dacht ik ook al aan. Maar ben er nu al 2 dagen vanaf en nog die hoofdpijn... Heb het idd vanaf zaterdag en zondag was ik ongesteld geworden, en normaal nergens last van...

@ Carla -> fijn dat Jac het vannacht van je overnam zodat je toch een paar uur achter elkaar kon slapen. Was het etentje wel gezellig?

Hier vanavond eigenlijk verjaardag van mijn schoonbroer die 30 is geworden, maar kijk even de dag aan of ik dat wel trek ja of nee met de hoofdpijn... Verder rustig aan. Zo eerst maar eens douchen en nog even naar de winkel wandelen met Jorisje.

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Arme Yara dan idd toch pfeiffer....arm meissie.

anniek hoe was jullie nacht??? Devin blijft er dus ook een potje van maken....balen is dat he...

Hoe gaat het met Owen?

Ehm verder wel gelezen maar niks onthouden.......geheugen als een zeef...

Ga de kids even aankleden.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames,

@Juut : Arme Yara de ziekte van Pfeiffer gehad. En ik denk dat jij het ook hebt of hebt gehad. Zal maar maandag gelijk gaan prikken als ik jou was.

@Lidwina : Jeetje zeg. waterpokken, roodvonk en luizen. Tis allemaal wat zeg.... Lang leve het voorjaar ;)

@Marian : wat zijn de kindjes dan al slim he dat je met ze kunt onderhandelen. Heerlijk is dat!

@Sandra en Minimuisje : ook ik schud jullie de hand. Hier ook al een aantal dagen hoofdpijn :(

@ hier
    Owen blijft onrustig. Gisteren 2 voedingen met forte maar toen kreeg ie diarre dus maar ff niet meer gedaan.
    Maar nu komt ie dus weer om de 3 uur / 3 en half uur. En dan echt honger! Ook afgelopen nacht elke 4 uur ( gelukkig niet eerder ).
    Zou het nog steeds de buikgriep zijn dat nog aan het zeuren is bij hem of toch gewoon honger ofzo?
    Vanmorgen maar weer 1 schepje forte door de voeding gedaan.
    Nu 1 uur geleden van de voeding maar hij is nog steeds aan het spoken :(

Reumapijn nog steeds helaas. Komt ook door het voeden van Owen. Die ligt dan op mijn armen en dan overbelast ik de spieren en gewrichten. Maar goed, zou niet weten hoe ik hem anders moet voeden ;)

13. lidia

lidia Fanatiek lid

grrr heel verhaal ,alles weg.

zijn vandaag naar banken wezen kijken, maar zag er nog niets leuks bij of heel duur .. willen 1/2 april maar waalwijk.

verder de dagelijkse dingen..

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    e druk hier pfff

juut, misshien idd jij ook pfeifer...

lidwina ja idd... hihi en tja de revalidatie vind het heeelll heftig en veel maar w zullen zien

isolleer; bewoner heeft op eigen woning heel zijn inboedel de vernieling ingeholpen en agressie naar medebewoners en personeel dus vandaar

verder druk druk druk met vanalles, me koppie zit bomvol. Ga vanavond en morgen echt op standje; NIETS
    Kyana heeft al 3 keer in haar broek gepist :(
    John is werken {gesplitste diensten in het weekend altijd}
    Devin zit te janken geen idee wat er is, maar ga hem maar even zijn fles maken, eigenlijk erg vroeg maar vind het gekrijs niet meer gezellig....

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haai, zo Justin heeft genoten, hij ligt nét in bed en was echt kapot. Hij was evengoed niet lekker, snel huilen, s middags slapen. Maar tussendoor ging het wel goed. Heeft van oma gisteravond 1 zetpilletje gehad omdat hij klaagde over oorpijn.

Jeetje Juut das schrikken, maar als het goed is is het binnen een paar weken al beter(der) omdat ze (net als ik toen) al het ergste gehad heeft. Het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat jij het ook hebt, omdat 98% van de volwassenen de anti stoffen al mee dragen zonder er ziek van te worden. Maja die 2% blijft nog over he?! Als je twijfelt moet je gewoon bloedprikken joh! Arme meiske, dan voel je je idd schuldig omdat je zo 'hard' tegen haar was.. maak t maar 'goed' dan met veel knufs, vind ze vast niet erg ;)

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lekker dagje gaan shoppen met mn beste vriendinnetje, was echt superleuk! Daar laad ik mn batterijtjes echt erg van op! Is echt wel een les voor mezelf, vroeger nam ik echt amper tijd voor mezelf, maar het doet zo goed! Echt!
    Mocht bij de pipoos ook nog een scrpacadeautje uitkiezen, dus heb een te gek papierblokje gekregen met ook mooie glittervellen!
    Verder nog leuk shirtje voor sethje, en pyamaatje, en wat kleine frutboodschapjes.

Hier waren ze nr de speeltuin geweest bij een bos oets verder weg, yara vond het geweldig!
    alleen seth veel diarree toen ze weer thuis kwamen, rol pannekoeken bakken, spuugt ie alles onder!! Oei!
    Dus rol de kids in bad gezet, loopt ie even weg, komt terug en weer oei! dat was ineens een poepbad... ik schrijf het zo klein omdat het best vies is, maar ook wel weer een klein beetje grappig, en zielig wel voor rol, zoiets net als mama de hort op is...

Ook vandaag nog een nieuw zomerjasje via mp gekocht vr sethje, gewoon een hemading maar ide vind ik zo leuk! Ben er blij mee!

Patries Justin zal wel lekker slapen dan! Hopen dat ie morgen weer wat beter opgeknapt is!
    En joh, dat is wel een hoog percentage! Wist ik niet! en veel knuffelen doen we zeker ;)

Anniek lukt het al met NIETS? ik hoop het voor je, want jee, jij bent ook echt wel een beetje op aan het raken he...pittig allemaal he!

Lidia oe dat is irritant! blegh! jammer dat je niks leuks zag

Hedwig moeilijk dat Owen zo onduidelijk is haha met zn voedingen, dan blijf je maar wat proberen he

Miran nog nr de verjaardag gegaan?

Carla ik duim voor weer een paar uurtjes slaap voor jou vannacht!

Mairan hoe wast in de kas? En mooi gedaan met dat spel!

San nog iets gevonden?

Lidwina wat reageer je toch altijd lief uitgebreid. En jee al die ziektes..ben benieuwd, hoop dat ze niet langskomen bij jullie..

17. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,,

zo de zomertijd is in gegaan en hier was het feest vanmorgen om 6.00(nieuwe tijd:$) begonnen. Damian die poept tegenwoordig in zijn luier die hij s'nachts om heeft.(volgens mij vindt ie het eng op de wc, kan dat???) met als gevolg dat ie z'n volle luier had dat alles vies was, pyama, bed ALLES!!!!:$:(. dus hem maar onder de douche gezet en bed verschoond. maar alles stinkt nog:x bahhhhh.

daarna nog even in bed gelegd maar er om 8.00 nieuwe tijd uit gegaan.

vandaag de tuin doen denk ik en vanmiddag eten bij mijn zus en zwager.

ooo even elise redden die loopt langs de tafel en kan er niet langs..
    ze gaat zo hard nu loopt achter de loopwagen.

18. lidia

lidia Fanatiek lid

19. lidia

lidia Fanatiek lid

20. lidia

lidia Fanatiek lid

Deel Deze Pagina