en de laatste,, deze krea heb ik gemaak voor op elise haar hemataart Bekijk bijlage 61760 zoo gaan ons maar eens aankleden
goeie morgen allemaal, Lidia wat een leuke foto's! Juut die een heerlijke dag heeft gvehad, en arme Rol....! Hier een redelijke nacht gehad. Dinja 2x wakker, om 23.00 en om 2.30 maar beide keren sliep ze binnen een half uur en net werd ze om 9 uur(nieuwe tijd!) wakker! Kyra half 8 nieuwe tijd wakker, dus best wat kunnen slapen!!
haaaijjj Hier ach tja wel een redelijke nacht. Devin is wakker geworden om net voor 4{nieuwe tijd} en toen nog om 5, john moest eruit mom te werken dus die heeft hem bij mij gelegd en om 8 heb ik hem de fles gegeven en toen nog gesnurkt tot ruim 9 uur juut hihi ik moest ewl lachen om die kleine lettertjes hihi GEWELDIG, stiekem denk ik; zo kerels sop het maar op hahahaha. carla das best netjes ------>>>>> trouwen Dames ik zit met een probleempje.... Ik wil julie graag uitnodigen voor de bruiloft, liefst met kids! Maar ik snap dat niet iedereen kan/wil komen. Maar omdat ik niet genoeg uitnodigingen denk te hebben {maak ze zelf en tis nogal wat werk, geweest} zou ik graag horen van diegene die wel willen komen! DAn kan ik die personen persoonlijk sturen en voor de andere hier op het forum posten. Het gaat natuurlijk om 16 juli 2010 en het feest wordt gewoon hier in maasbracht gehouden, jullie zijn welkom van 19.00 uur. Voor de kids is er vanalles te spelen incl een speeltuintje daarbij is er ook nog een mogelijkheid voor campingbedjes, appart. Zou het echt zzoooo leuk vinden! psssttt heb weer een opdracht binnen voor taart te maken toevallig want had foto's op hyves gezet. mar voel me vereerd...
lieve anniek,, wat lief dat je ons uitnodigd. Zou graag komen maar ik denk allleen dat het voor mij niet te doen is , is 2 uur rijden heen en 2 uur terug.. denk er nog even overna oké? carla, fijn dat je iets meer hebt kunnen slapen, rustig aan vandaag.. zoo damian slaapt, hij was zooo moe hoe zou dat nou komen.
Ooo die Rol, mocht t'ie lekker het bad uitsoppen..ach het is ook best vies, het is hier ook een keertje gebeurd hoor. Anniek, als ik dichtbij had gewoond, was ik heel graag langsgekomen, maar net als wat Lidia zegt, het is voor mij ook een paar uur rijden, dus ik zie het kaartje wel op hyves of hier verschijnen. Lidia, wat een mooie foto's van Damian en Elise. Hier een best pittig weekendje achter de rug. De kids zijn zeer "aanwezig". Renske heeft gisteren misschien 1 uurtje niet gehuild en Stijn "MOET" van alles. Ik wilde heel graag met de pasen lekker weg (had geen zin in de verplichte bezoekjes op die dagen), dus zat op vakantieveiling te kijken voor iets leuks in Drenthe, maar was steeds iemand voor ons:x Remco had gisteren geboden op "recreatiepark het Elfenmeer" in Limburg, en ja hoor......die hebben we..Ik vind het er niet uit zien, maar kent iemand van jullie het??
Goedemorgen! Hier lekker uitgeslapen tot 12 uur! Heerlijk! Joris komt pas om 3 uur thuis dus ik heb nog even... @ Lidia -> wat een leuke foto's! En hier vind Joris poepen op de wc ook heel eng. Die houdt de ontlasting op totdat hij 's avonds een luier om krijgt... @ Anniek -> stuur mij maar een uitnodiging En wat leuk van de taartbestelling, je kan het ook hartstikke goed, dus lekker mooi meegenomen en je maakt anderen er echt heel happy mee! @ Judith -> die Rol had dus de handen vol hihi! Hier ga ik maar eens lekker rustig douchen en aankleden. Verjaardag gisteren heel erg over getwijfeld, toen paracetamol gepakt en laten ophalen. Was blij dat ik toch gegaan was. Was echt heel gezellig!
goedzo meid! hihi kyana zal blij zijn, neem je joris wel mee? Ze wilde gisteren nog de foto's kijken met joris wahaha dat ze hem zo goed onthoud terwijl het eigenlijk alweer heel lang geleden is. moeten nog eens afspreken want heb je huisie nog steeds niet gezien!
goede middag dames, Ik heb helaas niks bij gelezen al 2 of 3 dgn al niet meer sinds youri zn verjaardag,beetje druk gehad en ook f fgeent yd en zin om te komen sorry... ik ben nu foto,s aan t uploaden van zn verjaardag voor hyves dus wie t wil bekijken kan zo,hij is super goed verwend, gekregen: schommelschuit grote trapvrachtauto grote goal leren psv voetbal voetbal schoenen duplo auto mini treinbaantje met n opwindtreintje helikopter brandweerauto reuze stoepkrijt beloningsbord knutseldoos met n zakje losse plakplaatjes 2x zn ding voor op zn fietsje waar motorgeluiden uitkomt zn handvat als jullie me begrijpen haha. geld mini race baan klei machine met klei betonwagen en vrachtwagen voor in de zandbak mini electro grote speeldobbelstenen nieuwe omkeerpyama 1 kant boef andere kant politie windjack nieuwe trui van mc queen ik weet niet of ik alles heb gehad haha t was ook zo veel! ik wens jullie n fijne dag allemaal ondanks t rotweer van vandaag t regent en t giet helaas hier. doegggggggggggg
@ Marijke -> ik ken het niet... Dus helaas, kan je niet helpen! @ Anniek -> jaaa, samen met Jorisje @ Esther -> goed verwend die Youri! Had net de foto's al gezien op hyves! Leuk!
Marijke.. wat vaag?? als ze het achterin heeft, zijn het haar smaakpapillen. Of zitten ze overal? Hier een ontzettend gezellige middag gehad. We zijn bij een kinderverjaardag geweest. Justin heeft van half 3 tot half 7 buiten gespeeld met de andere kids (af en toe naar binnen voor drinken/chippie/plassen) en voor de rest niet gezien (wel in de gaten gehouden natuurlijk) Anniek, lief voor de uitnodiging! Maar wij komen (ook) niet. Lidwina, alles goed daar?
Nou Patries, die zal dan wel heerlijk slapen na zo lekker gespeeld te hebben. Nee die bultjes zitten op het puntje van haar tong?
patries tja voor jou is het idd ook mega ver. Marijke mmm vreemd... volgens mij kunnen een aantal kinderziektes ook op de tong beginnen of zich uiten, maar welke dat zijn?
ik ga lekker slapen meiden, moet mn scrapspullen nog even gaan opruimen enne..anniekie..stuur mij maar een uitnodigingetje als je er nog 1 over hebt tenminste, maar ik wil jou wel even live bewonderen als bruidje ik hoop voor iedereen op n goede nacht, en ben benieuwd nr de opsta tijden morgen..
juut wat leuk en lief dat je komt! ik wist al dat je een schatje was maar zo'n groot schatje! LEUKKKKK hihi ga het meteen john vertellen, hihi.
Goeie morgen allemaal, Hier eindelijk weer eens een fatsoenlijke nacht gehad! Gisteravond nog wel flink getrubbeld met Dinja...Ze was om 21.00 al weer wakker, maar echt kei moe, maar als we haar in bed legde meteen kei hard brullen. Toen heeft Jac haar er om 21.45 toch ingelegd en hebben we haar een keer laten huilen....ik kan daar echt niet tegen, maar ze zat ons gewoon in de maling te nemen volkgens mij...Om 22.30 uur viel ze in slaap....En toen heeft ze geslapen tot 7 uur vanmorgen! Kura ook tot 6.50 dus een goede nacht!!! Anniek: Turrlijk willen wij komen, maar dat wist je al he!!! Hoe was de nacht binj jullie? Juut ook kunnen slapen???
Goedemorgen, nou ja, zonder het goede! Hier weer eens een beroerde nacht. Echt de nasleep van de pseudokroep Veel hoesten en echt slijm ophoesten, dus tot kokhalsend toe was Joris aan het hoesten! Om 1 uur al eens gepuft, tot half 4 bleef hij zo vies hoesten, toen nog eens gepuft en is daarna in slaap gevallen tot kwart voor 9. Toen snel de peuterspeelzaal gebeld en hij is weer in slaap gevallen... @ Carla -> joehoe, een goede nacht! Misschien met dat laten huilen, kan best zijn dat dat werkt bij Dinja! Niet schuldig om voelen hoor, ze heeft toch daarna goed geslapen @ Judith -> lekker gescrapt dus! @ Marijke -> hoe is het met het tongetje van Renske? Heb ook geen idee wat het kan zijn... @ Patricia -> Justin zal wel heerlijk geslapen hebben! Even wakker worden hiero...
Ik kom ook weer eens even langswippen, wederom alles netjes gelezen leuke foto's gezien, kindjes die goed verwend zijn, zieke kindjes, goede en slechte nachten, bruiloftvoorbereidingen. Hier een goed maar druk weekend achter de rug. Jayson is nog steeds niet helemaal de oude, weet niet wat het is, zo is hij hangerig/kroelerig, zo is hij lastig is niks goed, huilen, lachen. Maar ja, zal wel goedkomen. Ben vandaag begonnen met mijn 1e shake, niet echt lekker maar te doen. Heb nu 1 smaak gehad, vanmiddag weer eens een andere proberen. Heb er 4, dus morgenmiddag heb ik ze allemaal gehad. Moet alleen zo goed bedenken wat 's avonds te eten (heb voor een kleine maaltijd gekozen ipv nog een shake, gaat het wel wat langzamer maar vind dit ook beter voor Jayson, gewoon avondeten ipv zo'n shake). Ik mag dan 150/175 gram vlees/vis en 200 gram groente. Nou ja we zien wel ze zeggen als je de eerste 4 dgn gehad hebt is het te doen, dus ik hoop dat het gauw weekend is. Nou dames ga wat doen hier op het werk. Tot later, fijne dag allemaal