Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    mijn meiden:

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zie je de tandjes

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wat een geweldige foto's Carla, heerlijke meiden joh.

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

babiche, succes. het is wel overzichtelijk die shakes. als je nu een aardige smaak hebt gevonden kan je die misschien vaker nemen. succes! vervelend dat jayson zo niet lekker in zijn velletje zit. ze zijn hier wel allemaal aan het kwakkelen he...

miranda, jeetje, je blijft maar bezig. ik hoop zo dat het weg gaat als het weer beter word! wanneer meot je weer?

carla, ik begrijp dat je het moeilijk vind om haar te laten huilen, maar ik hoop dat ze het snel doorkrijgt. ze hebben hun slaap zo hard nodig, net als hun mama. lekker dat je zelf weer even hebt kunnen slapen!

judith, heerlijk scrappen! show je nog eens een crea? en wat lekker dat je er af en toe uit kan met een vriendin. dat shceelt echt! dan kan je er weer even tegen:) (en toch ook aardig dat seth het badje volpoept bij raoland en niet bij jou toch;)) hoe gaat roland trouwens op zijn werk? al helemaal gewend en tevreden?

patricia, heerlijk he dat ze weer zo lang buiten kunnen spelen, daar slapen ze lekker op!

marijke, bultjes op tong weet ik niet. ik weet nu dat het bij roodvonk hoort, maar ik gok dat ze dat neit heeft. zit het er nog? heeft ze verder ergens last van? hoe is het verder nu op je werk? en wat lekker een weekendje weg! slim hoor:)

anniek, we zouden graag komen, maar ik weet niet of didier vrij krijgt en of we een camping ofzo kunnen regelen in de buurt. dat moeten we eerst uitzoeken. heb ik nog even bedenktijd? en wat gaaf die opdracht! maar let je wel op je grenzen? niet te veel op je nek nemen hoor!

esther, heerlijk dat youri zo verwend is zeg! vond hij het wat? en nu weer even rustig een normaal ritme in;)

hedwig, kan je je arm stutten met honderd kussens? t is het nooit helemaal, maar toch. hoe gaat het verder met owen? en hoe vind erik het nu? is hij m al zat, of mag je hem houden;)

lidia, wat loopt ze heerlijk, en hoe schattig dat vingertje! en wat is damian ook al weer groot zeg! ik vind vaak die van jullie groter dan die van mij;)

nou, hier even snel de boel aan kant en dan vanmiddag even de stad in als het lukt. de waterpokken heersen neit meer en mijn mannetje heeft ze nog steeds niet gehad :(. verder is de luis en roodvonk wel nog erg fanatiek aanwezig op school, en alletwee in jades klas:( en ik krijg een logeetje volgend weekend. weet niet zo geod wat ik moet doen. ik wil niet dat hij ziek word omdat jade roodvonk bacterieen meeneemt en hem aansteekt:( aan de andere kant denk ik niet dat jade ziek word, maar kan ze het dan nog wel overdragen?
    Ik kijk het nog even aan...

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

carla, wat heb je mooie meisjes joh! en al die tandjes, agossie

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hedwig, kan je je arm stutten met honderd kussens? t is het nooit helemaal, maar toch. hoe gaat het verder met owen? en hoe vind erik het nu? is hij m al zat, of mag je hem houden;)

Ja ik stut mijn arm al met veel kussens. Maarja, vaak genoeg dat het niet al te goed ondersteunt.
    Hihihi volgens mij mag ik Owen wel houden van Erik.
    Hij knuffelt vaak en graag met Owen. Vooral smorgens is dat zo gezellig. Owen voeden en Erik ernaast op bed. En dan helpt Erik altijd met boertje laten geven.
    Owen begint ook al meer te reageren op Erik. Dus dat is dan best wel leuk :)

Oei dilemma zo met die roodvonk joh. Volgens mij kan iemand wel bacterieen bijdragen en niet ziek worden maar dus wel de ziekte zo doorgeven. Is volgens mij bij elke bacteriele ziekte toch?
    Misschien maar even overleggen met de mama van je logeetje?

Hier heerste een aantal maanden geleden ook de waterpokken op de psz van Erik. Maar Erik heeft ze gelukkig niet gekregen ( afkloppen! )

@Carla : Prachtige foto's weer van je meiden! En wat kijkt Dinja geschrokken op die eerste foto zeg hihi

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Roba : sterkte met de shakes! Zal niks voor mij zijn brrr.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Roba -> spannend met de shakes... en gaat je vast helemaal lukken hoor dat afvallen!

@ Lidwina -> ik moet woensdag weer, dan zijn de 6 weken weer voorbij... en ik zou ook even overleggen met de ouders van je logeetje en gewoon het verhaal uitleggen. Dan is het aan hun om het jongetje wel te laten logeren ja of nee. Voor jou dan een zorg minder ;)

@ Carla -> wat een leuke foto's :) En dat rode wangetje, heeft ze nog steeds last van de tandjes?

Hier al wat opgeruimd, voel me langzaam wat fitter worden. Regen buiten is ook gestopt, het zonnetje komt heel voorzichtig door, dus dat is ook al gunstig. Kunnen we zo even eropuit. Nou ja, als Joris niet in slaap valt. Die ligt te tutten op de bank!

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Even een kort berichtje van mij. Hier gewoon druk afgelopen dagen. Ook niks gelezen, maar hoorde wel van de uitnodiging van anniek. En ja ik wil ook graag komen (alleen wel zonder indy, want dat red ze niet zo laat/lange reis/ergens vreemd slapen)....maar ik wil je ook wel als bruidje zien natuurlijk.

Hier dinsdag en woensdag nog werken en dan lekker 5 dagen vrij....

Hoop hier weer in te kunnen vallen.

groetjes sandra

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    haaaijjj

nou druk dagje erop zitten maar me meisje is opgegeven op de grote school! jeetje... {ook nog met een juf die ik vroeger ook gehad heb en haar zoon heb ik mee in de klas gezeten :) }
    Nu ff rust ff de administratie bijgewerkt, kyana is in de tuin aant spelen, john is in de garage, de kleinste ligt een uurtje te tukken... heerlijk leventje :)

carla
    tuurlijk wist ik dat, had niet anders verwacht! hihi gezellig en leuk! Ook jij, kiddies meenemen he! {in ieder geval kyra dan he, kan me voorstellen dat je het voor dinja beetje veel van het goede vind alhoewel het natuurlijk super is als ze mee komt! is dan ook alweer een jaartje}
    Oe en die 2 knapperds moet ewl steeds lachen m die verbaasde ogen van Dinja altijd, ze heetf echt zo'n bepaalde verbaasde blik... scheetje!

miran
    vervelend joh die stomme pseudokroep nasleep bah bah

Lidwina
    ja hoor je mag nog ff denken, maar relax he! Campings in de buurt zullen rond die tijd ook wel behoorlijk aan de prijs zijn denk ik. en tja ik probeer me beetje rustig te houden maar heb dezelfde mega eigenschappen als jij hihi
    Tja en wbt roodvonk, overleg idd en tja dan kunnen die ouders zelf kiezen he.

juut
    waar zit je?

san
    waar zit je?

hewdig
    das mooi klote met die pijn, grr.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow daar zit je hhahahahaha

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja en ik zit hier anniek ;)!
    Vandaag weer wat minder energie, maar het ging al zo'n tijd goed..
    Seth heeft echt wel weer een zeur/hangdagje. Yara is nr de psz geweest, en vanmiddag zijn we nog even bij vriendin langsgeweest met zoontje van bijna 2.
    Ook even afspraak gemaakt bij basisschool, eind april kunnen we terecht.

anniek wat leuk dat kyana bij een juf komt die jij ook nog hebt gehad!
    en fijn dat het even soepel loopt met spelende/slapende kids, mag ook wel eens..

san wat lekker zoveel vrij in het vooruitzicht! heerlijk!

miran ben je nog even nr buiten geweest? fijn dat je je weer wat op voelt knappen

mamzie leuk dat owen steeds meer begint te reageren op erik, wat dat betreft wordt het leuker en leuker!

lidwina wat lief dat je nr rols werk vraagt. hij is helemaal op de juiste plek daar..hij heeft het beredruk en een hoop verantwoordelijk heid, maar hij voelt zich goed daar en heeft fijne collega's, dus das mooi. Is wel bijna iedere dag van 800-1800 weg, maar dat gaat nog veranderen zegt ie.
    en wb je dilemma, idd wel beetje moeilijk, nog maar even over nadenken. kinderen lopen natuurlijk altjid en overal risico om dingen van elkaar op te pikken, en nu via jade iets meer kans, maar ja..
    hoe gaat het verder echt met jou?

carla wat een lieve foto van je 2 schatten zeg, heel leuk!

lidia was laatst helemaa vergeten iets van jouw foto's te zeggen. wat is elise ook een cutie met dat vingertje zo bij dr mondje, en damian een stoere gozer!

13. goede avond

hier druk dagje

vanmorgen gewerkt,toen gegeten gewassen en gevouwen alleen t strijken nog,daarna naar t cb geweest,youri
    was vorig jaar sept 93cm nu 97,5cm
    hij woog in sept 12,5 kilo en nu maar 13,3 kilo.er was t niet,maar youri is op dit moment n hele moeilijke avondeter helaas niks aan te doen,moest hm gewoon blijven aanmoedigen met eten hoort gewoon bij de leeftyd zeiden ze daar,ogen test helaas 3mei opnieuw youri werkte niet mee!omdat er n ander kindje achter de deur stond vond hij veel leuker.

zo nu ff stinkbroek uit doen,we zijn net binnen van t voetballen buiten,hij wilde zn nieuwe voetbal en voetbalschoenen weer proberen haha,en jaja leuke foto,s en filmke op hyves.

doegggggggg

fijne avond allemaal..

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedenavond,

Niet veel gelezen, maar wel prachtige foto's van Carla's schatjes gezien.

Anniek, ik zou je graag als bruidje zien, maar ook hier geldt; Net even te ver....

Hier vanavond de bedden moeten verschonen een uur nadat ik de kinderen op bed had gebracht. Martijn had bedacht dat hij zijn poepluier zelf moest uittrekken! En alles zat eronder, bah, stinken!

Morgen met de kids naar het cb, ben benieuwd of ze een beetje mee gaan werken!

15. Carla, gave foto's van je meiden. Ach en die rode wangen van Dinja.

Bah Martijn, laat mama nou maar voortaan die luier doen..

Renske heeft nog steeds die plekjes op haar tong, maar volgens mij heeft ze er geen last van. Donderdag toch naar het CB, dan vraag ik wel wat het kan zijn?

Stijn slaapt nu al de hele week zonder luier. We maken hem wel voor dat wij gaan slapen ff wakker om te plassen, maar het gaat goed.

16. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames even een snelle reactie..

hier zijn we de boel aan het opruimen omdat we een bonnetje zoeken van onze router want die is stuk, heb dus ook geen internet op mijn pc alleen op die van vin maar die staat " helemaal " boven en dat is met 2 kids niet te doen.
    vandaag gewerkt en heb nu bijna 2 weken vrij:D dus gaan we vrijdag opnieuw opzoek naar banken;)

morgen naar de markt en boodschappen doen en mijn huisje aan kant maken..

regeer morgen nu verder met opruimen.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    In afwachting van wat komen gaat....

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Wat is dat? Mijn eerste papje!

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zo, dat was lekker! Nu alleen nog even mijn snoetje schoonvegen....

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    aaahhhh sweetttt

lidia
    suc6 metr banken jacht!

Deel Deze Pagina