Goeiemorgen! Hier vijf voor zeven dus dat is mooi! Wel keer of drie eruit geweest voor yara maar ik lag er gister heel vroeg in,dus wel goed nachtje gehad! Vanmiddag moet Seth zn BMR prik, en ik ga om kwart voor zes met Yara op dansles kijken! Leuk toch..ze zal wel niet van mijn schoot af te krijgen zijn haha, maar wie weet dat ze na 5x iets durft ofzo. Thuis danst ze de hele dag, en dit was een groepje van 2 tot 4, dus ben benieuwd! Haha seth heeft zn hoofd in een doos gestopt en heeft hartstikkke lol, gek ding. Marian wat een lieve foto's zeg, hij laat t zich goed smaken zo te zien! Heerlijk! Lidia balen van het bonnetje kwijt, suc6 met zoeken! Marijke superknap van Stijn hoor! Krullie alles oke bij het cb, jammer dat de ogentest even niet zo ging, maar volgende keer beter!
Goedemorgen! @ Esther -> ik had de foto's gezien, leuk! En ach die ogentest, veel moeten ze opnieuw doen @ Judith -> die Seth Heerlijk waar ze zich mee kunnen vermaken. En leuk, dansles voor Yara! @ Marian -> wat een leuke foto's! Heerlijk ook hoe die ervan geniet! Hier zometeen Joris naar school en ik ga dan strijken en de boel een beetje aan kant maken voor morgen (remicade)!
goede morgen Leuke foto,s gezien van Bas wat n skon menneke Miranda ik had nu n appart mapje voetballen gemaakt hihihi met 2 filpjes erbij. nu ff youri zn jas aan doen en naar de psz brengen en ik ff werken. doegggggggg en t zonnentje schijnt hopelijk blijft dat vandaag maar ze voorspelde regen dus.....
Aaahh lieve foto's van Bas zijn eerste pap-hapje Velen moeten naar het cb of zijn geweest las ik Hier pas in mei geloof ik. Erik net weggebracht naar de psz. Maar een uurtje en dan gaan ze met zijn allen naar de film van Kikker. Helaas ik kan niet mee Dus schoonmoeder gaat mee met Erik. Zijn allereerste keer naar de bios en ik ben er niet bij. Vind ik toch best een beetje sonde. Maar goed, als ie maar plezier heeft. Dat is het belangrijkste Oja, kadootjes voor Erik zijn verjaardag zijn binnen. Heeft Richard zaterdag gekocht samen met zijn ma. Erik krijgt een V-Smile. En van mijn moeder een trap-tractor met aanhanger. En van schoonouders.... dat weten ze nog niet hihi Taart is gisteren besteld. Zo'n groot feest word het niet. Alleen wij dan en onze ouders. Wel fijn. Is toch altijd te druk voor Erik en dan is ie dagen van slag. Dus nu lekker rustig. Kan ie ook wat meer genieten
@ Hedwig -> hier pas 12 april naar het cb En met de verjaardag, is toch prima zo joh! En vooral als hij er heel slecht tegen kan alleen maar beter voor Erik! @ Esther -> ik had het gezien Joris op school, ik ga aan de gang in huis!
goedemorgen.. elsie ligt op bed en damian is met het gereedschap van vin aan het spelen(schroevendraaier en meetlat ) dus even tijd voor de pc. zo naar de markt voor eieren en stof voor een dekentje voor elise haar poppen wagen. ga ik zelf maken(als het lukt ) leuke foto's gezien van bas en lees dat er kindjes zijn die weer goed slapen.. en mooie foto van kyra en dinja met haar rode wangentjes (en tandjes) ooo elise is weer wakker mis wel mijn pc beneden hoor.. tot later
Goedemorgen, Hier indy om 8.00 uur wakker, dus super. Jarno is al thuis, was om 3.00 uur begonnen maar het is rustig dus was om 8.30 uur thuis. Wel fijn, hoeven mijn ouders niet op te passen vandaag, want ik moet vanmiddag werken. Hele mooie foto's van Bas gezien. Wat een schatje, en wat word ie al groot..... En Eric naar de bios. Leuk!!! Juut, wat leuk zeg yara naar dansles. ben benieuwd hoe ze het vind. En indy hing bij de muziekles en de gym de eerste keren ook om mijn nek hoor. Nu doet ze op de gym volop mee, en ziet me niet meer staan. Miranda, balen morgen weer aan het infuus.....Word weer een paar dagen flink moe dan. Groetjes sandra
Miranda, sterkte weer morgen. Sandra, lekker dat Jarno al thuis is. Geweldige foto's van Bas gezien, wat een dropje zeg. Erik naar de bios, wat leuk, jammer dat je niet mee kan Hedwig. Kon je schoonmoeder niet op Owen passen, was misschien nog een ideetje geweest? Juut, ben benieuwd hoe Yara het vind vanmiddag, leuk hoor. En die gekke Seth met zijn hoofd in de doos, zie het al helemaal voor me haha. Lidia, succes met het dekentje. Hier vandaag nog aan het werk, dan weer heerlijk weekend (gewoon een week joh, dinsdag weer pas werken). Shaken gaat best (heb er pas 1 dag opzitten haha) is gewoon doorzetten en niks pakken. Vind het alleen heel moeilijk met koken, wat ik wel en niet moet doen. Maar ja, het zal wel wennen. Ze zeggen als je voorbij de eerste 4 dgn bent hou je het wel vol, dus............nog minimaal 3 te gaan. Fijne dag allemaal
@ Roba -> eerste dag erop zitten, je kan het En lekker, al 'weekend' na vandaag! @ Sandra -> idd fijn dat jarno nu thuis is! Ik had je nog een mail gestuurd En werk ze! Strijk is klaar, woonkamer is gestofzuigd, gedweild. Hoef ik verder lekker niks meer vandaag
nee schoonmoeder op Owen passen vind ik nog niks eerlijk gezegd Vooral niet omdat ie dan in de tussentijd ook de fles moest hebben. Vorige week had ze ook geprobeerd de fles te geven maar dat lukte voor geen meter en Owen wilde NIET drinken. Dus wacht er nog wel ff mee tot ie wat ouder is. Hij is ook nog zo klein he
Goeie morgen allemaal, Gisteravond om 21.00, 22.00 en 23.00 Dinja huilend wakker...Dus ik dacht dat belooft wat voor de nacht. Ze viel elke keer meteen bij minj in slaap en ik ik kon haar slapend terugleggen, alleen om 23.30 uur huilde ze 5 minuutjes en toen was het stil tot vanmorgen 8.30 uur!!! Kyra was alleen om 5 uur al wakker...maar ze heeft nog bij ons geslapen van 5.30 tot 8.30 uur!!! Mooie foto's gezien van Bas! Leuk zeg Erik naar de bios! Juut wat leuk zeg dansles, ben voor Kyra ook aan het kijken of hier ergens zoiets zit! Kyra al
Pff nog maar 1315,,Hebben jullie dat ook wel eens, dat de dag echt voor bij kruipt..Seth vanmorgen even geslapen, nu ligt yara er even in, kreeg het helaas niet voor elkaar ze tegelijk erin te hebben.. sorry even geen zin om te reageren!
Nou, vast werk zit er voor mij niet in. Hij zag mij niet een groep leiden oa vanwege mn 'negatieve uitstraling' en contact met de ouders!? word ik erg verdrietig van, maar áls ik weg zou gaan, had ie iig wél een goede referentie voor me.. Ik heb vandaag gebeld (was de onzekerheid zat) en wilde gewoonweg eerlijk weten hoe het er voor staat.. Dusss ik kan kiezen, doorgaan op deze manier of wat anders zoeken. Waarschijnlijk word het t laatste..
Goed dat je gebeld hebt meid! Maar wat een rotantwoord..tuurlijk word je daar verdrietig van. Je hebt echt al een hoop ellende meegemaakt daar..is echt niet normaal hoe er daar met je omgegaan is. Ik zou echt de eer aan mezelf houden en vertrekken hoor patries.Maar wel moeilijk en niet leuk!
Meeting omgeving tilburg Zaterdag 1 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke, Sandra, Anniek Locatie: Speelboerderij "de Vossenberg" Dames (en dan met name die ver moeten rijden!) hoe laat willen jullie daar afspreken????
tja als ik ook tel onder ver; geen idee!!! roept u maar! mijn voor keur gaat uit naar vóór half 1 ivm het eten van Devin, of ná 1 uur.
Pfff ik baal weer....Moet vanavond weer naar school, stuurt jac net een sms dat ie WEER moet overwerken. Hij is om half 7 thuis, dan moet ik dus meteen de auto in en weg.
ow enne tijd maakt mij niet zo heel veel uit. Dinja eet tussen 12 en half 1 boterham, dus idd dan al daar zijn of ik kom pas daarna...