Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff.. en nu zegt Prochor net dat hij gastouderschap ook niet ziet zitten. Dat was altijd al mn liefste wens.. nu voel ik me echt ROT. Bah moet ik nu toch?

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Pff vanmiddag ineens weer zo vreselijk moe..viel gewoon in slaap terwijl seth naast me zat op de bank. Mn moeder heeft m een uurtje opgehaald (als ik haar toch niet had..) kon ik even dutje doen.
    Yara heb ik na 3 uur middagdut wakker gemaakt (!) dus..maar kwam niet slecht uit.
    Cb geweest, seth weer helemaal geodgekeurd, nu 10,7 kilo en 79.5 cm, hij deed alles vlgns het boekje en voor alle testjes geslaagd. En toen die gemene prik, blegh..
    Dansles met yara vanavond was een succes!! Had ik nooit verwacht. Ze zat 5 minuten op schoot, en zei: mama ik ga meedoen! en liep zo op het kringetje af. Ikke hartstikke trots natuurlijk..Het was een lekker zooitje ongeregeld, heel ongedwongen, maar yara was helemaal hyper erna. Ze vond het allemaal heel stoer dus hier gaan we wel mee door! Leuk uitje zo!
    Hier thuis nog superwild, en na die enorme middagdut, ligt ze er net pas op. Seth was om iets voor zeven bij rol op de arm al in slaap gevallen! Gebeurt echt nooit!

Patries jee, dat is ook wat..ik vind het echt sneu voor je, dit lijkt echt zo'n situatie waarin je haast geen kant op kunt. Maar juist wanneer iets uitzichtloos lijkt, komen er soms weer nieuwe kansen..
    Ik hoop echt dat er iets goeds op je pad komt snel!

Carla getver jac weer overwerken, dat is echt niet tof!

wat betreft de meeting: mij maakt t niet zo gek veel uit..seth slaapt meestal vaanf 11/half 12, maar ik kan hier wel iets mee schuiven hoor

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier thuis van het werk, en net lekker gedouched, nog wat kleine dingen afwerken op de comp. en dan lekker naar bed. Morgen om 6.15 uur op en nog een dagje werken, dan 5 dagen vrij.

@juut, wat leuk zeg dat yara zo enthousiast was.....En seth weer goedgekeurd....

@carla, balen zeg dat jac weer over moest werken. Was ie nog op tijd?

@miranda, zie het nu pas je mailtje.....ga zo ff antwoorden.

@patricia, wat goed van je dat je gebeld hebt. Ondanks zo'n klote antwoord nu wel duidelijkheid, ik zou ook de eer aan mezelf houden...

Meeting: maakt mij niks uit. Pas me aan aan jullie.......

groetjes sandra

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

patricia, kan je anders gastouder zijn bij andere thuis? wat jammer voor je zeg.

judith, lekker goede nacht ook gemaakt? je boft echt dat je moeder zo lekker dicht bij woont!

miranda succes vandaag!

ik reageer vanmiddag wel uitgebreid, weet het nu niet. te vroeg nog, weinig tijd, weinig koffie ;).

mommie, ik ga zo fotos maken!:D spannend:)

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier zelfs tot 705 vandaag, weet niet wat ik meemaak! ;)
    Terwijl seth er gister al om 1900 in lag!
    Straks even nr de stad, moet nieuw psztasje en beker hebben voor yara, en nog wat kleine boodschapjes

hey lidwina! wat voro foto's? ben niet nieuwsgierig..
    nog geen roodvonk in huis?

sandra werkze vandaag meid, nog even en dan lekker lang vrij!
    fijn vooruitzicht!

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

hallo judith, nee, nog geen vonkje gezien....
    enneh nouja, het soort fotos wat sandra maakt maar dan alles tegenovergesteld ;)

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    alles tegenovergesteld? huh? is het nog vroeg of ligt het aan mij?

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Judith, kun je binnenkort nog tijd maken om mij de foto's even te mailen?

En wat is het koud! Stond vanmorgen gewoon te bibberen bij het naar school brengen van de kinderen, BAH!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De wind maakt het behoorlijk fris, maar om het nu KOUD te noemen Marian ;)

Lidwina, gastouder aan huis kán, maar dan moet je al eigenlijk méér als 2 kinderen in dat huis hebben, wil het wat opbrengen.. en je mag niet meer als 3 gezinnen dan. Dit was ook het 2e idee wat ik opperde. Dat zag Prochor ietsje meer zitten, maar dan nog is ie niet enthousiast.

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

YES!!! zonder enig onderbreking heeft dinja geslapen van 20.15 tot 7.15 uur!!!!

Later meer!!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Joehoe carla

12. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

grrr het is niet leuk zonder internet hoor..
    vin zijn pc doet het ook steeds niet dus hoop dat dit ve5haal gepost wordt straks;):x..

vanmorgen vriendinnen op de koffie gehad was erg gezellig. nu liggen de kids even te slapen en zo nog even naar de bib.

meeting.. ik heb gekeken en het is voor mij 1,5 uur rijden dus als ik om 10.00 ga rijden ben ik er om 11.30, dan slapen de kids in de auto en zijn ze goed wakker als ik er ben. en heeft Damian ook lang genoeg de tijd om lekker te spelen..:D

ehhh verder weet ik het niet.. oja dinja wat goed dat je papa en mama hebt laten slapen :)

en roba.. succes meis met je shakes,, en ja koken is het moeilijkste tijdstip van de dag om te gaan snoepen.. maar je red het wel hoor;)

soory weet het niet meer.. duim dat ik van het weekend weer beneden internet heb.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    OH MIJN GOD!
    Kan ik yara niet even langssturen bij één van jullie..die is me een partij vervelend...echt niet te geloven..Ik lig al werkelijk de hele middag overhoop met haar, en ze heeft de gang meer gezien dan de huiskamer. Nu heeft ze seth weer wakker gebruld.. O grrr soms!!

Marian doe het vanavond gelijk even, sorry, goed dat je me er even aan herinnert.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo nu ligt ze in bed..wat een duiveltje..niet normaal
    ze schreeuwt wederom alles bij elkaar (de buren zullen wel denken...) maar ze komt er dus even niet uit voorlopig..

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    juut knuf voor jou...wat kunnen ze af toe vervelend zijn he....

Kyra zit nu lekker eieren te verven!

Lidia ik vind 11.30 uur daar zijn oke, weet niet wat de rest vind???

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut, breng dr maar hoor.. Justin is er nu niet dus het huis is vrij ;) of is ze al gekalmeerd?

Carla, gelukkig heeft Dinja haar uurtjes gepakt!

Goh Lidia, slaapt Damian dan als jullie om 10 uur gaan rijden? Justin echt niet hoor, maar die slaapt s middags sowieso al vrijwel nooit meer.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Patries je bent een schat! Maar ze is nu zo uitgeput van al het gedoe, dat ze als een mak schaap op de bank een appeltje eet..

Carla zo fijn joh dat je een geode nacht gemaakt hebt!
    En leuk eitjes verven! En idd. het verbaast me soms echt hoe ze met die kleine 3 jaartjes zó het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen! Dit was echt lang geleden, zo erg!

lidia ik hoop dat je ook gauw weer beneden internet hebt!

roba hoe gaat het met de shakes? beetje vol te houden?

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    hahah kom maar hier :)
    mag jij kyana hebben!

Pff wordt hie rgek van het broekpissen! BAH sinds een aantal dagen bezeikt ze zich gewoon! Ben het beetje erg moe momenteel, zit eraan te dneken om het sticker systeem terug te halen voor het piesen.
    Devin had gisterenavond flink gespuugd en vanacht ook {zoals altijd maar dan erger} bagger geslapen. Vandaag is hij warm en 1 rood wangetje, en ik mag blij zijn als hij eens een half uurtje achterlkaar slaapt! Argh Ligt nu nog geen half uur in bed en is nu al voor de 2e keer wakker :(
    Kyana is moe, maar die ga ik wakker houden, gaat straks mar lekker naar bed... ben aan het denken om die 2 nu alvast in bad te gooien, daarna eten koken, eten en ze dan in bed te mikken {lekker op tijd!!!!, moeten er morgen vroeg uit}

carla
    aplausje voor Dinja! en nu hopen dat ze het volhoud.

Patries
    jeetje wat mega vervelend! Maar misschien een rare vraag, maar wat zijn zijn tegen argumenten?? Ik bedoel john zou sowieso al mega pech hebben als ik iets wil dan wil ik dat maar daarbij zou hij het juist aanmoedigen denk ik! Dan ben je toch ook gewoon thuis bij justin!!! Kun je hem niet ompraten? overhalen? Moeilijk hoor want tja wat moet je anders gaan doen?

meeting
    vanuit hier is het een uurtje rijden dus als ik tegen 10/10.30 vertrek ben ik ook om half 12 daar!
    Zullen we dit dan aanhouden????????
    Eten we daar dan iets met z'n alle?
    mmm zie dat ze frietjes hebben... daar gaat het lijnen

roba
    was helemaal vergeten! Hoe gaat eht met de shakes? We drastisch zeg, maar knap als je het kan volhouden! Bij mij werkt het alleen met veel afleiding, zoals nu heb ik ook ontzettende zin in lekkers, zoet of chips oid... mjummie maar wil er eigenlijk nog graag 5 kwijt vóór 15 arpil mja dat gaat toch niet lukken, zeker niet nu met pasen! mja

nou ik ga me zoon uit bed plukken en zorgen dat me dochter niet in slaap valt .....
    ARGHhhhhhh

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier lange dag gewerkt. En zo'n mega rugpijn. Maar goed lekker 5 dagen vrij dus niks te klagen. Vanavond nog wel ff druk, want moet het cadeau van de juf afmaken, en is nog wel wat werk. Maar goed, ook wel leuk om te doen. En dan nog aan de foto's.....

Carla, wat fijn dat jullie lekker een nachtje geslapen hebben.

Anniek, balen he zo'n terugval in zindelijkheid. Hier ook een paar dagen, en toen was het weer over.

Miranda, hoe was het infuus. Zult wel moe zijn nu....

Juut, yara zo vervelend vanmorgen. Had ze nog geslapen of op tijd naar bed. Indy wel hoor. Die moet morgen weer vroeg op.

Lidwina, ik snap hem ook niet...............????

Groetjes sandra

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja Anniek aan de ene kant heb je gelijk, maar als Prochor thuis komt, wil hij gewoon geen aantal kids om zich heen die niet van zichzelf zijn. En hij is bang dat het financieel tegen gaat vallen. Dat zijn de tegens..

Deel Deze Pagina