He bah Carla hopelijk gaat het gauw beter meid. Sterkte Miranda, wat betreft hoestdrankje. Ik heb hier die siroop met tijm, vind hij heerlijk. En het gaat er bij mij ook om dat het wat verlicht, hij slaapt er in ieder geval een aantal uren op. Hij krijgt het hier ook alleen als hij gaat slapen, dus 2x per dag. Marian, wat leuk om weer een update te lezen meid, las wel op hyves dat je aan het sukkelen bent bij de tandarts, hopelijk was dit de laatste keer voorlopig. En idd denk dat ik daar ook wel voor zou zijn (aparte klassen). En goh wat origineel allemaal hé, volgens mij krijgen alle kids hier in maart (feb of april) een fiets haha, hier ook waarschijnlijk. Vond de 12 inch iets te klein, maar de 16 veel te groot, en 14 inch zijn zo weinig te krijgen vind, dus maar even zoeken.
mommie, we zijn er weer hoor, geen minuutje file nu en de kinderen liggen. marian, wilde je al gaan bellen morgen blij wat van je te lezen sorry dames, ben erg moe, even geen reactie
JEE MARIAN! Wat leuk! Wat een lekker lang verhaaltje! Ik hou ervan! o o ik moest wel een klein beetje lachen, om die sterke band tussen martijn en lotte dat je er soms haast niet tussenkomt! wat fijn dat het met bas allemaal lekker gaat, fijn ook dat hij zo goed slaapt. echt heel leuk om te lezen allemaal. en jullie ook al op pad met fietsjes, moet toch wel vaak aan je denken als ik grote uitgaves doe hoor, denk ik altijd dat jij alles per twee hebt! eén voordeel, bas kan straks wel op de fiets van martijn! das hier ook een dilemma: yara heeft het er al weken over dat ze heel graag een roze fiets wil. ik zou slimmer zijn als ik een neutrale koop natuurlijk, waar sethje ook op kan. mm ik weet het nog niet. goed dat je zo alert was met het hoofdje van bas en goed dat er iets aan gedaan kan worden met fysio zitten martijn en lotte op de psz wel in dezelfde groep? haha en of ik nog vragen heb? hoe gaat het echt met jou nu? dat wil ik wel eens weten! lidwina lekker gaan slapen dan meid! roba wil je wel nieuw of kijk je op mp? carla brr meid toch heb het zo met je te doen. het gaat nu al zoveel avonden zo! wel goed dat je nr de ha bent geweest. kyra aan de antibiotica, neemt ze het wel goed in? en hoe gaat het met je verdriet om jullie hondje? mis je m erg? beloof dat je het weekenmd wat tijd voor jezelf pakt hoor carla! miran ik zou ook voor een siroopje kijken! wel fijn dat ie gelijk weer insliep!
Hallo dames! @ Marian -> wat leuk zo'n uitgebreid verslag! En heerlijk die 2 die het voor elkaar opnemen... Alhoewel dat voor jou natuurlijk minder is. En Bas fysio, heeft Joris ook gehad toen hij zo klein was. Komt vast helemaal goed! @ Judith -> moeilijk... Misschien kan je voor die tijd nog wel een goedkope op marktplaats vinden, een roze dan. Dan maakt het ook niet zo heel veel uit (tenminste, dan is het niet zo lastig, toch?) @ Carla -> dikke knuff! Arme Kyra aan de antibiotica... Hopelijk slapen ze ondertussen goed zodat jij ook lekker naar bed kan! Hier slaapt Joris ook nog steeds gelukkig. Eindelijk weer na 4 avonden dat hij de avond weer slaapt...
Oh wat fijn Miranda, hopelijk blijft het zo meid, wij duimen mee voor een lange rustige nacht. Juut, wij willen nieuw, heb gekeken voor een cars fiets maar alleen 12 en 16 inch. Toen ben ik op internet gaan zoeken naar 14 inch, maar daar zijn er niet zo heel veel van (moet hem ook nog leuk vinden hahah) en de ene 14 inch is de ander niet natuurlijk (geld ook voor de 12 inch, die van cars was iets te klein). Dus ik denk binnenkort gewoon naar de fietsenwinkel en passen (al wordt passen met Jayson nog niet zo heel makkelijk denk ik, toch zeker als er andere mensen bij zijn). We zien wel, er komt in ieder geval een fiets haha.
hahaha Judith, hoe het echt met mij gaat? Wel goed hoor! Ik probeer het slapen 's middags voor mezelf af te bouwen, maar dat is nog best moeilijk! Ik ben er gewoon zo aan gewend! Lotte en Martijn slapen ook nogsteeds lekker lang 's middags, dus de verleiding is dan wel erg groot iedere keer. En dan is de dag ineens best kort en heb ik mijn tijd hard nodig om alles aan kant te houden en met de kids bezig te zijn. Dus dan moet je prioriteiten stellen he? Als ik zometeen mijn slaapje heb afgebouwd komt er misschien weer wat meer tijd voor andere dingen en dus oo voor hier. Het gaat dus wel goed, maar vond dat mijn huishouden er niet beter op werd, nu heb ik dat nogsteeds niet op orde, maar het word wel al wat beter. Vandaag de bank en de kasten van de muur gehad, wat een stofbende! Lidwina, lief van je! Miranda, ja, ik denk ook wel dat het helemaal goed komt, de fysio was ook positief! Babiche, ik had inderdaad wat tandarts ellende! In totaal deze maand vier gaatjes laten vullen. Heb er nu nog last van, de kies die vanochtend gevuld is is nog erg gevoelig en de kiezen die maandag gevuld zijn een beetje. Ik hoop dat het na het weekend wat beter is... En ze krijgen dus allemaal fietsjes? Grappig zeg! Ik heb via marktplaats fietsjes gevonden voor 49 euro. Ik heb wel voor 12 inch gekozen maar dus niet gepast. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor ze nu ik jullie zo lees.... Nou ja, we zien wel weer! Ik koop dus wel budget hoor Juut! Ze kunnen veel van me krijgen, maar ik let wel op de kleintjes! Ze krijgen hier bijvoorbeeld niet laptops, dure babypoppen die van alles kunnen en dat soort speelgoed. Ze moeten het maar doen met ietsje minder, ze hebben elkaar....! Nou, dan ga ik nu maar naar boven, kijken of Bas wakker wil worden voor voeden, hij slaapt diep, maar laatste voeding was half 7. Word wel tijd nu dus! Morgenochtend naar babymassage, ben benieuwd! Is de eerste keer...
o, en vergeet ik Carla helemaal! Ik hoop dat Dinja nog een beetje de slaap kan vatten met haar hoest! Hier slapen ze over het algemeen door hun eigen hoest heen gelukkig....
Wat leuk Marian, babymassage! Veel plezier! @ Judith -> wat leuk, nieuwe foto's op je hyves Wat is Seth al groot! En Yara echt zo'n popje! Heerlijke kids heb je! Zo, ik ga gauw mijn bed opzoeken... Morgen weer een nieuwe dag!
Thanx Miran, ik bloos ervan! dacht ik zal er eens wat recente opgooien. Hier was het half zeven, das dus keurig, want hij lag gister er al vroeg op. Nu doet hij weer een run op alle lichtknopjes. yara even wakker om 610, vlgs mij stootte ze haar hoofd of viel ze half uit bed, ik hoorde ze even bozig praten en toen was ze weer stil. grappig. ik moet vandaag een dagje werken, de kids gaan nr rols ouders. marian heb je de link van fietsjes voor 59 euro of waren ze 2e hands? heerlijk en uitzonderlijk dat je met 3 kids nog steeds smiddags kan slapen zeg! maar wat je zegt, de dadg is dan wel kort natuurlijk. en ja, dat probleem met het huishouden ken ik hier wel ja! roba dus jij vond 12 inch ook klein, terwijl jayson niet zo groot is toch? ik ben ook wel benieuwd. maar vind het wel moeilijk! miran is joris goed blijven slapen? carla leef je nog? was de nacht weer 1 grote survival of viel het mee?
Goedemorgen allemaal, Hier was het WEER 5.30 uur. Vanavond maar eens wat later naar bed, mss dat dat helpt. Gisteren lekker gescrapt. Het was niet in ons winkeltje, omdat de eigenaresse naar de beurs in amerika is, dus mijn scrapvriendinnetje kwam hier lekker scrappen..... Hier ook een fiets voor haar verjaardag. Wij hebben in de winkel gepast, en indy moet echt een 16 inch hebben hoor, maar ja is dan ook aan de grote kant.... Juut, werk ze. Carla, de nacht overleeft. Marian, wat leuk weer eens een update te lezen, nu nog een keer wat foto's....want bas zal al wel flink gegroeid zijn Marian, he die joris nog steeds zo aan de tob.... Voor de rest, straks een uitgebreidere reaktie. groetjes sandra
Goedemorgen! @ Sandra -> balen dat het zo vroeg was! Enne, hoe groot is Indy ondertussen? Is altijd al een 'grote' dame geweest hé? @ Judith -> wat goed van Seth! En een run op de lichtknopjes? Loopt hij al, of kruipend en staand? Sponsor van essent dus! Hier heeft Joris geslapen tot half 9! Ik helemaal blij! Hij heeft dus weer de 14 uur geslapen zoals normaal! Is ook niet meer wakker geworden. Alleen wakker geworden om naar mijn bed te verhuizen. Maar daar heb ik niks van gemerkt, hij lag vanochtend ineens naast me...
goedemorgen dames @Marian : Wat leuk weer wat van je te lezen! Bas die het zo goed doet en de tweeling die het voor elkaar opneemt. Tis wat he. Misschien wel goed idd dat als ze naar school gaan dat ze dan appart zitten eerst. Lijkt mij iig een goeie. Hier een goede nacht gehad. Erik wel snachts 1 keer wakker geweest maar heb Richard gestuurd dus heb er verder geen last van gehad en SNEEUWEN hier! NIet normaal. Denk wel dat er minstens 10 cm gaat vallen pffff Nuja, wel leuk voor Erik. Dan kan ie weer mee op de slee hihi Hier Erik ook al ruim een week hoesten. En dan lijkt het weer minder te worden en dan komt het weer op @Miranda : Fijn dat Joris toch lekker heeft geslapen vanacht. Zal zo eens de eendjes gaan voeren met Erik. Kijken of ik de slee vooruit kan trekken hihihi. Maar eerst hem maar zover krijgen dat ie zich gaat aankleden. Want meneer zit nog steeds in pyama en dat is toch echt te koud voor op de slee
ff snel ben bij psycholoog geweest over een wek weer afspraak maken bij revalidatiearts... ik las iets over fietjes, Kyana heefte r hier een al van de zomer, een roze met blauw. Helaas niets voor devin. Mja verkopen via mp en weer een andere kopen. Kyana krijgt een trampoline voor haar verjaardag, daar zeurt ze al ruim 1 jaar over... denk van mam en pap een buitenspeelhusje {ff geen zooi erbij meer binnen pff} nou moet ff naar de stoffenwinkel, zometeen een pettiecoat inelkaar flansen. laterrrr
Zo was ik even snel bijgelezen! wel blijven schrijven hoor meiden. Ik zit nog even in een stil huis, en dat is zo gek! Rol haalt de kindjes op met de fietskar. Vandaag lekker gewerkt, en weer een stapletje fotografietijdschrijften rijker..Alleen al daarom zou ik daar moeten blijven werken haha, dan krijg ik weer speelgoed, dan weer kleertjes vr de kindjes, dan dit weer..ik bof maar met mn collegas. Heb in mn pauze ook even rondgekeken op internet voor fietsjes, en zo veel leuks gezien (echt ook best betaalbaar), maar ga ook maar gauw passen..had je 14 inch ook gepast san? 16 lijkt me zo heel erg groot? en hoe doen jullie het? miran schreef al op de dag zelf geloof ik nr de winkel te gaan, en daar 1 uit te zoeken. ik weet niet of ik via inet bestel of in een winkel, maar hou m dan ook maar verstopt ofzo? maar stel dat ze meegaat om te passen en we zien een goeie redelijk betaalbare? en voordeel van een echte winkel is wel weer dat je terug kunt..mmm ben er nog niet helemaal uit. zo de vissticks s gaan pakken en bakken, alitjd een succes bij de kindjes! anniek ben je geslaagd? en een trampoline is ook een gaaf cadeau..dan wordt kyana het enige maartkind zonder nieuwe fiets geloof ik haha mamzie alweer sneeuw? ongelofelijk! en fijn een goede nacht gehad! miranda wat grappig dat joris dan ineens naast je ligt. ik word echt van ieder zuchtje wakker, dus mij zou dat niet overkomen denk ik. wel heerlijk dat ie weer zo'n goede nacht gemaakt heeft! san jeetje weer zo vroeg..idd maar ietsje langer ophouden vanavond, want dat is wle een beetje erg te vroeg carla joehoe leef je nog meid?
nou hier is het eindelijk opgehouden met sneeuwen. Vanmorgen met Erik op de slee de eendjes gevoerd. Erik blij, eendjes blij en ik doodop! Pfff Dat valt niet mee zeg. @Anniek : Een pettiecoat maken? Nou, ben heeeel benieuwd naar het resultaat! Foto? @Juut : Verwend door je collega's. Leuk joh! En iedereeen een nieuwe fiets voor de kids hihi Leuk hoor. Wij moeten nog verjaardagskado verzinnen voor Erik. Trampoline lijkt me ook wel leuk maar geloof dat Richard daar errug nerveus van gaat worden hihihi. Hij zal veels te bang zijn dat Erik eraf zal vallen ofzo. Moet toch beetje op tijd iets kopen voor Erik. Want weet niet wanneer de kleine word geboren he @ Lidwina : Hoe is het daar? Hoe is het met je knie? Ga er weer vandoor. Soep opzetten en de broodjes in de oven. Vanavond boodschappen doen. De zware dingen die kan Richard mooi trekken met de trekkar Of we gaan ff heel lui met de auto. Eet smakelijk allemaal en fijne avond!
hoi dames,, even snel tussen de bedrijven door,, pff 2 dagen gewerkt dus gisteren al vroeg moe en op tijd(om 21.00) naar bed. Gelukkig maar want het was elise die vanmorgen om 5.00 klaar wakker was en damian om 5.30.. dus ik stond met 2 kindjes onder de douche en heb ze aangekleed en om 6.30 zat ik met ze aan een broodje.. toen kwam vin eindelijk ook uit zijn bed gerold:x na al heel wat vloeken.. grrrr en dan kom ik thuis is alles ook nog een rommel:x:x grr als hij straks thuis komt(hij is uit eten) dan krijgt hij de wind van voren:x:x:x nu op de bank zo popstars kijken.. heb niets gelezen dus spring hier weer in..of lees misschien straks nog.
Hier even kort voor ik foto's ga uitzoeken..... juut, 14 inch hadden ze hier in de winkel niet staan. 16 wel, en ze fietste er zo op weg. Wij gaan dus niet voor een 14. Op internet staat vanaf de 1.05 m. een 16 inch, en indy paar weden profesories opgemeten en toen was ze 1.03 m. Ik wil hem het liefst in de winkel kopen, maar daar was ie toch echt flink duurder, denk dat ik dus ook op internet ga kopen. Heb een hele leuke batavus kaola gezien. Staat op bijna alle site's. Lidia ook al zo vroeg vanmorgen.....en dan ook nog zo'n rommel. Vertel het hem maar eens... haha. Hier ligt indy er net in. Een uur later dan normaal, en ze hield het nog redelijk vol ook. Dus hopelijk morgen wat later wakker. groetjes sandra
hoi hoi,, hier nog geen idee?? een fiets weet ik niet want hij wil absoluut niet op de fiets van onze buurjongen dus ik denk dat ik van de zomer ga kijken voor een op mp..?? weet het nog niet.. heb wel een v-tech smile liggen met 4 spelletjes(ook van MP) dus als ik er niet uit kom dan krijgt ie die, van mijn ouders een trampoline en van schoonouders een Thomastreinset. verder nog GEEEEEEEN idee wat te vragen????
Ja ik leef nog.... Ga nu weer naar bed in de hoop te kunnen slapen, want gisteren was weer een ramp met een hoestende dinja en Kyra die im 0.30 uur wakker werd en weigerde te gaan slapen! Maar goed, nieuwe nacht nieuwe kansen he!!! Antibiotica slaat gelukkig goed aan bij Kyra het hoetsen is bij haar een stuk minder. Nu hopen dat het bij dinja ook over gaat anders moest ik maandag weer terug naar de HA. Sorry weer alleen maar een ego berichtje, maar ben echt op. Lees wel steeds zo goed als alles mee maar even geen puf om te reageren, sorry meiden....
lieve carla ik wil geen sorry horen hoor! gek! Je bent nu even aan het overleven en daar horen geen gezellige commentaartjes bij op ons onzinnige geklets! ga lekker slapen, en ik duim duim duim dat die 2 meiden zich een beetje gedragen vannacht! vind het al lang heel fijn dat je je even meldt hier! hou je taai en een dikke knuffel!