sandra, nog gelukt met je shoot? hoe is indy nu? wat jammer dat ze wer een terugval heeft. esther, heerlijk evne weg met zijn tweeen. dat is goed hoor! ben benieuwd hoe het is bevallen, het oppassen en het weg zijn. en mooie crea van erik zeg! lekker geshopt marian, leuk hoor. heo is het met je? nog lekker dutje gedaan? judith, wat een leuke fotos. kijken ze blij zeg! en mooie boekjes! daar mag je best vaker meer van laten zien hoor! en geweldige jasjes. ben je mooi klaar voor de zomer! heb je de laatste (laten we hopen) sneeuw nog overleefd?
Goedemorgen allemaal. Hier een goede nacht gehad. Weet niet of ik al verteld had van de dokter, maar ze heeft een virusinfectie en dus a.b. gehad. Gisterenmiddag nog flink koorts en spugen, gisterenavond in bed ook nog een keer, maar daarna heel de nacht doorgeslapen en dat heeft haar goed gedaan. Hier vandaag toch nog rustig aan. Als indy geen koorts meer krijgt even naar de verjaardag van mijn broer. Verder gelukkig niks. Shoot ging goed gisteren. @juut, leuke foto's. En geen dierenangst meer bij yara? Ze vangt zo lekker achter het lammetje aan....En wat een leuke boekjes. Moet je vaker showen idd...Ik heb al lang niet gescrapt. En mijn jaaroverzicht moet dus flink bijgewerkt worden. @lidwina, niet meer gereageerd volgens mij op zkh bezoek van rune. Fijn dat het niks ergs was. Wanneer krijgt ie nou buisjes? (of heb ik dat verkeerd begrepen). @Hewig, had een kaartje voor jullie gekocht...Kom ik hem net hier bij de post tegen . Dacht echt dat ie al weg was. Sorry, maar hij gaat vandaag op de post. @miranda, hoe gaat het met je? Erg moe? Heb je wat hulp? groetjes sandra
Goedemorgen! Lidwina, nee, gistermiddag wilde Bas niet slapen, dus ik heb wel even op bed gelegen, maar dan met een wakkere Bas naasst me, dus niet geslapen. Vannacht mocht ik er twee keer uit voor Martijn en twee keer voor Bas. Dus heb ook niet zo'n hele geweldige nacht gehad. Bas is nogsteeds erg verkouden en word dan benauwd wakker, erg zielig! En Martijn was zijn knuffels kwijt... Wat ik vandaag ga doen weet ik nog niet zo goed. Het is sail, dus erg druk in de stad, met de auto heen gaan is dus geen optie. Helemaal lopen kan dan alleen als ik Bas in de draagdoek neem en de kinderen in de wandelwagen, want helemaal met de kinderen lopen houden ze nog niet goed vol en komen we nooit meer thuis. Misschien kijken of mijn moeder tijd heeft, dan kan Bas ook in de wandelwagen, in de draagzak word ook wat zwaar. Wat een overdenkingen, en dan ben ik er nog niet uit! Misschien maar morgen of maandag naar sail met Heeko, vandaag maar 'rundumhause' blijven.....? Maar goed, dus wel een tip voor de paasdagen voor degenen die dat leuk vinden, het is hier sail! Is altijd erg leuk! www.sailkampen.nl
goede morgen Marian Knuffels gevonden,is ook zo zielig voor als ze ze kwijt zijn he,gelukkig hier n vaste duim en de rest niks nodig. Sandra succes en beterschap met je meissie. Juut leuke jasjes en leuke yara foto,s gezien. Voor de dame,s hier met de mini mannen,ik heb nog diverse leuke kleding vooral mt 92 ook wat 80/86 voor diegene die intresse hebben PB me maar je mail adres en dan mail ik wat foto,s met kleine prijsjes! divere dingen en zo goed als nieuw nog. ik ga ff naar t postkantoor heb wat verkocht doeggggggggggggg
Goedemorgen! @ ERIK -> GEFELICITEERD met je 3e verjaardag Ook papa, mama en Owen, gefeliciteerd @ Judith -> wat een gave scrapboekjes! En leuke spam verder, leuk leuk leuk! En die jasjes zijn stoer! Hier nog erg duf, gelukkig veel hulp gehad. Vandaag toch proberen even eruit te gaan pff... Sorry, verder even geen reacties, wel even snel erdoorheen gebladerd, maar moet nog alles bijlezen...
Nou, ook wat teruggekeken. Juut, wat een leuke foto's van Yara en Seth! En leuke jasjes heb je gescoord zeg! Sandra, beterschap voor Indy! Hoop dat ze snel weer opknapt, maar met de ab zal dat vast goedkomen! Esther, ik was geen knuffels kwijt, heb ook niet genoeg teruggelezen wie wel, maar je had even de verkeerde voor je...!
Jarig: Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
goeie morgen allemaal, Juut leuke foto's!!! Lidwina fijn dat er niks ernstigs is met Rune. Sandra he die Indy een ab kuurtje, hoop dat ze snel opknapt hoor. Anniek hoe zijn de nachten daar? Hier gisteravond weer even getrubbeld met beide kids, Kyra sliep pas om 21.30 uur....en stond om 6 uur vanmorgen alweer bij ons. Ze heeft uiteindelijk nog wel even geslapen van 7.30 tot 9.30 uur. Vanmiddag naar een verjaardag, niet echt veel zin, maar ja...
Haha jawel Marian, Martijn was even zijn knuffels kwijt, niet écht kwijt maar gewoon kwijt 'in bed' en Esther dacht écht kwijt. Snappie? ;p Hier gaat alles zijn gangetje, weet weinig te melden. Net verjaarskadootje gekocht. Vanmiddag op verjaardag bij een kindje dat 2 word. Justin en ik hebben samen een geluidjes boek van winnie the pooh gekocht (12,50!) maar vooruit, voor deze x. LOL. Voor de rest ben ik mp aan het leeghalen haha. Ik heb 25 kilo speelgoed (en echt mooi speelgoed met laptopjes etc ook voor 50 euro) dus dat is geen geld. Voor bij opa en oma gekocht, misschien houdt ik hier ook wat voor de afwisseling. En ik verkoop er ook. Justin speelt met bijvoorbeeld zijn garage erg weinig en zijn houten treinbaan dus die staan te koop.
Oja en voor 50 euro een vtech computer voor op de tv met 3 spellen én zo'n vtech handcomputer (voor in de auto) met tasje. De eerste is ook voor bij opa en oma. Die wilden ze al een hele tijd.
Tjongejonge, die blonde highlights die ik donderdag heb laten zetten beginnen nu al hun werk te doen! hahaha! Sorry Esther!
Ruben gefeliciteerd met je verjaardag! Bedankt alvast voor de felicitaties dames Heb ff momentje rust. Pfff wat een hectiek Erik heeft een V-Smile motion gekregen van ons maar hij snapt het nog niet echt hihi
Erik van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Ruben van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!
Ruben en Erik, van harte gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag, maak er een geweldige dag van en laat je maar heerlijk verwennen. Ook de papa's en mama's natuurlijk van harte gefeliciteerd. Geniet ervan
Erik van harte gefeliciteerd lieve jongen! Maak er een leuke dag van! Ruben ook van harte! Hier beetje druk met van alles en niks. Ben net heel hard gebeten door mijn zoon deed echt zeer, was best eng, zo krokodillenachtig, hij liet niet los! Hij had iets in zn mond wat ik er uit wilde halen.. Ga gauw weer verder!
Dank jullie wel dames voor de felicitaties!! We hebben een erg gezellige dag gehad die wel ietwat druk was....dus nu lekker met de beentjes op de bank! Natuurlijk ook Erik nog gefeliciteerd en hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Groetjes Leonie ( die toch nog steeds meeleest hier )