Leuk mama leonie daqt je nog steeds meeleest, klets gerust weer mee hoor! Hoe gaat het allemaal met jullie? Hedwig hoe was jullie dag verder? Roba hoe gaat het met je? nog geen chipszak aangevallen? mommie hoe is het daar? hoe gaat het autorijden? patries leuk hoor, weer zo goed gescoord via mp! haha marian met je blonde highlights, hopelijk wordt het niet erger! san lekker vrij nu! ben je nog nr de verjaardag gegaan? indy weer wat beter?
Hier verder helemaal geen boeiend nieuws eigenlijk. Met allerlei saaie dingen beziggeweest, ook nog even uurtje stad voor wat rompers voor seth enzo. Yara was heel lief vandaag gelukkig. Lekker, rol is nu t/m dinsdag thuis. Heb m wel gemist met al dat vele werken!
Zow, kinderverjaardag gehad, ff gedouched en op naar de volgende verjaardag.. babyfoon kan mooi mee (is bij ons aan de overkant).
Juut, nee nog geen chipszak aangevallen, heb wel overal zin in, maar ik probeer nu eens vol te houden in de hoop dat het hard gaat. Als ik 3 shakes zou doen zou het lekker hard gaan, maar ik heb nu natuurlijk nog een avondmaaltijd(je). Ach we zien wel, het moet er gewoon af. Heb het vooral moeilijk zoals nu, lekker bij de tv/film. Merk wel dat ik erg lekkere dingen wil maken met het avondeten hahaha. Morgen lekker een klein biefstukje met champignons en ui en dan wat erwtjes/worteltjes, heb er nu al zin in. Maandag eten we bij mijn ouders chinees, heb al zitten gluren, denk dat het tjap tjoy (die groente) met garnalen wordt mmmmmmmm. Lekker hoor dat Rol er nu een paar dagen is, lekker even genieten met z'n allen, en die Seth jou gebeten. Leonie, lekker meekletsen hoor. Patries, veel plezier op de verjaardag. Gaan er een filmpje instoppen hier, fijn weekend allemaal met hopelijk wat droger weer als vandaag.
erik gefeliciteerd! hopelijk heb je een geweldige leuke dag gehad en kan je nu even lekker bijkomen met je nieuwe speelgoed hedwig en richard (toch?) ook gefeliciteerd. sorry, ben te laat Ruben ook gefeliciteerd en ook je mama en papa sandra, nog naar de verjaardag geweest? hoe gaat indy nu? marian, klinkt leuk, die sail, maar zit helaas alletwee de dagen al vol en dinsdag is het niet mee miranda, hoe is het met je? alweer aan het bijtrekken? carla, goed geslapen vannacht? hje kan er geen pijl op trekken, dan doen ze het geweldig en de nacht daarop maken ze er een zooitje van jeetje, patricia, hoe doe je dat toch? ik blijf dat echt netjes vinden hoor! en hier is de treinbaan juist je van het! garages trouwens ook, maar die hebben we gewoon niet judith, auw, je hebt toch gewoon twee kleintjes die weten wat ze willen en daar volledig voor gaan. en dit wilde hij graag in zijn mond houden... wat vervelend meis. he leonie, je mag naast lezen ook wel schrijven hoor babiche, klinkt heerlijk zeg. volgens mij genieten de meeëters geweldig van je lijnpoging. en wat knap dat je het zo goed volhoud zeg. wanneer moet je wegen? maandag toch? hier gaat goed. had gister meer willen doen, maar zit met eenkennige jalourse rune en een baby die redelijk op mij gericht is... tja, niet echt een combi straks het hele zooitje douchen en dan eieren zoeken. dan vanmiddag bij vriiendin. hoop dat het neit te hard regent, dat zoekt lastig buiten (alhoewel het in de sneeuw vast lastiger zocht)
Goedemorgen. Hier weer een goede nacht gehad. Indy gaat goed. Geen koorts meer, wel heel erg hoesten. a.b. drankje is lastig geven. In toetje spuugt ze het nog uit. Iemand tips? Hier rustig dagje vandaag. Mijn ouders komen vanmiddag lekker lunchen, en verder helemaal niks. Ja nog paaseieren zoeken, maar even een moment zoeken dat het droog is. groetjes sandra
fijne pasen! en sandra, misschien met mega veel suiker? kan je het in een klontje druppelen? en anders werkt omkoping misschien nog wel.... als je nu zoveel keer nog je meds neemt (afstreeplijst) dan mag je een (taart doet het hier altijd goed)....... uitzoeken. succes in elk geval
Jarig: Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
Didier! Gefeliciteerd met je verjaardag! Jarig met de pasen, fijn dat iedereen dan thuis is! (zelf toch ook wel vrij?) Geniet ervan met zijn allen! Lidwina, pb is aangekomen, dank je! Sandra, hier geen tips, tot nu toe nog maar een keer meds hoeven geven aan Lotte en dit was een megazoet drankje, dus dat ging er wel in. Maar ik denk dat ik het ook zou proberen met een beloningssysteem, aantal hokjes tekenen hoe vaak ze nog moet, stickertjes plakken, en iets bedenken voor als hij vol is.
hey carla wat let je toch altijd goed op! my compliments! van harte proficiat met je verjaardag didier en nog vele gezonde gelukkige jaren! hier was het vanmorgen HALF ACHT!!! Wel veel wakker geweest door hoestende Yara, en die ook nog hoestdrank gegeven tussendoor, maar had toch nooit gedacht dat ik ooit zou slapen tot half acht weer vanmiddag vanaf uur of vier bij mn ouders en daar ook eten, verder niets op het programma. zo eerst maar eens een poepbroek verschonen ohja iedereen natruurlijk ook vrolijk pasen!!! en oja san balen dat ze het niet wil nemen, hier 2 kids die ab lekker vinden..maar ken het wel, met andere meds. wat ldiwna zegt, beloningssysteem werkt misschien wel?
hoi dames.. fijne paasdagen allemaal.. Erik nog gefeliciteerd met je verjaardag, mamzie en richard(was het toch?) nog gefeliciteerd met jullie zoon. Didier ook gefeliciteerd met je verjaardag. EINDELIJK weer even internet.. grrrr wat ben je onthand als je dat niet hebt zeg:x.. vrijdag en zaterdag geen internet en nu af en toe omdat Vin een virus op zijn pc heeft en de router nog niet gemaakt is heb ik geen laptop.. heb ook niets terug gelezen. dus hoop vanaf vandaag(nouja morgen want ben de heledag weg naar familie) weer mee te kunnen lezen.. zooo kids zijn in de kleren dus op naar mijn ouders voor een bakkie. xx
Didier gefeliciteerd met je verjaardag! Iedereen een vrolijk pasen gewenst! Ik was al vroeg wakker half 7 en moest Owen de fles geven. Richard en Erik waren pas om 9 uur wakker Owen sinds vrijdag avond erg onrustig. Vooral savonds kan ie maar niet slapen. Best vermoeiend. En dat terwijl het best goed ging. Donderdag nacht had ie zelfs 7 uur doorgeslapen. Stilte voor de storm dus Maar hij blijft een moppie. Wacht ( vaak )rustig op zijn flesje en vind alles best Erik heeft het goed naar zijn zin gehad gisteren. Van ons had ie een V-smile gekregen en 2 cd's ( van plop en van samson ) Van mijn moeder een trap-traktor met aanhanger en van op en oma een paardencamper en dit is dan ook meteen favoriet hihihi. Sleurt dat ding overal mee naar toe hihi.
Didier, van harte met je verjaardag, fijne dag met z'n allen. Erik een leuke dag gehad en lekker verwend, leuk hoor. Jammer dat Owen onrustig is, komt vast weer goed. Lidia ook weer even internet, gezellig hoor. Fijne dagen. Lidwina, ik moet dinsdagavond wegen ben benieuwd. Sandra, hier helaas ook geen tips, lees wel mee, want ik krijg ab er hier ook nooit in, is altijd een gevecht. Heb het op een gegeven moment gewoon in een beetje drinken gedaan en hij kreeg niks anders tot het op was. Vond het erg gemeen van mezelf, maar het werkte op dat moment. Misschien werkt het beloningssysteem wel, zal ik de volgende keer eens proberen. De laatste keer dat Jayson het had was hij volgens mij net wel of net geen 2, dus dan had dat volgens mij nog niet gewerkt. Jayson zo eens wakker maken (ligt er vanaf 3 uur in) dacht dat hij niet zou slapen. Ik werd vanochtend half 10 wakker, niks te horen, ben ik maar wat gaan lezen, toen om 11 uur dacht ik ga eens kijken. Lag hij wakker in bed, maar of hij nu net wakker werd door mij, of al langer wakker was ik weet het niet hoor. Normaal gaat hij wel kletsen of spelen of hij roept, morgen toch de wekker maar zetten. Gisteren en eergisteren niet geslapen 's middags, volgens mij heeft hij gewoon die uren erbij gepakt of zo. Toch voortaan maar wekker zetten en dan 's middags nog wat slapen. Zo nog even fietsen, dan eten we maar wat later. Tot later dames.
Goedemiddag allemaal. Hier alles o.k. Rustig dagje gehad. Vanmiddag met mijn ouders hier gelunched. Net áan indy's kast begonnen. Uitruimen, uitzoeken, te kleine kleren weg, jullie kennen het wel. Zo nog even verder, maar eerst even eten. A.b.: niks helpt. Beloningssysteem niet. Had idd stickervel beloofd, met cadeautje als ie vol was, maar zelfs dat wil ze niet. Ook op de harde manier (neus dicht, mond open, ab erin) maar dan spartelt ze zo lang dat het haar mond uitloopt. Ook door toetje/drinken werkt niet echt. doe nu steeds klein beetje door drinken/toetje. Meerdere keren per dag een heel klein beetje. Want zodra ze het door heeft eet ze het niet (en als ik dwingt, kokhalst ze net zo lang tot ze overgeeft), en drinken gooit ze gewoon in de gootsteen weg. Je houd haar zomaar niet voor de gek!!! Vanavond krijgen we nog ff visite van een vriendin met kids. Volgens mij heb ik er wel eens over verteld (had ruzie met haar man tijdens een feestje), ze zit nu in een hele moeilijke scheiding.... DIDIER, gefeliciteerd met je verjaardag. Lidwina en kids natuurlijk ook. Hedwig, zo eric heeft leuke cadeau's gehad....en leuk he dat ze dan meteen al een favoriet hebben. groetjes sandra
Didier, van harte gefeliciteerd!! Ik ga toch info inwinnen over gastouderschap!!! Laten we maar zeggen dat iemand anders even heeft geholpen. Ja Lidwina, vind t ook knap van mezelf qua kleding/speelgoed etc.. niet normaal joh wat er bij die 25 kilo aan speelgoed zit! Alleen... prochor weet het nog niet haha.. oops. Ach we zien t wel, wil t eea uitzoeken voor bij opa en oma, nog wat voor bij ons en de rest op mp zetten.
Zo hier ook weer thuis na een gezellig paasmiddagje/avondje bij mn ouders. Patries hmm nu ben ik wel benieuwd hoe dat gelopen is natuurlijk..iemand anders die even heeft geholpen? Tell us! Wel superfijn voor je trouwens! Sandra jee die indy toch..lastig dat ze het constant in de gaten heeft. Met die minibeetjes overal door is dan misschien toch het best. Wel erg vr die vriendin, dat de scheiding zo naar verloopt. Ze xzal wel blij zijn dat ze even afleiding heeft bij jullie Roba jee die jayson, die slaapkop blijft me verbazen Mamzie hoe ging het vanavond met owen? en leuk eric zo blij met zn cadeau Lidia gezellige dag gehad? En ja zonder internet is het leven minder leuk Miran gaat het daar? Zag op hyves iets van gevoel tegen verstand, dus je zult het even niet zo makkelijk hebben?!
Zo ook heel even hier na een drukke dag. Vanaf vanmorgen 11 uur bezoek gehad tot 16.00 uur en toen nog even naar mijn peettante geweest want die hebben sinds vandaag een puppy, erg schattig!!!! Sandra wat vervelend dat Indy de ab niet wil nemen.... Anniek waar ben je????? Verder niks onthouden..... Ga even eten, slecht he, was er nog niet van gekomen....