Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    smakelijk carla!
    en ja, anniek waar ben je?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan er verder niet over uitwijden Juut.. sry

Het is hier kermis, oergezellig joh. Morgen lekker brunchen (net als vandaag trouwens) en dan even met de kids de kermis over en dan borrelen!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    een goeiemorgen!
    weer tot 715 hier, ik vind de zomertijd echt een geweldige uitvinding! yara slaapt nog lekker.
    vanochtend even bij rols ouders op de koffie, verder niks bijzonders.
    pfft ik had er anderhalve kilo af, maar na gister? vandaag maar weer goed streng doen..terwijl ik netjes van de paaseitjes ben afgebleven zelfs hoor, maar t eten bij mn moeder was gister zo lekker!

patries veel plezier vandaag. jammer dat je er verder niet over uit kan wijden!

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier ook een goede nacht. Indy om 8.00 uur ook pas wakker. Heerlijk. We gaan zo voor de 1e keer weer naar de efteling. Zouden van de week al gaan, maar toen was ze ziek. Ze hoest nu nog wel flink, maar ik wil er lekker even uit. Ze was gisteren zo vervelend van het binnen zitten.
    Vanmiddag nog even naar schoonouders, en jarno moet vannavond om 23.00 uur gaan werken.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    tnx voor je berichtje x

hier is het veel te druk, devin wordt echt steeds minimaal 3 keer wakker op een nacht en het breekt me behoorlijk.
    Verder vanalles en nog wat, druk met revalidatie en werk en nu met pasen. Vandaag een dagje aan onszelf en morgen hoef ik alleen naar therapie, john heeft vrij. Smiddags gaan we in ondertrouw en savonds uiteten als het goed is.
    Vanacht hebben Kyana en Devin bij mam en pap geslapen. Was lekker om door te kunnen slapen maar mijn lijf doet zo gigantisch pijn dat ook dan doorslapen niet mogelijk is :(
    Heb even een dipjes gevoel...
    En vind het dan sneu dat ik niet volledig reageer.

Sandra;
    Hier idemdito, Kyana pakt het ook niet en idd ook niet op de hardhandige manier, ze geeft dan echt over. De oplossing voor kyana is een pilletje, die pakt ze wel! Die kun je zelfs eventueel malen en door de puddig oid doen, dat proeven ze niet zo. Bij de apotheek hier is het altijd zeiks erom maar ik vertrek niet met een drankje! Suc6 en misschien werkt dit ook wel bij indy ;)

nou hoop dat john zo wakker wordt eens zien of we vandaag voor het waterbed gaan... dadelijk eerst mijn kroost halen!

6. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

ouders en zus en zwager zijn net weg.. hebben heerlijk gebruncht met 'n alle. en nu liggen de kids te slapen. wij gaan zo de tuin doen. onkruid wieden en gras maaien enz...

gisteren bij schoonouders geweest, lekker gegeten en gekaart met de fam.. was ouderwets gezellig:D.

anniek,, balen van je slapen zeg,, en helemaal als het even kan omdat de kids er niet zijn en het lukt dan niet. en super in ondertrouw morgen:D

juut,, heerlijk als ze zo slapen hé.. en tja als het eten zo lekker is kan je het niet weerstaan.. veel plezeier vanmorgen bij rol zijn ouders.

carla,, ooo schattig z'n puppie:) wat vond kyra ervan?? ga je vandaag nog iets leuks doen?

sandra,, veel plezier bij de efteling. en balen van indy haar a.b.. zou morgen vragen aande apotheek voor iets anders misschien?

patries,, succes met gastouderschap. en wat een boel speelgoed, leuk kermis:)

verder niet gelezen.

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Jarig:

Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een????

ooo zag net nog 6 dagen en dan is mijn kleien meisje 1:$ *slik* * slik*

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat gaat het nsle he Lidia...

Sandra veel plezier in de Efteling!

Anniek balen zeg van je nachten, weet maar al te goed wat het met je kan doen en dan heb jij nog 10x meer last met je lichamelijke klachten. dikke knuf voor jou....

Vanmorgen weer even naar de puppy wezen kijken, Kyra vind het zo leuk!!!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier ook weer terug.
    bij rols ouders gana ze verwarming aanleggen, dus nu was heel het huis onverwarmd. klein kacheltje in de keuken, that's it. was erg blij toen we weer thuis waren. voor seth was het veel te lang, die had al lang moeten slapen maar gelukkig is ie dat nog netjes hier gaan doen. (soms is ie er zo overheen dat het helemaal niet meer lukt)
    Yara ligt er ook even in maar het zal mij benieuwen, ligt nog steeds te kletsen.

carla dat is wel heel erg lief zeg! jammer vind ik altijd dat ze niet eeuwig puppy blijven ;)

lidia leuk dat je het zo gezellig hebt gehad! en jee 6 dagen nog maar...wat gat het snel, weet nog zo goed dat je net bevallen was!

sandra hoe was het in de efteling? druk of rustig?

anniek meid toch..het valt ook allemaal niet mee hoor, zo alles bij mekaar. en dam met dat slechte slapen erbij,. blegh! sterkte en een dikke knuffel!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut gelukkig dat Seth toch nog even is gaan slapen, ziul je idd altjd zien dat ze dan over de slaap heen zijn. Hoe gaat het nu met Yara?

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hmm blegh te vroeg gejuichd..yara gilt seth net wakker :(
    dus hoop echt dat ie nog even zn ogen dichtdoet, want het kan toch niet, als 1-jarige de hele dag zonder slaap..o grrr wat is dit nou weer vervelend.

met yara gaat het wel oke. probeer haar om de dag nog een middagdut te laten doen, maar ik merk dat het niet meer lukt nu. eigenlijk een goed teken natuurlijk!

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier is Kyra net op de bank in slaap gevallen.....
    dinja ligt ook al een uur te slapen!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou dat is wle even fijn carla!
    ik ga nog maar n keer bij sethje kijken, die huilt nog steeds :(

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ach gossie die Seth....

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja dat lukt dus niet meer, hij is helemaal overstuur nu..
    arm manneke, dat wordt nog een lange middag/avond..
    yara houdt zich stil, maar daar deed ik even heel boos tegen, dus die durft niet meer denk ik

san hoe ging het vandaag met de ab van indy? gelukt?

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mmmm idd erg vervelend en dan kan de dag nog lang duren ja, misschien nog even een wandeling ofzo?

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier net terug van de camping (eitjes gezocht bij mijn ouders), nu ligt hij te slapen. Vannacht erg slecht geslapen. Jayson telkens kreunen, huilen, drinken etc etc. Hij heeft oorpijn en ook af en toe koorts, dus ik wacht even af anders morgen of overmorgen een naar de ha. Ik ben nu al bang voor ab, krijg het er hier ook echt niet in. Had nu ook vloeibare paracetamol, moet hij niet, kauwtabletten moet hij niet, zetpillen drukt hij er weer uit. Weet het ook niet meer.
    Maar je hebt dus wel ab in pillen Anniek, hier zeggen ze altijd van niet. Zijn die zoet?? Want hij eet nl wel die spongebob vitamines met frambozensmaak, dan kan ik nl net doen of het er zo één is.

Dames heb wel gelezen, maar ga zelf ook even liggen, ben kapot. Heb respect voor de dames die dit elke nacht zo'n beetje hebben.

Straks komen mijn ouders hier Chinees eten. Fijne dag/avond allemaal en tot later.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ben ik ook weer even... Drukke dagen gehad, maar wel leuk! Vandaag ook nog 3 uurtjes naar de speeltuin geweest. Was wel lekker in het zonnetje, maar brr wat fris als de zon even verdween of in de schaduw. Maar Joris had zich goed vermaakt, dat was natuurlijk het belangrijkste!

@ Carla -> wat schattig die pup!

@ Judith -> ah wat sneu voor Seth dat die wakker gegild werd! Begrijpelijk dat het een lange middag wordt! Hopelijk valt het enigzins mee!

@ Roba -> oei, hopelijk valt het mee en heeft hij geen ab nodig!

@ Sandra -> moeilijk... Hier hielp het wel om het op de harde manier te doen... Ook heel soms in een spuitje en het hem zelf laten doen, dat werkte ook soms! Anders idd morgen de huisarts of apotheek bellen dat je het er echt niet in krijgt! Vast wel een andere oplossing voor!

@ Lidia -> ja, nog even en je kleine meisje is ook al 1! Gaat veel te vlug allemaal...

@ Anniek -> wat balen. Nachtje rust en nog niet goed kunnen slapen...

Ga even verder hiero ;)

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo de kindjes liggen weer op bed. rol is vanmiddag idd nog een flink eind gaan wandelen met seth, verder was het wel te doen.

miran gezellig even nr de speeltuin geweest. leuk hoor!

roba hoe gaat het nu met jayson? hopelijk is ab niet nodig! en was het chinese eten lekker?

carla heeft kyra nog een lang bankdutje gedaan?

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zow, ff mooi aangestaan en gepimpeld. Justin ligt nu net op bed, hopelijk slaapt ie nu eens wat meer uit ipv half 7 kwart voor 7.

Deel Deze Pagina