Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    juut: dinja werd om 15.30 uur wakker, die was om 12.45 al gaan slapen. Kyra werd net daarna wakker en heeft dus ook een flinke dut gedaan. Was net wel te merken want ze slaapt nu pas net!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb mijn punt van mijn 1e tentamen!!!!

Een 8 :D

Ben zoooooo happy!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wauw Miranda kei goed gedaan joh!!!!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dankjewel Carla! Ik was zo in de veronderstelling dat ik gezakt was... Was zo moeilijk! Maar nu zo blij haha!

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier nog even snel voor ik zo ga slapen. Morgen weer vroeg dag (6.00 uur).
    Hier een leuke dag gehad. Vanmorgen even naar de efteling geweest. Indy vond het meteen weer leuk. Even de nieuwe sprookjesboom bekeken.

Daarna naar schoonouders, daar gegeten, en om 19.00 uur waren we thuis.

@juut, ach die arme seth. Hopelijk slaapt ie morgenlekker lang.

@miranda, wat goed!!!! Een 8 is echt helemaal super.

@anniek, pff slopende tijd voor jou. Knuf.

Ik ga slapen.
    Welterusten en tot morgen.
    groetjes sandra

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo mn verjaardagsboekje voor Yara is af :) Had het niet vewacht, zat een beetje vast met voor-en achterkant, maar dan zie je ineens het licht he, en dan gaat het superlekker! Leuk, ik ben tevreden.

Sandra jammer dat je nu weer moet werken morgen he, na een paar dagen vrij. En leuk dat indy weer genoot van de efteling. Heb je het foldertje van de ah al gezien, staan allemaal sprookjesboom dingen in. Ik vind natuurlijk de vingerpoppetjes erg leuk!!

Miranda WAATTT? Een acht? dat is echt supergoed zeg! Gefeliciteerd ermee! Deze opsteker heb je dubbel en dwars verdiend!

Patries ik zal voor je duimen dat justin nu wat langer slaapt!

Carla zo die kyra, die had het even nodig dan vandaag! Ik hoop dat de meiden zich koest houden vannacht, kun jij even wat uurtjes pakken!

Lidwina alles goed gegaan met het logéetje?

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Marijke, kzie net op hyves dat julile ook weer terug zijn! We verwachten een uitgebreid verslag he, lieft met foto's :)
    En verdwalen in het bos, dat klinkt wel heel spannend!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> showen dat boekje :)

@ Sandra -> werk ze! Gelukkig was de efteling gisteren geslaagd!

En ook jullie bedankt! Ben nog steeds in de wolken van mijn punt... Hier goed geslapen, zo Joris eruit gooien want om 9 moet hij weer op school zijn! Vandaag zou het heerlijk weer worden. Dus na school eens even kijken wat we gaan doen!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Miranda wat goed zeg een 8 :)
    Gefeliciteerd!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Behoorlijk uitgestorven hier..

Net een fietsje (jaja gratis) ;) opgehaald. Stond bij va 4 jaar.. nou weet niet hoe groot die van hun was, maar daar kan Justin volgend jaar echt niet op. Maja misschien verkoop ik m wel en anders gaat ie in de schuur voor een tijd.

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

patricia, hier nog te vinden? moet je neit kermissen;) wel leuk een gratis fietsje:)

judith, laat zien dat boekje! ik vond je vorige creas erg mooi, ben benieuwd8) en wat jammer dat seth wakker word van zijn zus. kan je haar niet voor de tv zetten tijdens zijn slaapje? of lekker in de tuin? en nog gelukt met iets strenger doen?

sandra, lekker naar de efteling geweest. is ook zo mooi weer voor aan het worden! nemen jullie weer een abonnement?

miranda, wauw een 8! wat onwijs geweldig joh! dat is een mooi begin van je studie:)

babiche, hoe gaat het nu? wat lastig als je er geen medicijnen inkrijgt. vaak kan je zonder, maar soms is het gewoon even nodig:(

anniek, lekker straks uit eten. werk je alweer meer uren dan? wat jammer dat je dan ook nog snachts er telkens uit moet. dat breekt je zo op:(

lidia, je tuintje weer zomerklaar? wat een werk he! en leuk een avondje kaarten! ik hou zo van spelletejs!

carla, het is ook wel een droppie hoor, die pup. gaan jullie er eentje nemen?

hedwig, heeft ie geen sprongetje? je hebt er meer als je bv geeft he... ik merkte dat bij jade ook zo erg. sliep eeuwig door en dan had ze eindeloze wakker word periodes. maar dat stopt weer hoor, en dan slaapt ie weer lekker.;)

allemaal nog bedankt voor dfe felicitaties namens didier. moet zeggen dat het een hele rare verjaardag was. we hadden al geviert met rune. zijn gewoon bij vrienden eieren gaan zoeken enzo. heel gezellig. maar goed. logeetje ging echt geweldig. lekker jochie. alleen rune is erg eenkennig en die stinkt daar neit zo in. hij was neit blij met de baby:). (en die kent mij het beste dus je zit dan best soms lastig) en zijn zusjes vonden de baby natuurlijk ook heeeeel leuk. ;)
    het is nu heerlijk weer. didier is naar de speeltuin met mire en rune en jade speelt bij vriendinnetje. dus ik heb het huis alleen, en ja, wat doe je dan.... dus ik ben op zolder begonnen met ruimen enzo. (ons gebied, dus minst belangrijk)heb al twee wassen buiten hangen, gooi straks nog sop overal doorheen als het lukt, en dan wil ik de heg ook snoeien... tja, ik heb niet alleen last van sneeuwsoppen, maar ook van grote voorjaarsschoonmaak:)...
    aan de gang dus maar weer:D

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

pfff, ben ik in runes kamer bezig, draai ik me om, zie ik ineens een onwijs dikke vette zwarte sp*n :$brrrrrr
    heb helemaal de kriebels, en nu wil ik niet eens meer binnen zitten....:(
    didier is naar de speeltuin, oh help......:(
    zijn lijf was echt wel 1 1/2 cm lang, en hij was dik en had van die dikke poten.....
    die durf ik echt niet eens op te zuigen.....:)
    ik wist niet dat die hier bestonden......
    pffffff, ga maar even in de tuin zitten:)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha Lidwina, ja dat zijn lekkere dikke spiders hè! En kermis, alleen gister kermisborrel gehad. Vanavond gaat Proch nog wel naar de kroeg geloof ik, maar ik niet hoor. Moet morgen werken, Proch ook maar ik ben verstandig ;)

Straks met Justin/opa/oma/zwager/Tessa en wij over de kermis. Hij heeft er al veel zin in!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Fietsje kwam trouwens uit Zwaag ;) maar uit de nieuwbouw zeg maar vlakbij de gevangenis?

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ieuw Lidwina! BRRRRR! Hoe heb je het nu opgelost? :D Leuke gratis huisdiertjes... Bah krijg er echt de kriebels van... En nog verder gekomen met de schoonmaak?

@ Patricia -> veel plezier op de kermis!

Hier vanmiddag lekker een stuk gaan wandelen en fietsen (dus eerst met de fiets gewandeld haha). Heerlijk buiten! Echt genieten... Joris is daarna in slaap gevallen op de bank, hij slaapt nu nog, maar als ik hem wakker maak is hij super chagrijnig. Dus ik laat hem nog even. Blijft die maar wat langer op vanavond. Morgen toch vrij ;) Eten staat ook al te wachten, hoeft dadelijk alleen nog in de oven.

16. ja juut goed gezien..wij zijn ook weer thuis.
    We hebben zo'n heerlijk weekendje gehad, ondanks de regen. We zijn gewoon van alles gaan doen. Vrijdagcohtend lekker rustig gaan rijden, geen files. Daar aangekomen bij onze stacaravan, de spulletjes uitgepakt en het bos in gegaan. En heerlijk gewandeld.
    Zaterdag kwam mijn ouders langs (die zijn ook met pasen gezellig gebleven). 's Morgens weer een eind gewandeld. Daarna heeft Stijn met andere kindjes buiten gespeeld.
    Zondag eerste paasdag, zijn we naar overdekte speeltuin peewee gegaan. Stijn en Renske hebben zich prima vermaakt. renske vond het zo gaaf op een kinderroddelbaan. Uiteindelijk is ze er alleen (met toezicht) af gegaan, en gieren van de lach de hele tijd. Wat een wijfje joh! Natuurlijk heeft Stijn hier lekker geklommen en gesprongen. Zelf vonden we het tegen vallen.
    's middags weer gewandeld. Tweede paasdag, eindelijk goed weer, hebben we fietsen gehuurd en zijn we door de bossen gaan fietsen en vreselijk verdwaald. We gingen om 10.30 fietsen, alles ging prima en de route werd goed aangegeven. maar uiteindelijk waarschijnlijk ergens een paaltje gemist en toen echt van hot en her gefietst in een donker bos, zonder ook maar een idee te hebben waar we waren. Rond 14.30 uur zagen we ergens een paard en wagen rijden. De mensen wezen ons de weg naar de camping en om 15.30 waren we gelukkig thuis. Renske heeft de hele weg zitten lachen, ze vond het prachtig op de fiets. het meisje heeft geen kik gegeven, terwijl we alleen maar een beetje water bij ons hadden. En Stijn..die wilde iedere heuvel zelf op lopen en als we die heuvel af moesten, ilde hij weer snel op de fiets en keihard naar beneden rijden. Die kinderen hebben de toch van hun leven gehad..terwijl wij echt het zo zat waren..
    Maar het was echt een super vakantie.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey marijke dat was een leuk verslag! Maar toch wel akelig dat jullie zo verdwaald waren. Gelukkig hielden de kids zich goed he! Maar toch..
    Die renske zo'n waaghals, zelf van de rodelbaan af! Die gaat later vast het leger in ;)
    Leuk dat je zulke lekkere dagen hebt gehad met je gezinnetje!

Miranda jaja de buitenlucht maakt dat je goed kan slapen..hoe laat werd ie nog wakker?

Patries hoe was hte op de kermis? Wat heeft justin allemaal gedaan?

Lidwina zit je nog in de tuin of is didier inmiddels thuis ;)
    Wat schrikken joh, zo'n engerd in runes kamer. Ik hou er ook niet zo van..

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zo even tijd voor hier...

Vandaag moeten werken, we hadden een verplichte studiedag, dus baal enorm want molet deze week dus 4 dagen werken.
    Wel gezegd dat ik morgen om 12.30 meteen naar huis ga hoor, krijg ook maar voor 3 dagen betaald!
    Morgenmiddag op kraamvisite bij een oud collega, zoontje is in december geboren, maar heeft lang in het zkh gelegen, dus vandaar nu pas op kraamvisite. Heb er wel zin in!

Wat een heerlijk weer he! Dat geeft de mens weer goeie zin!!!

Marijke welkom terug, jeetje wat een vakantie zeg....maar de kids hebben gelukkig overal van genoten!

Lidwina he bah een spin.........:$:$:$:$:$

Anniek hoe gaat ie vandaag meid?

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier vandaga een gezellig dagje gehad!
    Vanmorgen even met yara nr de stad geweest, het nieuwe hema foldertje was er dus ik zag natuurlijk weer te veel leuke dingen.
    Daarna thuis wat aangerommeld, glas laten vallen, vergeten dat de scherven in de vuilnisbak zaten..en ik wilde het afval even aanduwen zeg maar..flapje vlees van de pink :( ai daar trok ik toch even witjes van weg..niet leuk!

Vanmiddag nog even nr de galsbak en kledingcontainer (haha leuk uitstapje) en Yara heeft helemaal zelf gefietst, dat is best een prestatie op zo'n klein rotfietsje haha. Eerder gaf ze het gauw op maar nu hield ze koppig vol en ging het goed/

Hoe gaat het met al andere fietsen en kindjes?

Toen nog een mailtje van de dansschool van Yara, dat je voortaan niet meer in de les mag kijken. Zó jammer! Ze gaan oefenen voor een show in juli in de schouwburg, en het is ook rustiger als papa's en mama's neit aan de kant zitten. Snap het wel, maar vind het erg jammer natuurlijk!
    Nu mocht rol nog 1 keertje wel kijken, en yara vond het weer erg leuk.
    Was wel erg moe, moest er helemaal van huilen, dus maar gauw op bedje gelegd!

Zo wat een verhaal weer he, mar ja, was verder niet geweest vandaag dus dan heb je ook wat te vertellen he.;)

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey carla! blegh joh, vier dagen werken! beetje teveel van het goeie he..
    stom wel dat je m niet eens uitbetaald krijgt!
    hoe was de nacht gegaan?

Deel Deze Pagina