Nacht was weer goed Juut, in de avond wordt ze wel nog steeds een keer wakker, maar verder slaapt Dinja goed door. Jammer dat je niet meer mag kijken bij de dansles joh. En zag idd ook het hema foldertje, stond een erg leuk jurkje in vond ik!
Ja daar ging ik ook voor,maar die waren nog niet binnen. En heb nog een shirtje voor seth met die fietsjes! Fijn joh dat je weer een beetje slaapt meid! Nu anniek nog..meid bij jou komt het ook ooit goed, kijk nr calra en nr mij
Justin zag als eerste het 'reuzen' rad (zo reuze was ie niet hoor haha, maar groot genoeg en had er giga zin in! als eerste naar de draaimolen.. hij wilde niet. Zijn nichtje was gisteren ook al geweest, en die wilde wél. Dus op slot ging Justin ook overstag toen hij zag hoe Tessa reageerde. Daarna helemaal alleen de eendjes gevist. (vond t qua uitzoeken tegenvallen, allemaal zwaarden/messen/geweren/pistolen en laat ik dát nu net NIET in huis willen ) maar hij had een brilletje uitgezocht met verende enge oogjes haha. En toen in de vliegtuigjes. Vond ie ook geweldig! De botsauto's niet gedaan, want er was allemaal opgeschoten jeugd, die ruig deden.. nog in zo'n ding ding geweest waar je moet klimmen/loopband/rad etc samen met papa. Vond ie ook erg leuk. Ehh ff denken.. Toen treintje gereden en daar een winnie the pooh knuffeltje uitgezocht. En toen naar de draaimolen voor een laatste ritje en naar de snoepkraam. Hij wilde niks, want meneer wilde een suikerspin.. vooruit, van opa en oma mocht ie beide. De suikerspin was in NO TIME op joh, zoetekauw! en toen lekker naar huis. Morgen werken, heb er nu eigenlijk echt geen zin meer in. Vandaag belde ik voor mijn tijden. Kreeg ik mn leidinggevende (Die ik zo NIET aardig vind) en hij zei dat hij een briefje met mijn tel nr achter zou laten bij die leidster (had pauze) en dat ze mij terug zou bellen.. Ik kon het natuurlijk al raden.. dus heb zelf om kwart over 5 teruggebeld (en zij wist van niks) tss kan ik echt pissig om worden he. Vorige keer liep dat ook al zo, zou hij me terugbellen en na 3 x zelf bellen, was ie naar huis.. NOU JA. Heb t idee dat ie het gewoon 'leuk' vind om me zo te narren. bah.
zo ben ik ook weer VANDAAG IN ONDERTROUWWWWW hihi voelt wel officieel hihi... Vanavond zijn we dan ook lekker gaan uiteten en nog even naar fairplay geweest {foutttt, john vind dat leuk} maar hebben het gezellig gehad! Vanmorgen therapie gehad, en morgen een zeer lange dag therapie, bah! nachten zijn idd mega klote! Wordt er behoorlijk chagie van helaas, gewoon 4/5x per nacht eruit is slopend en tja dan heb ik ook nog een ongewillig lijf... marijke jammer, jullie zaten erg dicht in de buurt dus!!!!! maar wel leuk geweest, denk dat jullie bij de meinweg in de buurt zaten of niet? En peewee is wel leuk he? Kyana vind de "glijbaan" met die sneeuwsleeën cool. pff ga me bed opzoeken zometeen... ben kapot en morgen moeten de kids om 8.30 uur gewassen en gestreken zijn en tja als vanacht devin weer zo vaak wakker is vind ik me dat toch moeilijk! máár hij scheurt nu nog rond in zijn kar!!! o en in al de drukte helemaal vergeten te melden; DEVIN HEEFT EEN TANDJE!!!!! én DEVIN GEEFT KUSJES {alleen aan mama hihihihihi} én DEVIN KAN ALLEEN ZITTEN... mmm volgens mij heeft ie een sprongetje gehad! ow en gisteren avond bij vrienden zei ik ineens tegen john, lijkt wel of devin af en toe het zuur heeft {en we verdenken hem al vanaf de geboorte van verborgen reflux, kyana ook reflux gehad} dus bed staat scheef maar vanacht helaas zonder resultaat... zow was de update weer, excuses oor het niet reageren verder
Anniek, gefeliciteerd hoor! in ondertrouw. De kids vonden peewee ook heel gaaf. Renske is denk ik wel 8x van die blijbaan af geweest al lachend. Het bos was inderdaad de meinweg, joh wat waren wij verdwaald! Maar die Devin, wat wordt hij al groot!! Juut, Stijn fietst wel, maar ik neem hem alleen nog niet mee naar het dorp. Hij is soms zo ongehoorzaam dan. Hij schiet zomaar de weg op. Maar hij vindt fietsen heel leuk. patries, 8 weken niet roken, knap. Vol houden hoor! Morgen ff met babet (piepkleine hondje van ons) naar de dierenarts, ze piept iedere keer keihard als je d'r nekje aan raakt. verder geen plannen
Hmm helaas..seth zn interne klokje heeft zich weer aangepast aan de zomertijd. Het waas zo lekker, een week ofzo hebben we kunnen slapen tot 7/715..nu weer 615, even laten huilen en om half zeven er uit gegaan. Nou ja, je kan niet alles hebben, zo lang de nachten goed gaan. Hij zit nu even achter de dora laptop (geleend van een vriendin). Yara slaapt nog lekker. Vandaag is rol weer de hele dag en avond weg vr zn werk, eet ook niet thuis. Dus ik heb de dag maar goed gevuld, met sochtends een vriendin die langskomt en vanmiddag even met kids en mama nr de speeltuin. marijke ach die babet! zielig hoor! hoopd at het niks erg is! en ja op de fiets ergens mee naar toe, dat is altijd erg uitkijken he! kzou willen dat ze er op afstand bestuurbare remmen bij zouden leveren anniek thanx vr de update. wel rot hoor meid, dat devin je nog steeds zo bezighoudt in de nachten.. gefeliciteerd met jullie ondertrouw, maakt het toch weer een stukje echter he! en ach je kleine kusjesman, dat moeten we zien he op 1 mei! patries wat schandalig weer! kan echt nioet! leuk dat justin zo van de kermis genoot. en haha die grote suikerspinnen bij die kleintjes staan altijd zo grappig!
zo en vncht was helemaal hopeloos!!! ik kn er écht niet meer tegen. denk dt ik morgen met hem lngshuisrts ga, vind dit gewoon echt niet normaal. jhn is werken en heeft ongeveer 3 uur slap gehd ikke 2 en heb zo therpie juut balen joh 6.15!!
blegh anniekske..dit is idd niet vol te houden! er moet wel iets gebeuren op de een of andere manier.. vind het echt zielig voor jou! succes met de dag doorkomen...
Goedemorgen! @ Anniek -> gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En de nachten... Hopelijk heeft de huisarts een goed advies, want dit is te slopend! En die Seth een tandje en kan zelf zitten! @ Marijke -> leuke update van de vakantie! Heel geslaagd dus. Ik vind Peewee zelf binnen ook tegenvallen en toen wij daar vorig jaar waren vond Joris binnen behalve het bouwen ook niet veel aan. Buiten had hij veel meer plezier! Buffie stad Wel eng hoor, dat verdwalen... En hopelijk niks ernstigs met het kleine hondje! @ Judith -> ah wat jammer dat hij zijn klokje weer goed heeft gezet naar kwart op 6. Maar jullie hebben wel een leuke dag voor de boeg! Veel plezier! En met de dansles. Zeer zeker jammer. Maar wel extra leuk dadelijk in juli als ze moeten optreden zeg! Wat spannend! @ Carla -> wat fijn dat de nachten al beter gaan! @ Patricia -> goed zo! En wat balen van je leidinggevende. Lijkt alsof hij je weg aan het pesten is! Heel vervelend dus. En werk ze Hier om 12 uur naar de reumatoloog. Eindelijk! Verga nog van de rugpijn. Vooral de ochtenden en avonden zijn vreselijk... Ben al blij met goede pijnstillers... Gaan lekker met de bus naar het zkh. Joris vraagt al weken wanneer we weer met de bus gaan. En nu is het lekker weer, dus waarom niet
Miranda, succes bij de reamatoloog. Ik hoop dat hij goede medicijnen voor je heeft. Want steeds pijn is zeer vermoeiend. Wat heb je trouwens prachtige foto's van Joris op je hyves staan. Heerlijk om na te kijken. Het is hier feest in huis. Stijn en Renske spelen "spookje" Stijn zegt dat Renske het spookje is en hij verstopt zich dan steeds. En iedere keer hoor ik Renske dan dubbel liggen van het lachen. Zo heerlijk! juut, ik had even terug zitten lezen, maar wat heb je mooie scrap gemaakt voor Seth en Yara, prachtig! Anniek, tjonge zeg Devin blijft maar niet goed slapen he! ik kan me zo voorstellen dat je er dan door heen zit. Wat zegt je gevoel hierover? Zou het kunnen dat hij niet tegen melk kan? welke melk geef je? of denk je dat hij iets heeft? Of komt er nog een tandje aan? sterkte en probeer je rust te pakken.
goedemorgen dames.. pfff mis jullie wel hoor,, gisteren geen tijd voor de pc want mijn wasmachine heeft het begeven dus moest bij mijn mams wassen. dus de hele dag op en neer gereden om te wassen:x maar ja nu weer schone kleren op de lijn. vanavond alles strijken zo naar mijn vriendin want haar zoontje is jarig dus even op de koffie. en vanmiddag niets(misschien even kinderboerderij groenedaal of zo) juut,, balen van de tijd maar wie weet was het een malig en veel plezier bij de speeltuin. marijke, fijne vakantie gehad zo te ;lezen.. en succes bij de dierenarts met je hondje, hoop dat het niets ergs is. anniek.. och meis wat een ge*** met die nachten. hopelijk heeft de ha een idee of beter nog een oplossing voor je. en gefeliciteerd met je ondertrouw, ik vond dat ook heel speciaal, zo van nu is het bijna echt carla, balen van je lange werk week. miranda,, succes bij de reumatoloog. en leuk met de bus. lidwina,, hoe gaat het bij jullie,, nog gesopt na het spinnen avontuur? patries,, grrrr ja als ik jou zo hoor zou je denken dat ie het expres doet. ehhhhh weet het even niet meer.. oo damiaaaaaaaaaann wil nog even tikken(schrijft zelf zijn naam) eeliise mama papa 10o vd
Was ik ook weer even. Anniek, zou als ik jou was even langs de osteopaat gaan met hem hoor. Dit is niet vol te houden joh. Sterkte meis. Enne...........gefeliciteerd met de ondertrouw, lekker een leuke avond samen gehad. Juutje, pink kapot dat is niet zo mooi uitkijken hoor, en Sethje weer op tijd vandaag, hopelijk eenmalig. Marijke, leuk verslag joh, fijn dat het zo leuk was en wat een waaghalsje die meid van jullie. Lidwina, moest wel lachen om je spinnenverhaal. Ben er zelf niet bang voor dus.... gelukkig is hij weg meid. Lidia, wasmachine kapot K*T is dat zeg, hopelijk kan hij gauw gemaakt worden of wordt het een andere. Miranda, heerlijk aan het genieten van het mooie weer lees ik hier en op hyves (leuke foto's weer trouwens). Maarre.........je vorige www over verstand en zo begreep ik niet helemaal. Diepzinnig hoor. Nou dames, nu nog even over hier. Heb vanochtend toch even de dokter gebeld, wel koorts, geen koorts, wel pijn, geen pijn etc etc. Al 2 weken. Hij zei kom maar even langs kijk ik alles even na, dus Rob met Jayson naar de ha..........weer dubbele oorontsteking (net als zijn mama vroeger had ik ook een paar x per jaar). Dus nu ab en neusspray. Kijken hoe we dat er weer in gaan krijgen. Die neusspray lukt wel, maar die ab............ we zien maar weer. Ga weer gauw aan de slag.
zo ben ik weer, terug van therpie ff een momentje voor MIJ pff Juut dankje meid, je bent een schatje! hihi Miran seth is een mooie naam, maar tis devin! hihi en genietze he. Marijke mmm ik heb geen idee eigelijk, we verdenken hem l sinds de geboorte van verborgen reflux, maar of het dat ook is? of idd voor melk?? pff ik weet het niet krijg er de schijt van. Ik geen overigens friso en fijn dat je even meedenkt want heb nog helemaal niet nagedacht om misschin eens iets anders te geven {volgens de osteophaat kon hij gewoon tegen de friso maarja toch...} roba osteophaat zijn we al geweest maar baat geen flikker. en die jayson, germkes tis wat die stomme oren, kyana hd er eerst ook veel last van Lidia ja voelt idd redelijk officieel hihi zo en nu ff een eitje eten
jayson, beterschap! oorpijn is zo rot, ik had het vroeger ook vaak, bah. Lidia, getsie balen van de wasmachine. Is t'ie nog te maken? Vanmorgen naar de dierenarts geweest. Babetje heeft mogelijk een lichte hernia. Wist niet dat chihuahua's dat konden krijgen...Nu een pijnstillend prikje gekregen en vanaf morgen medicijnen. Die prik werkte gelijk, want ze loopt nu weer rond. Ik hoop dat het weer zo blijft, dan zo lekker met de kids op strand spelen. En Stijn even met z'n handjes in zee doen. Hij zit weer zo onder met eczeem. Het weekend veel gesnoept. En ik denk soms dat hij niet tegen suikers kan..
Oh das minder Anniek, bij ons heeft het nl toen goed geholpen met het spugen. En bij vrienden van ons ivm slapen, dus ik dacht misschien is het wat. GvD hopelijk komt er snel een eind aan want dit is niet vol te houden voor je meid. Misschien idd toch eens op die verborgen reflux laten testen, weet het anders ook niet. Kunnen niet meer voor je doen dan luisteren/lezen en je een hart onder de riem steken. Geniet van je eitje en het mooie weer vandaag. Dikke knuf
Anniek, ik gaf Renske Biobim voeding. Da;s een biologische melkvoeding. Stijn is natuurlijk een tijdje bij een bioresonatie therapeut geweest. Hij kende deze voeding niet en testte het toen en was verbaasd over de goede kwaliteit van de voeding en dan ook hoe weinig negatieve reactie het gaf. Hij gaat deze voeding nu aanraden bij allergische kindjes.
Zo yara even vr de tv en ik zo aan een grote strijk beginnen. Vanmorgen even nr de kinderboerderij geweest, was wel even leuk. Alleen kleine van mn vriendin (wordt bijna 2) was allemaal poep aan het oprapen en er mee rond aan het sjouwen (blegh!) Seth pas wat later op bed, hopelijk doet ie een goede middagdut. Vanmiddag dan nog even wat leuks doen met mn moeder. marijke o heerlijk even naar de zee! zo fijn! sneu dat stijn weer zo'n last heeft van zijn eczeem. en ach die babatje, hopelijk heeft ze nu minder last anniek ga even lekker met je hoofdje in de zon lidia shit van de wasmachine moet er een nieuwe komen of is ie nog te maken? roba ach die arme jayson! goed dat je toch even geweest bent meid miran suc6 bij de reumatoloog! en hier ook zo'n busfan in huis, yara springt er ook een gat van in de lucht.
Goede middag. Hier niet super. Gaat weer stuk minder. Al overleg gehad met de h.a. Ik heb het gevoel "vast" te zitten in mijn gevoel. Ik voel het heel heftig, maar kan het niet uitten, dus word ik in mijn lijf heel onrustig. Dus geen concentratie, zelfs niet om hier te lezen. Moet nog 3 wkn afkijken en dan terug. Besloten dat ik het op het werk dus maar rustig aan doe, lekker van indy te genieten, en verder per dag te kijken. Vanmorgen dus lekker naar de efteling geweest. Kan ik eigenlijk ook niet echt van genieten, heb er de rust niet voor. sorry dus als ik hier weinig ben/reageer.....het lukt me momenteel gewoon niet. Oh als er dames zijn die het leuk vinden een keer mee te gaan naar de efteling dan hoor ik het wel. Kan voor door de week 50 % korting krijgen op een kaartje. Dus dan betaal je 14,00. Moet zo gaan werken... Later hopelijk reaktie. groetjes sandra