Even een ego bericht... Baal zo ontzettend Bij de reumatoloog, helemaal nagekeken. Ze denkt ook aan de ziekte van Bechterew aangezien mijn klachten daar op lijken. Maar omdat ik remicade heb, was de kans nihil. Want remicade is een wondermiddel voor de ziekte. Maar toen ze verder mijn dossier nakeek en zag dat een andere medicatie wat ook goed bij bechterew helpt helemaal geen effect had op mij, kreeg ze wel de vraagtekens erbij. Dus toch had ze het vermoeden dat het toch Bechterew is... Maar ja, dat kan ze niet met zekerheid zeggen... Ze heeft me lichamelijk helemaal nagekeken, moest daarna bloed prikken en foto's laten maken. Over 3 weken afspraak voor de foto's en pas over 5 weken is de uitslag van het bloed er pas. Duurt blijkbaar 5 weken voor te onderzoeken of het stof in het bloed zit ja of nee. MAAR! De grote maar... Ze kon mij GEEN pijnmedicatie geven!! Ze zou wel graag willen, maar alle pijnmedicatie die voor de rugklachten zijn, kan ik niet tegen met mijn darmen Dus moet het gewoon doen met paracetamol, wat gewoon echt niet voldoende is. Ik heb dus ook gelijk gevraagd dat stel het is wel een reumatische aandoening, dan nog heeft ze behalve fysio geen medicatie voor me omdat ik al remicade krijg... Ik baal er nog steeds van... Heb wel meteen een verwijzing gekregen voor fysiotherapie...
Sandra, dikke knuf meid, geniet lekker met je meisje en rustig aan. Miranda wat en K*T berichten zeg. Is paracetamol met codeïne misschien wat, dat krijgt mijn moeder ook als pijnstilling. Wel in overleg met de arts natuurlijk. Jee zeg, vind dit echt &$% voor je. Kan niks anders doen als je een dikke digiknuf geven en er digitaal voor je zijn.
miranda herkenbaar meid ennuh 5 weken mmm volgens mij ging het bij mij sneller hoor. Maar goed het is gewoon balen allemaal! ik herken het helemaal sandra een dikke dikkek knuff vanuit hier ennuh ik ben opgestaan en roep jaaaa eftelingggg!!!!!! ga john het ff zeggen denk dat die ook opspringt! Ennuh wij willen graag nog komen fotomoddelen as je zin en tijd hebt.
goede middag niks gelezen maar wilde even komen vertellen dat youri sinds maandag niks anders als alleen maar doet en wil fietsen hahaha zn motor kijkt hij bijna niet meer aan,alleen zn 2 driewielerssss jippie.....
Miranda knuf voor jou meid... Sandra Efteling is wel erg aantrekkelijk dan!!!!! Anniek misselijk v an de chocolade....niet zo slim!!!!!
Zit nu aan de kinderbueno, die met die heerlijke zachte vulling van binnen ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh En over mn werk, hou maar op, ben vandaag weer de grond ingetrapt door mn leidinggevende MAAR heb mn mond opengetrokken! Zo en dat luchtte op zou ik jullie zeggen! Meer zeg ik er niet over, omdat ik bang ben dat er mensen mee lezen die ik ken (misschien stom, misschien niet..)
Hello! Pff dat was best eeb druk dagje! maar wel leuk, en hij ging lekker snel om. Vanmiddag speeltuin was echt superdruk natuurlijk, woensdagmiddag dus half rdaal zat er. Maar yara heeft zich goed vermaakt! Wel een hoop gemene kinderen altijd he. Op een gegeven moment kwam ze heel verdrietig, dat ze niet in een of ander speelhuisje mocht van een paar meisjes. Heb t altijd wel te doen dan met haar, maar ja, dat is het echte leven he! Wordt ze hard van. Verder op een gegeven moment in t zand met een 5jarig jongetje, die zei dat hij yara een hele mooie naam vond, en yara zat allemaal verlegen naar m te lachen. Zo grappig! Alleen met seth beetje lastig.Hij vindt het wel leuk in de babyschommel, maar verder kun je niks met m. Hij wil ook nog steeds niet in het zand of op t gras zitten (we oefenen iedere dag even haha) dus moet je rondsjouwen met meneertje, want met de buggy gaat haast niet op zulk terrein. Maar goed, nog even en dan wandelt ie ook rond. Hoop ik dan (al geeft dat weer andere problemen) Dus ik zit nu lekker met de voetjes omhoog, de afwas van vandaag staat er nog maar ik heb mn gewonde pink nog waarmee ik niet in afwaswater wil. Dus helaas vr rol, maar die laat ik even staan.. Carla hoe was de studiedag? anniek erg he, ben nu ook ongi en kan ook niet van de choc afblijven, gelukkig ik maar 1 eitje per dag..maar ach, laat je maar even gaan hoor krullie leuk dat youri zo enthousiast is! miran wat vind ik dat erg voor jou! je moet je zo machteloos voelen, dat er gewoon niks aan te doen is! belachelijk eigenlijk dat er dan gewoon geen mogelijkheid is voor pijnbestrijding! sterkte meid en een dikke knuf san he getsie wat vind ik dat nou rot om te lezen! ik miste je hier al teveel, dus dacht al zoiets. maar wel echt onwijs ***, en drie weken aankijken nog is erg lang! trek je dat wel meid? ik hoop dat de onrust weer wat wil zakken de komende tijd..leg de lat gewoon maar eens heel laag en doe alleen maar waar jij je niet slechter van gaat voelen!
patries goed hoor, je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn met dat soort dingen maar goed dat je voor jezelf bent opgekomen! wat een ellende daar, hopelijk heb je gauw iets anders!
juut verveled is dat het van die gemene kids, ik vind dat altijd wel moeilijk hoor! en hihi die yara verlegen. en seth hihi moest er wel mee lachen, ben benieuwd hoe devin dit gaat doen wahaha patries goedzo! zo moet dat, laat je niet kisten naar wat had die nu weer te zeiken dan? pff kan er zo slecht tegen! Je bent wel goed om zooi op te knappen maar niet om aan te nemen? snap ik nooit hoor! Als je niet goed genoeg bent om aan te nemen dan vloog je er bij mij ook als uithulp uit.
Zo rustig geweest hier gisteravond! Hier was het vanmorgen weer 630. Straks yara nr de psz brengen en voor de rest vandaag opruimen/schoonmaken. Rols moeder komt morgen voor 1 keer hier in huis oppassen, dus moet wel even het een en ander gebeuren
Goedemorgen... @ Judith -> was idd te verwachten met mooi weer zo'n drukte in de speeltuin! En arme Seth, komt helemaal goed hoor. Joris was vorig jaar nog bang voor zand, gras ging wat sneller gelukkig En poets ze vandaag! Wel lekker, kan je even vooruit zo met de oppas! @ Sandra -> knuff! Wat vervelend nu, weer een terugval. Goed dat je voor jezelf hebt voorgenomen alles op een lager pitje te zetten en te genieten van de dingen... @ Anniek -> je weet toch dat het niet verstandig is om zoveel paaseitjes te eten? Haha... Hopelijk niet al teveel last van gehad! @ Patricia -> goed zo! Hier slecht geslapen bah... Dus meteen net onder de douche gesprongen om een beetje wakker te worden. Zo meteen Joris naar school en verder lekker rustig aan vandaag. En jeetje wat een verschil buiten, hartstikke grijs! Waar is dat lekkere zonnetje gebleven...
goede morgen jeetje juut en miranda wat waren jullie vroeg vandaag! Miranda,idd t weer is n hele omslag met dat van gister en eergister Juut lekker aan de opruim,me to ik ga zo eens youri uit bed halen en dan hem ff voor de tv zetten en n volle was mand wegstrijken. Gisteren had youri heel de dag niks anders als gefietst haha en hoe hij dan rondscheurt op zn fietsje prachtig gewoon af en toe te hard dan met 2 wielen door de bocht lijkt t wel hihih,ik ga hm halen hij is wakker en roept mama youri is wakker lekkere chocomel hebben haha doeggggggggggggg
Goedemorgen. Hier een goede nacht gehad. Indy is nu naar de psz, en ik moet er ook zo heen voor observatie gesprek. Verder vanmiddag lekker wat aanrommelen in huis. Wat een rot weer zeg. Het regent hier al heel de ochtend. Heb wel gelezen, maar het meeste is me ontschoten. Wat ik nog wel weet: Miranda, wat een rot bericht gehad. Snap dat je er erg van onderste boven bent... Anniek, ga je vandaag nog naar de h.a.? Juut die lekker aan de opruim is. Patricia, goed hoor je mond opgetrokken Oh en kaartjes voor de efteling. Ik kan er 4 krijgen, maar is ook voor mijn ouders, via mijn werk ook nog wel wat eventueel. Kan dus niet aan heeeeeeeeeeel veel kaartjes komen dus, maar dacht mss leuk om met een aantal van hier samen te gaan. groetjes sandra
even snel maar san, ik wil ook heel graag met jou en indy en wie er nog meer mee wil! vond het vorige keer zo leuk! en yara vraagt er nog wel s om, dus die zal een gat in de lucht springen! hoop dat t lukt!
DEVIN HEEFT DOORGESLAPENNNNN joepieeeee [heeft gehoord dat ik naar dehuiarts wilde gaan] ik heb hem gisteren 'gefopt' en heb hem net voor het eten in bed gelegd en hem om 19 uur uit gehaald en daarna eten gegeven en rond hlf 9 er weer ingemikt, john heeft hem ook pas laat de laatste fles gegeven en tadaa... owja en een fles zónder rijstebloem. jep ik wil ook idm sandra klinkt intresant een observatie gesprek! maw hoe ze het doet daar? ben benieuwd. En nee vandaag niet naar huisarts, enige morgen dat ik niets hoef {slecht he} en tja hij sliep door dus tja, nu proberen er het nieuwe ritme in te pompen {niet om 7 uur naar bed!} even zien of dat werkt. en hier ook shit weer bah! voel het goed aan mijn handen ook! Maar baal ook day ik naar het werk moet want heb van een collegaatje alweer gehoord dat ik moet gaan monitoren op een andere groep terwijl mij niets gevraagd is en ik therapeutisch aan het werk ben! Kan ik helemaal niet tegen! mja ik weet nog van niets, maar zou eigenlijk moeten bellen dat ik niet kan... mja zo ben ik niet
Pfft lijkt net of de koningin morgen op bezoek komt Ben echt als een razende bezig vanaf vanmorgen af. Seth is superlief, dus ik kon vanmorgen ook even door. Fijn! En wonder boven wonder slaapt hij nu ook al twee uur! Lekker hoor! Ben er wel moe van, en moet nog om boodschappen, maar geeft wel voldaan gevoel. Oja ik had ook nog laten prikken op Pfeiffer, en had ook de antistoffen in mijn bloed! Dus kans is groot dat ik t voor Yara heb gehad, niet zeker, maar als ik kijk nr hoe moe ik was.. anniek wat een rare toestanden op je werk! en balen van de pijn! wel heeeerlijk dat devin heeft doorgeslapen! dat is toch weer 1 nachtje! sandra wat leuk dat ze dat doen! is dat bij meer peuterspeelzalen zo meiden? wat zeiden ze over indy? krullie is de strijk weg? miran ja ik wil ook dat zonnetje terug! vond het best fris vanmorgen op de fiets zeg!
Juut de strijk is weg de was is klaar en ook al gedroogt en gevouwen! Sandra heb ik iets gemist dat je kaartje kan krijgen voor de efteling?ook goed koper of wat is de prijs dan! ff rust youri ligt nu n half uurtje in bed hahaha groetjes krullie
Sandra,Ik heb ff vlug terug gelezen kwa prijzen,natuurlijk zeggen we ja,als je natuurlijk aan genoeg kaartjes kunt komen! anders helaas weg is pech!!