@ Judith -> wat fijn dat je zo opgeschoten bent! Hier ook 2 keer in het jaar gesprek over Joris op de peuterspeelzaal. Wel fijn, zo hoor je persoonlijk de vooruitgang, wat een boefje het is etc.
ja ik vind het eigenlijk zo belachelijk! bij yara opd e psz is het dus gewoon nooit, in al die tijd dat je er zit, tenzij je zelf iets wil bespreken. maf hoor.
hier ook geen gesprek of je moet t zelf willen,moet wel zeggen de overbuurvrouw ook juf van youri dus ik vraag geregeld hoe hij t doet op school en ze zegt t ook zelf tegen me,hier wel n gesprek voordat hij naar de basisschool gaat. groetjes krullie
Zozo wat een druk dagje! Maar wel lekker hoor! En die seth die scheet van mij, die was zo vreselijk lief! Geen piepje of zeurtje gehoord vandaag (bijna dan)..Lekker! Hij zit nu nog op zn autootje kushandjes in hetg rond te zwieren. Het was gewoon een prima dagje hier, heb ook mp ook een 16 inch fiets gekocht, van t weekend ophalen. Echt wel een mooie! krullie dat is wel erg handig ja een overbuurvrouw juf! marijke hoe is het daar? lidwina?
zo ook weer vene tijd voor hier... Anniek wauw die knappe Devin, hij kan het dus wel he!!!! Verder een heel slecht geheugen, heb net wel zitten lezen, maar weet eigenlijk nu al niet meer wat..... Vanmorgen is m'n moeder met de kids even op school geweest bij mij, was erg leuk. Er kwam namelijk een ambulance op school voor mijn klas en Kyra vindt dat ook zo interessant dus heeft mooi in de ambulance gezeten en de sirene gehoord van dichtbij!!! Ze vond het echt erg leuk!
Wat een stoere foto van Kyra! Leuk dat ze ook even mocht kijken op school! Hier zoals gewoonlijk weer half 7. Vandaag een dagje werken, wel zin in! Verder geen nieuws.. anniek hoe heeft devin het gedaan vannacht??
Goeie morgen allemaal, Ben al m'n werk, en Dinja sliep gewoon nog toen ik ging..Ze lag er gisteren om 20.30 uur in. Heb haar vanmorgen tussen 5.15 en 6.00 uur wel een paar keer gehoord maar ze is zelf weer in slaap gevallen!
Goedemorgen. Hier alles wel o.k. Indy werd om 5.30 uur wakker, maar is bij mij weer in slaap gevallen tot 7.00 uur. Dus wel lekker. Straks op kraamvisite bij de oppas. Zouden eigenlijk vorige week gaan, maar toen was indy natuurlijk ziek. @carla, wat fijn, eindelijk eens een goed nachtje. @juut, werk ze vandaag. Gesprek bij de psz was wel goed. Heel uitgebreid, worden overal op geobserveerd. Ze gaven aan dat indy erg verlegen was, erg gericht op leiding, maar ook wel haar mannetje stond als haar "onrecht" werd aangedaan. Heel herkenbaar dus. Ze vonden het praten minimaal. Ze praat daar korte woordjes en heel zachtjes. Moest ik eigenlijk wel om lachen, want praat hier heel de dag in hele zinnen.... groetjes sandra
Hallo dames! @ Sandra -> dat zal je altijd zien... Hier praat Joris ook pas sinds kort zoals die thuis ook praat, voorheen ook alleen maar woordjes en vaak helemaal niks... @ Judith -> werk ze! @ Carla -> wat een stoere Kyra! Leuk hoor! Hier weer feest vannacht... Gisteren was Joris na zijn middagdutje niet zo lekker en vannacht begon het feest. Weer pseudokroep. Word er zo moedeloos van. Laatst een vriendin erover gesproken en die kleine van haar had het al 10 keer gehad van november tot vorige maand! Het was net zo goed als weg en boem daar was die weer... Toen zeiden we nog dat het weer beter word en de kans dan kleiner word. Ja amahoela. Weer 1 groot feest... Vanochtend om half 6 was die ook helemaal in paniek door het hoesten, kreeg ik een migraine aanval Dat ook nog... Gelukkig daarna toen hij om half 8 wakker was, waren de vlekken weg, alleen koppijn. Bah! Toch wilde Joris naar school, en zijn we ook gegaan. Was een uitje naar de bieb. Daar een verhaaltje gehad, gegeten, gedronken, geknutseld (indianenhoed) en daarna rondjes gedanst rond een wigwam. Nu ligt hij natuurlijk wel k.o. op de bank. Was te verwachten... Dus hier vandaag weer een rustig dagje...
GOEDEMORGENNNN DEVIN HEEFT WÉÉR GESLAPENNNN JOEPIEEE jullie kunne niet geloven hoe blij ik ben! Al 2 nachten joepie!!!! Verder zojuist therapie gehad en nu fftjes rust, dadelijk het kroost weer halen. om half 3 is john weer thuis en dan heerlijk weekend! Juut werkze Carla joepie voor jou ook een goed nachtje! Sandra nou ze doet het zo te lezen dus prima! En wbt het praten, ach ze hoeft daar ook niet zo snel mee te zijn joh! Komt wel, indy doet het gewoon zo, zij blinkt in andere dingen wel uit. En ze kán het wel, als is het thuis dat is het belangrijkste. verder weinig te melden hiero... morgenavond krijgen we nog "kraam" bezoek pff en volgende week donderdag ook... we hebben een gelbed gekocht, straks of morgen opzetten... en we zijn druk aant zoeken naar een caravan en als we die hebben dan verkopen we de vouwwagen.
hoi meiden.. hier even op mijn werk pauze en tijd voor het internet. pfff ik hoop dat Vin na het weekend de router kan halen want ik wordt helemaal gek. gisteren bij mijn ouders geweest voor te lunchen met de kids, mijn pa had speciaal vrij genomen omdat zijn kleinkinderen kwamen. en mijn wasmachine is gemaak en dat heeft Vin eigenhandig gedaan. de koolborstels waren versleten en die heeft ie vervangen voor nieuwe(bij de handyman vandaan 35,- euro per 2 ben erg trots op mijn man..... morgen boodschappen doen voor elise haar verjaardag en vanavond de traktatie afmaken. (zal wel een foto posten morgen) en dan zondag haar verjaardag. sorry heb niet terug gelezen maar ga aan vin vragen of hij vanavond mijn laptop kan aansluiten op het vaste internet(kan alleen als hij iets doet met zijn pc??) dus dan reageer ik op jullie
lidia, wat knap, zelf je machine maken. heerlijk zo'n handige man! nu nog je router! wat kan je dan missen he succes met de laatste voorbereidingen en dan straks haar eerste verjaardag. jeetje zeg.... anniek, (*voorzichtig zacht juigje*) wat lekker al twee nachten slaap! en een gelbed, klinkt goed, maar ken het niet verder. en lekker een caravan. lijkt me zo makkelijk! (of een camper, lijkt me ook heerlijk) hoe ging je werk gister? miranda, wat naar zeg, dat ze neits kunnen doen en ik las al codeine, das misschien wel iets om nog te vragen? je krijgt het wel allemaal zeg en jeetje, hij blijft ook aan de gang zeg. kunnen ze neit zoeken waarom het telkens terug komt? ik weet neit beter dan dat je het niet zo vaak en lang krijgt als hij. komt dat door zijn astma ofzo dat hij er zo vaak last van heeft? wel fijnd at jullie in elk geval een fijne ochtend hebben gehad ondanks alles. ben je weer bezig met je studie? hele dikke knuf, ik wilde dat ik iets voor je kon doen sandra, als ze thuis lekker kletst is het prima toch. en dat ze voor zichzelf opkomt is echt fijn hoor! wat officieel een echt gesprek. dat heb ik bij de meiskes echt nooit gehad. (bij rune wel, elke twee maanden geloof ik, maar das anders) hoe gaat het met jou? (en leuk die kaartjes, maar je hebt nooit genoeg voor ook ons. wie weet zien we je wel weer gewoon een keertje daar ) wow carlla, die van jou slapen of neit of meteen heel veel heeft ze haar slaap even heel hard nodig. maar wel fijn dat het nu wat rustiger is snachts. wat leuk dat er een ambulance kwam bij jou op school zeg! en dat kyra erin mocht zitten leuke foto! judith, soms is zo'n rustig dagje wel heerlijk he. en eigenlijk achteraf wel fijnd at je weet dat jij ook pfeifer had zeg. dan kan je meteen heel veel plaatsen. alleen jammer dat het zo'n lange nasleep heeft vaak esther, hier ook geen gesprekken hoor, maar ik ben zo'n mama ik vraag ook heeeeeel vaak alles (ze gaan zich nog net niet voor me verstoppen) hedwig, hoe gaat het met jou en je mannetjes? patricia, jou leidinggevende spoort gewoon niet :x en verder ga ik binnenkort eens kijken wanneer we iets kunnen afspreken oke? heb ons abb op swl al binnen trouwens. deze week nog met korting! marijke, wat heerlijk dat je zo'n fijne minivakantie heb gehad zeg! daar kom je van bij heb je niet nog foto's? babiche, jeetje, das vervelend, die oorontsteking... wil het lukken met de ab? en de sp*n bleek een zwangere te zijn, dus ik ben zo blij dat ik haar op tijd ontdekte moet er neit aan denken dat ze een leuk nestje met honderden minis maakt die allemaal zo groot uitgroeien binnen hij zij gewoon plok dat didier hem buiten op de grond liet vallen maar goed, aan de gang, heb het zo druk vanavond naar mijn ouders. slapen daar en dan morgen een regiodag voor runes school. ben benieuwd dus nog eventjes inpakken....
Haha Lidwina, wij hebben t abbonnement ook binnen met de korting, scheelt toch weer!! Is al duur genoeg vind ik. Nou meiden het 25 kilo pakket aan speelgoed was binnen OMG.. het is werkelijk te veel om zo op te noemen. Ff denken wat ik nog weet.. 2 laptopjes, ernie/dokter, doktersset, racestuur met spelletjes zo op de tv aan te sluiten (die bewaar ik voor later) en dora spreekt engels (ook voor later) en electro, een kassa en veel mooie spellen, denk aan ezeltje strekje/ winnie the pooh spel enz enz en veel boekjes (pop up) en puzzels echt waar voor t geld hoor, ben er superblij mee. Dus was de hele middag aan t schoonmaken geweest en gesorteerd wat er zo naar opa en oma gaat.
hoi meiden,, nou daar ben ik dan.. heb alleesn wel gelezen maar niets onthouden. ben erg moe van het werken dus heb een hoofd als een vergiet. wel mooie foto gezien van kyra in de ambulance. lidwina. ieieieie een zwangere spin blij dat ie weg is. patries.. leuk dat speelgoed.. had je dat van mp? juut,, heerlijk hé als ze zo lekker kunnen spelen, hoe was het op je werk?? miranda,, hoe gaat het met joris? en met jou migrane?? sandra,, zou me niet teveel aan trekken hoor dat ze op de psz niet zo veel praat, als ze het thuis maar doet toch ehhh sorry .. ga zo maar slapen denk ik..(ps zit gewoon op pc van Vin.. wilde met internet niet lukken.. tja ja kan niet alles maken hé
Goedemorgen... Gisteren gelijk met Joris om 8 naar bed gegaan. Allebei direct in slaap gevallen en zoals verwacht wel 20 keer wakker geworden vannacht... Om 7 uur maar uit ellende opgestaan. Ik heb gisteren nog contact gehad met de huisarts en zij heeft me nu paracetmol met codeïne voorgeschreven! Dus die ga ik zo ophalen. Gelukkig is de apotheek van 9 tot 1 nog open vandaag! @ Lidia -> ik hoop ook voor je dat dit weekend het internet wordt gemaakt op je laptop! En veel plezier met de voorbereidingen voor Elise! Wat leuk, maar ook onwijs snel gegaan, word ze al 1 morgen! @ Lidwina -> krijg gewoon kriebels van jouw spin! Brr! Gelukkig optijd ontdekt ja! En studie, ik heb het volgende boek al uit Ga vandaag alles printen aan aantekeningen en proefexamen en wil volgende week een examen plannen! @ Anniek -> hopelijk heeft die vannacht ook lekker doorgeslapen! Wat fijn, hij kan het dus wel @ Patricia -> jeetje, dat heeft zich idd geloond zeg! Fijn hoor! Zo, ga hier aan de gang, even een broodje eten, aankleden, verzorgen en dan naar de apotheek toe!
Goede middag Wat n skon manneke mamzie!! dat wilde ik ff kwijt ik ga ff youri in bedje leggen,dan f fvlug nog n beetje strijken de was van gisterenavond is weer droog,gisteren feestje gehad van n klant waar stefan werkt 50jarig bestaan. sta ik wat te dansen met n vrouwke wat met ons mee was gegaan en dr zitten 2 oude (vieze) manneke,s hele tyd te koekeloeren kreeg gewoon de kriebels,moet er wel ook mee lachen,ik zei nou volgens mij vallen we goed in de smaak haha gaat stefan met zn collega ff met iemand beurten kom 1 van die mannen naar me toen schijnt t n engelsman te zijn,vraag hij om mijn hand in t engels om met hem te gaan dansen ik kreeg helemaal n eng gevoel van binnen maar moet wel hard lachen van de zenuwen haha maar ik zei no no i nont want to dance with you of zo iets haha hij please ik zei no en trok mn hand weg en kreeg hm de rug toe en wij lachen hahahaha nou zo maak je nog eens wat mee. fijne dag allemaal vandaag heerlijk zonnentje! groetjes krullie
Mamzie, wat een schatje zeg! Hier een gezellige week achter de rug. Mjn zus was er met de kleine Anna! Anna kan gewoon al zitten! Die is er erg vroeg bij... Bas eet ondertussen al lekker, bord pap van 150 is niks! En ook groente en fruit laat hij zich lekker smaken. Afgelopen donderdag bij cb geweest, hij groeit erg hard en ze maken zoch zorgen. Ik moet over 4 weken op extra consullt komen om te kijken of hij al stabiliseert. Dossiers van Lotte en Martijn erbij gehad, en zij groeiden de eerste 6 maanden ook zo heel hard en pakten toen de grafieklijn op. Dus ik ga er een beetje vanuit dat het allemaal wel meevalt. Wat zouden ze er anders aan willen doen? Als hij op alleen borstvoeding zo hard groeit kun je hem niet minder geven, wat ik ook echt niet van plan ben, ga hem geen honger laten lijden! Ze maakten zich vooral zorgen om de snelle groei van het hoofd, maar als je de grafieken erbij pakt stijgen alle lijnen even hard, dus zie ik geen paniek. Gelukkig ben ik niet zo gauw in paniek, ze zouden je daar bijna paniek aanpraten! Ben nu dus ook minder bv aan het geven omdat twee voedingen vervangen worden, ben daar wel blij mee, want ik ben er wel bijna klaar mee, met die bv. Het bevalt opzich wel goed en is makkelijk, maar wil eigenlijk ook wel graag mijn eigen lijf een tijdje terug! Heb niet terug gelezen, was watveel van een hele week. hoop dat alles met iedereen goed gaat. Las op hyves volgens mij wel dat Joris wéér last had? Balen hoor Miranda! Sterkte er maar weer mee!