Nou Yara werd gloeiend heet wakker om 1000 pas! 39,5 koorts. Ze is echt niks waard, zegt niks en hangt maar. Sethw il steeds met haar spelen en snapt niet zo waarom zn zusje zo slapjes is. Fenniet leuk om weer wat van je te lezen! Ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren!
Fenniet, oo spannend zeg, Ik hoop voor je dat je straks weeen krijgt en dat alles heel goed verloopt. En je ons komt vertellen over je mooie kindje! Juut, wat zielig voor Yara. Heel veel beterschap voor je meisje. Lidia, gefeliciteerd met je kleine meid. 1 jaar alweer, wat gaat het snel he. Kleine Elise, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag. Ik ben hier geloof ik een paar dagen niet geweest. Het is hier een beetje druk. Heb zelf weinig energie om dingen te doen, terwijl het huis er niet schoner op wordt en de strijk schijnt ook niet vanzelf minder te worden. Maar ach...met de kids gaat het goed. Vanmorgen lekker in het bos gewandeld. Renske wilde ook persé zelf lopen, terwijl luie broer in de wagen zat??
Lidwina wat ik me afvroeg.. hoe zit t nu met je energie? Merk aan mezelf dat ik weer energieker word, was benieuwd naar jouw ervaring. Fenniet, spannuunnnnnd zeg!
Hedwig, wat een mooie kereltje is Owen zeg! De vakantiefoto's komen er ooit wel, maar mijn adobe photoshop was gekrast, en moest alles opnieuw installeren. En nu herkent het programma mijn camera niet. Dit had ik ook toen ik elements 8 net had, ik weet dat ik toen "iets" deed waardoor de camera wel werd herkent...maar ja...ik weet het niet meer???
Bekijk bijlage 64572 Hartelijk gefeliciteerd en n fijne dag met papa mama en damian. Juut beterschap met yara Fenniet spannend meid,nog maar ff lekker rusten wie weet!! Marijke weinig energie ken ik dat had ik vorige wk ook maar deze wk en ik echt van de opruim hahaha .
Marijke dan moet je een of andere pkug in downloaden en installeren. Maar precies hoe of wat, weet ik ook niet. Zal straks rol even vragen anders. Krullie leuk gemaakt! Marijke dat het met de kindjes lekker gaat is het aller-allerbelangrijkste he! Maar wel vervelend voor jezelf, zo energieloos (ik ken het maar al te goed..) en al dat huishoudelijke werk stapelt dan ook zo op he..Maar goed, kijk gewoon per dag welk klein klusje je kan doen en dan komt het ooit goed!
ooit komt het goed, haha! Joepie heb net wel de koelkast schoongemaakt en ga vanavond maar die berg strijk doen. Moet wel want dinsdag op woensdag passen mijn ouders op de kids. Remco en ik hebben via vakantieveiling een hotelovernachting geboekt in Egmond aan zee. Woensdag krijg ik daar dan een haar metamorfose, ben benieuwd.
@ Fenniet -> word nu spannend zeg... Hopelijk krijg je snel weeën en begint het echte werk @ Judith -> ach wat sneu, Yara nu ziekjes... Logsich dat kleine Seth er niks van snapt dat zijn grote zus nu zo is. @ Marijke -> oei, futloos... idd niet handig voor het huishouden. Maar ik ken het ook al te goed. Wat vandaag niet komt, komt morgen wel Hier net even naar de stad geweest, even frisse neus. Alleen is vandaag echt een shitdag Vanochtend al zo stijf en nu straalde de pijn gewoon door naar mijn bil en bovenbeen. Bah! Toch met Joris een groot rondje gelopen, is ook goed voor hem die frisse lucht. Nu ligt hij even op de bank, zal wel zo in slaap vallen...
Zo gek hoor..allebei de kindjes liggen al in bed! Yara stortte weer helemaal in, had vanmiddag ook nog geslapen maar ze trok het echt niet meer. Seth heeft vanmorgen eigenlijk een dik uurtje geslapen en verder ook niet meer, dus die viel in slaap bij rol. Dus dit is heel vreemd, vanaf half zeven rust in huis! Dus haal zo mn scrapspulletjes maar s lekker tevoorschijn.. Miran heeft joris nog een bankslaapje gehad? En jee jij zoveel pijn vandaag! Sterkte ermee. Mairjke wat leuk samen een nachtje weg! Heerlijk! En een haarmetamorfose?! Ben benieuwd! En lekker weer een schone koelkast! Zie je wel, ooit komt het goed
yeah, ook de strijk is weg. Op 7 blousjes van Remco na dan, maar die mag hij zelf doen. O Stijn heeft zo'n jeuk, Hij zat zichzelf net tot bloedens toe te krabben. Zo zielig! Lidia, hoe heeft Elise haar eerste verjaardag ervaren. Hoe vond ze alle aandacht?
poeh uhm ff kijken of ik het onthouden heb maar allereerst; DEVIN HEEFT WÉÉR doorgeslapennnn joepie! Ben zzooo blij een verademing! En het geldbed slaapt ook wel lekker! ELISE van harte gefeliciteerd kleine meid! Lidia, de eerst verjaardag overleefd? vind ik altijd zo een mijlpaal! Verder fijne verjaardag gehad? genoten van het schitterende weer? Marijke leukleukleuk, en een haarmetamorfose cool hoor! Juut arme kids! pff verder weet ik het ff neit meer oja vergeet het bijna; we hebben een caravan gekocht, morgen gaan we hem halen
hoi dames,, nou een gewelidge maar emo dag is ten einde. alle visite is weg en de kids slapen. Elise heeft genoten en vond alle aandacht geweldig en liet het over zich heen komen, ze zat gewoon rustig in de stoel en vondt het super. ze is ook erg verwend, poppenwagen, wiegje, upsie daisy pop, babypop trommel van nijntje, boek van nijntje, sloffen van knorretje, een vormen huisje, een zomerjas, letters voor haar kamer. een woezel en pip kegel spel, een muziek doosje van nijn, een kubus met geluid. foto's komen zo.