Wat een leuke spam Lidia! Erg leuke foto's van een echte jarige job Leuk! Nu lekker bijkomen ervan! @ Anniek -> gefeliciteerd met jullie aankoop van de caravan! En Devin weer doorgeslapen, wat fijn... En nu hopen dat hij het blijft doen! @ Judith -> dat is vroeg zeg! Maar wel lekker, hele avond voor jullie 2! Nog ver gekomen met het scrappen? En hier had Joris idd nog een bankdut gedaan Morgenvroeg om half 10 al fysiotherapie, om kwart op 11 CB. Dus drukke ochtend. Ben alleen bang dat de ogentest niet lukt. Hier thuis wilde hij niet oefenen, ook bij Sven niet... Lekker eigenwijs. Dus hopelijk laat hij zich morgen wel van zijn beste kant zien daar bij het CB!
Wat een ontzettend lieve foto's! Zo te zien heeft ze echt genoten! En wat zijn die letters leuk! Wat een scheetje is Elise!
lidia, nog gefeliciteerd met je meiske. jeetje, 1 alweer, das toch wel de eerste echte mijlpaal. wat een leuke letters! echt geweldig, en vind het wagentje op de achtergrond ook heel schattig. en wat ziet ze er jarig uit, en ik vind jou met camera ook leuk op foto! en heeft ze neit met haar handjes heel hard in de taart gepetst? miradna, succes op het cb. hier vandaag ook ogentest, maar op school hadden ze nog nooit bedacht hoe ze dat doen bij die kindjes. ben benieuwd. en hoop dat je vandaag minder last hbt van je lijf. (en ik word niet stijf van die codeine. is dat een bijwerking, of ben jij dat gewoon, das echt balen zeg!) judith, nu ben ik benieuwd naar twee dingen, heb je nog gescrapt, en hebben ze doorgeslapen? en hoe is het nu met yara (oke, das drie) en seths klokje staat gelijk met die van mij marijke, jeetje, wat jammer dat hij nu weer zo'n jeuk heeft. is dat het weer of nog een winteruitloop? hoop dat het snel weer wat wegtrekt, dat is wel erg zielig voor die twee van jou en dat wandelen, dat heeft stijn dan wel goed voor elkaar en volgens mij doen huizen met kinderen dat, die worden nooooit schoon (en ik kan je niet helepn met je otoprogramme, ik hoop dat je eruit komt) anniek, wat heerlijk zeg, een neiuw lekker bed, en de tijd om m te gebruiken!!!!! hoop zo dat je er vannacht weer van hebt kunnen genieten. en leuk hoor een caravan! lijkt me zo makkelijk. eventjes een weekendje ergens camperen.... pattricia, hier ook hoor! moest me eerst wel dwingen om aan de gang te blijven, maar nu draai ik best lekker. vind het zo raar dat een seizoen zo veel invloed kan hebben... maar door de sneeuw te weinig gelampt van de winter. moet ik dus echt meer doen, maar zo meoilijk oppakken. als we eens bij jou afspreken, wilde je dan in het weekend of juis neit? (en jullie hebben een boot? wat leuk!) esther, die is ook leuk geworden zeg! sandra, is ook een lange dienst. werk je weer voltijd? (en je bent dan ook zo laat thuis, en dan slaap je ook niet meteen, en ondertussen gaat wel gewoon je wekker) marian, hoe gaat het met jou? bas wat beter geslapen vannacht? fennita, ik las je berichtje en was meteen bang dat ik het gemist had. hoe is het? ben je bezig? red je hhet ? alles klaar? noelle nog thuis? nog beetje kunnen slapen? succes meis! hedwig wat een mooi manneke en wat kijkt ie wijs! nou, regiodag was eluk een dubbel, en vandaag heeft rune dus die ogentest. ben benieuwd verder vandaag weer even flink aan de gang. dan hoop ik het morgen weer netjes te hebben
goede morgen Lidia leuke foto,s van je meissie,en die kinderwagen met dr naam die is mooi! Miranda succes met deze drukke morgen,en de ogen test ik moet er 3mei ook voor terug komen youri deed de 1sye 3 regels zonder bril goed met bril 1tje en toen kwam er n kindje voor de raam staan en dat vond hij leuker en luisterde niet meer.! Fenniet hoe is t daar aan die kan? Lidwina we duimen voor zn ogentest en succes met de poets. ik ga er 1tje wakker maken die moet zo naar oma toe en ik werken. doegggggggggggggg
Hello! Even op lidwina's vragen antwoorden eerst Yara is weer helemaal beter, niks meer aan te merken, dus gister was een raar dagje. Twijfel of ik haar naar de psz zal brengen. En ja, nog gescrapt gister, wel raar, ben aan mn sintboekje begonnen. En de nacht was slecht, echt slecht. Seth was om 1930 alweer wakker, heel paniekerig en ander huiltje, dus ik had m even opgepakt, daarna ging ie weer slapen. Om 2300 weer, dus ik weer even gedaan. Was ook niet slim. Maar ik wist niet dat ie dat zo gauw weer zou onthouden..want om 315 begon ie weer, dus toen dacht ik: ik ga m niet oppakken! En daar werd ie dus loeiboos om (zelfverzonnen woord ) en hij hield het vol tot 430 maar liefst, aan 1 stuk door boos huilen! Tegelijk lag rol allemaal chaggie te doen, die heeft vandaag zn 1e avondles dus eet op school, dus lange dag, waar ie tegenop ziet, dus ik had kwaad kind en kwaaie man succes met de ogentest lidwina! hoop dat rune lekker mee werkt, en o joris moet ook vandaag!
Goedemorgen! @ Lidwina -> succes bij de ogentest En stijf, dat ben ik sinds februari in de ochtend. Alleen word het steeds erger... @ Judith -> oei oei oei... Was dus geen goede nacht zo zeg! En loeiboos, leuk verzonnen woord @ Marijke -> gisteren helemaal vergeten op jou te reageren. Maar wat ontzettend sneu voor Stijn! Vooral als ze zo klein zijn! Mijn vader heeft dat ook heel erg, die word dit jaar 50 en nog is het voor hem heel moeilijk om er vanaf te blijven! Hopelijk gaat de medische wetenschap steeds meer vooruit daarin, want mijn vader is uitbehandeld en niks werkt voor hem! Hoe is het nu dan met het eczeem van Renske? @ Esther -> werk ze En wat stom ook dat er een raam is waar een kindje kan komen te staan bij jullie CB! Logisch dat de aandacht dan weg is. Hopelijk de volgende keer met succes Zo, gauw verder hier. Joris slaapt nog, eindelijk weer doorgeslapen vannacht (was ook wel te verwachten, was nacht 4). Dus de pseudokroep is weer ervandoor. En nu maar hopen dat we niet weer zo'n wisselachtig weer krijgen, zodat hij verlost blijft ervan!
leuke foto's Lidia! Vooral die ene van Elise met dat gigantische kado voor dr neus. Die smile van dr! Schitterend hhihihi Joris en Rune : succes met de ogentest vandaag! @Juut : tja kwade mannen. Balen zeg. Maar je hebt wel volgehouden! Goed gedaan! Hier trouwens druk op het cb. Kan met Owen pas eind april ernaartoe voor eerste afspraak en dan pas krijgt ie ook zijn eerste enting. Vind ik niet erg hoor brrr de tijd van prikjes is weer aangebroken Als ik er dan ben eind april dan moet ik ook afspraak maken voor Erik. Dus denk dat ie nog wel een paar maanden heeft om te oefenen voor de ogentest Erik is trouwens weer in een gil fase aangekomen Ow wat kan dat kind schreeuwen zeg! Echt heeeeel erg! En om NIKS he. Vreselijk! En dan is ie voor geen reden vatbaar. Dus meestal sleur ik hem maar naar de bijkeuken zodat ie daar kan schreeuwen. Zit af en toe echt met m'n handen in het haar. Weet dan echt niet meer wat ik moet doen met dat gedrag
Goeie morgen allemaal, Alle kindjes die de ogentest moeten: kom op he jullie kunnen het!! Juut jeetje zeg wat een nachtje....hopen dat het eenmalig was.... Joris gelukkig weer goed geslapen. Leuke foto's van jarige elise!
Was ik ook weer even dames, alles gelezen, mooie foto's van Elise gezien en Owen wat een heerlijk mannetje zeg. Iedereen met de ogentest veel succes vandaag. Wij hebben nog geen bericht gehad, we wachten nog even af en anders zelf maar weer bellen. Hier gaat het redelijk, Jayson neemt sinds 3 dagen zijn ab goed in (door het in mijn zelfverzonnen drakensap te doen haahaha). Hij zegt de laatste tijd dat hij een draak is dus hiervan kan hij goed vuurspuwen en zo. Met een beetje fantasie zijn we ver gekomen. Alleen zei hij vanochtend weer dat hij oorpijn had, zit er onder zijn oor (richting kaak zeg maar) een bultje. Dus we wachten maar weer even af. En anders vd week weer terug naar de dokter. Hier een leuk weekend gehad. Vrijdag vriendin met de kindjes geweest, na het eten naar de kermis (Jayson vond het geweldig), zatgerdagmiddag naar de verjaardag vd buurman, zaterdagavond kwamen de andere buren voor Rob zijn verjaardag), zondag naar de voetbal geweest. En nu weer aan de slag, gelukkig maar 2 dagen. Er was trouwens vorige week dinsdag 2,7 kg af (of had ik dat al gezegd). Is een beetje vertekend want waarschijnlijk was het meer. Ben nl op donderdagochtend (zonder te eten) gewogen, toen heb ik do/vr/za/zo gewoon gegeten (en gesnoept), ma begonnen en toen na een week op dinsdagAVOND gewogen. Maar ja we gaan morgen weer wegen. Zou met een gemiddeld 800 gr per week moeten gaan. Hoop natuurlijk op wat meer hahah. Nou dames sorry voor het egobericht heb echt alles gelezen, maar moet nu weer aan de slag. Fijne dag allemaal en tot later weer.
Lidwina, ik ben allemaal terug aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Wordt Rune geopereerd woensdag? Sterkte in ieder geval meid. We denken aan jullie
Lidwina, zal t met Prochor s overleggen wat en wanneer. Hier een rustige dag vandaag. Ik ga geen 20 meter vh toilet af want heb buikkrampen. Gister viel t wel mee, maar had eergisteren ook al kramp, pff. Ehh ff denken, mooie foto's Lidia! Juut heb je Yara nog weggebracht? Gek he dat er dan ineens niks meer aan de hand lijkt. Hopelijk blijft t zo. Roba, goed idee vh drakensap! Zal ik onthouden!
Ja Patries, had gezegd dat ik de medicijntjes had weggegooid omdat hij ze toch niet wilde. Daarna deed ik gewoon de meds in een beker, wat sap erbij en gezegd kijk eens echt drakensap, daar krijg je grotere vleugels van en kun je vuurspuwen haha. En dan aanmoedigen om het helemaal op te drinken (kun jij dat laatste beetje ook op kleine draak, snap je, hij wist niet hoe snel hij het op moest drinken want hij was geen kleine maar een grote draak). En als hij dan weer moest in de middag, hoefde ik maar te zeggen, je vleugels worden wat kleiner, hup weer drinken. Ik probeer voortaan maar net waar hij op dat moment mee bezig is er in te stoppen, vorige keer was hij Mowgli zei hij, toen was het met iets anders, ik zei dat doet Mowgli ook zo en zo hoor, en het werkte.
@ Roba -> wat slim! Gelukkig neemt hij de ab zo in op die manier! @ Lidwina -> oei wat spannend en ineens zo snel joh! Hier de ogentest in 1 keer gehaald Toen het 2e oog moest had hij er geen zin meer in, maar met een beetje aanmoediging toch gelukt gelukkig! Hij weegt nu 13,8 kilo en is 93 cm groot! Qua verhouding echt perfect op de lijn, alleen toch aan de kleine kant. Maar ja, dat wisten we al. Qua praten loopt hij achter, daarvoor heeft hij ook logopedie. Zijn woordenschat en het maken van zinnen (wat hij gelukkig wel deed waren perfect), alleen doordat hij geen mondklanken kan maken vaak onverstaanbaar voor vreemden. Dus daarvoor voor de zekerheid over 5 maanden extra op controle bij het CB. Verder dus helemaal ok en weer goedgekeurd Ikzelf vanochtend fysio gehad. In de nek waren 2 wervels stijf en in de bovenrug 2 wervels. Dus daar heeft hij een beetje wat aan gedaan (deed pijn joh!) Nu vrijdag weer terug en dan word nog het si gewricht nagekeken.
Miranda gelukkig dus alles goed gegaan,jorisje is n mini men Hier was youri 97,5 cm en 13,3 kilo. hij is in n half jaar tyd dus zeker 5cm gegroeit was best veel zeiden ze,kwa kilo,s was t prima maar hij heeft 5wk van te voren kwa avond eten niet of wel niks gegeten en dan scheelt toch wel zeide ze. maar mooi dat joris weer is goed gekeurd,ik moet 3 mei teurg voor de ogen test n maandje later zodat hij de 1ste keer n beetje vergeten is. en hoe is t met fenniet??iemand al wat vernomen hoe t nu met dr is??? zo auto helemaal gepoetst blinkt weer mooi,en binnen weer helemaal fris!