Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

carla,, meis ik duim voor je dat de meisjes vanavond beter slapen. welterusten

2. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames,,

zo eerst even dit want dat is ook belangrijk..

Jarig:

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Yolanda 25 februari
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Kyana 5 maart 2007
    Fay 10 maart 2007
    Ryan 10 maart
    Indy 11 maart 2007
    Lucas 14 maart 2007
    Danio 15 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    Danisha 19 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Senna 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Zwanger:
    Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ????
    Bo, uitgerekend ....... van een ?????

Aan de klus:
    ???????????

zoo even ge-update..:D

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo ben ik ook weer... gebroken en wel jeetje, heb heel wat strijk weggewerkt. En wordt gek van mezelf want heb opruim woede, en wil alles op een rijtje zetten voor het belasting invullen enzo en wordt ik weer met me neus op de feiten gedrukt dat we per maand zeer weinig te besteden hebben grr.
    Ga komende weken eens flink aan de opruimen en alles bijelkaar doen wat op mp kan want ik heb me toch een zooi wat nooit aangeraakt wordt! En te kleine kleertjes van beide kids.
    Moet wel zeggen ik ben steeds duidelijker dat we het bij 2 kindjes houden! Vind dit financieel al een hele opgave, laat staan met 3. Ik vraag me echt af hoe andere het doen.

Miran
    ow wat fijn dat joris weer lekker geslapen heeft! Doet bij mama ook goed! En nu wel volhouden....

Juut
    wat een ontzettend lieve collega's, zou willen dat ik er zo een paar zou hebben... maar helaas!

FIETSJES> kwa inch geen idee wat kyana heeft. Wat ik ontzettend belangrijk vond was; terug trap rem én dat ze met haar voeten héél makkelijk aan de grond kwam! En zelf toen was het nog best moeilijk, wat hebben we gelachen op de camping toen!

Hedwig
    een patticoat voor onder de rokken met carnaval ;)
    Kyana heeft dezelfde rok en krijgt dus ook een pattycoat. D laatste laag van de patticoat maak ik met satijn :)

Lidia
    oeee das mannen eigen {af kloppen want het gaat hier super!} maar zo vreselijk irritant als je thuis komt en je de salontafel nog moet gaan opruimen grr
    Geef hem maar eens goed de wind van voren, dat helpt.... tenminste voor 1 week ;)

carla
    hou je taai meid! wat mega vervelend allemaal, zo voel je je echt gebroken he.

Hier ook te hard geroepen dat Devin weer goed slaapt, bah bah. Alweer 3 nchten aan het nachtbraken! Hij gaat dan liggen miepen en heb geen idee wat hij dan moet. {eten krijgt hij niet, pas vanaf 6 uur}

Nou ga me nest zo mar in morgen werken van 8.30 tot 12.30 en daarna naar eindhoven om de TROUWRINGEN op te halen :) ook meteen ff kijken voor mooie sieraden. Ga ze eigenlijk zelf maken maar ben dan ook best veel geld kwijt dus twijfel nog een beetje.

4. Lidia, bedankt voor de verjaardagslijst.

Alle balonnen zijn opgeblazen, slingers hangen...we zijn er helemaal klaar voor!! Leuk, maar ook wel een emotioneel moment..

Morgen de hele dag genieten!

fijne dag allemaal, morgen

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

hiep hiep hoera, renske 1 jaar!!!
    Marijke, man, en stijn natuurlijk ook gefeliciteerd. Geniet van deze mooie (en emotionele) dag.

Hier was het 6.15, dus wel wat later, maar nog steeds heel vroeg.

Hier een redelijk druk dagje......vanalles en nog wat.

Carla, knuf voor jou, hopelijk is de nacht redelijk geweest.

groetjes sandra

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Renske alweer 1 jaar!
    Proficiat kleine meid. Maak er een gezellige dag van samen met papa mama en grote broer!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra heft goed geslapen tot 7.30 uur.
    Dinja wakkker om 0.00 en om 2.00 en om 6.00 en n uj slaapt ze nog.....

Fijne dag allemaal.

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    JOEPIE DE POEPIE!
    HIEP HIEP HOERAAAA VOOR RENSKE!
    Marijke van harte met jullie kleine meid! Maak er een fijne bijzondere dag van! Eén jaar is toch altijd wel heel speciaal!

De rest ook goedemorgen!
    Hier is rol niet weer weg voor open dag van school blegh ik baal er zo van. En het sneeuwt hier hartstikke, dus hoop gedoe als ik nr buiten wil. heb het zo gehad met dat winterweer.
    Nou moppersmurf stopt haha. Seth om half zes 2x nr toe geweest toen heeft ie geslapen tot 7 gelukkig!

Carla hoe is het gegaan? Heeft mijn geduim geholpen?

sandra wel weer erg vroeg, zeker omdat ze om acht pas op bed lag..waar heb je het allemaal druk mee meid?

anniek gelukkig morgen een leuk uitje, want zo te lezen gaat het even niet zo super. dikke knuffel en ik hoop dat devin minder gaat spoken

lidia hoe ging je "gesprekje" met vin? idd we moeten ze alles leren he..

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mmm carla,,voor kyra wel geholpne, voor dinja niet. ga je een beetje tijd aan jezelf besteden dit weekend?

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
  11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Renske gefeliciteerd met je 1 ste verjaardag!
    Marijke, man en Stijn gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter en zusje!
    Ik hoop dat jullie een hele leuke dag zullen hebben!

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb een roze en een groene besteld. Heb ze ook al binnen maar nog niet uit de doos, nog geen tijd voor gehad!

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

renske, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! hoop dat je met papa en mama en je grote broer een hele fijne dag hebt!

miranda, ze zijn binnen. lief!!!!! heb nog niet gekeken, ben zo nieuwsgierig, kan ik eindelijk weer verder

maar druk, sneeuw was gistermiddag eindelijk weg, en nu ligt het weeeeeer vol. vandaag hoop ik alles door te sjeezen. ben nu drie avonden weg geweest, dus echt geen tijd gehad voor hier. hoop vanmiddag te kunnen reageren.

14. Classic

Classic Niet meer actief

RENSKE GEfelicITEERD met je 1ste verjaardag!!! :D
    zo dat vond ik leuk om te doen! zo groot

15. Classic

Classic Niet meer actief

lidwina, waar moet ik de foto's naar toe sturen?

ohh, ik baal zo,,! sneeuw is leuk!! maar ik krijg een paketje! mijn lens komt binnen!!
    Maarja,

16. hardloper

mommie, naar mijn hotmail?

17. hiep hiep hoera, renske 1 jaar!!!
    marijke man en stijn
    gefeliciteerd met jullie meissie en zusje!

18. Hier niks gelezen,ben aan t denken en snuffen voor n verjaardags cado voor youri
    helaas moeilijk word hier dus echt geen fietsje
    heeft al 2 driewielers fietjes met zijwieltjes traptractor quadje en n loopmotor 2glijbanen zandbak trampoline noem maar op iemand nog n idee!!!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mm ik kon steeds niet reageren..
    even kort..ben zo geschrokken, ging glijden met de auto, stond bijna omgekeerd op de weg. gelukkig reed ik heel zachtjes en is er niks gebeurd maar ben dus maar omgekeerd.
    wel jammer hoor, wilde even gaan kijken bij mn vader die heeft ook open dag en waardeert dat altijd zo! hij vindt het altijd zo leuk om zn kleinkinderen dan even te showen. dus vindt het echt rot.
    voel me ook echt even heel slecht nu, heb ook mega koppijn en ben alles echt zo beu! vooral mn zooihuis ook wat ik maar niet op orde krijg.
    blegh een echte baaldag dus.

krullie ik weet het ook neit hoor! moeilijk als ie al zoveel heeft!

marian dat zijn hele leuke fietsjes! echt tof, maar hier weet ik zeker dat 12 inch te klein zal zijn

san yara zit weer te genieten van de sprookjesboomdvd hoor

20. hardloper

jeetje judith, wat zal jij geschrokken zijn. ik denk dat je vader liever zijn kleinkinderen niet showt dan dat je het glijrisico nog eens loopt. gelukkig ben je veilig thuis, en was het een langzame glijer. ga lekker op de bank zitten, kijk niet naar alles wat nog moet, en knuffel lekker met je kindjes. de boel wacht wel, en je moet eerst even bij komen en uitbibberen. knuf

Deel Deze Pagina