miranda, toch leuk hoor, de speeltuin. zeker met dit weer! en wat knap van joris, zo zonder speen! heeft hij er nog om gevraagd vandaag? ben benieuwd hoe hij vannacht slaapt.. judith, niet zo voelen hoor, dat soort dingen gebeurt ons allemaal. en luierdoekjes zijn geweldige vlekweghalers! en jeetje,w at een lange dag zeg! is dat dan elke maandag zo of is dat ook eerste keer enzo? patricia, leuk naar swl. was van plan er vandaag ook heen te gaan, maar ja, nu met rune toch maar even de plannen verandert... fennita, hoe is het nu? ben helemaal neit nieuwsgierig, maar op je hyves staat ook niets, en ik wil weten hoe het gaat! anyway, mocht je al bezig zijn, het komt goed, je kan het! het word een jongen (kan niet gokken) en je noemt hem robin. babiche, succes vanavond! en wat sneu zeg vorr jayson. ik hoop dat het weer snel wegtrekt. fijn weekend marijke, jeetje, zo met koorts je kleintje halen is niet leuk, maar als ze het zo druk hebben, die kleintjes kunnen ineens zo omhoog schieten. is het vandaag goed gegaan? lidia, ingewikkeld hoor, zo vlak bij elkaar. gecondoleert in elk geval en veel sterkte vanavond. hoe is het verder gegaan op het cb? en met de prikjes? carla, ja, als je het babyspul weg gaat doen realiseer je je pas echt hoe groot ze worden he. jeet anniek, nog gelukt met de belasting? en hoe was de workshop? heb je nog fotos van het eindresultaat? en hoe heeft devin geslapen vannacht? sandra, dat is wel een hele lange dag hoor. als je dat neit red meot je het niet doen. dan gaat het alleen maar nog minder goed. je mag best de tijd nemen om weer helemaal jezelf te worden. (ik weet het, zo werkt het vaak neit, en dat is vervelend. ik hoop dat je wel wat bereikt met je gesprek)knuf. kan je minder uren? wel goed dat je het bespreekt. hedwig, hoe gaat het met de gilfase? ik gok dat het een beetje met owen te maken heeft, maar in elk geval heel veel sterkte en geduld. en hij stopt vanzelf. knuf (tja, tips heb ik niet, de meiskes hadden het ook erg moelijk even na rune, en dat kwam vanzelf weer goed, wat ikd eed hielp eigenlijk allemaal neits, behalve dan veeeeel geduld ) verder, morgen 7.15 in zh zijn. dan krijgt ie buisjes en knippen ze m. heb trouwens net zijn haartjes korter dan normaal geknipt, dus tis ineens een heel ander jochie ga nu eten. ben denk ik wel nerveus want zit de hele dag al van alles te doen ogentest ging neit door. denk dat ze het niet zag zitten. dus dat komt over een paar maandjes. hij was 98 cm en 15 kilo
Zo de kindjes liggen op bed! Wat later dan anders, maar dat is nu steeds op dinsdag met die dansles van Yara. Ze vond het weer erg leuk! Ik wat minder nu haha, 3 kwartier met je kont op n houten kinderstoeltje zitten wachten..neem volgende x maar een tijdschriftje mee. Maar goed, thuis moet alles dan nog gedemonstreerd worden enzo, en seth had vanmiddag ook maar liefst 2,5 uur geslapen (!) Zo nog even aflevering van lost kijken en dan op tijd weer slapen. San hoe is het gegaan? reageerde ze een beetje goed? Hoop echt dat je je verhaal even goed kwijt hebt gekund. Hopelijk kun je wat minder uren draaien, of aangepaste diensten. Carla je schrijft nog maar zo weinig over jezelf. Hoe gaat het met de meiden? Hoe is je werk? Lidwina tuurlijk ben je zenuwachtig! Zou ik ook enorm zijn..Ergens wel fijn dat je je zo vroeg al moet melden. Hoop echt dat t mee zal vallen allemaal. En vlgns mij is het al eeuwen geleden dat we een foto van rune gezien hebben, en met die korte haren nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Maar veel succes voor jou en je kleine man morgen, we denken aan jullie! miran gezellig even nr de speeltuin geweest!
Juut het gaat hier wel goed hoor! Kyra is alleen weer erg verkouden en slaapt al 2 nachten erg slecht daardoor, veel wakker en meteen in paniek omdat haar neusje zo verstopt zit. psz vind ze helemaal geweldig sinds ze naar de middaggroep is gegaan! Dinja wordt in de avopnd vaak nog 1 tot 3x wakker, maar slaapt daarna door tot 7 of 8 uur. Op m'n werk alles oke, erg beneiued hope het volgend jaar gaat lopen, want hebben dan een klas minder dan dit jaar, dus benieud hoe de taakverdeling gaat worden en welke groep ik krijg! Eh tja dat was het eigenlijk wel... Druk bezig met het organiseren van het vrijgezellenfeest vor m'n zusje, dus blijven lekker bezig zo!
Even een korte reaktie vanuit hier. Echt een kl*** dag gehad. Eerst vanmorgen op weg naar mijn werk een ongeluk gehad. Wilde achteruit voor een vrachtwagen, boem in een andere auto. Gelukkig alleen blikschade aan de andere auto, maar flink geschrokken. Daarna gesprek met leidinggevende. Kon vandaag evt. korter werken, maar toch niet gedaan. Morgen wel, moest eigenlijk van 7 tot half 4, en nu van 7 tot 12. daarna 5 dagen vrij en dan weer verder kijken. Wil alleen ff voor Rune zeggen: heel veel succes/sterkte morgen. Verder nu niks (sorry). Moet morgen vroeg op, en ga op tijd naar bed. groetjes sandra
Ah Sandra dat kan er ook nog wel bij, een ongeluk...gelukkig mankeer je zelf niks, maar toch weer aardig schrik. Gelukkig morgen koerter werken en dan even vrij. Knuf meid.
hey lieve san toch, dat is echt erg. vind het zo sneu om te lezen. zal je altijd zien, voel je je al zo rot, komt er ook nog zo'n ongeluk bij. getverdegetver! en zeg tegen ons geen sorry hoor, dat je niet reageert. ben al lang blij dat je even wat laat horen. enne..5 dagen vrij,die verrichten geen wonderen waarschijnlijk he..dus daarna eerlijk zeggen dat je echt niet voor vol er tegen aan kan! neem de tijd..voor nu een hele dikke knuf, ik hoop dat je lekker kunt slapen! carla fijn dat het wel oke gaat! en wat is er zo anders op de middaggroep dat kyra het veel leuker vindt? wat zijn jullie plannen vr het vrijgezellenfeestje (of leest je zus hier wel eens mee?) goed dat dinja de nachten in ieder geval goed slaapt!
Juut ik denk toch meer uitdaging nu in de middaggroep, vele leukere werkjes enzo. Dat vindt ze echt geweldig. Vrijgezellenfeest: eerst een high tea, dan denk ik dat we slippers gaan pimpen(workshop) en daarna een fundiner waarbij je dmv cryptische omschrijvingen een puzzel moet oplossen en naar aanleiding daarvan krijg je een 5 gangen diner. Maar het kan dus zo zijn dat je tijdens de 1e gang je toetje krijgt en geen bestek enz. snap je?
haha geinig! dat klinkt als een superleuke dag joh! ook wel apart, slippers pimpen is ook leuk! dat hebben jullie toch goed bij mekaar verzonnen! en ja wat die middaggroep betreft..ik twijfel soms ook een beetje, omdat ze t een tijd terug nog vroegen..maar ze heeft nu 1 echt vast vriendinnetje waar ze graag mee speelt, dus dat vind ik dan zo sneu. maar verder heb ik ook het idee dat de uitdaging er voor yara al helemaal af is..
Merk dat bij Kyra idd zo goed dat ze nu veel meer uitdaging heeft in de nieuwe groep en dat zoekt ze ook echt op. Ze is ook heel erg veel veranderd vind ik de laatse 2 maanden. Als we op straat lopen en er momt een kind voorbij (maakt niet uit hoe oud of hpoe groot) dan stopt ze en vraagt ze: hoe heet jij? Nou dat zou ze voorheen echt NOOIT gedaan hebben, ze was echt super verlegen altijd!
Poeh vanmiddag was Justin vervelend, bah.. geen oren die luisteren wilden. En nog brutaal tegen iemand ook, dus dat heb ik ff ingedimd. Als Justin iemand tegenkomt (en t maakt werkelijk niet uit wie hoe wat waar en waarom) dat vraagt ie meteen 'hoe heet jij?' Dan zegt diegene zijn/haar naam. Zegt ie 'wat een gekke naam'. En dan vragen ze meestal zijn naam ook maar Justin wil er denk ik snel vanaf zijn dus is het zo ongeveer 'jsnappeman'. Vrijwel niemand die dat kan ontcijferen natuurlijk. Dus vandaag vroeg iemand het nogmaals, zegt ie 'Dat zég ik toch! Ik ben JUSTIN AppelmAn!! Dan is ie bij mij aan t verkeerde adres he, want heb m al meerdere malen uitgelegd dat hij het duidelijker moet zeggen. Misschien snapt ie t nog niet wat ik bedoel, maar hij is snugger, dus t lijkt me zo stug.
En als hij niet luistert na 2 of 3x word ik echt boos (en dat weet ie, die boef) en dan met een pruillip.. 'maar mama, vind je mij dan niet meer lief'???
Wat en boef die Justin...... Zo ga afsluiten voor vandaag, morgen weer werken en daarna nog even bij een vriendin op bezoek, heeft een zoontje die in augustus 3 wordt dus kunnen de kids mooi ff in de tuin spelen! Wordt als het goed is weer lekker weer morgen. Trusten allemaal
@ Lidwina -> heel veel succes morgen met jullie kleine mannetje. Zeker spannend! En hier ook benieuwd naar een foto van Rune met zijn nieuwe kapsel @ Sandra -> wat erg! Dat kon er ook nog wel bij. Gelukkig alleen maar blikschade, maar dan nog. Is jullie auto veel beschadigd? Wel fijn dat de leidinggevende zo meewerkt en je morgen een halve dienst kan werken. Goed aankijken die 5 vrije dagen voor wat je daarna doet! @ Carla -> wat een onwijs leuk idee voor het vrijgezellenfeest! Erg grappig ook met het vijfgangendiner en ook die slippers. Leuk hoor! Wordt vast heel geslaagd Hier nog even wat strijk wegstrijken, loop echt achter. Dan het bed in met mijn aantekeningen en nog wat leren. Volgende week mijn 2e examen... Spannend! Oh ja, Joris is trouwens lief gaan slapen! Wel tijdens het verhaaltje een heel verhaal dat hij echt niet kan slapen zonder fieppie, maar nogmaals uitgelegd dat hij echt een grote jongen is en hij is zonder te huilen gewoon gaan slapen
zow ben ik ook weer ff heb wel gelezen maar wederom erg weinig puf! sorry daarvoor! ik ben erg slecht bezig de laatste tijd! sorry! maar wel ff; Sandra jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen! vind het allemaal zo ontzettend sneu voor je en nu dit ook nog! Kan me voorstellen dat je op deze manier behoorlijk berg afwaarts gaat! Een hele super dikke knuff vanuit hier. Lidwina heb wel foto's gemaakt zal ik binnekort spammen en heel veel suc6 met rune, kan me goed voorstellen dat jij het erg spannend vind! Zou overigens niet goed zijn als je dat niet zou vinden! Het komt goed, we denken aan jullie. vanacht heeft devin weer doorgeslapen, momenteel is hij erg onrustig. Workshop gisteren was echt gaaf. Heel leuk en heb wat leuke producten besteld heb ook eind foto's gemaakt zal van de week ff spammen morgen lekker shoppen met mam voor de kids en donderdag me trouwjurk weer aanpssen Fenniet spannenddddd hoop voor je dat het snel begint {in dat ik dit tyo voel ik een kriebel in me buik.... het is zo speciaal allemaal!} sorry dat ik verder niet reageer....
Heel even heel gauw. Heel veel succes morgen Rune (en Lidwina en Didier natuurlijk). Hier Jayson lief gaan slapen, hopelijk vannacht ook lekker doorslapen zonder pijn. Verder geen nieuws................oh ja er was weer 2,1 kg af, dus nu in 2 weken 4,8 kg................ Tot later dames
ongeveer vanaf 2 uur wakker gelegen. zo mirre en rune uit bed halen en onderweg. ben toch wel nerveus
nou jullie zijn inmiddels al in het zh lidwina..jee ik kan me voorstellen dat je niet sliep vannacht! zo spannend! hopelijk gaat alles gied en kom je je weer gauw hier melden! hier oke nachtje gehad, 1x eruit voor yara. en seth weer stipt om 630 natuurlijk. roba jee dat gaat wel supersnel zeg! goed hoor! ik ben zelf bezig, en gaat goed, maar zoooo langzaam. ben wel beetje jaloers.. anniek ben benieuwd nr de spam. en leuk dat de workshop een succes was! hoop dat devin zich vannacht ook een beetje gedragen heeft! miran echt knao van joris! en kan jij dat, aantekeningen in bed doornemen? ik echt niet, bed betekent voor mij slapen.. carla dat van dat meer kletsen herken ik wel. gister yara ook bij de hema, aan een wildvreemde vrouw vertellen dat al onze batterijen op waren haha.. patries haha die jusitn is ook een boef hoor! san hoe ben je vanmorgen opgestaan? nog een dikke knuffel, je doet het allemaal hartstikke goed, en ooit kom je weer helemaal lekker in je vel te zitten hoor meid!
hoi dames.. hier was het vanmorge. 7.30 maar dat komt omdat Damian gisteren niet heeft geslapen dus hoop dat we dat zo kunnen houden. gisterenavond was emo, al lag hij er erg mooi bij(zeiden anderen want ik kan nooit kijken in de kist.) dus straks naar de kerk en dan crematorium. Vin is vrij vandaag dus eerst nieuwe schoenen kopen voor Damian en Vin. juut,, vroeg vandaag en tja die stoeltjes zijn niet bevoordelijk voor je kont. roba,, jee goed meis dat gaat super. toppie. carla,, werkse en veel plezier met je vriendin. lidwina..hoe was het in het ziekenhuis, en ja ik snap je slapeloze nacht. sandra,, meis fijn dat je leidinggevende zo goed naar je luisterde, 1/2 dagen is goed toch?dikke knuf. zoo ga een klein meisje verschonen met een vieze broek
aaahh ben veels te laat natuurlijk maar wilde Rune nog ff succes wensen vandaag! En Lidwina heeel veeel sterkte met wachten! Wat heb ik nog meer gelezen..... Sandra die een auto-ongeluk heeft gehad Gelukkig alleen blikschade maar goed, kan me voorstellen dat je je lam bent geschrokken. Knuff voor jou! En Justin die brutaal is en geen oortjes meer heeft Roba die heel goed bezig is met afvallen Ben jaloers! Hier volgens mij tot nu toe alleen maar weer aangekomen. Zat al binnen een week op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Maar goed toen was ik al 20 kilo te zwaar. Maar laatste dagen te moe om fatsoenlijk te eten en dus maar snoepen. En das nie goed he Vanacht heeft Owen wel 8 uur doorgeslapen Helaas daarna wil ie weer gaan inhalen lijkt het wel Dus toen kwam ie al na 3 uur Mijn broer kom zaterdag op bezoek met zijn gezin Heb hem al 4 jaar niet gezien! En nu komt ie dus! Morgen komt ie aan met het vliegtuig en gaat dan een week bij ons ma logeren. Dus werk me een slag in de rondte hier om alles netjes te maken hihihihi