Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> wat onwijs spannend dat je je broer weer terugziet naar 4 jaar! Leuk! En Owen al 8 uur achtereen geslapen, wat goed!

@ Judith -> ja hoor, maar moet zeggen; niet lang... Dan vallen mijn ogen ook bijna dicht. Maar ja, toch nog wat kunnen doornemen.

@ Roba -> wat onwijs goed zeg! Ga zo door :)

@ Lidwina -> met een beetje geluk is Rune al geholpen! Wat spannend...

@ Lidia -> heel veel sterkte vandaag...

Hier zometeen wat opruimen, poetsen, even naar de winkel, visite, en vanavond een logeetje! Druk dagje dus ;)

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

even snel
    alles geod gegaan. hij moest veel huilen en wilde niet drinken. mochten wel naar huis en inmiddels drinkt ie een beetje (raar, heeft nl wel al gegeten) hij kijkt verwondert rond en wijst alsmaar naar zijn oor. bij een vogeltje wat fluit, bij wind dat ruist door het riet, dat is zooooo geweldig om te zien! hij dronk eigenlijk vooral omdat zijn fles een beetje piept als ie een slokje heeft genomen. (kregen in zh een fles) ik hoop zo dat het zo blijft, kan wel janken, is zo geweldig!

tot zo ver, ga weer, ik ben nog wel nodig:)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o lidwina fijn om even iets van je te lezen, moest er steeds ana denken vandaag!
    wat mooi dat rune nu al die kleine geluidjes hoort zeg!
    verwen m maar lekker! gelukkig is alles goed gegaan en mochten jullie nr huis. nu nog wat bijkomen van alles, dat heeft zn tijd vast even nodig, maar komt goed! knuffel voor rune!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow wat goed Lidwina!
    Ben zo blij dat alles goed is gegaan! En nu al resultaat zeg!
    Geweldig! :) :)

Hihihi wel heeel toevallig want vandaag brief binnen gekregen dat Richard 20 april word geopereerd om zijn amandelen te laten verwijderen :p

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een geweldig bericht Lidwina! Krijg er kippenvel van... Voor Rune zo'n wonder die geluidjes die die normaal niet hoorde! Bedacht me wel, dat hij dan als hij slaapt ineens ook meer hoort... Hopelijk stoort dat de nachtrust voor hem niet! Nu lekker opknappen!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De nachtrust is sowieso verstoord denk ik.. Maar jeetje, wat moet dat emotioneel zijn voor jullie! Al die kleine dingetjes, geweldig!

Morgen werken en overmorgen s middags werken. Mn eigen leidinggevende belt me niet (voor heen altijd wel 1 x per week om te werken) maar de andere afdelingshoofden hier in de buurt gelukkig nog wel.. zodat ik ff rustig kan kijken.. en zoeken en uitzoeken etc.

7. Lidwina, wat fijn zeg voor Rune. Mooi dan om te zien hoe hij dit dan zelf ervaart. door naar z'n oortje te wijzen.

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Allebei de kindjes waren supermoe vanmiddag, dus algen er om 1900 in. Roept yara om iets voor half acht, had ze zo gehoest dat ze dr bedje en dr haar ondergespuugd had :(
    Dus dat werd een badje, en beer moest ook mee, en nog in de droger, dus ze ligt er net weer in.
    Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

Patries gelukkig weer wat werk! Hoe ver sta je nu met info enzo vr gastouderschap? denk je dat het wat gaat worden?

hedwig o richard moet er ook aan geloven..bij volwassenen schijnt het veel pijnlijker te zijn he!

miran wie komt er logeren (ben niet nieuwsgierig..)

lidia hoe was de dienst vandaag..altijd zo verdrietig he..

lidwina hoe gaat het nu met rune?

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ah die Rune, er gaat een wereld voor he m open, wat fijn voor het manneke zeg. Lidiwna fijn gevoel dan he...

Eh tja hier een super verkouden Kyra met ook nog 2 oogjes ontstoken denk ik, want die zitten steeds helemaal vol met van die gele smurrie(sorry...) Vanmiddag viel ze dus op de bank weer in slaap met als gevolg dat z enu weer niet wil slapen. Ze zit dus nog maar even op de bank.

verder niks onthouden...

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach wat sneu voor kyra! rot ook van die oogjes.

anniek hoe gaat ie bij jou?

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hallotjes

LIDWINA
    geweldig! Kreeg een brok in me keel bij het lezen, prachtig mooi en ik kan me de verwondering van rune helemaal voorstellen!

lieve juut
    wat ben je toch lief dat je altijd aan me denkt!
    En die arme yara, zo sneu vind ik dat altijd als ze moeten spugen!

Carla
    Arme kyra, van die vieze plak oogjes! En hier kyana ook al geslapen vanmiddag, was moe van kdv.

hier gaat het verder wel redelijk
    Vanmiddag met mam geshopt voor de kids, alleen niet zo als ik gehoopt had want kreeg een dikke migraine aanval! pff
    toch evengoed nog naar han anders en blijk ik in 1 kant de verkeerde sterkte in lenzen te hebben +nu met cylinder!Naja een voordeel bij een nadeel heb tot nu toe al 2 maanden gratis lenzen.

MORGENNNN ga ik mijn bruidsjurk weer passen :)
    ga zo nog ff verder met mijn tiara, dies bijna klaar :)

argh k*t omputer loopt vast en is traag

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o leuk anniek! morgen trouwjurk passen! dat is altijd zoo leuk..nog even en je mag m een hele dag aan :)
    en balen van de migraine joh. wel goed dat je ogen weer even bekeken zijn

ehm wat vinden jongetjes van 5 leuk?
    ik krijg van een collega zijwiletjes voor yara's fiets, wil een kleinigheidje voor haar zoon kopen, maar ik heb niet zo'n verstand van jongens van 5..

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek veel plezier norgen met het passen van je jurk!

Juut tja jongetje van 5, blijft moeilijk he....idd iets van Cars wat anniek ook al zei.

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidwina wat geweldig joh, er gaat een hele wereld voor jullie lieve mannetje open. Prachtig.

Juut, ik dacht ook gelijk aan cars, is hier ook een succes. En die arme Yara, hopelijk slaapt ze lekker vannacht.

Anniek, veel plezier morgen met het passen, leuk hoor. Komt steeds dichterbij.

Carla, Kyra ook al zo verkouden.

Hier nog lekker gaan fietsen na het eten, Jayson zijn oor mag je niet aanraken, maar het doet niet meer pijn ;). En dan weer wel en dan weer niet. Maar ja, er staat op de neusspray dat het wel even kan duren voor het werkt, is schijnbaar ook voor hooikoorts etc, is vanaf 4 jaar eigenlijk. Er staat onstekingsremmer op dus ga er maar vanuit dat het goed is. Apotheek had nog overlegd met de ha.

Morgenochtend gaatje laten vullen bij de tandarts, verder niet veel op de planning. Morgenavond lopen met een vriendin (wandelen hoor).

Lijnen is goed te doen, maar ik heb wel regelmatig trek in chips etc, maar ik pak niks. Zoals het nu gaat verwachtte de consulente dat er met ongeveer een week of 6 10kg af zou zijn............dat zou mooi zijn. We gaan stug door en kijken uit naar de vakantie..........(heb me voorgenomen dat ik dan zowieso met het avondeten gewoon mee doe en af en toe ook met brood, gewoon lekker genieten vd vakantie en daarna weer door).

Fijne avond nog dames.

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Lidwina! Wat fijn om dit te lezen zeg! Geweldig!

Carla, wat sneu voor Kyra, hier had Bas het ook heel erg afgelopen weekend, maandag zalfje gehaald bij de dokter, werkt erg goed, was gisteren al een stuk minder en vandaag bijna helemaal over. Lotte kreeg er ook al een beetje last van, maar lijkt niet door te zetten.

En Juut, Yaraatje spugen, wat zielig!

Anniek, veel plezier morgen met passen! Komt al lekker dichtbij he, die grote dag? Spannend hoor!

Babiche, wat fijn dat het lijnen goed gaat. Wat voor consulente heb je en wat voor advies heb je gekregen? Heb je een 'gewoon' dieet of shakes van het een of ander? Heeko wil over een tijdje ook gaan afvallen, maar wat hij wil gaan doen weet hij nog niet. Ik wil hem eigenlijk wel naar een gewichtsconsulente toe hebben als steuntje in de rug zeg maar....

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Marian, ik doe het soyaslimplan Cambridge dieet - Weight Plan - Als een gewoon dieet bij u niet werkt

Ik doe dan de minste variant, maar zo'n consulente bepaald wat goed voor je is. Ik doe 800 calorieën zonder koolhydraten dat is net wat meer als het cambridgedieet zelf. Maar je kunt ook voor 1000 of 1200 calorieën kiezen.
    Ik was geen type voor een ons in de week, dit is natuurlijk best een crashdieet maar met begeleiding. Ik heb gewoon het idee als ik op mijn streefgewicht ben neem ik het zelf weer over. En mocht ik dan weer wat aankomen, kun je weer een weekje shaken of zo.

Ik doe nu ochtend een shake, middag een shake en avond 175 gr vis/vlees en 200 gr groenten.

Voor mij werkt het maar dat is ieder voor zich natuurlijk..

Een vriendin van mij deed het cambridge dieet zelf, dat gaat nog harder, maar dat wilde ik niet. Wil gewoon met het avondeten mee doen zodat Jayson geen vreemde dingen denkt. Die zit mij al zitten met mijn shake en zijn bord vol met groente dat wilde ik niet.

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier gaat het maar door............jarno ligt in het ziekenhuis.
    Vanmiddag naar de h.a. ivm pijnklachten op zijn borst die niet over gingen. Met spray onder de tong zakte het, dus wees op hart. Ik moest hem daar ophalen (anders ging ie met de ambulance) en door naar het zkh. Daar allerlei onderzoeken, kwam niet veel uit. maar ivm risico groep opname. Morgen fietstest. Houd het nu niet op...............zit er behoorlijk doorheen.

Rune, geopereerd, wat geweldig dat ie nu kleine geluidjes hoort. Er gaat een wereld voor hem (en jullie) open.

yara en kyra ziekjes...........beterschap.

Anniek geniet van het passen morgen.

Sorry rest weet ik niet meer. Duik zo mijn bedje in. Morgenvroeg zelf naar het zkh in den bosch voor mijn eczeem. Morgen middag 2 shoots, en naar jarno (of hem ophalen hopelijk)

groetjes sandra

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jeetje San, dat is schrikken zeg. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken. Nou ja of niets natuurlijk ivm zijn hart. Maar ik bedoel dat ik hoop dat ze wat wijzer worden zodat er iets aan gedaan kan worden.
    Dikke knuf meis en hou jezelf in de gaten.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje san, wat schrik ik daarvan meid! Jij krijgt wel heel veel op je bordje de laatste tijd..vind het zo erg voor je dat dit er nu ook nog bijkomt. Beloof je echt dat je om hulp vraagt bij je moeder enzo? En als ik iets kan doen, laat het weten, hoe gek ook. Dikke knuffel voor jou, en als je t niet trekt, gewoon die shoots afbellen hoor, dit is overmacht. Hopelijk mag jarno morgen nr huis. wel raar hoor, dat ie ineens moest blijven!

roba jee wat gaat het snel! vind het wel heel evrstandig dat je avondeten wle gewoon eet ivm jayson

marian fijn dat bas zn oogjes weer oke zijn joh!

anniek en carla thnx ga maar even voor iets van cars kijken dan

Deel Deze Pagina