goede morgen, ik kom ook weer even langs waaien,even niet meer hier geweest, alle kids beterschap, Miranda hoe gaat t nu daar?? hier gaat alles goed alleen youri is op dit moment vaak uit te wringen haha luisteren ho maar wat is dat,nee nee en dan zegt hij mama jij bent stout maar daar reageer ik nie top t is dan negatieve aandacht haha,maar dat is moeilijk als zoiets tegen je zegt,en de hond is op dit moment ook vaak te duppe,volgens mij zit hij n beetje in n mini peubertyd ahaha echt erg vooral de laatste dagen en wat je ook zegt tene oor en t andere oor uit t boeit hm niet wat je ook doet!! ik ga me omkleden en mn wasje draaien en strijken en slaapt nog dusss SSSSSSSSTTT ...... fijne dag allemaal..
Goedemorgen! @ Judith -> Quinn is hier logeren En wat sneu dat Yara zich ondergespuugd had... @ Lidwina -> hoe is de nacht gegaan met Rune? @ Anniek -> veel plezier vandaag En wat balen van gisteren... Hier beide mannetjes al op, aangekleed en verzorgd! Zo Joris naar school brengen. En zo lief, Joris is aan het kletsen tegen Quinn met zo'n lief zacht stemmetje En vanochtend wilde hij Quinn de fles geven, zo schattig hoe hij met Quinn is!
San heb je een beetje kunnen slapen meid? Zo rot allemaal.. Hier vanaf 500 een hoestende yara, nog n keer beetje gespuugd. Dus ik heb ook vanaf 500 niet meer geslapen, zo'n droog kuchje echt uren achter mekaar. Dus maar weer de bisolvon nr binnen proberen te krijgen.. Seth was om 615 alweer keihard aan het huilen. Rol zou er een keer uitgaan, maar ja ik sliep al niet meer. Ben wel blijven liggen en heb nog wat gelezen. Tussen rol en mij kan het ook beter, pffft, hij druk en ik moe en druk..wordt tijd voor ons nachtje weg zeg...is niet zo leuk. Zo nr de kinderboerderij met de psz, hoop dat het gaat en dat seth het een beetje volhoudt.. Miran dat is wel vertederend dan he, om te zien hoe lief jorisje is! Krullie dat zijn echt van die periodes he, dat ze stikvervelend zijn en dat het daarna weer beter gaat. Succes ermee
goedemorgen ondanks dat devin er erg vroeg inlag heeft hij toch tot een uur of 8 geslapen het is ook zo'n lekker menneke! en hij wordt alleen maar leuker nu hij genoeg slaap krijgt! Roba gaat goet joh met dieeten, maar pff helemaal niets voor mij! ik ben nu in iets van 3 maanden tijd 12 kg afgevallen met tussen de 1000 en 1500 kalcorieën door de week en in het weekend rond de 1500 maar wel met gewoon normaal eten maar petje af dat je het volhoud! San lievelieve meid, als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag! Jeetje man wat krijg jij veel op je bord! En dan maar gek vinden dat je het niet trekt! Weet ook niet zo goed wat ik moet tikken om je op te beuren want het is gewoon klote met een grote k. Je kan het meid, stiekem ben je een hele sterke vrouw! you go girl x miran wast gezellig met quinn? hoe gaat het eigelijk na al die trubbels met hem? juut hoop dat yara zich nu wat lekkerder voelt, en veel plezier op de kinderboerderij.
Babiche, dat ziet er best interresant uit, ik zal het eens aan hem voorleggen. Zit nog een consulente bij ons om de hoek ook!
Ik schaam me dood... Las het verhaal van Sandra en ben er helemaal op vergeten te reageren Sorry lieve Sandra! Maar wat schrikken zeg! Gelukkig was hij terug gegaan naar de arts. Hopelijk komt er niks ernstigs uit en is hij snel weer thuis! Ook vanuit hier denken we aan je! @ Judith -> leuk uitje met de psz! Hopelijk houdt Yara het idd vol... Sneu hoor voor Yara door het hoesten zo vroeg wakker. @ Anniek -> gaat goed met Quinn! Wel heeft hij vorige week nog in het zkh gelegen, maar dat was omdat hij bijna uitgedroogd was doordat hij ziek was. En wat goed van Devin! Wel fijn dat je echt zo'n resultaat merkt nu hij meer slaap krijgt! Joris op school, Quinn in bed... Nu ff wat opruimen
hoi dames,, hier een emo dag gisteren, kerk was mooi en crematie erg emotioneel met mooie worden over de oom van Vin. daarna bij schoonouders blijven eten, patatjes gehaald en om 21.00 thuis. Damian had bij mijn mams niet geslapen dus was om 16.30 op de bank in gestoord. na 1/2 weer wakker en toen tot 21.00 op gebleven met als gevolg dat hij pas om 8.00 wakker was vandaag even kadootje kopen voor buurjongentje en verder niets. even bij de ha lab form ophalen een een verwijzing voor gewichtsconsulente, wil veel afvallen(MET STEUNTJE IN DE RUG) dus misschien ook doen wat roba doet.. roba,, goed joh ben beetje jaloers sandra,, meis meis,, ik schrok van je verhaal, als het niet gaat moet je echt aan de bel trekken hoor. hopelijk mag hij vandaag weer naar huis. anniek,, veel plezier met passen van de jurk lidwina,, hoe ging de nacht? wel fijn dat hij nu zo van alle geluidjes kan genieten, echt goed zeg. marian,, hoe gaat het met de kids? miranda,, leuk quinn logeren, hoe gaat het met hem? en met joris gen last meervan pseudokroep? elise is weer wakker dus ga nar de stad.. oja Damian wil nog wat tikken..... damiammmmmmmmnnnnnnnnfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeee elisssemmmmmmmmmmmmmmmmamaaappppapa1111111111111113 44555568901010
jeetje Sandra wat schrikken zeg Beterschap voor Jarno! Hopelijk mag ie snel naar huis! Voor de rest niet veel onthouden. Heb het superdruk en ik zit met een zieke Owen Gillen van de pijn! verhoging. Weet niet wat ie heeft... Vanmiddag 3 uur naar de dokter.
@ Lidia -> fijn dat de dienst mooi was. En die Damian, kan al goed typen! @ Hedwig -> ach wat sneu... Hopelijk kan de dokter achterhalen wat er aan de hand is! Succes!
Wat kan damian al goed typen! Hier met Martijn en Lotte aan het kwakkelen. Ze zijn beiden al zo lang verkouden! En de oortjes nogsteeds elke keer kapot. Morgen zitten we bij de dokter, bij Lotte komt er nu zelfs pus uit haar oorschelp, dus nu wil ik echt niet meer afwachten. En Lotte heeft groene snottebellen, al meer dan twee weken, dus daar moet ook even naar gekeken en het liefst wat aan gedaan worden. Ze is ook zo hangerig, ook de juf zei het vanmorgen nog eens dat er geen gang in te branden is....
Hey girls Alles oke hier, moest bij de kinderboerderij nog 2 andere kindjes in de gaten houden waarvan 1 enorme wegloper, en yara en seth natuurlijk..ben blij dat ik geen 4ling heb haha! Was toch even goed opletten zo af en toe. Maar yara vond het wel leuk, hoestte zich nog wel een ongeluk maar durft steeds meer. (lammen aaien zegt ze steeds haha) Nu even allebei op bed, seth was vandaag al om 615 wakker natuurlijk maar werd goed bezig gehouden door de peuters. En hij durfde ineens bij op de stenen te kruipen bij de kinderboerderij! Gelukkig. Dus nu ik even met de voetjes omhoog, mss zo ook nog even een dutje. Tis wel heel lekker weer he! Marian he bah lotte een loopoortje. En allebei al zo lang verkouden,dat is niet zo mooi meid! Hopelijk komt er gauw verandering in. Hedwig jee dat vind ik zielig voor jouw kleintje..succes bij de dokter, laat je het ons weten? lidia dat was wel fijn dat vanmorgen, iets later. en damian kan zker goed typen! miran wle ineens druk zo met een kleintje erbij he! anniek heerlijk middagje voor de boeg, geniet ervan je hebt het verdiend! sandra al nieuws daar?
hoi hoi,, hier even naar het winkelcentrumpje gelopen heerlijk... kids nu allebij op bed dus ook even een dutje doen denk ik had vannacht slecht geslapen dus..... hihi ja Damian wil alle letters van zijn naam en van Elise weten dus die gaat ie ook zoeken op het toetesenbord(weet welke bij elkaar horen). is zo leuk want hij zoekt van zijn naam de i met een puntje maar op het toetsenbord is dat niet haha zo grappig. alleen soms te lang indrukken dus heel veeeeeeel letters achter elkaar . zoo ga gauw anders hoeft het niet meer.. vanmiddag ook even naar de kinderboerderij.
helaas, geen dutje hier yara bleef zo erg hoesten, en ze kon echt niet slapen. best lang geprobeerd maar helaas tevergeefs. gelukkig slaapt sethje wel even. lidia lekker weertje he!
en seth ook weer wakker na krap 1,5 uur..je hoort toch vaak dat ze lnager slapen als ze eenmaal 1x slapen..hier niet dus..en dat van 615 af, en dan moeten we nog tot 1900! en nr buiten gaan of even stad is mss niet slim, yara hoest zich echt een ongeluk sorry voor mn geklaag weer. zal het nooit meer doen carla hoe gaat het trouwens met kyra dr oogjes?
@ Judith -> nooit meer doen? Ach gekkie, klaag er lekker op los als jij daar zin in hebt Is gewoon ook vervelend, want zo lijkt de dag nog zo lang te duren... @ Marian -> idd, dat ze het maar gaan verhelpen en niet gewoon naar huis sturen met 'uitzieken'! @ Lidia -> nog een dut kunnen doen? Hier net ontdekt dat Joris de waterpokken heeft gekregen... Lex en Ryan hadden het ook al (Lex zo'n 2 weken terug), dus was te verwachten en ik blij, is hij er ook gelijk vanaf! Niet blij dat hij ziek is hoor, begrijp me niet verkeerd Maar ooit krijgt hij ze toch! Op de arm zaten 2 dikke waterpokken, de rest (buik, rug, nek, gezicht) pas een paar kleintjes...
Jarig: Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een????