Alleen even een hele dikke knuf voor Sandra. Is Jarno weer thuis nu?? Zit nog op m'n werk dus even geen tijd voor verdere reactie....
Zoë gefeliciteerd! Fenniet nog geen actie daar ? Hier alles oke. Yara vanmiddag niet lekker/beetje verhoging. Ben even een uurtje de stad in geweest, kindjes bij mama, meost nog even broeken ruilen. Met yara's smalle kontje is het echt geen doen zeg..carla ik weet dat jij de skinny van esprit goed vindt, maar ik ben nog even op zoek nr een geodkoper alternatief maar wordt moeilijk! Seth nog even in bad gedaan, die was erg aan het piepen en yara nog maar even verwend met wat xtra 1 op 1 aandacht. Komende dagen zijn druk maar leuk, dus ik hoop echt dat yara niet echt ziek wordt. Morgen eerst werken, en dan 's avonds nr een sporthal in een dorpje in de buurt, daar komen guus meeuwis, miss montreal en nog 2 leuke bandjes. Heb er zin in! Dan zaterdag reunie van mijn middelbare school. Ga samen met mn beste vriendin, dus dat is wel leuk! miran zijn de pokjes al uitgebreid? sandra ben beetje bezorgd en ik hoop dat je nog even iets laat horen!
ik ook lidwina maar hoe gaat het met rune? slaapt ie goed? merk je dat de operatie veel impact heeft? hoop dat san rond een uur of tie nog even hier komt vertellen..hoop zo dat er niks ergs is!
mmm nog niet van jarno.... BRUIDSJURK was mooiiii hihi... en er moet super veel ingenomen worden {aan beide zijde ongeveer 5 cm} en op die dikke kont van mij hoeft het niet meer uitgelegd {groter gemaakt} te worden ben best trots maar helaas passen mijn ZELF gemaakte sieraden er niet bij de kleur van de parels is afschuwelijk! Baal enorm ervan... bijna honderd euro weggesmeten... grr
ow anniek wat jammer van je sieraden...Maar je wordt echt een plaatje met je mooie jurk meid! Juut ik heb de zoektocht naar andere broeken opgegeven, ik zweer bij die skinny jeans van Esprit, dan maar wat duurder, maar dan heeft ze ze ten minste wel aan, al die andere liggen maar in de kast omdat het eigenlijk voor geen meter staat! Hier morgen de ha bellen voor de oogjes van Kyra....ze is nu alweer 4x wakkker geweest het arme ding.... Lidwina hoe volet rune zich? Sandra hoe gaat het met Jarno??
carla en die wat ik je meegegeven had? van hier? das toch echt een smalle niet dan? en hoop het maar! Hihi baal wel héél erg van me sieraden. Mam vroeg nog of ik al iets gehoord heb van je, ze hebben nogal haast begrijp ik wahaha
Kwam ook nog even gluren of er al nieuws van Jarno was, maar nog niets. Hopelijk gaat alles goed. Carla, arme Kyra ben benieuwd morgen. Juut geslaagd voor broeken? Hier ook altijd een crime, heb er ook één die geen kont heeft, alles zakt af, vreselijk, maar ja. Skinny voor een jongen wordt niks haha. Anniek wat goed joh dat hij zoveel ingenomen moet worden, leuk leuk leuk, jammer dat je sieraden er niet bij passen, hopelijk kun je ze nog ergens anders bij aan. Passen ze anders niet bij je moeder haar kleding of zo. Lidwina, hoe gaat het met Rune? Geloof dat Lidia ook ging lijnen, succes meid. Ben je al doorverwezen of niet? Verder weet ik het even niet meer. Bij de tandarts was alles goed, ik hoefde geen verdoving zei ik maar aaaaahhhh wat een drama als ze die zenuwen raken bah, de tranen sprongen in mijn ogen. Maar ja, binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Morgen Jayson naar de psz, verder nog niet veel plannen, genieten van het mooie weer hopelijk en misschien komt er nog een vriendin met de kindjes. Slaap lekker allemaal.
Ha lieverds. Bedankt voor al jullie lieve woorden. Kom even langs idd om te zeggen dat jarno weer thuis is. Fietsen ging goed en er is dus niks gevonden. W.s. van de stress..... En hij gaat stoppen met roken. Hij wil het nu echt heel serieus proberen. Heeft het ook met de h.a. besproken en krijgt medicatie die hem hier bij helpt. Hoop dat het hem lukt (want ik vind roken echt smerig, sorry). Vandaag gewoon een hele drukke en hektische dag. Ikzelf ook naar het zkh voor mijn eczeem, is nu verbonden, en moet een week blijven zitten. Ben benieuwd. Ook nog 2 shoots, en dan jarno die naar huis mocht. Gelukkig wat hulp gehad van mijn ouders, en mijn vader was met mij naar den bosch gereden. Was wel fijn. Morgen zou ik eigenlijk met een vriendin naar de efteling gaan, maar word een dagje thuis aanrommelen, anders trek ik het niet. Sorry dat ik niet eerder iets heb laten weten, maar ben gaan scrappen vanavond. En dat was heerlijke ontspanning. Sorry dat ik jullie daardoor mss ongerust heb gemaakt, was niet de bedoeling. Oh en nu jarno gaat stoppen met roken, ga ik toch echt WEER serieus proberen af te vallen....anniek, en babiche zijn al zo super goed bezig. Sorry WEER geen reaktie. Duik mijn bedje in. Ga morgen tijd vrij maken om hier te lezen en te reageren. groetjes sandra
Fijn te horen dat hij weer thuis is Sandra en dat het niks ernstigs is, heb even op je reaktie gewacht lekker hoor. En al die goede voornemens, succes allebei. Nu ga ik slapen.
gelukkig dat alles oke is met Jarno! En ik hoop dat ie het volhoudt het stoppen met roken. Is natuurlijk veeeel gezonder he Lidwina, hoest met Rune??
Wat een goed bericht Sandra! Fijn dat hij weer thuis is! En ik denk dat we hier allemaal wel voor Jarno duimen dat hij het red om te stoppen met roken! Kom op Jarno Fijn ook om te lezen dat je gisteravond ontspanning had gevonden met scrappen. Heel belangrijk nu om ontspanning te zoeken! De waterpokjes zijn er niet zoveel. Vanochtend gekeken, zijn een stuk of 10 erbij gekomen, maar het zijn bij elkaar zo'n 20 stuks over het hele lichaam. Dus een lichte vorm... Straks meer... nu eerst fysio!
Sandra, ik denk dat het Jarno wel lukt hoor, heb zelf gemerkt dat het goed gaat als je een stok achter de deur hebt. Ik ben gestopt tijdens de zwangerschap. Jarno heeft nu natuurlijk ook die stok achter de deur na de ze opname, hij zal zich vast beter gaan voelen. Even doorzetten. Ik rookte een pakje per dag en het is mij ook gelukt, komt vast goed. En anders lolly's en kauwgom. Maar hij had er medicijnen voor toch om te helpen. Heb er alle vertrouwen in meid. En jij ook een beetje aan jezelf blijven denken hoor meis, dikke knuf voor jullie. Miranda weinig pokjes, aan de ene kant goed aan de andere kant jammer dat het niet doorzet natuurlijk. Hier vanochtend op de fiets om de grote boodschappen, had mijn auto uitgeleend aan vrienden. Rob zou eigenlijk vanavond rijden, maar ik dacht ga het gewoon proberen en gelukt. Frietpan al schoongemaakt, dekbedden verschoond, zo Jayson ophalen, strijken, dan hoef ik verder niks meer dit weekend. Heerlijk genieten. Tot later dames
goede middag miranda gelukkig weinig pokjes.. Sandra gelukkig toch beterschap en succes met je manlief!! Roba heerlijk niks doen weekend Hier straks youri naar de psz brengen ff stofzuigen en dweilen en 1,5wasmand leegruimen en dan ik ook lekker niks te doen t weekend. morgen BBQen bij mn ouders,en zondag bij n collega van stefan in lommel op de koffie. ik ga ff n stinkie uit doen hahaha doeggg fijn weekend
Hier alles wel o.k. Ben blij dat ik efteling afgezegd heb. Hier al boodschappen gedaan, koelkast uitgedaan, enkele wassen gedraaid. Straks nog ff langs de bieb en de leen bakker. Verder weinig. Ga nu ff uurtje plat. groetjes sadnra
@ Roba -> al een hoop gedaan dus vanochtend! @ Sandra -> jij ook al zo'n bezig bijtje! @ Esther -> lekker, morgen al bbq-en! Leuk weekend zo te lezen voor de boeg Hier vanmiddag eerst logopedie, daarna nog wat visjes bijgehaald en nog een nieuw plantje voor erin. Verder nog wat opgeruimd, gepoetst en vooral mijn kamer weer eens onder handen genomen... Dat laat ik altijd liggen, eerst altijd de rest en eens in de zoveel tijd mijn kamer. Maar ja, dat ook weer gebeurt! Eten staat op het vuur, dus zo eten, afwassen, opruimen, douchen... Joris heeft trouwens nu steeds meer last ervan. Ben nu de hele tijd met de poeder bezig als hij begint te krabben... Ook weer een stuk of 10 erbij...