Miranda succes met zn bultjes als hij gaat krabben dan kan t idd erger worden heb ik gehoord. hier vanmiddag de keuken eens goed uitgespot incl de koelkast. dus niet de rest wat ik wilde doen dat doe ik morgen wel,ik dacht nu is youri dr niet haha..
Net na het douchen toch eens even allemaal geteld en met poeder voorzien tegen de jeuk! Toch 33 stuks! En nog een paar opkomende, dus alleen rode vlekjes... Wel sneu, 3 stuks naast zijn pieleman en 5 stuks rondom zijn poepertje... Oh ja en 1 op de tong en 1 op zijn lip... Wat een plaatsen...
Ach die Joris met z'n waterpokjes... Sandra, wat schrikken zeg. Gelukkig las ik dat Jarno alweer thuis is. Nog geen nieuws over Fenniet? Of zal ze d'r kindje al hebben en geen tijd hebben om het hier te melden. Had ik al iets over ons dagje weg gezegd? het was zo heerlijk er ff uit met z'n 2-en. Heerlijk gewoon. De kinderen waren bij mijn ouders en die hebben het super gehad. Het huisje was enorm groot voor ons 2tjes. Maar toch knus. vreselijk geslapen door de warmte. De volgende dag hebben we een metamorfose gehad. Mijn haar is gekleurd en geknipt en daarna ben ik nog opgemaakt. Mijn haar ben ik heel blij mee, maar die make-up... Ik was net Beatrix!! Remco kreeg een gezichtsbehandeling, massage en is onder de zonnebank geweest.
arme Joris! Beterschap! Hier : Had gehoopt op een leuk dagje morgen met mijn broer. Had hem al 4 jaar niet gezien. Had zijn kindje nog nooit gezien en hij die van mij ook niet. Maar net 2 uur geleden belde hij af met de mededeling dat ie het toch een te lange reis vond voor zijn kleine. Maar wel de hele dag in de Efteling vertoefd. Ach, moet kunnen nietwaar..........
Oh hedwig, wat een teleurstelling. Komt ie nu niet meer? Echt belachelijk als ik het zeggen mag.......... groetjes sandra
hedwig, wat onwijs balen, en eigenlijk wat stom! meis, dikke knuffel, en het zit je neit mee zeg. raar dat ze die enorme vliegreis wel aandurven maar neit even naar jou willen gaan. klein kippe-eindje in vergelijking. maar het is hun verlies dat ze jou en je mooie mannetjes neit zien. hele dikke knuffel, en gooi het er maar uit. kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. hier gaat goed, moe en druk.
Wat onwijs stom van je broer Hedwig! Heb je hem laten weten dat je heel erg teleurgesteld bent ervan? Erg vreemd idd, wel hele dag efteling, terwijl familie aan de kant geschoven wordt! En dat na zo'n lange tijd... Komt hij wel nog dit weekend langs? @ Lidwina -> fijn dat het goed gaat. Wel benieuwd hoe het nu met Rune is en hoe hij op alles reageert nu... Is het nu niet ook een heel ander manneke? Hier was Joris al om 8 aan het slapen, daarna gestudeerd tot net, pff... Wel veel, maar ja, even weer erdoorheen
Nou ik heb alles vluchtig gelezen, maar het was zo veel dat ik het echt niet kon onthouden. @fennita, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je kindje. Zo niet, heel veel succes.... @miranda, ach die arme joris de waterpokken. Hopelijk slaapt ie door vannacht. En logopedie voor joris? Wat moet ie daar doen, en werkt het? Ik moet voor indy ook een afspraak maken, maar dat komt er steeds nog niet van. @lidwina, ja idd vertel eens wat meer............... @marijke, dat klinkt heerlijk. Ik wil ook wel een foto zien. @carla, ook niet veel hier, druk??? @juut, hoe is ie daar? yara weer beter? Groetjes sandra
Zo hallo meiden! Zal ik s even een gezellig stukje tikken op de vroege morgen Gister gaan werken, was niet zo'n leuk begin. Lag ineens post in mn postvak dat ik nr een andere groep gezet ben. lang verhaal, maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs, en is al het zoveelste wat niet goed gecommuniceerd wordt. ik was er even goed klaar mee, en heb woe gesprek met mijn leidinggevende erover. Vind het echt vreselijk jammer dat mijn plekkie waar ik t zo onwijs nr mn zin had niet meer doorgaat. Toen nr dorpje hieri n de buurt, voor festival, met rol en 2 vrienden heen geweest. We gingen voor guus, miss montreal kwam ook. Nou vind ik t cdtje van die laatste tof hoor! Maar dat optrden..grmblgh... Wat een screeuwerij, en dat gelukd stond helemaal verkeerd...we stonden nogal dicht bij box en hoor wel een paar decibellen minder denk ik door haar geschreeuw! Guus was natuurlijk wel heel tof, maar altijd een rare gewaarwording dat er dan ineens vrouwen van 40 gaan voordringen enzo..Maar die zijn bij mij niet aan het juiste adres we hebben het leuk gehad maar ik was heeeeel moe, gestaan van 1900-100!!!! Toen nog trein terug, nr huis fietsen, ik sliep rond 230 denk ik en vanmorgen om 615 begon seth alweer te huilen... Dus dat was een erg kort nachtje... Die is ook nog stikmoe want zit nu heel hard te huilen dat ik met m moet spelen, maar dat heb ik net al een uur gedaan (lees geknuffeld op de bank ) Yara is nog wel erg aan het hoesten en beetje verhoging, maar verder wel oke. Vandaag reunie van mijn middelbare school. Ga ik samen met mijn beste vreindin naar toe. Ben benieuwd, is al vanaf de middag, en wil zeker weer op tijd nr huis toe! Hedwig sjonge wta ben ik boos op je broer zeg! Is toch niet normaal, Ik weet ook al wat je in het verleden al wel eens schreef over hem. Maar dit staat m echt niet netjes! Maar Lidwina zegt het perfect, probeer het ook maar zo te zien... san hoe gaat het met jarno? al gestopt met roken direct of niet? en jij meid, trek je het? tot wanneer heb je nog vrij? hoe gaat het met indy? miran weer lekker wat gestudeerd goed zo! en arme joris zo onder de pokejs op rare plekjes lidwina vertel nog s wat over rune, hoe het nu gaat enzo. en jij moe en druk..moet eigenlijk uitgerust en rustig zijn he..maar dat zijn maar weinig mama's marijke ik had wel gevraagd maar je had nog niet verteld nee heerlijk meid dat het zo'n succes was! en leuk haar, en lekker verwend, maaar beatrix make-up is niet zo tof!
ik hoorde het van Jarno zelf al, maar ik wilde Sandra toch ook nog even sterkte wensen.. dat is niet niks!! Lidwina, ik bel je vanmiddag wel even! Miranda, sneu he.. Ook Sam heeft de pokjes nu., hij kwam bij ons liggen en Sam heeft in zijn slaap gejammerd dat het pijn deed en het jeukte Juut, dat is inderdaad niet zo leuk, dat je zomaar over wordt geplaatst. Hedwig, Ooh, dat was niet zo heel aardig van je broer. heb je er wel iets van gezegd?? Anniek, Heb je natuurlijk nu helemaal niks aan.. Maar had je geen staaltje? van je jurk? wat een pech zeg, 100 euro van je mooie sieraden! misschien dat je ze nog kan verkopen?? You never know. Krullie, veel plezier met de BBQ en in lommel morgen Marijke, ik wil natuurlijk wel een foto zien he! Beatrix haha! arme jij
Goedemorgen! @ Sandra -> bij de logopedie wordt spelerderwijs spelletjes gedaan met letters waar hij moeite mee heeft... Bijvoorbeeld op een blaadje een spinnenweb en allemaal losse spinnetjes. Dan moet hij eerst proberen SPIN uit te spreken en als dat lukt (of bijna) mag hij een spinnetje erop plakken. En dan gaan de lastige letters (zoals de s) met de ene hand op de andere hand en dan de s zolang uitspreken tot zijn hand bij de schouder is gekomen, dus 'lopend' op de arm naar boven met de hand... Lastig uit te leggen haha. En ook spelletjes met kralen, dobbelstenen, beestjes, etc. En ja, hij leert er wel van. Van ons wilt hij het niet leren, als wij hem verbeteren reageert hij er niet op. En sinds de logopedie, waar hij wel dingen van aanneemt over de woorden, laat hij zich ook door ons verbeteren. Maar moet zeggen, het gaat wel heel langzaam @ Mommieof2 -> sneu gewoon... Gelukkig hier goed geslapen. @ Judith -> jeetje, wat een latertje voor jou gisteren! En wat een raar gedoe, door middel van een briefje een nieuwe groep aangewezen gekregen... Goed dat je een gesprek hebt gepland! En veel plezier vanmiddag Gauw verder hier. Joris begint langzaam toch echt ziek ervan te worden... Steeds huilen als het jeukt. Vooral die op zijn ooglid jeukt heel erg. Heeft ook weer nieuwe erbij. 1 boven zijn lip, 1 onder zijn voet, nog 5 op zijn been... Zit die dus zo toch helemaal onder
goedemorgen dames, Bedankt voor jullie lieve reacties! Nee heb er niks van over gezegd tegen mijn broer. Ik zei dat ik het wel begreep. Ik begrijp ook wel dat het allemaal misschien teveel is voor hun zoontje maar dan kunnen ze toch samen komen? Ze hebben xpres de tante van zijn vriendin meegenomen omdat ze op hun zoontje kan passen als hun weggaan een paar dagen naar Disneyland Parijs en als ze uitgaan met vrienden. Dus waarom kan ze dan niet op hem passen als hun hiernaartoe komen? Heb het maar niet gezegd. Want als hij er zelf niet opkomt dan zal ie het wel niet willen. Ken mijn broer daar goed genoeg voor. Vind het ook gewoon zo balen dat ze het niet ff vantevoren konden bedenken. Waarom pas om 7 uur savonds? Had alles al in huis gehaald......... Maar goed, het is nu eenmaal zo. ------------ Beterschap voor alle kindjes met de waterpokken! Fijn weekend allemaal! Het word mooi weer zeggen ze
hoi dames.. hier net de kids gehaald door mijn mams en paps.. ze gaan daar logeren en wij gaan uit eten met vrienden, morgen uitslapen ze worden rond 12.00 weer terug gebracht. gisteren gewerkt, s'avonds erg moe dus lag er optijd in(21.00) sandra,, hoe gaat ie meis? en waarom moet indy naar de logopediste? miranda,, ach arme joris..beterschap met de pokjes en hopelijk is ie er snel vanaf. juut,, jee:x wat een grr manier om te horen dat je van groep veranderd.. zo raar... en leuk naar guus!! wel laat thuis.. zij we niet meer gewend hé. veel plezier vanmiddag op de reünie van school. mamzie,, balen van je broer zeg. helemaal als je klaar zit met alles in huis. hoe gaat het nu met Owen?? lidwina,, hoe gaat het met rune? merk je na een paar dagen veel verschil? fenniet?? hoe gaat het daar meis???? hoeoeoeoe baby ben je er al?? anniek,, jee balen van je sieraden, heb je nog iets anders voor bij je jurk? ehhh weet het niet meer
veel plezier vanavond Lidia! Met Owen is het nog steeds hetzelfde. Best veel huilen. Vooral 2 uur na de fles. Ben al vanalles aan het proberen. Soms lijkt het beter te gaan en dan plots niet meer. Ach, het zal erbij horen he bij de leeftijd
Goedemiddag allemaal. Hier wel een o.k. dagje gehad. Heerlijk gewerkt, op zolder, de boven gedaan, jarno de tuin, waterpartij (van die ballen) opgeruimd, zodat er een zandbak kan komen. Zijn van 10.00 tot 15.00 lekker aan het rommelen/opruimen geweest. Voelt heerlijk. Daarna fotoshoot, en zo eten. Zitten op mijn ouders te wachten die kwamen onverwacht langs, maar ik een fotoshoot, dus hebben indy meegenomen naar de speeltuin. Oh daar zijn ze groetjes sandra
@ Anniek -> al een oplossing bedacht voor het sieraad? En hoe is het met het slapen van Devin? @ Sandra -> zo te lezen een heerlijk dagje! Goed zo! Hoe voelt Jarno zich? @ Hedwig -> vooral als je er volledig op gerekend hebt + van alles in huis hebt gehaald ook nog... Ach ja, is nu toch niks meer aan te doen en om er nu van wakker te liggen (wat ik me wel kan voorstellen hoor) heb je alleen jezelf mee. Ik vond dat hoe Lidwina verwoordde precies goed @ Lidia -> veel plezier vanavond en morgen met uitslapen? @ Fenniet -> hoe is het daar? Hier vanmiddag bij mams op visite geweest. Heerlijk buiten gezeten. Echt heerlijk weer zeg... Morgen zou het rond de 19 graden worden, zijn we niet meer gewend joh! Genieten dus
Vrienden van ons hebben vanochtend een dochtertje gekregen genaamd L i n s e y Hier niks bijzonders, Justin is behoorlijk dwars/brutaal dus dit moeten we goed indimmen door erg consequent en streng te zijn.. en constant corrigeren grr.. net als net met het avondeten. Justin eet eens een hapje man.. Justin doe nog eens een hapje. Justin speel niet zo met je eten, t word zo'n troep (en dan niet luisteren) en met zijn vork zwaaien zodat de rode kool op Pro zijn shirt kwam. Dus geen toetje, meneer was beledigd. Poeh poeh. Wel gelijk de positieve dingen benoemd later natuurlijk. Dat het goed ging bij opa en oma en dat ie al zo goed kan fietsen etc.. en dan zie je ze glimmen van trots om die complimenten. Maar af en toe grrrrrrrrrrrrrrr.
patricia, wat lastig dat justin er soms zo geen zin in heeft. (denk dat ik wel mazzel heb) en gefeliciteerd met lindsey. sandra, klinkt goed, lekker de boel weer op orde. wel fijn dat jarno oke is. heeft hij dit niet even terug ook gehad? heftig hoor. maar nu alles zomer klaar, dat echt wel fijn. hoe zit het nu op je werk, kan je even weer minder? hedwig, jammer dat owen zo huilt. hoop tijdelijk. hoe doet erik het momenteel? lidia, beetje vroeg, je ligt nu nog echt wel te slapen, hoe was het gister??? miranda, agossie, hij zit echt onder dan zeg! maar als je echt gaat denken dat het te zielig is voor woorden zit je op het hoogtepunt en word het minder (tenminste dat was hier) hoe lukt het met niet krabben? esther, lekker de keuken een goede beurt gegeven. vind dat altijd zo veel werk! hoe was het bbqen? marijke, wel heerlijk even weg met elkaar. en ik ben ook razend benieuwd naar bea, maar ook of je nu zelf ook bea kan maken judith, jeetje, dat hadden ze ten eerste wel even anders kunnen brengen. maar wat onwijs jammer dat je neit kan blijven op je groep. kan dat zomaar? zou denken dat dat soort dingen toch wel in overleg gedaan moeten worden... hoop dat je nu een langere nacht hebt gehad dan gister. in elk geval heb je genoten, das leuk. jammer dat je zo dicht bij een box stond. hoor je alweer alles? en hoe was je reunie? babiche, hoe gaat het met afvallen? en hier ook meestal op de fiets boodschappen, had vroeger fietstassen, das wel fijn (tegenwoordig een bak he, daar kan je goed mee shoppen) anniek, nee, niet weggegooit geld. ten eerste heb je goed kunnen oefenen en worden de andere vast nog mooier, ten tweede kan je ze vast of verkopen, aan een vriendin geven, of ergens anders bij dragen. dikke knuf meis, en denk vooral aan die jurk die ingenomen moet worden! wauw! marian, hoe is het met je trio? lottes oortejs? fennita, hoe gaat het met je!!!!! heb je nog steeds last van diarree? ben je al bezig met weeen? hoe voel jeje? vertel! carla, hoe is het nu met kyra? heb je maar weinig langs zien komen laatste dagen.... hier gaat wel geod. rune lijkt wel meer open te worden naar de wereld om hem heen, en das erg mooi om te zien. hij reageert als je zijn naam zegt of iets vraagt. hij herhaald niet alleen, maar geeft ook antwoord. (hij giegelt ook) tja, t word echt wel een jochie nu! (moet zeggen dat zijn korte haren ook wel ouder maken) en gister weer een poging gedaan om waterpokken te halen. hoop dat het gaat lukken! was een erge gezellige poging in elk geval. verder druk hier he. heb bedacht dat je gewoon nooit georganiseerd kan worden als je te weinig ruimte heb. dus mijn keuken blijft een chaos, omdat ik gewoon geen ruimte heb voor mijn voorraad tja, of ik eis te veel he, dat kan ook. maar goed, drukke dag vandaag...