morgen... sorry ben hier veel te weinig! Maar me lijf sputtert nogal tegen wel lekker weekend gehad maat héél veel hoofdpijn. Devin slaapt best redelijk... maar weer weer een drukke week, john heeft de week van 10 tot 18 en elke dag en avond is wel iets gepland! BAH Gisterenavond partner avond gehad van de revalidatie en dat leek wel prettig maar merkte dat John dingen verzon en zelfs niet eens zag wat ik veranderd heb... Later die avond lagen we véél te laat op bed maar ik was nog aan het naprataen over de partner avond en hij zuchte en steunde al, maja wat blijkt had ie sex moeten hebben want dat wilde hij nog gaan doen om 00.45uur!! Ja daag... en toen was er weer herrie in de tent! Want tja 1x in de maand was te weinig. Ok ik snap dat dit te weinig is en probeer er mijn best voor te doen... maar ik wil sex mét hem en niet voor hem!Ben zo druk bezig, alles maar werkelijk alles rust op mijn schouders, en jawel hij helpt me wel! Als ik iets vraag dan komt het meestal wel goed maar zoals nu ook ligt er nog steeds een plastic op tafel waar hij gisteren iets uitgehaald heeft en gewoon op tafel gekwakt! dit ga ik dus {proberen te} laten liggen. Maar ik heb het gewoon zo druk met mezelf, revalidatie, werk, pijn, hoofdpijn en dan ook nog het huishouden in de breedste zin van het woord en de kindjes.... en zelfs het regelen van het trouwen komt geheel op mijn schouders, hij kan dat niet, hij is niet zo goed in regelen is zijn excuse dan Het lijkt wel een circel waar we in belanden! Vanavond moet ik werken en hoe opgeruimd ik het hier ook achter laat vanavond is het toch weer een zooi... terwijl hij weet.... zucht.... ik kan wel janken... en hij... hij heeft het alleen maar over sex er kan geen goed gesprek ervanaf... meestal is het eenrichtingsverkeer en het ergste hij weet dit en zegt dit ook maar daar mag ik het dan mee doen... nou sorry voor me hele gezeiks, kom ik ook een keertje
Anniek, jeetje meis toch wat een verhaal. Vind dit echt erg voor je meis. Dat hij dit toch allemaal maar niet wil/kan begrijpen. Hij weet het wel, maar doet er niks mee. En dan nog persé sex willen, ik zou zeggen je hebt twee handjes ga je gang. Ja sorry hoor.Hoop voor je dat hij gauw een beetje mee gaat werken. Hoop dat je het hem duidelijk gemaakt kunt krijgen. Wij zijn er voor je hoor en dat je niet reageert maakt toch helemaal niks uit, er gaan nu andere dingen voor hoor. Hopelijk gaat het gauw beter. Dikke knuf van ons. Lidia gefeliciteerd met jullie jubileum. Patries, wat knap joh. Gefeliciteerd. Heerlijk dat je er vanaf bent. En waarschijnlijk voedselvergiftiging das minder meid, heb je al wat gehoord vd ha over hoe nu verder. Juut, veel plezier op het schooltje, ben benieuwd. Wij moeten 21 mei. Carla, jee wat een gedoe met die oogzalf, heb ook altijd zoiets van kunnen ze nu niks anders meegeven. Die dokters schrijven maar iets voor en dan maar voor elkaar zien te krijgen om toe te dienen thuis. Miran, hopelijk gaat het gauw wat beter met joris, is de jeuk al wat minder? Bij Marian ook alles weer wat beter in huis. Martijn nog even in de gaten houden, zou ik ook maar doen. Sandra, druk druk druk, rustig aan hoor meid denk aan jezelf. Hier weinig nieuws te melden. Vandaag Jayson naar oma, ik werken, vanavond moet ik wegen en heb ik een Oriflame party bij een vriendin voor haar bruidsmake-up. Morgen ook werken, donderdag kapper, verder vrij weinig. Tot later dames.
Scheen toch óf een flinke buikgriep te zijn wat 10-14 dagen kan duren? Ik zit nu al dag 8 geloof ik. Of het is idd voedselvergiftiging (geweest).
@ Anniek -> knuff... Wat een gedoe. Dat hij dat niet even snapt, en al helemaal om kwart voor 1 het 's nachts! De nachten heb je gewoon heel hard nodig in hoeverre je lichaam je laat slapen dan! @ Patricia -> wat goed, gefeliciteerd (het roken hé) En balen hoor als het nog een paar dagen zo gaat aanhouden... @ Carla -> pff, leuke nacht dus! En fijn dat het oog van Kyra vanochtend al niet meer dichtgeplakt zat! @ Marian -> dus echt net op tijd de koorts weg! Hopelijk blijft het ook zo en knappen de kids helemaal op! @ Roba -> leuke avond dus voor de boeg, leuk hoor! De jeuk bij Joris? Hij heeft er niet meer aan gezeten! Dus denk dat het ergste achter de rug is Kwam net onverwachts mijn opa en oma op bezoek met 4 truitjes en een vest. Heel leuk allemaal, dus ben er heel blij mee! Joris ook helemaal happy met zijn nieuwe cars shirt! Vanochtend op het balkon in het zonnetje nog de aantekeningen doorgelezen. Zo meteen logopedie en om half 4 dan het examen... Ik las al op het forum van de opleiding dat het een heel pittig examen is, had ik beter niet kunnen lezen, want maak me nu natuurlijk wel druk... Maar ja, beter dan mijn best doen kan ik niet. Maar heb er het volste vertrouwen in! (en zal je zien, dat had ik bij de vorige niet en die haalde ik met een 8...)
Zo hier ook weer even. Vanmorgen oriëntastiebezoekje aan school was wel leuk, directeur een hele aardige man. Wel een aardig lang praatje. Kleuterklasjes zagen er leuk uit. Yara werkte weer lekker mee maar niet heus..maar ja..Ze vroeg de hele tijd om eten en drinken (schaamschaam) Dus ik die man maar vertellen dat wij gewoon ontbeten hadden... Zat de hele tijd te draaien en te vragen wanneer we weer nr huis gingen. Nou ja. Ik denk wel dat we haar op die school doen, er is nog 1 andere in de buurt maar die heeft speelplaats echt aan een drukke autoweg (buiten spelen in de uitlaatgassen) en vieze noodlokalen. En de school waar we nu geweest zijn, krijgt de psz ook een groep dus daar kan seth straks mooi nr toe, zitten ze op 1 locatie. Nu slapen ze allebei. Straks even nr de stad, yara is al net als ik en bestudeert het hema krantje altijd goed. Had ze dat nachthemd zien staan met een kleintje voor de pop, en die vond ze zo gaaf! Dus straks maar even kijken. Miran heel heel veel succes, we zullen voor je duimen meid! Hopelijk gaat het goed! Patries echt mn complimenten hoor, keigoed gedaan! Carla jee, het gaat ook nooit echt lang goed bij jou he..nou ja. Fijn dat kyra's oogje beter gaat anniek jeetje ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo sneu voor jou! echt rot gewoon. dit ga je niet volhouden meid, dat alles zo op jouw schouders neer komt. en dan ook nog verwijten krijgen in bed waarom probeert ie niet iets meer begrip op te brengen?
ben ik weer heb ook even lekker kunnen tikken met carla, en dat deed ook erg goed. heb het een beetje laten bezinken en nu kan ik iets objectiever kijken, er moeten gewoon dingen veranderen maar hier staat het ook wel erg negatief allemaal maar o o o wat staat mijn leven op z'n kop, en dan niet door john maar door therapie enzo straks ook nog een {zelf aangevraagd} gesprek op mijn werk want daar heb iks steeds conflict met een collega bleh... en dadelijk nog met big naar de dierenarts {zou john vorige week al doen grr} want die heeft een enorm gezwel onder zijn poot en wordt alleen maar erger {big is bekend met huidproblemen} hoop alleen dat dat niet uitloopt juut tnx x hihi die yara, ik moest wel grinniken hoor zie haar dat als doen met haar schattig gezichtje hihi... ennuh dat drinken vragen en eten is geen vragen om feitelijk het eten en drinken maar ik denk meer de vraag; help, wat moet ik hier?? of denk jij hier anders over? patries Kyana en ik hebben dat ook gehad ik heb 14 dagen diarree gehad, was 5 kg afgevallen na een paar dagen en daarna nog heel veel terug vallen gehad! en heb pijn gehad dat ik zelfs weer weeën herkende pff carla balen joh met die zelf he sandra fijn dat het met jarno redelijk gaat! miran spannenddd you go girl roba bedankt voor je berichtje! en oriflame bruidsmakeup heb ik vorige week gehad lidwina hoest met rune?????????
Anniek, heel het leventje op z'n kop meid het is ook allemaal teveel gewoon. Ik hoop dat het gauw beter gaat, ook met behulp van John. Komt vast goed meid. Was het wat die oriflame, ben er nooit zo van (alleen mylene wel eens), maar ze moest persé 7 mensen hebben, ik zei kom ik ook wel. Als zij haar make-up daar af gaat nemen, kunnen wij als we willen ook allemaal voor een klein prijsje geloof ik. Miran succes zometeen. Juut haha die Yara, ik vrees ook dat er hier een niet zo heel enthousiast zal zijn. We zullen zien. Wel fijn dat ze straks allebei op 1 locatie zitten. Zal wel wennen zijn zitten ze volgend jaar ineens allebei op schooltje. Nou ga me weer nuttig maken hier. HEb zin om lekker buiten te zijn en niet hier op dat duffe kantoor hahaha. Maar ja, vandaag en morgen nog en dan is het weer weekend. Dan volgens mij een paar weken, maar 2 dgn elke keer. 5 mei lekker dicht nl.
klopt ja naast de bruid kun je voor 15 euro p.p. en degene die hier was deed het allemaal héél leuk! ben er erg over te spreken ik ga nu met de hond, wish me luck pff
Nou ben weer aan het wachten tot Dinja wakker wordt, slaapt al vanaf 13.15 uur. Zo meteen even naar een vriendin die vandaag 30 wordt! Trouwens weer allemaal gedoe op het werk van Jac....ze zijn gefuseerd met een ander bedrijf maar het wordt er allemaal niet beter op helaas....Dus weer een beetje stress bij m'n mannetje.
He bah Carla dat is weer spannend dus, hopelijk is er snel duidelijkheid meid. En veel plezier op de verjaardag vanmiddag.
pfff big heeft een goedaardig gezwel {goh denk ik moet dierenarts worden} soort van spatader. hij wordt 4 mei geopereerd en pff het bedrag, dacht dat ik niet goed werd! 500 euro!
wauw Anniek dat is een dure spatader! Maar gelukkig is het niks ernstigs behalve dan voor je portemonai