Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    lachje! * smelt *

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nog een met zijn tweetjes :D
    WAt is Owen groot he :$

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik de charmeur

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Nog een lachje :)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Elvis :p

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    en dat was het :)

7. heerlijk Hedwig die foto's! haha die Erik in de kinderwagen..

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> jeetje wat een geld!! Gelukkig wel dat het een goedaardig gezwel is... En hopelijk voor jullie binnenkort wat meer rust. Dit is gewoon niet leuk...

@ Carla -> was de verjaardag leuk?

@ Hedwig -> heerlijk die spam :) Wat lijkt Owen idd groot daar joh!

Hier het tentamen achter de rug! Heb er deze keer wel een goed gevoel over! Laten we hopen dat het gevoel ook klopt... Na het tentamen weer thuis, Joris even geverfd; lees zichzelf! Dus daarna gebadderd en nog snel even naar de winkel toe geweest... Nu lekker niks meer! Heb het boek al snel opgeborgen in de kast en het nieuwe boek al op tafel gelegd ;) Morgen gelijk eraan beginnen...

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sow, heb zo'n last van ... aambeien au au au. Ze zijn nu ook open. Iemand een goede tip? Heb hier alleen sperti in huis maar dit mag je niet gebruiken nu het open is gegaan..

Wowie die foto's geweldig en idd wat is Owen al groot joh! En wat kijkt ie wijs! En Eric ook nog baby haha. Justin doet dit de laatste tijd zomaar.. wil ie baby zijn, loopt ie, zakt ie door zn knietjes want ja babys kunnen niet lopen he. en bla bla doen etc.. hahaha.

Vandaag ook weer wat hoor! Justin kleed zich zomaar helemaal uit, dus die was poedelnaakt. En een lol en met zn piemeltje te paraderen. moest er gruwelijk om lachen hoor, maar jeetje wat een smeerpijpje! ;p

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Vanmiddag nog even nr de stad in geweest, was wel even leuk! Yara nog helemaal gelukkig gemaakt met een pet van 1 euro! Ze heeft m niet meer afgedaan. Gauw even thuis gegeten en toen weer naar de dansles, yara vond het weer erg leuk!

Moet even kwijt hoe verliefd ik op sethje ben zeg, wat een heerlijk kereltje. Hij is zo grappig en lief en zegt heel de dag overal ja op. Op de fiets springt ie van enthousiasme haast uit het zitje, en groet alle mensen zo uitbundig, en wijst naar hondjes vogels en katten.
    Lekker ding is het gewoon...

Ach en ik zie nu de pfaffs dat ze bij de gyneacoloog is, en dan denk ik: ah wat is dat toch ook een mooie periode he....ach ach

Patries au dat lijkt me eigenlijk heel erg veel pijn zeg, hier geen tips, maar wle veel succes ermee. En die gekke justin die heeft je iig even kunnen laten lachen!!

miran dat is toch al wel fijn, dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden! nou maar duimen een paar weken lang ;)

hedwig wat leuk zo'n uitgebreid spam! echt tof, wat is owen lief en stiekem ook al best groot! en erik met zn charmeurslachje, leuk om te zien hoor!

anniek waaat 500 euro? wat een geld zeg!
    maar gelukkig is jullie lieve beestje daarmee wel geholpen
    hoe ging je gesprek nog op het werk?

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie avond,

Wat een leuke foto's Hedwig.

Miranda fijn dat je een geod gevoel hebt over het tentamen.

Jeetje Anniek wat een bak met geld zeg...
    en nog wat gehoord of niet gesmsd?

Juut Seth is ook gewoon een heerlijk ventje!!!

Verjaardag was leuk, Kyra lekker buiten gespeeld. Dinja net alweer 1x gillend wakker...

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> ik duim voor jullie dat de rest van de nacht heel rustig is en jullie zelf ook een lange nacht kunnen maken ;)

@ Judith -> wat een scheet ook die kleine Seth! En vaak met die kleine dingen kan je een kind heel blij maken, dat zie je wel met die pet! Leuk hoor!

@ Patricia -> auw... Geen tips voor je! Ook erg vervelend als je zoveel naar de wc moet en het moet dus steeds erlangs... Oei oei...

Hier is Joris nog wakker pff... hij is echt aan de betere hand, maar is dat bij jullie kids ook dat als ze een paar dagen ziek zijn geweest ineens alle regeltjes vergeten zijn? Zo vervelend met pyjama aantrekken, gewoon niet luisteren pff... Dat is elke keer hier zo. Terwijl de regeltjes als hij ziek is echt niet losgelaten worden en nog alles hetzelfde geldt... Hopelijk morgen een betere dag...

13. Juut, heerlijk, zoals je over seth verteld..

Anniek, ja ik schrik niet van zo'n bedrag voor de dierenarts. Maar sterkte voor het beest!

Renske vandaag weer met koorts uit het KDV gehaald. Hadden ze weer niet gemerkt?? Het kind zat met knal rode wangen op schoot bij iemand, dan voel je toch dat ze warm is??

Stijn vanavond even streng toegesproken. Hij bleef maar praten toen hij op bed lag. Steeds dingen vragen...(tot over 21.00uur) Daarna moest ik het traplicht aan doen, en viel meneer in slaap.

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vreemd, daar moeten de leidsters toch wel op letten vind ik. Wij merken het altijd iig.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat sneu Marijke voor Renske! Zoiets vind ik zeker dat opgemerkt moet worden...

Ik duik lekker het bed in ;) Truste!

16. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames

leuke foto's gezien van mamzie:D wat een schatje die owen.. en erik is net z'n boef als Damian..

marijke,, heel gek dat ze dat niet zien/voelen. wij zouden het ook merken als ze koorts had. zou het even na vragen de volgende keer..

juut,, hihi gek hé zo verliefd op he kind;):D haha, ben 1 mei heel benieuwd als ik hem zie..

carla,, hoe is de nacht verlopen?? ik hoop beter dan de laatste.

miranda,, goed hoor dat je zo snel gaat met je school, wanneer krijg je de uitslag van je tentamen?

anniek wanneer heb je gesprek net leidinggevende? en al met john gesproken?

sandra,, hoe gaat het meis???
    --------------------------------------------------
    hier een chaosdag gisteren.... pff elise was niet in d'r hum en Damian wilde niet luisteren en ook nog cursus gisteravond dus was wel gaar..

vannacht damian ineens wakker,, mam ik moet plassen.. dus wij er heen, moet hij poepen en aan de diaree dus wel trots dat hij dat niet in zijn luier heeft gedaan.

straks komen 2 vriendinnen langs voor Elise haar verjaardag en 1 daarvan is kapster dus knipt Damoan ook nog even:D

zo nu eerst de kids aankleden en een stofzuiger door het huis halen.

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Wat een boel geschreven hier gisteren (in vergelijking met gisteren).
    Gisteren gewerkt tot 23.00 uur. Vandaag lekker rustig. Jarno gaat vanavond voor het eerst een paar uurtjes werken. Vanmiddag 1 fotoshoot, en indy gaat knutselen bij de a.h. met de sprookjesbos bewoners (heeft het er al weken over).

Eerst even reageren op de super foto's van owen. Wat een schatje zeg, en idd wat lijkt ie al groot.

Juut, ach die heerlijke seth, is ook een lieverd, en yara zo blij met haar pet.

Carla, hoe is de nacht geweest.

Anniek, dikke knuf. Ik voel zo met je mee, en het zooooooooooo herkenbaar. Je hele leven staat op zijn kop, en alles vraagt ontzettend veel van je. Jammer dat John dat niet meer begrijpt. Laat hem mij maar bellen :) dan zal ik het hem wel eens uitleggen :$.Het komt allemaal goed hoor, maar je zit nu in een hele drukke en heftige (lich. en psy.) periode.

Miranda, ach die arme joris. Wel herkenbaar wat je schrijft hoor. Net of ze dan de grenzen weer opnieuw moeten verkennen. Fijn dat je tentamen goed ging. Nu weer afwachten..........

Oh ik heb ook zin in 1 mei. Alweer zo lang geleden.......

groetjes sandra

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier lekker geslapen tot 9. Joris al lekker dwars, dus dat beloofd wat...

@ Sandra -> wat leuk, Indy gaat er echt helemaal in op hé wat betreft het efteling gebeuren. Zo leuk om te lezen! En jij veel plezier met de fotoshoot... En spannend, Jarno weer werken!

@ Lidia -> idd goed van Damian zeg! Top! En veel plezier met je visite.

Hier vandaag ook visite, verder niet veel bijzonders. Nu even nog wat opruimen, Joris aankleden...

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Miranda dan kunnen we elkaar een hand geven. Hier ook al een vervelende peuter pfff Heb nu al hoofdpijn :(

Richard komt zo thuis. Heeft de nacht goed doorgekomen en wij ook zo alleen met ons drietjes :) Gelukkig sliepen de kindjes goed!
    Ben benieuwd hoe zielig Richard zal zijn ;)
    Gisteren was Erik op bezoek bij hem gegaan met opa en oma. Nou 1 groot drama want hij wilde niet meer weg. NIet dat ie niet wg wilde bij Richard maar omdat ie nog verder wilde spelen in de speelhoek hihihi

Nou, ik ga weer verder want direct komt de zieke dus thuis. Tot later allemaal!

Sorry dat ik niet reageer op jullie even maar heb een heel hard zingende Erik naast me staan en dat haalt me erg uit mn consentratie moet ik zeggen grrrr

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ach ja Hedwig, helemaal vergeten... Gelukkig is de operatie goed gegaan! Hij zal toch wel flink pijn hebben, arme Richard. Maar ja, manneneigen ook een beetje om het natuurlijk nog erger te maken ;) Hopelijk valt het toch allemaal mee!

Deel Deze Pagina