esther, lego duplo (trein en veeeeel uitbreidingen)? playmobiel? gezeldschapspelletjes? knutselspul? prentenboeken? computerspelletjes? leuke dvd's? dekbedovertrek van....?
Hallo dames! Hier gisteren visite gehad, valt Ryan van het speelgoedkastje af op de troep die ze gemaakt hadden... Boem, gaatje in zijn hoofd. Hoefde gelukkig niet gehecht te worden en konden dus zo weer van de ehbo terug. Maar gisteravond toch ziek geworden, dus een hersenschudding, arm mannetje @ Mommie -> wat leuk, een nieuwe lens! @ Anniek -> misschien handig om eens een boekje bij te houden van inkomsten en uitgaven? Misschien kan je zo meer zicht erop krijgen wat je kan missen? Veel plezier met het ophalen van de ringen! @ Judith -> ik ga eerst even als ik in de buurt ben bij de fietsenwinkel binnen om zelf te kijken en te vragen of ze het op voorraad hebben. Of ik ga eerder met Joris, laat hem uitzoeken en vraag of ze hem die zaterdag wanneer zijn feestje gegeven wordt of ze hem dan klaar kunnen zetten zodat wij hem alleen op hoeven te halen. Even kijken of dat geregeld kan worden. Dan doen we het zo! @ Lidwina -> veel plezier ermee Hopelijk heb je er wat aan! @ RENSKE -> VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! LAAT JE MAAR LEKKER VERWENNEN @ Marijke -> gefeliciteerd met je kleine meisje! Ook natuurlijk voor manlief en Stijn! (kom ff niet op zijn naam hihi) Ga gauw verder hier... Net naar de winkel gewandeld, door de sneeuw! Bah bah bah!
lidwina jij schrijft altijd oppepstukjes waar ik van moet huilen, thanx meid! en knuf terug en meiden manlief van marijke heet remko als ik me niet vergis? miranda wat sneu voor ryan. een hersenschudding is ook rot! maar ja zulke ongelukjes kunnen altijd gebeuren! en thanx vr je fietsplan haha, ben er hier nog niet helemaal uit.
ooh, ik heb een ziek ventje.. lidwina, ik zal ze vanaaf even opsturen! Juut, Nou ik denk dat opa het helemaal niet erg vind dat jij nu even niet komt..! Maar jammer is het wel natuurlijk! ppff vervelend dit weer he! Miranda, ja erg leuk die lens is een soort allround lens, voor potret, sport enzo.. ik kon zo weinig inzoomen met mijn 450 kit! Och Arme Ryan, en wat juut zegt ongelukken zitten in een klein hoekje
hoi meiden.. hier een goede nacht, Damian was om 6.30 wakker maar kwam pas om 7.30 naar boven en elise was om 8.00 wakker maar met een mega poepbroek.. net boodschappen gedaan en bij de laatste stop ging ik onderuit bah op mijn verkeerde knie dus nu even op de tanden bijten. verder niets gelezen sorry gaan zo weg naar schoonouders maar vanavond meer tijd. wel even dit.. Renske van harte met je 1ste verjaardag, Marijke ,Remco en Stijn ook een fijne dag gewenst.
Hoi Meiden, bedankt voor de felicitaties! Nog een uurtje dan komt de visite. Renske ligt nu nog lekker te slapen. Ze heeft van ons een circus gekregen van lilliputain. Daar waren ze, Stijn en Renske, vanmorgne lekker mee aan het spelen. Net nog een klein cadeautje gekocht voor Stijn, om aan Renske te geven..
goede middag Lidwina duplo geeft hij niet veel om heeft hij bij beide oma,s al playmobil is hij nog n beetje te klein voor veel dingen en als t rijd is veel belangrijker, spellentjes haha hmm geduld tjaa 5 min en dat was t hij krijgt wel met zn kinderfeestje lottino. knutselen ook 10min en da is hij klaar en heb alveel van thuis liggen computerspelletjes niet hier en ook nog n beetje jong. en dekbedovertrek word moeilijk heeft n dekbed van de hema en hij heeft alle dekbedovertrekken van de hema voor jogens moeilijk en erg he haha
Juut jij ook al weggegleden met de auto.wat is het glad he, wij haden ook een bijna botsing vanmiddag, Jac remde ruim op tijd en heel zachtjes, maar we gleden gewoon door, konden de auto die voor ons stil stond op een haar na ontwijken...pffff schrokj me kapot joh... Lidia balen weer op je knie gevallen..... mommie veel plezier met je nieuwe lens! Arme Ryan die gevallen was.....
RENSKE joepie! van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat je een mooie dag gehad hebt! Juut voor jou ook een dikke knuff meis! Is ook shit die gladheid! Miran hebben we en jeetje die zarina heeft toch iets met die 3! hier reed ik vanmorgen mijn eigen jeep bijna in elkaar met de laguna, hij gleed ook gewoon gezellig verder en op het werk ook al over de pakeerplaats toti n de bosjes terwijl ik echt héél langzaam reed! naja we waren voor de trouwringen geweest, hadden ze ze nog niet ggrafeerd! kan ik zó link op worden he! moet ik dinsdag gaan halen gezellie in mijn uppie bah! nja
Pfft carla en anniek ook al gaan glijden met de auto, het is echt link buiten nu, en voorlopig nog niet afgelopen zei helga net. Ben van 6 tot 7 gewoon even in bed gaan liggen (schaamschaam) had t even nodig..voel me echt wel wrakkig en voel eigenlijk stiekem al lang dat een kleine mama burn-out op de loer ligt.. En schaam me tegelijk echt, want heb 2 gezonde kindjes die hartstikke lief zijn, maar soms....pffftttt.. Het is even een echte moeilijke periode, en ik kan niet wachten toch tot seth ietsje groter is (ook al vind ik dat tegelijk heel erg) Maar ik kan nu zo weinig, als ie slaapt lopen we op onze tenen omdat ie van iedere trapkraakje wakker wordt, op zolder als hij erbij is kan ik weer geen wasmachine of droger aanzetten of hij drukt ze uit... Nou ja...maar even doorbijten nu vrees ik. anniek dat is erg stom dat ze zoch niet aan de afspraak hadden gehouden! carla eng he, je hart zit echt in je keel he! morgen moeten we nr de verjaardag van rols vader maar ik rij niet hoor! veel te eng! is kyra lief gaan slapen vandaag? lidia he getver gevallen dat is ook wat, dat zal een hoop pijn opleveren! marijke hoe was jullie dag? we willen wel verslag en natuurlijk heel veel leuke foto's! tof dat het cadeau zo in de smaak viel!
Zo visite is weg. Wat een heerlijke verjaardag heeft dat meisje gehad. Ik heb d'r bijna niet gehoord, alleen als het even te druk werd..Wilde ze even bij mij knuffelen. Ze wist zich geen raad met de cadeautjes. Ze zat te kijken en ernaar te lachen,,maar uitpakken..ho maar. Gelukkig heeft ze dan d'r grote hulpvaardige broer! Van mijn ouders heeft ze een baby born pop gekregen, die ze helemaal super vindt en van mijn zus kleding voor de pop. Verder heel veel spulletjes voor in bad..hadden we ook gevraagd. Stijn had een pop voor Renske uitgezocht, die ook mee kan in bad. Ook nog ff een sneeuwballen gevecht gehouden met m'n oudere neefje (8 jaar) en nichtje ( 4jaar) en Stijn.Nou..ze hadden mij iedere keer flink te pakken...brr..
marijke klinkt als een mega geslaagde dag! heerlijk! Juut nou ik vond het glijden wel grappig moet ik zeggen, was vergeten te zeggen dat ik al slippend in het dorp waar ik werk door de bocht ging maar wist zeer netjes tegen te sturen dat ik mooi rechtbleef, had ik dit niet gedaan had ik minimaal 1 keer rond gedraaid hahaha {ow sorry, is niet grappig} En die mama-burnout, komt goed schatje! knuff... en bel nu gewoon als je ff je ei kwijt moet hoor. Ik herken het wel, ben snachts ook echt zo onaardig tegen devin. Vraag hem of hij niet gewoon zijn kop kan houden en heb ook al geroepen; waren we maar nooit aan een tweede begonnen! Tegelijkertijd voelt het heel schuldig allemaal, en denk ik; huh, zei ik dat? Merk ook dat ik dingen minder speciaal vind en toch soms echt minder geniet, ook minder te voor.... en dat voelt gewoon soms klote! Heb nog geen kaas gegeten van de wel bekende juut-morgentjes/dagjes Hie rmorgen naar de indoorspeeltuin, ff afschakelen van alles! En ff kind zijn.
Esther, als je niet iets weet om te vragen, kun je altijd even op marktplaats kijken, daar doe ik wel eens ideeën op. Even denken wat Justin gaat vragen ;p =Duplo en lego =Dvdtjes of cdtjes =Abonnement/kaartjes voor ballorig (indoorspeeldingding) =Abonnement sprookjeswonderland (of geld hiervoor) =Slaapwekkertje met oogjes die open gaan dat ie dan ons mag roepen
Hier vannacht er een keer of drie vier uitgemoeten voor yara en seth, en toen tot 700 kunnen blijven liggen. Dus dat is best oke! Vanmorgen niks op de planning, vanmiddag nr rols vader die wordt morgen 60 jaar. anniek thanx vr je verhaal, doet me goed om te lezen! dat jij daar ook allemaal mee worstelt..en die juutmorgentjes voelen voor mij ook wel als weer een beetje lang geleden hoor, maar ik ga mn best ervoor doen om ze weer mee te maken! en jij hebt gewoon al die lichamelijke shit er nog bij, en gedoe op je werk..dus niet gek dat je je ook af en toe heel erg klote voelt marijke wat leuk dat het zo'n geslaagde dag was gisteren! als je vandaag tijd hebt vr de foto's......graag! en wel balen dat je het slchtoffer was bij het sneeeuwballengevecht
pppfff lekkere nacht gehad maar niet heus, Eerst de oudste, die is ook bij ons komen liggen.. en begon naast ons opeens e huilen. een banaan gegeven. en hij wilde weer naar zijn eigen bed. De jongste is ookal 3 keer wakker geworden ( hij is ziek) en toen kwam de oudste weer bij ons liggen! Arme jongens, hoesten wat ze doen.. ik lees dat ik niet de enig ben de laatste tijd! Renske, nou het is een geslaagd feest geweest dus!
goedemorgen bah ook hier vroeg dag met allebij een grote poepbroek. Elise is niet lekker want die poept zich helemaal leeg`, gelukkig wel vrolijk. ach beter nu dan volgende week als we het weekend op de kempervennen zitten. vin slaapt nog en ik ga straks even terug in bed vanavond eten bij mijn ouders dus lekker niets doen dag vandaag. gisteren het hele huis gedaan en Vin deed erg zijn best na de uitbarsting van vrijdagavond marijke,, ben heel benieuwd naar de foto's en fijn dat ze het leuk had gehad. juut,, balen van de nacht. en veel plezier bij rol z'n vader. mommie,, ook balen voor jou zeg
@Marijke : Een errug geslaagde dag zo te lezen Voor mama's die een slechte nacht of start van de dag hebben gehad : KNUFFF Hier weer verkouden geworden vanacht pfff Was er net 1 week vanaf en nu begint het weer Gisteren in het centrum wel leuke baby spulletjes gekocht. 2 pakjes ( zooo lief, eentje met allemaal schaapjes hihi ) en een maxi cosi voetenzak en een mooi nieuw dekentje voor in het bedje. Oja en sokjes. Ow wat zijn die dingen klein he hihi Bijna alle sokjes van Erik toen ben ik kwijt geraakt. Heb overal maar 1 sokje van. Dus moesten er maar nieuwe komen he
Juut, ze hebben die fietsjes ook in 14 inch he? Dan zijn ze nog niet duur.... Hier een hele goede nacht gehad. Normaal wacht ik tot half twaalf om Bas de laatste voeding te geven, maar hij had om 9 uur nog gehad en ik was om elf uur zo moe... Toen maar gaan slapen en werd hij om 1 uur wakker. Toen gevoed, weer weggelegd en toen heeft hij geslapen tot tien voor acht! En Lotte en Martijn tot vijf voor acht. Dus ik heb in totaal toch zo'n acht uur slaap gehad, heerlijk zeg! Da's lang geleden! Ik denk dat ik maar wat vaker vóór de laatste voeding naar bed moet gaan. Dan pak je toch net een paar uurtjes extra en heb ik mijn middagslaapje misschien helemaal niet meer nodig....?
miranda, hoe is het met joris? mommie, arme kleine en arme mama. hoop dat hij snel weer is opgeknapt (en jade wil graag dat je grootste in haar vriendenboekje schrijft) lidia, ohnee, au daar zal je flink last van hebben meis. knuf, en rustig aan marijke, fotos! van een jarig jopje tussen cadeautjes? esther, wat dacht je van geld in zijn spaarpot en een kleinigheidje ernaast? (potloodje, fluitje, bal, zo'n euro ding) carla, ook gaan glijden. jeetje, het gebeurt zo snel. sinds onze glijer rijden we heel langzaam8) (iedereen hier trouwens, en het houd maar niet op...)gelukkig zat je nergens tegenop. anniek, jammer hoor, moet je nogmaals terug. en jij ook al gaan glijden. gelukkig nog op tijd gestopt. ook maar voorzichtig en langzaam. niet te erg geschrokken? en veel plezier in de indoor. (hihi, ik kan niet meer kind zijn daar, ben ik te oud voor) judith, heel slim hoor even liggen, en een mama b.o. zou best op de loer kunnen liggen. met zo veels te weinig slaap. is oke hoor, kan je zo maar treffen. rustig aan doen, je rust pakken als het kan, schroom niet om even tussendoor te liggen of je kinderen voor een film te zetten, en als iets niet lukt laat dan lekker zitten. enneh, mensen die met witte handschoentjes komen laat je gewoon niet binnen knuf patricia, vind kaartjes wel leuk idee, maar das neit echt voor rune alleen, en dat is dan weer jammer en wil echt abonnement voor swl, maar das toch wel weer even een smak geld maar goed, ik heb nog even8) ga gewoon vlak van te voren zijn kamer ruimen, dan kom ik er vanzelf achter wat er mist (hmmmm, zou ik dat abb kunnen combineren met didiers en mijn verjaardag denk je?) word wat met al die abb. een voor swl, een voor ballorig, de stadsspeeltuin en het zwembad hedwig, tja, het sokjesprobleem, blijf het opmerkelijk vinden. en ik bewaar die dan ook eindeloos in de hoop dat ik ze nog vind, want tja, kost wel geld dus rune heeft nog een enkel sokje van mirre ooit8) marian, wat heerlijk zo'n lekkere nacht,. heb je niet een foto update van je kleine man? had eergister een manneke vast dat denk ik ongeveer even groot is, en hij was zo gegroeit! en gewoon dat middag slaapje blijven doen als het lukt hoor. hoe gaat het verder met je? en met van alles van de rest enzo? zo, vandaag nog even ruimen, en wassen (wanneer houd die was nu op? ) gister flim gekeken, was succes, doen we vaker8) straks knutselen, maar ik moet echt ook nog verhaal voor rune doen, zijn map pimpen en een paar tekeningen maken. en vooral die laatste is even zoeken. ik kan alleen tekenen als ik even rust heb op mijn bed ofzo, dus dat word als didier er weer is denk ik.... aan de slag (ik ga vandaag alleen mooie muziek draaien, ben benieuwd wanneer ze gaan klagen8))