Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo rust in de tent! Yara was echt bang om te gaan slapen, dus dat duurde even. Seth was hier na zn 2,5 uur middadut nog heel goed aan het vermaken, dus die ook maar wat langer opgelaten.

lidwina je reacties zijn altijd zo lief uitgebreid!
    jammer dat je slecht in je vel zit meid.
    Gelukkig gaat alles met rune lekker, en met mirre en jade ook?
    En op mn werk had ik nog gesprekje gehad, op eigen groep kan ike cht niet blijven, ze kijkt nog even nr mogelijkheden op andere groep en ze zei een soort van sorry over de gang van zaken

miran goed van diego dat ie joris even uit zn gedrag haalde ;)
    is ie wel lief gaan slapen?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heb ik uit ellende om half 7 op bed gegooid pff... Het was voor heel even goed nadat Diego was afgelopen. Hopelijk morgen een betere dag ;)

@ Lidwina -> duurt max 4 weken tot de uitslag. Ben nu bezig met organisatorische vaardigheden ;) En wat vervelend dat je in de stress zit! Hopelijk krijg je het een beetje geregeld voordat ze de asbest komen checken. Denken ze dat het bij jullie in huis zit?

@ Judith -> wat sneu dat die hommel zo'n impact had op Yara... Hopelijk krijgt ze geen nachtmerries ervan!

Hier zo lekker op bed, morgen een nieuwe dag ;) Truste!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

judith, als je zo weinig komt is het wel makkelijk om zo te reageren hoor. ;) heeft yara een beetje geslapen? of heeft ze duizend dromen gehad over hommels die kusjes kwamen geven? hier trouwens een hommelnest in de tuin. ze hebben vorig jaar wel het wespennest gespoten, maar hommels zijn beschermt. die meneer zei dat als ik de voedselbron weghaalde ze wel ergens anders gingen zitten. maar de bloemen bloeien nog niet en toch zijn ze er al;). heb je inspraak in je nieuwe groep?

miranda, jeetje dat duurt lang dan zeg! en deze waar je nu mee bezig bent, dat klinkt goed, heb ik dnke ik hard nodig, organisatorische vaardigheden:) (lijkt me zo leuk, weer leren:)) en de huurhuizen krijgen een beurt, dus vandaar de check, het moet overal gecheckt worden. hoop toch dat ze niets vinden (of in de keuken, dat ze de boel er uit moeten halen.... wil wel een normale keuken en niet die vieze zwarte:p)

ben zo moe

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier nu even reageren, want druk dagje.....wel vrij gelukkig.

Juut, ach die arme yara en seth, hadden duidelijk hun dagje niet gisteren. Hebben ze lekker (lang) geslapen? Dan hopelijk vandaag wat beter. En ik zie yara al helemaal bang zijn. Zo zielig. En hommels zijn ook eng.

Lidwina, wel belangrijk dat jij niet lekker in je vel zit. Hoe komt het? Hopelijk gaat het snel beter.

Miranda, joris zijn dagje niet gisteren. Hopelijk vandaag wat gezelliger.

Hedwig, had ik je al gefeliciteerd? Nou bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. En wat goed van je zelf: je eigen cadeau kopen. Goed gedaan. Ze hebben je toch nog wel gefeliciteerd?

Hier zo eerst indy in bad, dan boodschappen. Dan vanmiddag met vriendin en haar kindjes naar de efteling, dan nog een fotoshoot. De laatste voorlopig.

groetjes sandra

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidwina -> haha, dat zal dan wel mooi zijn mocht daar asbest in te vinden zijn :p Maar laten we maar hopen dat er nergens asbest te vinden is!

@ Sandra -> idd een heel druk dagje voor de boeg, veel plezier!

Joris had geslapen van half 7 tot kwart voor 8. Dus een lange ruk achter elkaar en hopelijk heeft hem dat ook al goed gedaan. Hij was wel net moeilijk aan het doen met aankleden en tanden poetsen, maar ja dat is hier standaard elke ochtend... We zullen zien hoe de dag verloopt... Joris zo naar school, ik moet om 10 naar de fysio, dan om 11 Joris weer ophalen en om 1 logopedie. En daarna lekker niks meer... Denk wel dat we nog even eropuit gaan, maar waarheen moet ik nog even bekijken...

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Wat zijn we ver gezakt! nIemand meer hier geweest sinds vanmorgen half negen!
    Ik ben weer even op mn werk, lekker relaxt, want we hebben maar 5 kindjes ipv 8! Dat is wel even een verschil.

Miran zo dat is zeker ene lange nacht zeg! Ging het vandaag wat beter met Joris?

San het was weer 700 hier vanmorgen :) :) Dus dat is fijn!
    wel een heerlijk dagje voor een efteling bezoekje meid, geniet ervan! en nog een shoot ook ,lwe wat druk maar wel leuk

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> dat is idd fijn, 3 kindjes minder, extra tijd voor de rest ;)

Met Joris? Het blijft een eigenwijsje! Zelfs net bij de logopedie was hij heel eigenwijs en deed dus niet mee! Nu is hij weer rustig, maar ja voor hoelang... Hopelijk is die snel de oude weer ;)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sow kom ik ook ff binnenvallen...

de therpaie vanmorgen was leuk maar heftig {hadden sport en spel}
    nu ff op de bank, net nog gefietst met de kids, was ook nog in de stad geweest ff sandalen terug brengen want kyana vond ze niet cool! :( en nog ff vanalles gekocht, oa zomerjasje voor Kyana.
    Nu ff nikse ben kapot, devin ligt in bed en kyana is ook moe.

Heb bij de hema oefenbroekjes gekocht wahaha heb haar verteld dat het voor MIDDEL-meisjes is. John heeft dat laatst gezegd en Kyana vind dat niet leuk want ze is een grote meid.... ben benieuwd of het ook werkt.

Dadelijk nog ff wat zooi ruimen, misschien vanaaf nog ff naar het dorp oet nog lenzen terug brengen en wil nog goedkope schoenen voor naar het kdv en in de tuin enzo.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm... oeps
    heb een kei leuke bikini gekocht maar auhm... vergeten naar de prijs te kijken! Was bij de hema en dan denk ik altijd dat de prijs wel meevalt, zelfs met pinnen is het mij niet opgevallen maar auhm... heb een bekini gekocht voor kyana koste 21 euro! Vind ik best wel veel maar hij is zzooo gaaf, eens zien wat john ervan vind als hij hem niet zo mooi vind dan breng ik hem maar terug...

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    staat ie op de hema site anniek? ben wel nieuwsgierig. en joh, af en toe een keer zo'n "uitspatting" moet kunnen..
    en haha middelmeisjes met oefenbroekjes, dat is wel leuk bedacht!

miran ik hoop ook dat deze periode gauw voorbij is!

ik zit hier te wachten op rol en de kindjes, raar dat ze er nog niet zijn..vind het maar (te) stil in huis. heb al was aangezet, opgeruimd, afwas gedaan..ik mis ze!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook een teken van leven van mij.
    Ben gesloopt :(
    En alleen.
    Richard is dit weekend naar zijn ouders om aan te sterken. Heb ik zelf voorgesteld hoor want het gaat maar niet beter met hem en kan zijn rust niet krijgen hier.

Maar goed blijft moeilijk. Heb veel pijn enzo en dan anders heb ik Richard om het savonds even van me over te nemen zodat ik wat kan rusten en op tijd naar bed. Maar dat kan nu al een week niet meer. En dat begin ik goed te merken :(

Zo dat was ff mijn klaagberichtje ;)
    sorry

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig nog van harte gefeliciteerd...Sorry beetje te laat.

Verder niks gelezen. Het is hier net een klein ziekenhuisje...
    Vandaag voor Dinja druppels en zalf voor haar 2 ontstoken oogjes gehaald. en neusspray en luuf voor haar verstopte neusje. Ze heeft het echt flink te pakken en is bijna continu aan het huilen, eet niet, drinkt weinig.....
    Kyra nog steeds erg verkouden en nog steeds bezig met de zalf voor haar oogjes.
    Zelf ook erg verkouden en een beetje grieperig denk ik, heb het steeds ijskoud. Gister vroeg naar bed, maar helaas vaak eruit omdat beide kids van elkaar wakker werden steeds...

Nou weer een hoop geklaag en geen reactie, SORRY

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een????

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    zove rik zie niet,
    dus lekker rustig gewerkt?
    en de kids lekker in bed?

Carla
    arme dinja, en arme jij druk druk druk zo he pff

nou devin ligt in bed maar is aant piepen, kyana heeft erg laat vanmiddag nog geslapen dus die ligt er nog niet in. maar ik ga zo douche en wel op tijd naar bed ben kapot en morgen is het om 6 uur dag, moet werken.

15. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier drukke maar leuke dag op het werk met veel buiten spelen in de zon. Damian is net gehaald door mijn schoonzusje, hij gaat daar logeren.. ben heel benieuwd want dit is de eerste keer logeren bij iemand die niet opa en oma zijn.

morgen om 13.00 weer op halen en dan schoenen kopen voor de kids. en s'avonds naar de bloemencorso in haarlem.

voor alle mama's (en papa's)sterkte voor de nacht.
    reageer morgen weer,ga zo lekker douche en vroeg slapen.xx

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou hier gaat het nog precies hetzelfde.. ok misschien íetsje verbetering. Schoonmoeder heeft Justin vanmorgen naar het kdv gebracht en ff langs de apotheek voor me gereden (en wat gekocht haha niet alleen er langs gereden natuurlijk ;) ) en verder niets te melden. Oja ben op mp op zoek naar een nieuwe autostoel voor as zomer naar Hongarije. Wisten jullie dat al trouwens? We hadden een kleine mee valler dus we kunnen van de zomer een kleine 2 weken weg, naar mn vaders huisje daar! Heb er zoveel zin in!!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Patricia -> heerlijk vooruitzicht ;)

@ Judith -> en waren ze al snel thuis? Zeker raar zo thuis zonder kindjes of manlief!

@ Anniek -> idd wel prijzig voor een bikini voor Kyana, maar ja voor een keer moet het wel kunnen ;) Wat vond John ervan? En succes met werken morgenvroeg!

@ Carla -> ach wat sneu, nog steeds zo aan het sukkelen... Duurt nu wel erg lang hé! Is er niks verandert in huis, iets waar ze misschien allebei op reageren? Zou misschien zomaar kunnen ipv een verkoudheid...

@ Hedwig -> dikke knuf! Hopelijk sterkt Richard snel aan en is die ook snel weer thuis en kan die weer volop meehelpen met alles...

Hier vanmiddag nog naar de speeltuin geweest! Heerlijk en daar was Joris meteen de oude en had hem ook heel goed gedaan. Ook daarna thuis heel lief! Dus ik weer blij en wat opgelucht... Ikzelf verga nu wel van de rugpijn :( Heb net al een hete douche genomen, maar wil niet vlotten zo. Dus duik lekker het bed in! Truste!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje, 11 uur en nog niemand online geweest :$

Nou ja, iedereen is vast aan het genieten van het geweldige weer :D

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jemig erg rustig hier. Vannacht en vanochtend beroerd gehad, kan me niet voorstellen dat het maandag over is. Zo niet ga ik naar de ha.

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nou idd miranda, aan het genieten van het mooie weer......op mijn werk :x grrrr. Is het eindelijk lekekr weer moet ik heel het weekend werken. Morgen van 14.00 tot 23.00. Bah.

Gisterenmiddag wel heerlijk naar de efteling geweest. Was echt leuk. Indy geniet dan zo als er meer kindjes bij zijn.

Ff geen reaktie. Komt vanavond, nog een 3 kwartier aan het werk, en dan lekker klaar. Gaan vanavond bbq.

groetjes sandra

Deel Deze Pagina