Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach fenniet toch! heb het zo met je te doen! het valt echt niet mee he, zo maar eindeloos te moeten wachten..pfftt...
    en dan ook nog zo'n last hebben. vind het echt niet netjes dat de vk je zo lang laat wachten hoor! blegh!

carla wat is het dan bij kyra en dinja? gewoon hardnekkig virus ofzo? nou ja je hebt iig weer wat..

miranda hoe was de evaluatie? ben ook wel benieuwd hoor, leuk zo over je zoontje praten!
    en wat ene geweldige foto's ik vind ze heelmooi! met die knuppel is echt te gek ook!

patries lekker even bijkomen van alles hoor. en pfft dat gezeur om tv herken ik wel, hier ook erg op het moment

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier welo goed ochtendje gehad, de kindjes slapen nu even lekker samen. Met mijn moeder nog wat gekletst over onze toekomstige keuken (zo leuk) de cv man is geweest om de geiser te repareren en offerte voor cv te maken.
    Dus we kunnen iig weer warm onder de douche!
    Yara moest vanmorgen wel weer beetje huilen bij afscheid psz, dat blijft toch beetje op en af gaan.

3. Getsie Fenniet, wat naar voor je! Kan je niet nog een keertje de VK bellen dan? Dik het een beetje aan bij die assistente. Heel veel sterkte meid!

Miranda, wat een super mooie foto's van Joris.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    heej jarige marijke! hoe is het?
    heb je cadeautjes gehad? schrijf s iets over je verjaardagsdagje!

5. bedankt voor de felicitaties!!
    Juut: ben ziek thuis!! Had de hele nacht slecht geslapen, door de hooikoorts en heel veel hoofdpijn. Balen hoor.
    Ik had zaterdag mijn verjaardag al gevierd in Slagharen. En dat was erg gezellig. De familie wist dat ik mijn verjaardag daar vierde, maar hadden er niet echt rekening mee gehouden. Maar goed het was wel erg gezellig. 's middags een lekker gebakje gegeten en 's avonds lekker aan het kampvuur gezeten.
    Van Remco had ik al die metamorfose gekregen en van de kids nog niks....mmhh wat ben ik toch weer zielig... nee hoor, geintje!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut: het is gewoon weer een virusinfectie, ze hoorde dat het achter de longen zat, net als de vorige keer...
    Hoop wel dat we zaterdag kunnen komen.....

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja dat moet hoor carla!!! Gelukkig heb je nu de ab al, dan moet het haast zaterdag al wel wat beter zijn toch..ik ga hard duimen hoor, want anders zou het wel heeel jammer zijn!

Marijke he getsie dat is toch ook niks, ziek op je verjaardag! Maar gelukkig zaterdag nog wle gezellig gehad dan. Kampvuurtje klinkt wel romantisch hoor, leuk!!
    Jij ook beter worden vr zaterdag he, vind het zo leuk dat je komt!
    Moet renske mijn Seth maar s looples geven, want dat luie aapje van mij kruipt nog steeds pffft

8. Slagharen was trouwens echt super leuk. Stijn en Renske hedden hun oogjes uitgekeken. Stijn was in het begin bang in de attracties, terwijl Renske vond dat ze best wel in alle attracties mocht. Wat een gek meisje joh.
    Uiteindelijk kwam Evy, mijn nichtje en toen wilde ook Stijn ineens overal in. Zelfs in dingen waar hij niet in mocht, dus soms maar gezegd dat hij "al" 4 jaar was en hop daar ging meneertje hoor.
    Terwijl ik even mijn mijn neef aan het praten was, had Remco Renske mee genomen in een attractie die echt heel snel heen en weer draaide. Dus ik zag in eens zo'n heel klein meisje naast Remco zitten??? Nou ja zeg! Dat had ze van mij echt niet gemogen.
    De tweede avond hadden we een groot kampvuur gemaakt en Stijn mocht stokken zoeken voor in het vuur. Dat vond hij helemaal super.
    Ook nog naar twee shows geweest. De cowboyshow en het circus. Dit vonden ze toch wel heel erg mooi. Renske wist gewoon niet waar ze moest kijken. En Stijn....nou ik heb hem nog nooit zo enthousiast gezien. Heerlijk!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik ben altijd zo bang dat we dan andere kindjes aansteken als we ergens heen gaan...

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Klinkt erg gezellig Marijke!!! En die Remco die durft om zo'n klein meissie mee te nemen in zo'n enge attractie!

11. ja Juut, natuurlijk ben ik er zaterdag bij. Ik heb er ook al veel zin in. Renske heeft al een heel draaiboek voor Seth gemaakt "hoe ga ik lopen"...dus koop alvast goede schoenen voor Seth, want hij gaat het leren hoor! haha

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o leuk een slagharen verslagje! grappig dat stijn ineens wel zo stoer deed..en vaders pffft...kleine meisjes meenemen in hard ronddraaiende dingen..tis wat! maar renske is wel een superstoer ding hoor!
    en wat leuk dat ze al zo van die shows aan het genieten waren, zo mooi om te zien he!

carla ja dat kan ik me wel voorstellen, maar ik hoop echt dat het stukken minder is hoor! en ach overal kunnen kindjes dingen oppikken hoor dus maar niet te bang zijn..

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    whaha ik hoop dat ze het stapsgewijs aanpakt ;)

ik zal mijn ventje vast maar voorbereiden dan!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra is nu ook gewoon naar de psz toe, dat wil ze zo graag en ze is verder niet ziek, alleen dat hoesten af en toe.

15. Renske en ik in de olifantjes

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Leuke foto!

17. Stijn, Evy en Cobie (mijn zus) in een oude auto

18. Dansen om het kampvuur en Stijn doet natuurlijk mee:D

19. Hier zit Renske dus in dat enge hard draaiende ding...Helaas gene goede foto van kunnen maken, maar ze zit achter in met Remco;)

Deel Deze Pagina