Miranda : Wauw leuke foto's van Joris! Prachtig met die honkbalknuppel hihihi De knuppel is even groot als Joris @Marijke : ook prachtige foto's zeg! IIEEEHH Renske in zo'n enge attractie. En stoer van Stijn dat ie op een gegeven moment wel overal in ging! @Fenniet : Jeetje meis wat balen zeg! Ow ik hoop zo voor je dat de kleine zich snel aandient! Sterkte!! Enne als vlos nog niet heeft gebeld gewoon weer bellen hoor! Dan denken ze maar dat je een zeur bent. niks van aan trekken! @Hier cb geweest. Owen was bijna 60 cm en 6010 gram Hij doet het dus goed Erik ook maar ff gewogen en gemeten. Die was 90 cm groot en 12 kilootjes. De uk Owen heeft de prikjes goed doorstaan. Was wel ff huilen maar was gelukkig weer snel over. Denk dat ie het vervelender vond dat ie steeds uit zijn slaap werd gehaald hihi De arts dacht wel aan verborgen reflux. Ze hoorde hem ook zuur wegslikken ( ja dat hoor ik ook vaak ) Maar goed, echt veel huilen doet ie er niet van. Maar ze zei dat ik aan de dokter zo'n zuurremmend middeltje moest vragen. Briefje ervoor geschreven voor de dokter. Aangezien Richard toch naar de dokter moest kon ie gelijk dat briefje afgeven. Maar de dokter wilde nks voorshrijven, hij wilde eerst Owen zelf zien. Voor de rest heeft ie niet veel kunnen doen voor Richard. Hij moest maar ibuprofen slikken als paracetamol niet afdoende werkt. En die oorpijn daar moest ie een neusspray voor gebruiken. maar nu staat er in de bijsluiter dat ie dat niet mag gebruiken als ie net geopereerd is in dat gebied. Dus ik dokter gebeld en die beld ons zo terug. Nou, een heel verhaal he hihi
Leuke foto's Marijke!!! Wat een kleintje idd die erik! en Owen die goed groeit. Balen dat de ha het zo niet wilde meegeven.. Dinja haar 8e tandje is er!!
Dinja is snel met haar tandjes. Bij Renske is net haar 7de tandje door. Maar volgens mij komen er bij haar straks ineens heel veel.
hallotjes hier flink migraine achter de rug bah! {alweer} dokter gebeld bvoor medicijnen dus heb nu wat anders gekregen {kon tegen de migrafin niet tegen, en heb jaren verder niet echt iets nodig gehad. onze nieuwe krab is de klote op, althans we konden hem zojuist neit vinden in de aquarium Jeep is zojuist opgehaald en idd lekker extra geld maar het meesta gaat naar biggens ..... nu ff reacties Marijke Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! oeoeoeoe wat leuke foto's! wordt er helemaal enthousiast van, moet snel john aan ze kop zeuren wanneer we eens naar een pretpark gaan Carla fijn 2 abtjes maar ow jeetje wat vervelend voor die 2, moppies. Hoop dat ze snel aanslaan. En tuurlijk ga je zaterdag mee joh, wbt aansteken zal toch wel meevallen, kids moeten maar beetje weerstand hebben en zo niet waren ze zo ook wel ziek geworden joh! uhmmm owja Hedwig die erikje is echt een "je' he hihi, lekker! en owen doet het super, goedzo! En richard moet niet zeuren hahahaha ow en rondom kyana en vriendjes/neefje enzovoort allemaal waterpokken gedoe..... grr hoop dat ze ze niet krijgen mja zal wel pech hebben... heb het spul ervoor al maar in huis gehaald.
nou hier ff hectiek. Zitten we te eten begint Richard bloed te spugen! NIet overgeven maar komt van zijn keel. En niet zo'n beetje ook. Dus de huisartsenpost gebeld. Die zeiden dat we ziekenhuis moesten bellen en die zeiden huisartsenpost pffff ja dat schiet op Maar goed, puntje bij paaltje en hij moest langskomen bij de huisartsenpost half uur hier vandaan. Ik schoonpa gebeld want Richard voelde zich niet lekker.... Nou en nu maar afwachten tot ze weer terug zijn. 1 positief ding is dat de kindjes het zo goed doen he Erik gedraagt zich goed, vind het allemaal wel best dat papa opeens met spoed weg moet en zit lekker een dvd'tje te kijken En Owen ligt lekker te ronken hihihi ( afkloppen )
Hoi allemaal. Hier niet zo. Vandaag therapie gehad sinds 4 weken (ze had vak.) Wel wat dingen op een rijtje gekregen. Morgen bellen voor een afspraak met de huisarts over de medicatie. Heb niets gelezen of gezien. Zijn hier schilders over de vloer, dus mss vanavond als ze weg zijn. groetjes sandra
jemig Hedwig, da's niet niks..bloed spugen!? Weet je inmiddels al iets meer? Heb je al gegoogled wat het zou kunnen zijn?
Hedwig al iets meer gehoord, bah eng hoor.... Sandra knuf meid... Anniek balen van de migraine zeg... Kids liggen in bed, ben benieuwd wanneer dinja weer wakker wordt!
@ Marijke -> wat een leuk verslag en al helemaal die foto's! Heel leuk! En die Remco met Renske in dat harde ding! Jeetje... @ Carla -> alweer een ab kuur... Hopelijk zijn ze nu wel snel verlost zeg. De meiden blijven sukkelen zeg! @ Judith -> echt leuk een nieuwe keuken uitzoeken. Allemaal ideetjes opdoen! Al zelf ook iets bijzonders op het oog, misschien qua kleur? @ Anniek -> pff, alweer migraine. En met de waterpokken, Joris is er wel ziek van geweest, maar na een dikke 5 dagen zat het alweer op Nu wel nog overal korstjes, maar geen gekrab of niks! @ Hedwig -> Erik is echt een ukje! Maar maakt verder helemaal niks uit hoor Joris is maar 3 cm groter! Weet je ondertussen al meer van Richard? @ Sandra -> schilders? Woonkamer opnieuw geschilderd? Ander kleurtje? Ben niet nieuwsgierig hihi! @ Fenniet -> snap het heel goed! Duurt gewoon zo lang zo die laatste weken... Hopelijk duurt het niet meer al te lang voor je! @ Lidwina -> hoe is het daar? @ Marian -> hoe was jullie weekendje weg? Heerlijk genoten ervan? (Jullie waren toch dit weekend weg hé?) Joris hoest sinds gisteren onwijs veel. Ook de hele dag al en al 2 keer extra moeten puffen... Ben dus benieuwd hoe de nacht verloopt. Afgelopen nacht moest hij ook al zoveel hoesten. Hij slaapt in ieder geval en ik pak snel mijn studieboek erbij
Hier alles goed, wel weer pittig dagje zo maar goed te doen. Vanmiddag nog even bij vriendin langsgeweest, hebben we koekjes gebakken. Thuis even gauw gegeten (kreeg als vrouw alleen de pot rode kool niet open grmpf dus moest iets anders eten!) en toen ik de grote afwas gedaan. Kindjes naar bed gedaan, en toen was ik wel echt moe zeg pffft Miranda studeer ze meid! Zielig dat Joris nu weer zo aan het hoesten is zeg. Hopelijk slaapt ie wel goed en lekker lang! Carla ja dan zit je echt te wachten tot je ze weer hoort he..succes met de nacht sandra dikke knuffel voor jou meid! hedwig jakkie wat een eng berichtje! weet je inmiddels al meer? idd apart dat kindjes daar zo rustig onder blijven he. anniek had je een krab dan?? jee..das ook wat..misschien ligt ie wle in je bed en kan biggens nu sneller geopereerd? marijke heb echt van je foto's genoten! plezier straalt er van af! zo leuk!
ben ik weer ff fenniet, ik was je toen straks vergeten, maar suc6 max 7 dgn... miran studeer ze hahaha juut wahahaha jammer van de rode kool hahahaha verplicht tomaten eten omdat er geen pot open wil ahahaha, sorry he! meneer krab is terecht, zat nog netjes in de aquarium maja was morse dood... Dus ik netjes en subtiel tegen kyana; Schat meneer krab is dood... en wat zegt ze?; Nea mama, meneer krab is de klote op gegange! wahahahahaha, wist niet wat ik hoorde en heb een halve dag gelachen... morgenavond avonddienst maar moet iets terug paken met een collega, en ben het totaal niet eens met wat ze nu weer heeft gedaan {ik ben pber van cliënt maar ivm ziekte neemt zij het {uitgerekend zij grrr...} het tijdelijk over. leidinggevende heeft me gevraagd samen met haar een begeleidingsplan op te stellen omdat moeder terminaal is... pff en nu heeft collega al vanalles gedaan zonder goed te rapporteren, ouders zijn ook niet blij met mijn vervangster {buitenlandse, ze verstaan/begrijpen haar slecht} ik vind het nogal moeilijk allemaal maar eerst morgen naar de revalidatie
ow miran fijn dat het inmiddels beter gaat met joris! hoop ze hier niet te krijgen ivm devin, ver 6 maanden mogen ze hier op bezoek komen! Doe er maar een paar in een bakkie ok?