Zo, gisteravond weer teruggekomen van een heerlijk maar vermoeiend weekend weg. Eigenlijk een beetje te weinig geslapen en te druk geweest, maar als je alles in een weekend moet proppen en alles wilt doen en zien dan moet je de week erna bijkomen he? We hebben geen enkele foto gemaakt, stom he? We hadden het fototoestel wel meegenomen maar iedere keer vergeten mee te nemen, hij heeft dus het hele weekend in het huisje gelegen.... Nou ja, jammer dan he? Het weer was heerlijk, we hebben fijn gezwommen, hebben de jungle dome bezocht (viel ons een beetje tegen) heerlijk terrasjes gepakt, kinderen lekker in de speeltuin gespeeld, gebowld, 's avonds Heeko en ik nog twee keer lekker weg geweest (schoonmoeder was mee), heerlijk uit eten geweest en een keer gegourmet in het huisje. Al met al dus zeer geslaagd! Vandaag ga ik lekker met de kinderen genieten van het mooie weer, tussendooreen b eetje wassen en opruimen en dan morgen weer volop aan het huishouden denk ik. Sorry, maar heb niets gelezen, dus geen reacties....
nou hier weer ff een update Gisteren Richard dus naar het ziekenhuis. Nou gelukkig niks ernstigs aan de hand. De korst was losgeschoten dus daarom bloedde het zo. Pffff schrokken ons lam zeg! Maar hij blijft een zorgendropje hoor Nu ie gebloed heeft durft ie weer niet te praten of te eten of wat dan ook zucht. Maar goed, komt allemaal ooit goed he Met Owen morgen naar de dokter voor zijn verborgen reflux. Hopen dat ie wat krijgt. Erik zit lekker op schooltje. De had er weer zin in @Anniek : heerlijk he kinderen met hun uitspraken Richard zei vanmorgen tegen Erik : kijk een libelle. Waarop Erik zegt : kan niet bellen? Hihihi Richard praat onduidelijk de laatste tijd he Wanneer word Big geopereerd? @Marian : welkom thuis Fijn dat je het leuk hebt gehad. Rust maar lekker uit nu hihi @Miranda : ow gelukkig gaat het beter met Joris! En Joris maar 3 cm groter? Dus ook een kleine Hoe zwaar weegt ie? @Lidwina : hoe is het ermee? @Juut : als je weer de pot niet openkrijgt moet je gewoon een gaatje steken in de deksel met een mes. Dan krijg je 'm meestal wel open.
Klinkt als een heerlijk weekendje weg, Marian. Hedwig, Al nieuws over Richard? Ik maak me er zorgen over.
Ik heb 8 kaartjes gewonnen voor het zomerfestival van studio 100!! Piet Piraat, Mega Mindy, K3 en nog een aantal komen. Zelf heb ik maar 4 kaartjes nodig, dus als iemand van jullie ook wil?? Het is zondag 27 juni van 10.00-11.30 in Amsterdam.
klinkt te gek Marijke! Voor welke rij is het? Als het niet te hoge plaatsen zijn dan heb ik wel interesse
Goedemorgen hier niet meer zo heel erg koppijn, gelukkig. Hedwig fijn dat het achteraf meeviel, ach en die mannen... Marian jungle dome tegen gevallen ja? Wij vonden het kei leuk, mja heel het weekend was in de ban van het huwelijksaanzoek hahaha. marijkje je hebt pb
Goedemorgen @ Marian -> idd van de foto's, jammer dan... Kan gebeuren. Zolang het weekend maar geslaagd was en dat is zo te lezen gelukt @ Hedwig -> gelukkig niks aan de hand, nou ja behalve dan dat de korst eraf was gegaan! @ Marijke -> jeetje, gefeliciteerd Hier slecht geslapen. Sinds zondagavond heeft Joris nachtelijke hoestbuien waar je u tegen zegt Ook overdag hoest hij vaker, maar de nacht pff... Kijk het nog een nachtje aan en anders morgen nog maar even snel de huisarts bellen... Zijn gelukkig wel pas een half uurtje wakker...
Marijke, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! en wat leuk zeg, naar het zomerfestival! das echt gaaf! en wat een gezellige fotos zeg! en wat een enorm drankje voor zo'n klein meiske en leuk dat je zelf op fotos staat! en jeetje wat is dat rad hoog zeg en lekker een kampvuur! (en heb je voor en na fotos van je metamorfose?) enneh, dat doen papas he, stiekum enge dingen met je kinderen hedwig, jeetje zeg, wel lastig dat het nu nog langer gaat duren. heeft ie er nog veel last van? en wel raar dat zo'n arts iets voorschrijft wat neit mag, toch maar goed dat je de bijsluiter leest. heb je al iets voor owen gehad? enneh, rune is eindeloos ongeveer 92 cm geweest, en schiet ineens omhoog. (echt een jaar lang maat 92 gehad, en nu is hij met twee maanden al 98 cm) marian, klinkt echt als een heerlijk ontspannen weekend! lekker hoor., en tja, je mag natuurlijk ook gewoon spammen he anniek,arme krab bij mijn vriendin was ie eens uit het aquarium gekropen, die zag hem ineens lopen en dan schrik je je de blaren wanneer moet je met big naar de da? wel fijn dat hij hem gewoon kan helpen hoor. jammer dat da alleen zo duur zijn altijd (en migrafin werkt wel een beetje, maar ik heb nu ook gewoon codeine. makkelijker en sneller. (haalt het neit weg, maar maakt het wel haalbaar. migraine is echt rot)) succes met je revalidatie en met je werk. lastig dat je nu weer ergens tegenaan moet lopen. sandra, en schilders weer weg? en das wel fijn, als dingen met therapie een beetje op hun plekje vallen. en wil je andere meds of een andere hoeveelheid? miranda, hoe heeft ie geslapen? hoest een beetje weg? en wanneer moet je weer voor je tentamen en wanneer meot je voor je infuus? wat een leuke fotos van joris zeg, die met die honkbalknuppel is geweldig! judith, ik neem ook vaak diepvries rode kool, maar ik heb ook zo'n opendraaiding, en dat werkt wel heel goed. (soort blikopener mara dan voor potten, ik vind die doekjes daarvoor onhandig, dan heb je nog steeds veel kracht nodig) carla, jeetje, al 8 tandjes! rune kreeg nummer een met 11 maanden pas. hoe hebben ze geslapen? helpt de ab al iets? patricia, wel fijn dat je je weer wat beter voelt, en ja, zo lang ziek hakt er idd in. hoe is het nu? lekker even rustig aan doen hoor! fennita, je mag hier heekl vaak zeuren hoor, jeetje, je bent er klaar mee, en wilt gewoon bevallen. echt rot dat het niet opschiet en dat ze nog wachten zeg kunnen ze neit een beetje rommelen? babiche, lekker dat je nu dan weer een tuin hebt. en alles meteen weggewerkt. das ook fijn. stem al weer een beetje terug?
@ Lidwina -> 12 mei infuus en examen wil ik weer proberen ergens rond de 20e volgende maand Enne, zo'n lange reactie, maar hoe is het daar bij jullie? Rune ondertussen al de waterpokken?
en helaas nog geen waterpokken. ik snap het niet hoor, het heerst op school, we zijn al twee keer op waterpokkenbezoek geweest, en hij krijgt het niet. maar hij was nog zooooo jong dat de meiskes het hadden, zou hij er dan immuun voor zijn geworden ofzo? verder gaat het hier niet zo, maar ik ga weer aan de slag
Goeie morgen allemaal, Hier kunnen slapen van 22.00 tot 6.00 dus al een hele verbetering! Ze hoesten nog flink maar hoop dat de ab vandaag toch wel begint te werken. Lidwian wat een zielig moppie op die foto na de operatie... Gaaf zeg die kaartjes Marijke!! Ach gossie juut die de pot niet open kreeg! Arme meneer krab......
Lidwina, Ach wat een zielige foto's van Rune. Wat leuk dat jullie de unicefloop hebben gedaan. Volgens mij mogen de kids bij jou geen waterpokken krijgen. Hedwig en Anniek, Ik heb geen idee welke rij we zitten.Ik heb de brief van de postcodeloterij in het weekend gekregen en heb gelijk alle kaartjes opgevraagd. Ik krijg pas 10 werkdagen voor aanvang de kaartjes las ik, geen sorry daar kan ik niks over zeggen.
@ Lidwina -> ach die foto van na de operatie, zo sneu! Is hij ondertussen wel al helemaal opgeknapt en merk je steeds meer vooruitgang? En niet leuk om te lezen dat het daar niet zo gaat... Hopelijk snel verbetering... @ Carla -> wat fijn dat het al beter gaat met de meiden! Hier net gedoucht, aangekleed en zo maar eens even eruit... Het is gelukkig weer lekker weer buiten
hoi dames.. pfff hier even nop de bank.. huis gezogen en gedweild en boodschappen gedaan en 2 wassen gedraaid en hangend in de zon nu ook de kids slapen dus even tijd voor hier.. gisteren gewerkt en s'avonds alles uitgezocht voor de 30 april voor de markt. en om 21.00 op bed want ik was heel erg moe. vanmorgen al vroeg naar de markt en winkels geweest en bij de super was Damian heel vervelend dus had hem in het karretje gezet nou:x toe werdt meneer toch boos en huilen pff zo had ik het nog niet eerder gehad.. zelfs bij thuiskomst nog steeds huilen en niets was goed.. ook nog knoeien met zijn drinken dus toen weer brullen.. ik heb gezegd ga maar naar boven ik kom zo maar hij sliep al voordat ik er was zo moe was hij van het huilen. straks wakker maken. heb wel mooie foto's gezien van marijke en miranda.. Marijke,, nog gefeliciteerd met je verjaardag. wat een super verslag van slagharen. wil er ook een keertje heen. lidwina,, wat een verslag en balen dat rune nog geen waterpokken heeft(klinkt raar hé) juut,, leuk een nieuwe keuken, en gelukkig weer warm water. carla,, jee meis het houd niet op bij jullie zeg. hopelijk gaan deze ab's werken en zijn de meisjes straks weer helemaal beter. marian,, leuk weekend gehad zo te lezen. en geen foto's:x snap het helemaal wij hadden ook steeds geen tijd om plaatjes te schieten. anniek,, arme meneer KRAB.. en balen van die vrouw op je werk zeg. hoop dat je iets recht kan zetten.. patries,, hoe gaat het met je buik? hedwig,, zoo kereltjes zijn weer gewogen en gemeten.. oei schrikken van richard zeg.. en tjaaa MANNEn blijven rare wezens. ehhh ga zo van de zon genieten buiten en vanavond sporten(of strijken want dat moet ook gebeuren.)