och getsie carla ik hoop dat ze gauw gaat slapen je wat lijkt lotte lang/groot/oud op die foto! en die van saampjes is zo cute! oja en lidwina balen dat je zo'n last hebt van spanning en dat daardoor alles wat minder gaat
haha wauw! ik dacht gelijk aan een vvv-brochure! wat een superfoto! nou ik zal s ophouden met mn commentaartjes en verstandig mn bed opzoeken
En dat waren ze weer, jammer dat ze niet allemaal gewoon te zien zijn maar dat jullie moeten 'klikken'. Ik hoop dat het niet teveel moeite was...
Oh wat een geweldige foto's Marian. Echt heel erg leuk. Juut, wat sneu een kindje overleden bah. En allemaal weer naar de kapper geweest, wat zullen jullie weer een knap gezinnetje zijn haha. Ga nog wat tv kijken (wanneer de voetbal is afgelopen) en dan lekker slapen.
hier wel ok ben kapot... morgen weer meer reactie; marian wat een mooie blauwe kijkers heeft bas! en zo'n lieve en leuke foto's! carla fijn een klein lachje
Goedemorgen, Voor mij veel te vroeg... Maar werd wakker met koppijn en kon gewoon niet meer slapen @ Roba -> wat onwijs goed zeg! Ga zo door!! @ Carla -> hele nacht rustig geweest? @ Marian -> wat een leuke foto's, leuk leuk leuk! @ Judith -> ach altijd naar om te horen een sterfgeval... En bij Yara heel stuk haar dood, sonde! Maar dan ben ik nu wel eens benieuwd (foto?) Ga maar even verder met wakker worden, de paracetamol begint zijn werk te doen...
@Marian : Mooie foto's! en ben best moe geworden hoor van dat klikken @Lidwina : jeetje meid wat heb je het weer druk. Balen dat de fietsen niet meewerken. En 33 gehaktballen? Laat de winter maar komen he @Carla : heeft Dinja lekker geslapen? @Juut : ow wat erg een kindje dood. Sterkte! @Hier : zometeen naar de dokter. En het loopt niet echt lekker tussen RIchard en mij............
goedemorgen allemaal hier een goede nacht gehad, was zo moe van alle strijd dat ik er vroeg in lag, bah wat kan je dat een energie kosten.. hoop vandaag op een betere dag.. marian,, wat een leuke foto's. en wat kan bas boos kijken juut, ach altijd naar als er kindjes sterven. en lekker geslapen?? carla,, hoe is de nacht gegaan?? en fijn weer een lach op dinja haar gezichtje. roba,, wow echt goed joh hier nu pas 2 kilo kwijt (helemaal na de mac van zondag)dus heb nog even te gaan.... ZOO kids aankleden
Thnx allemaal! Hedwig, sterkte bij de dokter! Miranda, hoofdpijn al over? Vervelend zeg! Carla, hoe is je nacht geweest? Lidia, ik hoop voor je dat je een goede dag hebt vandaag! Hier ga ik zometeen even met Lotte naar de dokter, ze blijft maar koorts houden en ik wil weten waar het vandaan komt. Ze klaagt ewat over pijn in haar nek, ik denk dat ze ze meer haar keel bedoelt, maar ze wijst ook wel naar haar nek, misschien spieren? De klieren zijn dacht ik ook wat opgezet. Nou ja, zo maar even zien. Ook mezelf nog even na laten kijken, ik heb weer uitslag op mijn armen en benen. Vorig jaar om deze tijd ook, dus misschien iets wat in de lucht zweeft waar ik allergisch voor ben? Ik hoop dat ze mijn bloed willen testen en dat er dan wat aan te doen is. Ik word gék van de jeuk!