Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen!

Anniek, ik heb dat soms ook hoor wat je beschreef. Er naderhand baal je ervan, omdat we allemaal super schatten van kids hebben, maar soms is het gewoon ff niet leuk!

Wat een goed idee zeg om kaartjes voor een park te vragen...daar zou ik niet opgekomen zijn!! Gaan we gelijk op de verjaardagslijst van Stijn zetten.

Vanavond ga ik de foto's showen. Ik moet zo m'n auto in Zandvoort gaan halen. M'n zus heeft gisteren mijn auto mee genomen.

2. toch maar wel ff de foto's:
    blij met eerste cadeau

3. tussen alle cadeau's
    deze en andere foto's ga ik op hyves zetten..ik vind het zo jammer dat hier de foto vaak korrelig is

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo hier net de strijk weer weggewerkt, en de volgende hangt alweer te drogen aan de waslijn.
    Lekker gedoucht en nu een beetje rustig aan, yara loopt zich gewoon te vervelen. rol bood al aan even met haar nr buiten te gaan maar mevrouwtje had geen zin, dus nu loopt ze hier maar een beetje heen en weer.

marijke wat een schatje zeg, zo'n blij koppie! je ziet dat ze geniet!
    ben blij trouwens dat je het ook herkent, dat het af en toe echt even op je afkomt allemaal met 2 kids

lidiwna moet je iedere week een verhaal voor rune schrijven? das ook wat! en gelukkig hier niet zo vaak bezoek met witte handschoentjes haha.
    en lekker genieten van je muziek hoor!

lidia he bah allemaal poepkinders. lekker nog even teruggegaan nr bed?

mamzie o wat leuk allemaal nieuwe spulletjes kopen! en ja dat sokkenprobleem klinkt bekend ja

marian wauw dat scheelt inderdaad wle even, ineens weer 8 uur slaap! heerlijk!
    en ook in 14 inch? dat had ik nog niet gezien. wat het voordeel hier is, als ze op 16 inch kan,dat ze daar voorlopig wel even op vooruit kan!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

marijke, wat is ze al groot zeg! wat kijkt ze blij met al haar schatten!:)

judith, ja elke week. dat op zich nog niet zo erg, maar het elke week verzinnen wat hij heeft gedaan met foto waar ook nog wat over te schrijven is is wel lastig. (alhoewel het met aardig lukt) hoeft trouwens niet met fotos, maar dat vind ik voor die kleintjes wel wat makkelijker. gelukkig zijn we naar mommie geweest, dus daar komt een mooi stukje over. lekker alweer was gedaan. heb je buiten je was nu? word dat wel droog?en yara al bedacht wat ze gaat doen? waarom bak je geen broodmuffins? kan ze heel veel zelf doen, is simpel, lekker en gezond...

6. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hoi dames,
    Tjonge jonge de winter houdt maar aan. Vind het maar niks meer.

Gisteravond ben ik uit eten geweest met een vriendin en na de tijd naar de film. Was erg gezellig maar wel een klap voor mijn bekken en rug. :(
    De film Brothers hebben we gekeken, was erg leuke film. En sneeuwen jeetje. Zij moest nog terug naar Hattem. Gelukkig goed aangekomen.
    Noëlle vond het maar niks dat mama weg was. Ze had steeds geroepen, we moeten mama zoeken, wil mijn mama terug.:)

We hebben sinds gisteren een bad, heerlijk we kunnen er al in en Noëlle vind het helemaal top.

@Marian, fijn om zo ook wat van je te lezen.

@Judith, heerlijk de strijk weer weg, ik kan het helaas niet meer volhouden.

@iedereen, fietsjes voor de verjaardagen. Noëlle heeft er vorig jaar in de zomer 1 van ons gekregen. 12 inch en dat is groot genoeg want het zadeltje en stuurtje kan ook nog hoger. We hebben die van ons gekocht via mp.
    Dit jaar krijgt ze van ons een Smoby Quinny poppenwagen 3 in 1.

Nou ga lekker niks doen, heb vanmorgen een wasmand geschilderd in roomwit voor babykamer. Nu alleen de waszak nog maken. Maar goed we hebben vandaag voor het eerst eens een keer geen verplichting op zondag.
    Iedereen een fijne dag.

O ja, Noëlle is ook zindelijk alleen s'nachts nog pamper om. Heerlijk is dat.

Liefs

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal.

Hier alweer 2 dagen geleden volgens mij.
    Hier gaat het niet zo. Ben weer meer down, erg moe, geen zin in iets. Ontzettende rommel in huis, maar echt geen puf. Heb al tegen jarno gezegd dat hij voor vanmiddag iets leuks moet verzinnen, en me mee moet slepen..........Dinsdag moet ik naar de h.a. (moet nog afspraak maken) en dan weer omhoog met medicatie, merk dat ik weer aardig afzak, helaas.

Even denken alles gelezen, maar weet niet wat ik onthouden heb:

@fenniet, fijn dat noelle zindelijk is....en lekker avondje uit geweest.

@juut, een dikke knuffel voor jou. Ik lees dat je je erg rot voelt, en volgens mij hou je je nog groot ook. Denk aan jezelf. Probeer goed je grenzen aan te geven en zoek hulp (al is het van bv. ouders/vriendin om seth een keertje uit logeren te doen). Je kunt me altijd bellen of pb'en he, dat weet je. Veel plezier op de verjaardag van je vader vandaag.

@Lidwina, oh elke week een verslagje is wel veel, maar wel leuk!!!

@marijke, ach wat een schattige foto's. Zo te lezen/zien heeft renske een super verjaardag gehad.

@lidia, he bah alletwee aan de diaree. Hopelijk gaat het snel wat beter.

@anniek, balen zeg van de ringen, moet je weer terug. Ook een knuf voor jou. En een compliment, je doet het super. Ik vind het erg knap hoe je je staande houd.

@marian, leuk je weer ff te zien hier....

Hier gaat het met indy weer beter. Het was afgelopen weken vermoeiend, maar sinds een paar dagen eet ze weer wat meer (at amper afgelopen weken), speelt weer alleen, enz.
    Ook is ze overdag nu helemaal zuiver. Gisteren moch ze een cadeau uitzoeken hiervoor. Ze wilde duplo blokjes, maar eenmaal in de winkel er geen oog voor. Ze zat alleen maar bij de v tech computer. Die had ik nog op zolder staan (bewaard voor een speciaal moment), dus die heeft ze vanmorgen gekregen. Ze vind het helemaal leuk. 2 van de 3 spelletjes zijn nog te moeilijk, maar winnie the pooh kan ze al goed.
    Hier een foto:
    Bekijk bijlage 47973

En dan het slechte weer, bah. Las dat er gisteren meerdere gegleden hebben. Wij ook. Bah vind het altijd erg eng om te rijden met dit weer.

Hier gisteren ook nog even op fietsjes jacht geweest. Deze gaat hem denk ik worden.
    Oh wacht volgende pagina.

groetjes sandra

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin vind Pooh ook erg leuk, maar heb m nu uitgeleend. Gelukkig heeft hij Nemo nog en Simba, deze zijn ong net zo. Hier is de comp erg in trek. Hij mag er zo'n 1x per week een half uurtje op spelen.

Wij zijn gaan minderen met 'snoep' geven. Justin kreeg dagelijks chocola en andere lekkere dingen dus weer in het gareel. Ook drinken word nu thee/melk of water en s middags een beker sap. Hij klaagde nl vaak over buikpijn. En nu niet meer!

Mooie fiets Sandra!! Wij hebben een sja hoe noem je dat? 'universele' gekocht zodat mochten we ooit een meisje krijgen, zij er ook gebruik van kan maken. Die van ons was overigens een koopje ;) want wat zijn ze prijzig man!!

Lidwina, sja een combi van abonnement.. ik zou het zo doen, maar dan heb je niks voor je 'zelf', maar aan de andere kant, ook de ouders hebben er veel plezier aan ;p

We zijn het hele weekend op 'roet' geweest (visite/weg) dus straks gewoon ff heerlijk thuis.

Morgen werken trouwens..

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    SAndra
    dankje meid, je berichtje raakte me! Vind het fijn dat je het opmerkt, doet me op de een of andere manier erg goed, dankje!
    En gave fiets zeg! cool hoor

V-tech
    heeft kyana ook, heeft ze ooit gekregen van mijn ouders, ze vind het met tijden erg leuk! Hier overigens geen limiet, ze mag spelen wanneer ze wil. Trouwen ook geen limiet met tvkijken oid... ben ik de enige?????

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier wel een limiet hoor anders blijft t feest. Justin begint tv nu net erg interessant te vinden, wil het wel binnen de perken houden. Hij kijkt nu gemiddeld 5x per week tv voor een half uurtje/uurtje en dat vind ik meer als genoeg!

12. haha als het aan Stijn ligt kijkt hij ook het liefst de hele dag TV..

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hier staat ook uren en uren de tv aan, maar ze/we knutselen en spelen enzo ook. En nu moet ik zeggen hier moet de tv ook meer uit hoor maar 5x per week? Nee sorry hier gewoon elke dag en echt geen half uur. Ik vraag me dan altijd af; doe je dat zelf ook? {ik bedoel hier niks verkeerds of lelijks mee hoor! laten we dat even voorop stellen!}

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik zal morgen eens kijken of ik de recentste foto's op de laptop kan zetten, dan zal ik ze showen.

Hier ook niet echt een limiet aan de tv, maar af en toe als ze er wat te lang bij blijven plakken naar mijn gevoel gaat hij even uit en de aandacht even écht op wat anders. Ze hebben van die dagen dat de tv iets te veel hun aandacht trekt, maar meestal doen ze tussendoor nog van alllerlei andere dingen.

Lidwina, ik zal je even pb-en

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marian
    hier idem dito

jullie krijgen allemaal de groetjes van MANDY

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ehh ik kijk misschien 2x per week tv dus.. zondagavond is 'mijn' avondje tv. Maar ik vind dat je een volwassene niet met een kind van bijna 3 kunt vergelijken.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nouja, ik denk er gewoon duidelijk anders over.
    Net als over het snoep e.d. ben gewoon stukken vrijer zal ik maar zeggen. Vele zullen deze dingen dan ook gek vinden maar kyana mag ook gerust op de dressoir klimmen om een dvd te pakken. Kyana zoekt zelf ook kleren uit in de kast, tuurlijk wel met hulp van mij hoor. Ze smeert soms ook zelf haar brood en mag gewoon zelf kiezen, voor mijn part eet zel alleen maar pasta. Snoepen wordt altijd gevraagd mar mag ze wel zelf pakken en kiezen af en toe krijgt ze een surprise eitje maar verder mag en kan alles, eet ook dropjes. Kwa drinken krijgt kyana ook álles inclusief cola en zelfs een paar slokjes redbull als john of ik die hebben. Kwa snoep merk ik dat ze er vaak niet eens om vraagt en liever druiven oid heeft, nou dat kan ook. Ik maak ook nergens een limiet aan maar dat is ook helemaal niet nodig. Ik kan gerust een zak chips op tafel leggen of een grote pot snoep of weet ik het wat, kyana zal wat nemen maar na 5 chippies hoeft ze niet meer.
    Tja sommige zullen nu wel denken....
    Maar ik/wij denken het zo goed te doen. Kyana is een heel lieve meid, heel netjes maar verder ook heel gezond.

18. Classic

Classic Niet meer actief

Tv: Hier staat hij tot 10 uur 'sochtends aan, daarna gaat hij uit. en zet ik de radio aan.
    Soms hebben we wel eens een uitschieter van 11 uur. maar nooit echt later..

Foto: ik heb leuke foto's van Renske gezien! hihihi wat een mooie kindje. mooie donkere haren
    Foto2: zijn de haren van Indy geknipt? en wat een leuk fietsje

Lidwina : haha ik denk dat je dan alleen maar treinen in het boekje van Mirre krijgt :d alhoewel hij zal het wel erg netjes doen!

Anniek, wat vervelend van de ringen. bij ons ging het een en ander ook mis. dat ik ze niet durf terug te brengen voor het graferen.
    Ik wilde namelijk een Ronde zetting ( waar het diamantje zit) nu heb ik een ster zetting.
    Ja, ik ben niet terug gegaan want vond hem achteraf erg mooi.
    maar toch!

Deel Deze Pagina