Al wel langere tijd hoor. Ik denk ook altijd : ben gelukkig getrouwd als mijn man maar niet thuis is...... Maar de druppel vond ik toch wel dat ie mijn verjaardag compleet is vergeten. Oke, hij was net geopereerd maar hij wist toch al lange tijd dat mijn verjaardag eraan zat te komen. Maar goed, voel me gewoon altijd zo eenzaam in deze relatie. Is niet echt de bedoeling denk ik.....
even vlug vanuit m'n werk: Dinja heeft geslapen van 22.00 tot 6.45 dus weer een goeie nacht! Marian al bij de ha geweest met Lotte??
Poeh Mamzie, heftig maar heel soms wel herkenbaar.. Dan barst er weer een bom en is het weer een tijd goed etc. Oja Justin heeft alleen s nachts nog een luier om. Hij poept nu ook op de wc. éindelijk!
@ Hedwig -> dat is ook niet echt de bedoeling dat je je zoveel eenzaam voelt in je relatie. Heb je er al eens met Richard over gesproken? Kan me voorstellen dat praten nu geen optie is, maar anders als die weer beter is om hem te laten inzien hoe jij je voelt... @ Patricia -> goed van Justin! Hoe heb je het voor elkaar gekregen? @ Carla -> gelukkig doorgeslapen @ Sandra -> hoe is het daar? En met Jarno? Al helemaal gestopt met roken? Hier zo naar de verjaardag van mijn beste dinnetje! En geluk met het weer, dus heerlijk in de tuin zitten
zo ff onze auto te koop gezet,of ja stefan zn auto,ook maar meteen hier op de site neer gezet wie weet he hihih,wat n lekker dagje ga zo eens ff in de zon zitten heerlijk zolang youri nog slaapt! Marian leuke foto,s van je boeffie,s gezien en beterschap met je meissie. fenniet hoe issie daar?? rest weet ik zo niet meer mn schoon mams roept dus ff kijken wat ze wil. fijn weekend allemaal!hihih sorry voor diegene pas vrijdag weekend hebben!
Hij zei eergistermiddag dat hij moest plassen. Dus hij ging naar binnen om te plassen op de wc. Hoor ik m even later roepen (dacht nog 'waarom roep je me nú weer haha' schaam) dus ik kom de badkamer binnen en zegt ie trots kijk s mama, ik heb ook gepoept op de wc! (misschien beetje per ongeluk hoor?) Groot feest natuurlijk, hij mocht een sticker plakken en sja daarna moest ie nog 1 sticker voor een kadootje. Die had ie dus gistermorgen verdient hij deed de luier van s nachts af en zei dat ie op de wc ging poepen! Dus hij heeft t gewoon in 1x door!
Wat een heerlijk weertje weer hè? Heb deze gekocht voor Justin Maxi-Cosi Rodi XR autostoeltje vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt Hij heeft alleen andere kleuren, beetje grijs/zwart en wat mosgroen. Op mp gekocht nieuw in doos voor de helft minder!
zo ben ik ook weer eens ff Carla mooi weer een goede nacht! Hewdig vervelend hoor, helaas ook hier wel herkenbaar hoor... soms moet het eens gewoon knallen! Patries oew das mooi voor de helft! marian wat zei de huisarts? miran mmm wakker worden op een paratje... en genietze in de tuin, wat een heerlijk weer is het ook roba knap hoor, heerlijk dat het zo snel gaat. maar wel verradelijk snel, hoor dat je straks ook op een gelijkmatige manier kan stoppen en goede begeleiding hebt! Merk je het al goed aan de kleren? heb zin in MORGENNNN, lekker shoppen voor de kids, voor de bruiloft daarna winkelen in breda 'savonds zal ik wel gaar zijn maar heb zzooo'n zin! heb het DIEETEN ook weer lekker opgepakt sinds gisteren, maar merk dat ik het soms ook wel héél moeilijk vind en ach vandaag nog en morgen houd ik me er niet aan hahaha. big is nu bij de DIERENARTS.... pff was toch wel gek hoor om mijn doggie zo in slaap te zien vallen... onschuldig ding, onze droopy. Hoe stoer hij ook altijd is hij gaf geen krimp met het prikje! Volgens mij was er een stagaire/assistente oid en toen zei ik ook dat big ook nooit wat doet op hotspot, zei de arts idd ook dat ze vanmorgen nog een berner senne had gehad met hotspot en die vloog haast tegen het plafond! Mijn biggie is stoer... en dit vrouwtje had het toch even moeilijk met weggaan....
Pff, klotezooi! Bij Lotte waren de oortjes goed en in de keel liet ze niet kijken. Maar de dokter heeft even aan de klieren gevoeld en verder zei ze dat de koorts nog wel een dikke week mocht duren (in totaal zo'n twee weken). Als het wel keelontsteking zou zijn zou ze toch niets voorschrijven en Lotte was te 'goed' om me zorgen te maken zei ze. Met andere woorden; wat doe je hier? Bij mij dacht ze aan zonneallergie, want ik heb alleen uitslag op de plekken die zon zouden zien. Nu is het alleen wel zo dat mijn benen nog geen zon hebben gezien omdat ik alleen nog maar met lange broeken heb gelopen. Dus ik ben er niet zo zeker van.. Ik vroeg of het ook een andere allergische reactie kon zijn, maar ze dacht van niet. Ik vroeg nog of het zin had om te testen, maar daar zag madam het nut niet zo van. Ik baal weer goed, want ik krijg zo onderhand het heen en weer van deze dokter! Ze stuurt me altijd weer met niets naar huis, ja ik heb nu weer een zalfje gekregen om het vet te houden en een hydrocortisonzalf. maar goed, dan weten we nog niet waaar het vandaan komt, en het jeukt als de ziekte! Bah! Hedwig, ik snap hoe je je voelt, dat heb ik ook een hele tijd gehad na de geboorte van Lotte en Martijn. Wij zijn samen in therapie gegaan op een gegeven moment en dat heeft ons erg geholpen. Zo goed dat Bas kwam....! Sterkte en veel wijsheid! Och Anniek, arme biggens! Kan me voorstellen dat het niet fijn is hem zo te zien. Hopen dat hij snel weer de oude is!
Hallo allemaal. Hier gaat het wel redelijk. Medicijnen (a.d.) zijn verhoogd en ik werk vanaf gisteren halve dagen. kijken of het wat meer rust bied. Zo meteen komen de schilders. Zijn de buitenkant van het huis aan het schilderen. De goten, voordeur, enz. Jarno is idd gestopt met roken, vanaf zaterdag. Hij vind het wel heeeeeeel moeilijk, maar tot nu toe gaat het goed. Ben trots op hem. Hele mooie foto's gezien van damian, elise, bas, lotte en martijn, en joris. Wel alles gelezen, maar eigenlijk niet veel onthouden. @juut, las iets over iemand overleden? Op het werk? heb er overheen gelezen denk ik. @hedwig, waar het allemaal niet lekker loopt. Las volgens mij iets over een reflux bij owen, richard die geopereerd is (amandelen toch?) en dat het niet helemaal lekker loopt. Knuf. @miranda, oh lekker zeg, jarig zijn met dit weer...... @marian, bah dat schiet niet op met die h.a. Zou je niet voor een andere gaan kijken? Of vergis ik me. Zo voel je je ook niet echt serieus genomen. @patricia, ook een stoel gekocht voor justin. Ik vandaag voor indy ook. Was al veel langer nodig, maar kwam er steeds niet van. Dit is hem geworden. Kan ook in ligstand, en vind ik wel fijn. Was bij van asten in de aanbieden nu, voor 69 euro. Maxi-cosi rodi xr violet autostoeltje kopen? - 1001autostoeltjes.nl En een aantal die goed aan het afvallen zijn. Knap hoor. Ik ben ook WEER eens begonnen (jarno stoppen met roken ik beginnen met afvallen). Is nu 2 kilo af in 1 1/2 week tijd. Hoop dat ik het volhoud. Sorry rest weet ik niet meer. groetjes sandra
Grappig Sandra, hetzelfde merk. Ook vanwege de ligstand (wij gaan nl van de zomer met de auto naar Hongarije en dat is 14 uur rijden). Daarom wilde ik er sowieso al 1 aanschaffen. Prochor wilde eerst alleen n verhoger maar dat zag ik dan niet zitten, vandaar. Leuk gezellig kleurtje heb je uitgekozen!!
goedzo sandra jij moet ook aan jezelf denken! En wat knap!!!!! En nu volhouden! En Jarno ook knap, hier john ook gestopt! pssttt heb zin in zaterdag gaan er ook mannen mee?
Nee, Remco gaat niet mee. Die gaat klussen in huis. Hij is zelf een tuinbankje aan het maken. Maar ik heb ook zin in zaterdag. Hoelaat hadden we ook al weer afgesproken? en waar?
Zo hier weer terug van een dagje werken. Was wel raar hoor, zo'n leeg bedje van dat kindje op de andere groep, ze was nog maar 6 jaar.. Verder wel fijn gewerkt. Kindjes hadden het goed gedaan bij oma. Gekke seth racet maar rond op dat loopwagentje en is druk met van alles en nog wat. Heb je geen kind aan! Zo geinig! Yara gaat ook wel goed eigenlijk, is met naar bed gaan wel erg aan het rekken constant. Rol is weer niet thuis, had een of andere quiz op het werk dus we hebben weer met zn drietjes gegeten. anniek ach toch, je doggie zo achterlaten is zeker niet makkelijk lijkt me.. en wat goed john gestopt! en jij weer aan het lijnen, ik vind het knap! ik heb ook veel zin in zaterdag! ik kom alleen met yara en sethje (als ik tenminste niet verdwaal ) patries en san nieuwe autostoel, zo geinig, yara zit al heel lang in die nieuwe, vlgns mij bijna een jaar, dus ik snapte het eerst gewoon helemala niet, maar ze kunnen natuurlijk nog lang in die andere san dat is al veel afgevallen in korte tijd! hoe doe jij het? marian grr ik word er echt een beetje kwaad van als ik je berichtje lees. sjongejonge, zo ga je toch niet met patiënten om? kan echt niet hoor! vind het niet normaal en zou echt wel vr een andere gaan kijken. voor dat ooghzalfje van bas moest je toen toch ook al zoveel moeite doen? carla fijn dat de meiden je weer eens hebben laten slapen! hedwig meid dikke digiknuffel! denk dat je als de keelellende achter de rug is, even met m moet praten..je af en toe eenzaam voelen in een relatie, dat hoort er best een beetje bij soms..maar als het de overhand neemt, dan is het echt niet goed he! miran gezellige dag gehad? krullie hopelijk worden de auto's snel verkocht dan!
Marian balen zeg dat je zo weer werd weggestuurd bij de HA.... Mooie autostoelen!! Kyra zit sinds 2 weken in haar nieuwe stoel! Ze is er helemaal happy mee! wij hebben een maxi cosi rodi sps, een roze!
anniek, wil er wel één voor je halen hoor. Rij er wel even langs. Betaal je hem zaterdag gewoon terug. groetjes sandra