Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    sandra hoe gaat het nu met jou?

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oe san echt?
    Dat zouden wij héél héél héél fijn vinden!
    Anders waren we zondag op en neer gereden maar zo hoeven we dat stuk niet éxtra
    Je mag me ook je rekeningnummer wel mailen hoor dan maak ik het over, dat is ook geen probleem, dan hoef je het niet voor te schieten!
    Gaat Jarno mee?

Hier met BIGGENS; big is erg moe, ligt te slapen. Blijft heel goed van zijn o zo mooi ingepakte poot af. Kyana snapt he allemaalniet echt, het gaat langs haar af.
    De operatie was verder goed gegaan, een huidtransplantatie was niet nodig. We moeten nu nog ff denken of we het gezwel willen laten opsturen om te onder zoeken, di kost maar liefst 91 euro... Weet nog niet wat we doen maar we denken nu momenteel van niet maar ze bewaren het een half jaar. Ik denk zo; als het kwaadaardig is gaa ie zonder of met die 91 euro toch dood als het goedaardig is gaa ie niet dood niet mét en niet zonder die 91 euro, en mocht er nog iets zitten groeit het toch weer en moet hij toch weer geopereerd ook mét en zonder die 91 euro...
    Wat zouden jullie doen?

Nou hier zover alles klaar, morgen heerlijk shoppen! Heb er ontzettend veel zin in.
    's Avonds gaan de kids bij mam slapen {pap is we met de jeepclub} en moet ik vrijdag morgen nog fftjes werken.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek fijn dat Biggens weer thuis is!
    Wij hadden bij boomer vorig jaar ook wat bultkes weg laten halen en hebben dat toen wel laten onderzoeken, kost idd wel een hoop geld, maar wilde toch wel graag weten hoe of wat. Oook omdat als het kwaadaardig zou zijn geweest je er toch rekening mee moet houden dat een hond echt pijn kan gaan krijgen en anders kan gaan reageeren en dan zeker met kleine kids in huis...
    Maar goed is idd veel geld...

Heel veel plezier morgen!!! Ben erg benieuwd hoe de kids eruit gaan zien!!!!

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Fenniet hoe gaat het daar??? Nog niet gemeld vandaag!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja idd fenniet
    meldPLICHT

wbt biggens,big is heel rustig heeft nu ook alleen nog gelegen, geslapen en niet aan zijn verband gezeten, zo doet hij dat alijd ook met zijn hotspot of oorontstekingen dus daar ben ik niet zo bang voor... maar goed een punt heb je daar wel.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    truste all

morgenavon dben ik er pas weer!

Fenniet, suc6 met puffen!

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik ga ook lekker slapen. mn vader kwam nog even langs, dus dat was gezellig! even lekker bijgekletst.

anniekk fijn dat big zo rustig is! en ja moeilijk wel..maar wat een geld.. ik was het toch wel gelijk eens met jouw argumenten eigenlijk..

carla hoop dat je weer een goed nachtje mag maken!
    en kyra een roze autostoel, leuk hoor! dat is wel tof met 2 meiden he..
    ik vind sethje af en toe al zo zielig dat ie op die roze auto zit, en speelt met roze stofzuigers en roze pannen en tsja wat nog niet meer ;)

tis alweer veel te laat, de dag morgen begint vast weer vroeg dus ik ga gauw slapen.

fenniet ik duim nog steeds! anders moest je morgen voor ene ctg toch? dat was toch morgen?

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    FENNIET ZEGT OP HYVES:

Aan het genieten van onze dochter en zusje van Noëlle. Yaëlle Chloë. tegen 10 uur mogen we heerlijk naar huis. @ ziekenhuis meppel

Hieperdepiep hoeraa, eindelijk babynieuws!
    Van harte voor jullie allemaal, en wat een mooie naam!
    Geniet ervan!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    En dan is vroeg opstaan ineens wat minder erg, met nieuws over een klein nieuw mensje!
    Helaas weer 600, we hebben een week lang mogen genieten van opsta tijden rond zeven, maar dat is alweer even verleden tijd.

En zo grappig, ik moest toen voor yara eigenlijk ook donderdagochtend voor ctg, en die werd toen ook woensdag even snel geboren haha..

Vandaag rustig dagje, moeten even nr de stad, yara psz.
    Yara was ook al om 630 wakker, terwijl ze er gister om 2000 pas op lagen

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

gefeliciteerd fennita! hoop dat alles goed is gegaan en je snel een verslagje en foto komt showen:)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joehoe babynieuws!

@ Fenniet -> van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochtertje en zusje voor Noëlle! Ook manlief natuurlijk gefeliciteerd! Gelukkig toch nog spontaan!

@ Sandra -> hopelijk geeft het halve dagen werken wat rust! En wat goed van Jarno!

@ Anniek -> gelukkig achter de rug nu met Biggens!

@ Marian -> ik kan het me goed voorstellen, wat vervelend dat je je niet begrepen voelt bij de huisarts!

Hier zo ook naar de huisarts. Joris blijft de nachten hoesten, dus toch even voor de zekerheid laten nakijken. Nu mist die wel zijn laatste dag voor de vakantie, dat is wel minder, maar ja even niks aan te doen...

12. lidia

lidia Fanatiek lid

goede morgen allen,,

hier al vroeg wakker want vin werd gebeld door zijn werk om iets(met pc's en printers:() op te lossen.
    daarna de auto gevuld met spullen voor de vrijmarkt morgen, die ga ik zo alvast bij een collega brengen,die vlak bij de stad(haarlem) woont. En straks een bakkie doen bij mijn mams.

Fenniet,, WOW, gefeliciteerd met jullie Dochter en zusje, en wat een super mooie naam.

juut,,oei dan is 6.00 wel weer vroeg hé.

sandra,, fijn dat je meds verhoogd zijn hoop dat je snel beter gaat voelen. ben je er ook bij zaterdag??

ik hen heel veel zin in zaterdag,, misschien kan renske ook Elise een loopcursus geven want ze wil niet los staan/lopen ;). ik ga om 10.00 rijden dus ben als alles goed gaat daar om 11.30 /11.45.

fijne dag allemaal

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dacht dat ik met nieuws zou komen... Maar nee, het stond al op hyves! ;) ;)

Ik heb Fennita net aan de telefoon gehad en ze maakt het goed. Yaëlle is gisteravond om 22.20 geboren en ze weegt 7 pond. Alles is goed gegaan, ze komt snel zelf met een verslagje!

14. Gefeliciteerd Fenniet, heerlijk hoor ze die kleine meid er nu is. Geniet van je kraamtijd.

Hier ligt alles nog in bed??? Stijn is wel wakker, maar ligt op ons bed tv te kijken en Renske slaapt nog? Wel lekker hoor.

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Fennita:
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Yaëlle. wat een mooie naam. geniet met zijn viertjes.

Dat is idd lekker wakker worden zo. Hier is indy naar de psz. Ik moet snel aan de slag met mijn foto's.

groetjes sandra

16. lidia

lidia Fanatiek lid

Welkon lieve Yaëlle

Jarig:

Yaëlle 28 april 2010
    Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976.

zoo nieuw lijstje

17. Haha Lidia ik ga het vragen aan Renske of ze ook Elise wandelles wil geven.

Anniek, lastig he om zoiets te beslissen. Ik had toen met de kat (haar pootje) met mezelf afgesproken: Goedaardig, wordt het pootje geamputeerd (die was echt niet meer te behouden)..Kwaadaardig, doen we niks meer en zien we wel hoe het gaat. Bij haar was het goedaardig, gelukkig. Ik hoop dat de uitslag van Big ook goed is.

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jaaa babynieuws! Dat is nog eens een leuke begin van de dag :D

Fenniet : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Das ook wat he Marian, was Juut je gewoon ff voor.
    Trouwens als ik jou was zou ik gewoon een andere dokter zoeken!

Is toch van de zotte om een klein kind maar 2 weken met koorts te laten lopen. En ook de redenering van de zonneallergie bij jou klopt volgens mij helemaal niet.

Miranda en Joris sterkte bij de dokter!

@Juut : gaaaap 6 uur! Pfff Das wel heel vroeg zeg.
    Hier was het maar liefst half 7 ;)

@Anniek : och arme Biggens. Ik zou het wel op laten sturen. maar dat is natuurlijk persoonlijk. Helaas toen Yethi kanker kreeg maakte het niet uit of het goed of kwaadaardig was. Het zat rond zijn halsslagader dus het was toch fataal :(

En hebben jullie nog plannen voor morgen? Denk niet dat wij ergens naar toe gaan. Dus gewoon lekker voor de buis kijken naar de koningin. Of misschien dat ik zelf alleen ff door het centrum ga met schoonma. We zien wel.

Ik heb al wel vaker gepraat met Richard. En dan gaat het weer een tijdje goed en dan gaat het weer mis.
    Richard is gewoon zo op zichzelf en ziet dingen dus echt niet. En dan bedoel ik dan de emotionele dingen.
    Onze trouwdag, verjaardag, moederdag etc.
    Of als ik het moeilijk heb op een sterfdag van iemand. Terwijl ik het toch vantevoren heb gezegd dat die dag er aan kwam.

Zo vraagt ie savonds als ie thuis komt ook nooit hoe mijn dag is geweest of die van Erik. Als we naar de dokter zijn geweest ofzo vraagt ie er ook niet naar.
    Ik mag hem nooit wat vragen naar zijn werk want meneer praat er liever niet over.
    En nog meer van dat soort dingen.
    Hij zegt dat ie graag wil veranderen en vaak doet ie ook erg zijn best. Maar dan verslonst dat weer en zijn we weer terug bij af.
    Op een of andere manier kan ie het maar niet volhouden.

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pfft warm he meiden!
    Hier alles goed, vanmorgen even met sethje alleen nr de stad geweest, ging best goed. Nog wat leuke dingetjes gekocht. Toen kwartiertje thuis en yara weer halen. Ik vind die juffen toch maar raar hoor..gebeuren zovaak dingen waarvan ik denk: ?!?! En nu was er weer n kindje in de wang gebeten..Ga denk ik op seth zn formulier maar aangeven dat ik m bij andere juffen wil, dat gaat vast toch allemaal naar zo'n centraal punt toch?> Of zouden ze dat zelf ook zien?

hedwig dat klinkt inderdaad wel eenzaam :(
    kijk, mannen zjn gewoon niet attent en vergeten 9 vd 10 x dingen. Maar wat jij allemaal bij elkaar opnoemt..dat is toch wel een beetje te gek natuurlijk. Waar praten jullie dan wel over? Ik vind het wle de normaalste zaak vd wereld om even bij te kletsen over de dag als je mekaar weer ziet.
    En voor jou is het ws beetje soort van normaal geworden, maar meid, het kan zoveel gezelliger en leuker!

Marijke haha renske krijgt het nog druk met seth en elise zeg..
    En lekker zo rustig opstarten

San is het nog gelukt met de foto's?

lidia ik hoop dat je goed kan verkopen morgen!

miran hoe was het bij de huisarts?

fenniet ik ben zo benieuwd nr je verslagje!

20. Hedwig, klinkt niet fijn zo als je het verteld. Vervelend voor je. Ik hoop dat jullie eruit komen!

Wat een heerlijk weer he! Stijn en Renske hebben net samen buiten in de tuin gespeeld. Stijn wilde z'n speelgoed schoonmaken. Dus grote emmer met lauw water buiten gezet en zo waren ze uren zoet. Stijn zit nog buiten.
    Ook nog ff naar de huisarts geweest voor Stijn. Hij heeft weer krentebaard en vorige kuur is net afgelopen? Ook een formulier gekregen om bloed te laten prikken. Stijn klaagt ook steeds dat hij mooooeeeeeee is.
    En Renske heeft gisteravond al haar bed onder gespuugd en vanmorgen weer..Maar nu is ze gewoon de "oude", niet ziek ofzo.

Deel Deze Pagina