zo, hele nacht wakker gelegen omdat ik bang was dat ik de wekker niet hoorde. maar fijne koninginnedag, ik ga er zo vandoor. hoop dat het nu droog blijft, heeft de hele nacht gegoten...
@ Anniek -> leuk leuk leuk! Ik ben ook heel benieuwd hoor! @ Lidwina -> oei, hopelijk kom je de dag dan wel goed door... Iedereen een fijne Koninginnedag
Goeie morgen allemaal, hier weer een slechte nacht achter de rug. dinja steeds heel erg huilen alsof ze pijn had...vermoed weer een tandje wat eraan komt.. Fijne dag allemaal
ow carla... das vervelend zeg! En ze krijgt ze wel héél snel he! Was Kyra ook zo snel? Het regent tandjes bij Dinja. Heb vanmorgen al gewerkt, ben eigenlijk nu al gebroken... Heerlijk geslapen vanacht en de kids hadden het ook goed gedaan bij oma, Kyana zelfs bij oma in bed {pap is op vakantie} Ik zal john vragen of ik mag spammen Het was gisteren echt een zeer geslaagde dag. Deze jurk had ik al vaker uitgezocht maar mam en john verklaarde me voor gek, ze vonden deze jurk té. Maar ik vond hem zo lief, heeft een hoog prinsessen gehalte We hadden we jurkjen uitgezocht en kyana mocht er wat passen... Ze hadden niet alles in haar maat want 104 paste voor geen meter {ze heeft nu een 86/92 geloof ik}. Dus de keuze werd wat beperkter maar ik had mijn oog laten vallen op 2 jurken en deze jurken stonden haar erg mooi en paste ook goed. Maar de jurk die we nu hadden zocht kyana ook steeds weer uit. Maar ik vond de andere ook erg mooi. Uit eindelijk de tiara en schoenen enzo uitgezocht en toen beide jurken nogmaals aan, en toen ze de eerste aanhad dacht ik die moet het worden en john vroeg of hij de andere nog eens aan moest trekken bij kyana ik zei; ach doe maar ff ja. en tja toen waren we toch echt verkocht! De jurk met het hoogste prinsessen gehalte moest het worden ... Kyana helemaal gelukkig en ik ook mijn beauty! De bandjes moeten wel iets korter gemaakt worden want ondanks dat het maar een 86/92 is is hij nog te lang. Daarna in breda ook nog hele mooie sieraden gekocht, vrij eenvoudig maar we hebben wel hetzelfde alleen ik heb 2 rijen blingbling en kyana 1 rij. Ik heb wat grovere oorbellen, kyana heeft gewoon glimmende steentjes... Ik heb een grove tiara, Kyana een lieve kleine maar het lijkt allemaal super op elkaar. En het pakje van Devin waren we zo over uit. We hebben exact dezelfde kleur als die van John kunnen kopen en zelfs de blouse hetzelfde als john, hiervan heb ik er wel 2 gepakt en laat waarschijnlijk van 1tje korte mouwen maken {mam of mijn tante of de naaister} Hebben maatje 80 gepakt alhoewel ik liever 74 had gehad maar mam john en verkoopster dachten dat hem over 2 maanden beter 80 paste dan 72. Naja zal wel dan. O en die stropdas... helemaal tegek! En hij heeft ook echte sjieke lakschoenen erbij. Ook deze had ik weer uitgezocht op de site en iedereen verklaarde me voor gek. En nu pakte ik ze in de winkel en mam john {en ik natuurlijk}, we waren helemaal verkocht! Was wel uhm "heftig" met afrekenen! waahhaha hadden flink gesjopt en uiteindelijk was het pakje ruim 20 euro duurder dan we eigenlijk hadden uitgezocht op de site, de jurk van Kyana was min of meer de duurte en de schoenen van Devin had ik niet meegerekend en die waren ook 25 euro! Maja we kunnen maar 1 keer trouwen en willen alles toppie hebben voor deze dag, dus het mocht! Wij en de kids helemaal happy sow was me een verslagje! SANDRA wat doet Jarno?
Vanmorgen lekker kunnen blijven liggen, was wel fijn. Toen even gauw nr de karwei om onze zonwering te bestellen, dat was superdruk natuurlijk. Maar nu wel besteld met 20% korting. Daarna even thuis nr de koningin gekeken, seth bleef maar zwaaien Anniek wat leuk zo'n blij verhaaltje te lezen! Soms kan shoppen wel echt goed doen he! Ben wel heel nieuwsgierig hoor!! Kyana zal er zeker als een prinsesje uitzien, als ik dat zo hoor! Echt leuk dat je zo goed geslaagd bent meid! Enne...ik allemaal vertellen..en als het mag en kan, wil rol ook eigenlijk graag mee naar jullie bruiloft! Hoef ik ook niet alleen te rijden, dus ik zou t fijn vinden, maar zeg eerlijk he.. carla getsie dat is weer balen..bij dinja schieten die tandjes echt als paddestoelen uit de grond (mond) lidwina wat zijn de plannen voor vandaag? lidia ben je niet weg geregend vanmorgen? of viel het mee? hier is het nu droog in ieder geval..
juut ik zal het overleggen met john {denkt ie ook dat die iets te zeggen heeft wahaha, zal wel goed zijn hoor }, neem je yara en seth ook mee?
ow vergeet deze blije muts ff verder te vertellen! We zijn namelijk erg op dreef met geld uitgeven want we hebben flink stof gekocht omd e caravan van binnen op te fleuren maw nieuwe gordijnen en nieuwe kussens juut wat fijn zonwering joh! Wat voor kleurtje?wij hebben achter zo'n ding hangen maar vind ze echt duur maar ben er wel blij mee want je gaat hier kapot in de tuin anders, op het zuiden
Even snel een teken van leven... Toen we vanochtend op de braderie kwamen kreeg ik een migraine aanval, dus nu nog aan het nagenieten van de koppijn Maar wilde nog veel plezier wensen aan de mensen die morgen naar de meeting gaan Truste... Morgen weer reacties...
Hier fijn dagje gehad wel! Vanmiddag nog nr n kinderverjaardag geweest, Yara en Seth waren superlief dus dat was wel leuk. Lekker daar naar toe gefietst en daar nog een broodje gegeten. Moest nu eigenlijk nog een grote strijk doen, maar heb vrij genomen Wil lekker lui op de bank x-factor kijken, strijk komt morgenochtend nog wel even. Anniek jee dat vliegt er wel uit ja zo! Maar wel allemaal nr dingen waar je veel plezier van hebt! En ja zonwering is zeker duur daarom waren we erg blij met die 20% sticker! We krijgen rood-creme, dus lekker vrolijk Lidia goed verkocht vandaag?
Hier ook ff een teken van leven. Drukke dag gehad vandaag. Schilders kwamen nog een dagje. Zijn nu klaar. Met indy even naar de vrijmarkt geweest. Wel wat leuke dingen gekocht (poppenkast, wat spelletjes, en een dora puzzel). Daarna nog visite van alle opa en oma's (gelukkig wel na elkaar) Indy was vandaag echt super vervelend. Om 19.00 uur in bed gelegd, en gezegt als ze nog 1`x zou roepen we morgen niet gingen spelen (slecht he), nou ze was zo vertrokken. Hopelijk morgen betere zin. Anniek, oh dat klinkt super..........ben echt super benieuwd. En wil je ook ff overleggen met John of Jarno ook mee mag komen. Dat hele eind terug alleen gaat me niet lukken denk ik. Maar idd wel eerlijk zeggen hoor....... Oh en de stoel heb ik hoor. Neem hem morgen mee. Carla, ach die arme dinja. Hoe gaat het nu met haar? Groetjes sandra
pfft slapen die kinders goed, had ik enorm last van een vreselijk snurkende man! dus vanaf half vijf ben ik maar op de bank gaan liggen beneden..niet echt veel geslapen dus.. yara en seth allebei om 645 wakker dus dat was wel oke. heb zin in vandaag! sandra hopelijk stapt indy vandaag met haar goede been uit bed, en anders is er genoeg afleiding! miranda balen van de migraine..elke keer als je iets leuks wil doen
Wat een weer gistermorgen zeg! Heeko stond op de vrijmarkt weg te regenen! Maar goed, de laatste twee uurtjes kwam de zon door en werd het ineens superdruk! Toch nog goed verkocht dus. Ik was met de kinderen ook even heen, maar we vonden het toch te koud en te nat. Dus maar even ergens koffie gaan drinken en daarna weer naar huis gegaan. Verder weinig uitgevoerd gisteren, en we lagen er zeer vroeg in. Eindelijk weer eens een lange nacht gemaakt. Ik ben de laatste weken weer zo moe! En weer vaker hoofdpijn terwijl dat nadat ik die bril ben gaan dragen zoveel beter ging. En ik zit niet helemaal lekker in mijn vel. Heb vaak 'ruzie' met de kinderen, waarschijnlijk omdat ze ook wel aan mij merken dat het niet helemaal goed met me gaat. Dus al met al best kut... Weet niet zo goed wat ik er aan kan doen behalve veel slapen, maar dat doe ik al, vrijwel iedere middag slaap ik 1 tot 2 uurtjes bij...? Iemand tips?
goedemorgen.. zoo tas staat klaar, nog even een wasje draaien en dan op naar het zuiden van het land, heb er zin in.. gisteren om 8.00op de vrijmarkt in haarlem en om 17.00 weer naar huis. heb lekker verdiend zoooo.. zal even terug lezen.. fijne dag iedereen en voor juut, carla, marijke, anniek, sandra tot straks.
Goeie morgen allemaal!!! Hier Dinja wakker van 2 tot 3, weer enorme pijn had ik het idee... Toen gelukkig nog geslapen tot 7.30 en Kyra ook! Jac al wel om 6.30 uur gaan werken... Nou ga vlug m'n spullen bij elkaar zoeken! Heb Dinja nog even in bed gelegd, hoop dat ze nog even slaapt! Was het nou 11.30 uur dames?????
veel plezier vandaag met de meeting dames! @Marian : Misschien kan je Floradix nemen? En vitamines : Supradyn complex forte voor extra energie? Of geef je nog borstvoeding?