en een mooie van de twee maart mannen op de wip,, hihi wij was ook precies in balans Bekijk bijlage 68952
ja dat was echt schattig,, wil wel even zeggen dat ik onze kids wel erg leuke, schattige, eigenwijse, mooie lieve kids vind. hier ging de terugreis makkelijker dan heen.. kids lagen te slapen en geen files. thuis had vin soep met stokbrood klaar staan.maar elise was al snel moe dus de kids in bad gedaan en naar bed maar Damian was nog vol lof over de speeltuin dat ie elke eer met een smoes uit bed kwam. slaapt nu pas een paar minuten marijke,, lekker hé als je zo kan aanschuiven, en had Remco nog zijn klusjes gedaan Vin een paar:x ach was ook zijn vrije dag.. anniek,, al een beetje bij gekomen.. wat is Devin een heerlijk kereltje zeg carla,, hoe is de reis gegaan? kids nog geslapenin de auto? ehhh verder niet terug gekekenduik mijn bedje in en reageer morgen ook op de andere dames
Heb rol alvast op zolder het matras op laten pompen..hij is weer biertjes drinken in de stad, en dan snurkt ie zowiezo al tig keer erger..En het was vannacht al slecht, dus ik heb het bed voor mezelf opgeeist. Morgen het huis een beetje netjes krijgen, maandag en dinsdag gaan rol en ik een nachtje weg!! Zit echt te gapen en een beetje te niksen op de laptop, dus zo maar naar boven vertrekken. Want morgen moet ik er natuurlijk ook weer uit (eigenlijk rols beurt..) dus moet wel beetje slapen!
Hier stond die mega vreselijke afgrijselijke foto van het mega lelijke monster genaamd Juut 8) Je bent een schatje juut, x
sow dat was de spam van mijn kant... althans ik heb nog wat spam maar wil ik eigenlijk niet door deze spam heen doen
haal die van mij en yara s gauw weg! wat een AFSCHUWELIJKE foto! zet er maar een paar puntjes voor in de plaats. jij stiekemerd,ons op de foto zetten als we het niet door hebben..je MOET m echt weghalen! nou ik ga slapen en ik EIS dat die foto morgen weg is (haha ik schreef wakker is) echt hoor! en als je weer zo eigenwijs bent om daqt niet te doen, dan moet iedereen m heel heel heel gauw vergeten!!1