wahahahahahahahaha juut waahahahahahahahahahahahahaha Ik ga hem wel weghaln als je dat wil wahahahahahahahaha vindt dit een beetje erg grappig vind hem niet eens lelijk ofzo, snap niet wat je er lelijk aan vind wahahahaha sorry he hahahaha
haha en zo leuk: als je m weghaalt, gaat iedereen die m gemist heeft, zich heel erg afvragen wat er zo vreselijk aan was.. maarre..ik zie m nog..of is ie nu weg? even kijken
juut wil je echt dat ik hem weghaal? moet je het ff zeggen hoor want a;ls je hem zo erg vind haal ik hem weg
we liggen hier bijna onder de bank van het lachen! Ennuh juut, john vind het zielig wat ik geschreven heb, maar weet wel dat jij ermee kan lachen, toch? wahaha wat zullen de mensen denken die hem niet gezien hebben wahahaha
Pjieuwwww GERED! Er valt een last van mn schouders.. En jij zo'n grappig lief zinnetje nog neerzetten.. ben blij dat john er zich nog mee bemoeide.. Nou als ik er maar geen nachtmerries van krijg slaap lekker dames
Tuurlijk kan ik er ook mee lachen, you know me he! Maar idd, mensen die m gemist hebben worden vast erg nieuwsgierig, maar het was te erg! Nu ga ik echt, morgen is het vast weer 600!
lidia NEE! Laten we het erop houden dat ik er scheef, scheel en monsterlijk uitzag..meer wil ik er niet over kwijt nu ga ik echt en zit hier ook in mn eentje te lachen
@lidia dan krijg ik ruzie maar als je nog een foto voor het keldergat nodig hebt,hoor ik het wel,.... {eerlijk egzegd zag ik niet echt wat mis was met die foto maar ok} grapje he! ben inmiddels misselijk van het lachen!