iedereen een goede nacht gehad? hier wel redelijk! en ze waren allebei om 630 wakker, dus nog redelijk netjes!
Goedemorgen allemaal. Natuurlijk ben ik nu ook heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig. Heb leuke foto's gezien. Die van mij zo ff op de computer zetten. Hier was het ook 6.15, en dat terwijl het al weken 7.30 - 8.00 uur is. Nou ja we hebben een rustig dagje vandaag. Alleen fotoshoot vanmiddag, maar dat is van mijn vriendin met haar gezin. Dus dat komt goed. Carla wat goed nog 1e rangs kaarten. Wanneer gaan jullie? Wij gaan zaterdags om 11.00 uur in den bosch. We moesten 10 kaarten hebben, dus vandaar denk ik de 2e rangs. Maar ach we zijn erbij. Dus wel leuk!!! groetjes sandra
Hier heerlijk geslapen. Stijn ligt nog lekker te snurken en Renske zit beneden iets te kleuren voor moederdag (denk ik) want ik werd de kamer uitgestuurd?? Juut, Anniek, ik ben nou toch zooooo benieuwd hoe die foto eruit zag? Scheel, monsterlijk, en dit dan in combinatie met het gezicht van Juut? Tja, wat moet ik hier van maken? Lidia, Remco heeft hier ook 1 was gedraaid. Gelukkig maar 1 was, want Renske heeft nu een roze/paars/lila (tja wat voor kleur is het nu) slaapzakje
goedemorgen Marijke wahahahaha moet ik wel mee lachen die was van Remco! MANNENNNN hahahaha juut nog evengod erg vroeg sandra nou zeg das wel heel vroeg! John had gisteren de tijk van het bed gewassen en buiten gehangen, had big ertegenaan gezeikt savonds!!!! Dus wéér in de wasmachine dus dat ding was nog nat en had wel nog ff in droger gezeten! Dus ik heb op de stretcher gelegen {kun je niet slapen noemen grr} en john op de bank! BAH niks aan pff
wauw prachtige spam dames! Zag er gezellig uit! Gelukkig was het indoors he En een vreselijke foto van Juut? Nou ben ik ook nieuwsgierig!!! PB aub Anniek
Moest ontzettend lachen om Juut haar reactie *proest* en ben nu ook supernieuwsgierig hahaha. Fijn dat het geslaagd was weer, de meeting! Hier zijn we gisteren uit eten geweest en hebben we gebowld. Was erg gezellig.
Goeie morgen allemaal, Hier een redelijke nacht. dinja sliep van 19.45 tot 1.30 uur en toen van 2.30 tot 8.45 uur. Kyra om 7.00 uur wakker, maar nog even bij ons gelegen tot dinja wakker werd! Erg leuke foto's gezien al!!! Sandra wij (Anniek, Kyana, Kyra en Ik!!) gaan op zaterdag 20 november om 14.00 uur in Eindhoven! Juut fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Anniek balen zeg dat je niet in je bed kon.....
Vanavond uiteten met ons pap en mam, kids ook mee en m'n zus en vriend. Pap en mam zijn komende week 33 jaar getrouwd!