snoepjes: wij hebben nooit snoepjes, anders worden WIJ ( manlief en ik) te dik wij hebben vaak dat we er 1 nemen en dat wel later de hele zak aan het plunderen zijn. Ook hebben we dat met koekjes, die hebben we altijd in het begin van de week, en daarna zijn ze op. De kinderen hebben dan wel meegenomen. Als de koekjes op zijn.. dan plunderen ze vaak de fruitmand leeg. Drinken: beginnen met melk, daarna krijgen ze wat water.. bij het middag eten krijgen ze sap. tussen door water, en avondeten limonade. Ach, mijn kinderen zijn gezond en daar gaat het om! veder, ben ik het met Anniek eens, al eten ze de heledag chocolade pasta op brood, als ze maar eten. en goed de tandjes poetsen.
hahaha en als ze niet eten, dan niet he! Maar als kyana héle maal niet gegeten heeft, wordt er ook niet gesnoept oid
fennita, heerlijk een bad, en hoop dat je ondanks je rug wel erg genoten hebt van even weg. ben zo benieuwd naar je kamertje! sandra. wat rot dat je zo afglijd meis, maar ook wel logisch met dit weer, die eeuwigdurende winter waardoor je minder makkelijk weg kan... toch gewoon maar weer even omhoog met de meds hoor/. je kan altijd weer afbouwen in de lente, dan gaat het vast weer beter met je. knuf (en wat word indy al een groot meiske zeg! ze lijkt zo wijs' patricia, hoe lang ben je bezig met weer in t gareel? ik vind het wel heel lastig. ben helaas niet zo heel consequent in sommige dingen anniek, hier niet echt een limiet hoor. ik wil wel minderen, maar ik vind het zo raar om halverwege iets af te zetten omdat de tijd om is, en dan krijg je ook het ik-wil-iets-anders-zien-dan-zij gedoe. nee, ze hebben een eigen compje met goede spelletjes, als ze willen kunnen ze boven spelen (rune dan niet) en de tv kan gewoon aan, liever neit smorgens of tijdens het eten, maar het is neit zo dat als hij aan is ze er alledrie voor hangen... (en nee, ik mag ook zo lang ik wil, maar ik zit meer achter de comp) (en dank je, groetjes terug, en wanneer zag je haar? geef maar een dikke knuf als je haar weer ziet) en ik denk er neit zo vel van hoor. ik wil niet hier dat ze cola of iets dergelijks drinken. alleen kindercola, en alleen heel soms. ze drinken thee of slappe limonade (tenzij didier hem maakt, dat hebben ze liever) en ik geef ook maar een of twee snoepjes per dag. ze mogen wel brood ofzo als ze dat willen. ent ja, rune is een lastige eter. maar jij was vanaf het begin al heel makkelijk met eten en kyana. niets mis mee toch? ook al doen wij het anders, dat wil niet zeggen dat het niet goed is wat je doet toch? zoala je al zei, kyana is gewoon gezond en blij, dus niets mis mee zou ik denken marian, thanks, pb terug. mommie,, nee, jij vraagt aan de oudste en schrijft op wat zijn antwoord is. daarna mag hij m versieren. zo leuk! zo wilde jade in de peuterspeelzaal nog poesje worden en ook nu nog is het aantal prisnsessen in de dop erg hoog! en zal vragen of didier je het verslag voor school even stuurt. 8) oh, en snoepjes heb ik gewoon hier. als ik iets voor de kinderen koop kan ik er erg goed vanaf blijven. aldus hebben zij snoepjes en ik niet. (en toch niet afvallen) rune pseudokroept, arm manneke. didier zit naast de douche nu met hem. ben de luuf kwijt (wie kan er nu zonder luuf) dus heb maar eucalyptus olie staan. hoop dat hij zo lekker slaapt.
Alleen even dit(straks probeer ik terug te lezen...): Kyra geslapen van 19.30 tot 7.00! Dinja sliep om 20.45 uur en slaapt nu nog.... YES WE HEBBEN EEN NACHTJE KUNNEN SLAPEN!!!!!!!!
Hoera carla!!!!!!! wat fijn!!!!! ik snap trouwens niet hoe jullie dat kunnen...als er een kindje naast me ligt doe ik geen oog dicht. dus didier om 4 uur met rune naar beneden, en ik om een uur of 5 afgelost omdat ik zonder didier ook niet kon slapen. gelukkig is rune nog wel in slaap gevallen. die is al wat minder benauwd. dit word niets vandaag
wauw Carla wat goed een hele nacht doorgeslapen @ Anniek : Hier ook geen limiet hoor. Tv staat heel de dag aan. Vaak is Erik het zelf beu en zet dan de zelf de tv uit hihihi Deed het voor ik kinderen had ook hoor. Altijd de tv op de achtergrond aan. Erik heeft zelfs een eigen portible dvd speler. Vaak kijkt hij daar een dvd op terwijl Richard en ik tv kijken. Hij kan dat ding helemaal zelf bedienen. Dus dvd erin en aanzetten enzo. Best knap. Ook mag ie wel eens achter de pc en kan al behoorlijk goed met de muis overweg!! Filmpjes kan ie zo weer opnieuw opstarten enzo. Snoep en koekjes probeer ik wel beetje binnen de perken te houden. Simpelweg omdat ie anders helemaal niet meer eet tijdens de maaltijden. Hij is dol op koekjes ( Snoepjes wat minder ) en ook op chips maar vind gezonde dingen gelukkig lekkerder. Zoals een wortel of banaan of komkommer. Daar vraagt ie dan ook regelmatig om en mag ie van mij onbeperkt eten. Cola en ander drinken met prik lust ie niet. @Lidwina : Arme Rune de pseudokroep Beterschap! Had je de luuf nog kunnen vinden? @Fenniet : Ow heerlijk een bad. Nou, geniet er maar lekker van! Ik hoop dat het je rug en bekken goed zal doen! @ Hier : Ik ben weer ziek geworden pff. Keelontsteking deze keer. Dus vandaag maar flink wat kruidenthee met honing drinken en natuurlijk water. Kan ik een xtra abbonnement nemen op de wc hihi. Oja,... en het sneeuwt. ALWEER! GRRR
Anniek, hier ook geen limieten hoor, de TV staat een hele dag aan, al kijkt hij er bijna niet naar. Hij speelt ondertussen gewoon met andere dingen. Maar ik moet hem niet uitzetten, dan mist hij het geluid of zo denk ik. Hij zet hem ook regelmatig zelf uit. Qua snoep, Jayson is niet zo'n snoeperd, maar als hij iets wil een koekje of weet ik het dan krijgt hij dat, daar heb ik ook geen speciale tijden of hoeveelheden voor. 's Avonds racet hij regelmatig met Rob op de WII, vind hij geweldig. Dus misschien dat zo'n V-tech ook wel iets is voor hier. En idd net als bij Mamzie, stond hij voordat ik Jayson had ook altijd aan. En qua drinken, Jayson drinkt allerlei soorten sap, thee, koffie (oh oh). Hij heeft ook wel eens een slokje sinas en cola van mij op, maar dat lust hij niet. Maar ja, bijv melk lust hij alleen uit een fles............... hij wil het niet uit een beker, nou ja dan een fles. hij kan gewoon overal verder uit drinken, dus ik heb er geen moeite mee, maar andere.....en hij heeft ook nog een tut (alleen om te slapen of als hij erg verdrietig is even)krijg ik ook altijd commentaar op....Je weet zelf wat het beste is voor je kind denk ik altijd, al doet dat commentaar ook altijd wat met me hahaha. Nou ja, genoeg geouwehoerd hahahah, heb nu alleen geen tijd meer om verder te reageren, baas staat in mijn nek te hijgen met bepaalde stapeltjes, misschien later dames.
Carla ik ben zo blij voor je! Leef zo met je mee, weet hoe onwijs zwaar het is. en dan ineens komt er zo'n nachtje, dat het je gegund is..heerlijk meid, echt super!! Goedemorgen! Hier seth om 6 wakker, wel gekiekeboed, maar hij had zich weer helemaal natgeplast (gebeurt weer steeds vaker de laatste tijd) Yara ook al om half 7 wakker, dus die gaat vanmiddag nog even terug. Dat kun je meestal ook wel echt met haar afspreken dan, dus hoop dat het lukt. seth ligt er nu in, mn moeder komt zo even zodat ik yara weer op kan gaan halen. Hier ook weer sneeuw en glad, dus ben vanmorgen maar gaan lopen nr de peuterspeelzaal. Leuk om te lezen hoe iedereen omgaat met de koek/snoep en tv kwestie. Hier was ik vroeger best een beetje principieel, maar nu heel wat minder haha.. En inderdaad, zo lang we allemaal gezonde gezellige kindjes hebben die nog geen 20 kilo wegen van het niks doen of snoep eten, dan is ieders manier helemaal prima he! (vind ik dan) mamzie he get keelontsteking...dat is pijnlijk he! en wat grappig dat erik al zo handig is met zn eigen dvd-ding. lidwina wat sneu voor rune, pseudokroep is echt erg! en dan alweer zo vroeg, jeetje..probeer het maar rustig aan te doen vandaag (al is dat vast tegen dovemansoren gezegd ) anniek groetjes terug aan mandy! sandra bedankt vr je hele lieve woorden weer, je bent een schat! pb binnenkort, ook om wat af te spreken. en lieve foto van indy zeg, ze lijkt inderdaad heel wijs po die foto, ik vind dat haar gezichtje wat aan het veranderen is. en goed dat je toch besloten hebt om de meds weer even op te hogen. het is nou eenmaal even niet anders, en wat lidwina al zegt, als de zon weer een beetje komt enzo, dat scheelt ook. als jij ook maar weet dat je een superlieve moeder voor indy bent en zelf een heel lief en leuk mens!
haha die roba..baas staat in mn nek te hijgen met stapeltjes...jij hebt af en toe ook droge opmerkingen hoor! maar laat m hijgen en zeg dat je het erg druk hebt met zp! werkze! en dubbel ja soms, je doet wat je denkt dat voor jouw kind het beste is, en waar je zelf achter staat. wanneer mensen daar commentaar op hebben is dat dan toch weer niet zo leuk..
Hier ook een kleine koffie leut trouwens Wel caffeine vrije koffie hoor, Anders dan stuitert ie wel heeel erg Hij kan het ook zelf zetten ( Wij staan er wel bij hoor ) Hij weet precies hoe dat moet met de senseo Melk hier trouwens alleen chocomelk. Dus volle melk met een scheppie nesquik erin. Anders dan drinkt meneer het niet Erik is tissue verslaafd geworden grrr. Heb de doos al van tafel moeten halen want voor elk druppeltje pakt ie weer een nieuw doekje. En hij is verkouden dus kun je bedenken hoeveel tissues er dan doorgaan Ik ben trouwens vreselijk moe! Kan zo in slaap vallen zeg. Echt niet normaal. Dacht, ga ik ff naar buiten toe. frisse lucht zal me goed doen. Maar Erik wil niet mee. Tja, dan houd het op he. Erik loopt nog steeds in pyama. Vind ie zo leuk. Als het aan hem lag dan zou ie zijn pyama de hele dag aanhouden. Mal kind
oja en ik verveel me! Hihihi is dat mogelijk met een peuter in huis en een huishouden die moet worden gedaan? YEP! Want heb totaal geen zin in het huishouden. BAH En moet eigenlijk nog zoveel doen. De lakentjes van de baby strijken bijvoorbeeld. En stofzuigen en dweilen. Maar kan me er niet toe zetten. Jeetje heb echt de maandag-blues.
goede morgen... ik is blij dat ik toch geen hele losgeslagen mama ben! hihi Koffie vind kyana trouwens ook erg lekker, john is een echt koffiemonster en daar lepelt kyana gerust aan mee. Ze krijgt gen eigen koppie koffie, dat niet. melk vind kyana echt walgelijk, ze probeert het regelmatig bij mij maar schud zich ervan. Karnemelk lust ze weer wel, vooral bij oma. Wij vinden dat smerig hahaha. o ja de wii, kyana vind karten leuk hihi en tjs snoep en koek hoef ik gewoon weg niet te beperken, ze snoept niet veel. Hier verder weer een schit nacht, Devin maakt er echt een zooitje van. om 4 uur uiteindelijk maar drinken gegeven en toen was het eindelijk goed tot 8 uur! pff carla wat super dat je een nacht geslapen hebt!!! joepie
Goedemorgen! Hier slecht geslapen Sinds 2 dagen zo'n pijn in 1 knie, kan de pijn niet eens beschrijven en alleen in de ochtenden. In de middag zakt alles weer... Heel vreemd, maar heel vervelend en erg pijnlijk! TV kijken -> staat hier de hele dag aan, meestal als achtergrond, soms radio via tv. Joris kijkt regelmatig, maar niet constant. Sommige dagen ook amper! Snoepen -> Joris is een echte snoeperd. Maar moet zeggen, hij at ook altijd goed (behalve 's ochtends, is geen ontbijtmens net als mama hihi). Maar sinds vorige week toen hij weer ziek is geweest slecht eten, dus krijgt hij ook alleen maar een koekje of cracker tussendoor... Dus hier niet consequent erin, maar Joris is niet te dik ofzo. Is wel vaak verkouden, maar dat komt echt niet van het snoepen @ Lidwina -> ah wat sneu voor Rune! Weet helemaal hoe machteloos jullie zijn ermee... @ Carla -> wat goed, eindelijk een nachtje geslapen! Ga gauw hier aan de slag... Straks meer!
Anniek, hier ook geen eigen kopje hoor haha, maar meelepelen vind hij heerlijk, vooral de schuim. En idd Mario Kart is hier ook nummer 1 (Jayson noemt het racen). En mamzie koffie zetten met de Senseo hier ook altijd hulp hhaha. Ach ja Jayson weegt een kilo of 12 dus......als het allemaal echt de spuigaten uit gaatl open ooit wordt het een ander verhaal. Ach Lidwina arme Rune hopelijk gaat het gauw beter met hem. Jayson heeft hier ook zo'n vreselijk hoestje, maar hij heeft vannacht weer goed geslapen, dus hopelijk hier ook weer aan de beterende hand. Carla, een nacht geslapen wat fijn meid, hopelijk blijft het zo. Mamzie, he bah keelontsteking, beterschap meid. Oh daar heb je de hijger weer hahaahahha, tot later.
Miranda, een pijnlijke knie, zou het even in de gaten houden en anders mettertijd even langs de HA. Misschien een beginnende ontsteking of zo.
Zo heb even bijgelezen! TV: Staat redelijk veel aan hier, maar wordt niet constsnt naar gekeken. steeds tussendoor spelen en dan weer even kijken. Zijn ook dagen dat ie helemaal niet aan staat overdag. Snoep: pffff Kyra is er gek op en wiol het liefst de hele dag snoepen, maar eet dan dus voor geen meter daarom krijgt ze in de ochtend alleen maar fruit en 's middags mag ze een snoepje of een koekje. In het weekend of op feestjes/bezoek snoept ze wel meer. Maar goed ze kan het wel hebben met haar smalle lijfje....(moest haar van de week wegen ivm hoevelheid antibiotica dat ze mocht: 12,7 kilo....) Drinken: 's morgen een bekertje melk en pas als ze dat op heeft mag ze wat anders. Ze mag daarna altijd zelf kiezen wat ze wil, maar ze krijgt geen prik(vindt ze ook niet lekker trouwens) Vaak drinkt ze ranja, appelsap of spa&fruit, caprisonne vindt ze ook lekker. Cadeau voor haar verjaardag.....we hebben nog geen idee. Ze krijgt wel een grote glijbaan van mijn kant van de famile. Maar verder nog geen idee..... Net al naar de apotheek geweest, heb 2 ontstoken ogen...bah erg vervelend... Moet vanmiddag op schoenen jacht voor Kyra, maar zag al weer heel veel zomer schoenen in alle winkels.....wordt weer wat denk ik om noig wat fatsoenlijks te vinden.... Nou verder spring ik hier weer met reageren op iedereen... Knuf voor iedereen die hem nodig heeft.
carla das ook een shit tijd voor schoenen! suc6 ze hadden bij scapino overigens wel van die neppe all stars... nou verschillende osteopathen gebeld, 1 belt er vanmiddag terug! hoop er snel heen te kunnen want wordt haast gek!
Lidwina, beterschap voor Rune! Carla, jij ook beterschap. lastig ontstoken ogen. Anniek, in je berichtje leek het net alsof je jezelf al aan het verdedigen was, op mogelijk commentaar op jouw opvoeding..Nou nergens voor nodig hoor, als ik alle reacties zo lees. Ik ben hier wel wat strikker met snoep, maar da's meer omdat Stijn's huidje nogal reageer op te veel suikers..gelukkig zijn er ook lekkere suikervrije snoepjes.