Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    MIRANDA
    ow valt me nog iets in,
    wij behandelen in de revalidatie een boek; PIJN DE BAAS misschien is dat iets voor jou!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Thanks Anniek voor de tip! Ik spreek je nog wel aan op msn als ik weer es achter msn zit... Kan ik alvast een kijk krijgen op wat me dan te wachten staat ;)

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Lidwina! Waar ben je! Volgens mij heb ik je in dagen niet voorbij zien komen...?

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ben ik ook weer ff

ben een beetje teneer geslagen, zag dat me werk gebeld had... bel ik terug krijg ik een collega eraan {buitenlandse} die zegt dat vanmorgen een bewoonster niet goed geworden is, na doorvragen blijkt zij een zeer ernstige hersenbloeding gehad te hebben, en dus dood te gaan. Behandeling e.d. is gestaakt omdat ze misschien wel een kastplantje zou worden als ze er uberhaupt uit zou komen... jeetje ik heb er zaterdag nog mee gedolt. En nog enger, ik heb dit een aantal weken geleden nog 'voorspelt'....

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ik ga hier eens ff wat foto's opgooien, heb ze beloofd dus hier komen ze;

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en mijn cool kereltjes, zo lief! maar hij vond het zo leuk dat we hem bijna niet op de foto kregen :)

Bekijk bijlage 69410

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en hier dan compleet met colbert
    Pakje is wel nog erg groot maar tja het duurt natuurlijk nog 2 maanden.

Bekijk bijlage 69411

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en en en en en en en??????

12. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffff, Anniek!!! Kyana is echt een heel dametje en Devin..geen woorden voor..prachtig! Kan het maar snel "de dag" zijn!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    In 1 woord; GEWELDIG! Kyana is zo'n mooie prinses en die Devin... Kleine charmeur! Heel erg mooi Anniek! Echt om trots op te zijn hoe mooi de kids dadelijk erbij lopen bij natuurlijk een mooie papa en mama ;)

14. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier druk druk pfff

gister een verjaardag en toen door naar schoonouders, daar eigenlijk langs de kermis maar door slechte weer niet door gegaan.

vandaag gewerkt en daarna naar de dieetiste.. nu 3 kilo kwijt en een ander eet schema gekregen:D

anniek,, WOW watr een prachtig stel zeg, kyana zoo mooi en Devin zooo stoer:D. en bah wat een naar bericht van je werk:(

marian,, oranjestad?? nog niet eerder van gehoord, een attractiepark??

miranda,, jee meis dat lichaam van jou is maar bezig hé, hoop dat ze snel uitvinden wat het dan is en je kunnen helpen.

patries,, hoe gaat het met justin zijn brutaal zijn??

juut,, hoe gaat ie vandaag?

marijke,, hihi die remco met zijn roze was:D

carla,, wel balen van het weer zo op je 1ste vakantie dag.

roba, hoe gaat ie met jou??

lidwina,, WAAAAAAR ben je???
    ga grays kijken zo en op tijd naar bed.

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
  16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek GAAFFFFFFFFFFFFFFFFF

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

Hier goed geslapen! Gisteren Joris de eerste keer zonder luier in bed gelegd en meneertje was droog vanochtend :D Durfde het niet goed aan, ene keer was hij droog, andere keer totaal niet... Toch de stap gewaagd en hij is gewoon droog (en gewoon geslapen van 8 tot half 9 vanochtend!)

@ Anniek -> nog wat gehoord van je cliënt? Altijd vervelend zoiets, vooral als je het zelf aan zag komen...

@ Lidia -> wat goed! 3 kilo kwijt!

Vandaag visite en vanmiddag logopedie. Verder niet veel op het programma...

18. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Anniek wat een SUPERfoto's, wat zien je kindjes mooi en jullie natuurlijk straks ook haha. Geweldig.
    Wel minder van je cliënt, heb je nog wat gehoord.
    Oh en dat boek wat je behandeld bij de revalidatie, is dat echt wat, wilde het misschien voor mijn moeder kopen nl.

Miranda wat goed zeg, hier een kereltje wat totaal geen interesse in de pot/wc heeft. Zijn er nog meer hier die nog niet zindelijk zijn..........
    Enne.....je blijft maar sukkelen hé met je lichaam, ik hoop echt dat ze gauw ontdekken wat het is en ze je gericht kunnen gaan helpen meid.

Marian wat een avontuur, zou voor mij ook niks zijn haha, maar ja je hebt het overleefd en al met al toch een leuke dag gehad, maar die medewerker.......pffff.

Hey Lidia wat goed joh 3 kg kwijt, lekker gevoel hé. Ik moet vanavond weer wegen, denk dat het nu iets minder hard zal gaan haha. Maar ja, ik denk maar zo elk ons/pond/kilo is er ééntje toch. Succes verder meid en hou ons op de hoogte. Hoe ben je het nu precies aan het doen eigenlijk?

Hoe is t'ie met Juutje? Hoe was het in Rotterdam (waarschijnlijk ben je nog niet terug maar ok haha).

Lidwinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waar ben je?

Nou ga gauw verder, straks weer lekker weekend. Eens kijken wat we morgen kunnen gaan doen. Ligt ook een beetje aan het weer natuurlijk.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier helaas weer een slechte nahct achter de rug.

Juut en hoe was jullie nachtje weg? Flink geshopt?

Miranda goed hoor van Joris, zonder luier naar bed en droog vanmorgen!

Lidia wauw 3 kilo!!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen
    de kids mochten om 10 uur op het kdv zijnd us ben uhm... laat

maar hebben uitgeslapen
    vanacht om half 4 telefoon gehad dat o half 3 de cliënt overleden is.... heb er toch een raar gevoel bij!

roba
    tja ik vind het boek best goed! en blijkt niet eens zo'n duur te zijn dus het proberen waard zou ik zeggen. Ik vind het vaak een feest van herkenning in dat boek.

en tnx voor de leuke reacties :)

en idd lidwina
    waar ben je?

Deel Deze Pagina