Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ow Anniek balen zeg dat telefoontje.....

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    He bah Anniek, altijd rot zo'n telefoontje. Bah.
    En idd dat boek is bij bol.com maar 13,95 volgens mij, dus misschien maar eens bestellen voor haar (en ons).

Oh en Carla ook een slechte nacht gehad. Misschien kun je vandaag nog een beetje bijtanken.

Ga weer verder, heb helemaal geen zin meer haha. En ben druk aan het bedenken om morgen ergens naartoe te gaan maar heb geen idee. We willen nu eens iets anders als Efteling, Beekse Bergen of Blijdorp, maar ook weer niet heel erg ver weg haha.

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

hallo, hele mooie fotos gezien van yaelle (wat een schatje zeg, en wat is noelle al groot zeg, je spamt veels te weinig!) de meeting zag er heel gezellig uit! en jeetje anniek wat een mooi stel! ((en jij ziet er ook goed uit op de foto zeg!)
    verder een knuf voor hedwig anniek en miranda (en wie m nodig heeft) en judith veel plezier met shoppen
    hier nog steeds niet zo goed, maar heb nu pillen dus meot snel beter gaan;)
    rune heeft nu ook een week vakantie (wow) dus we zijn begonnen met zindellijk maken. gaat wel goed geloof ik.
    verder weet ik niet. ben heel moe

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ah daar was ze even!
    Balen dat je zo moe bent Lidwina...en wauw rune ook bezig met zindelijk worden!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> balen hoor, alweer een slechte nacht...

@ Lidwina -> oei, hopelijk werken de pillen dan! En wat spannend, Rune poging tot zindelijk krijgen! Succes, gaat vast lukken ;)

@ Roba -> kan je helaas geen advies geven, zou niet weten wat er nog meer daar in de buurt is...

@ Anniek -> ah wat vervelend zo'n telefoontje... Gecondoleerd!

En die Judith zal ondertussen al met spierpijn in haar armen lopen van het dragen van de tassen met daarin alleen maar leuk spul voor haarzelf :D

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen allemaal,

Jeetje best druk geweest hier zeg.

Prachtige foto's gezien van Anniek dr kroost! Echt schitterend!

Wel balen van dat telefoontje Anniek. Helemaal eng omdat je het hebt voorspelt brrr.

@Juut : je zal wel voor pampus liggen, lekker bijkomen van het shoppen :D

@Lidwina : Oei meis zo te lezen gaat het niet helemaal lekker met je. Dikke knuff voor jou!
    En begonnen met Rune zindelijk maken? Succes!
    ( ben stiekem wel beetje blij te lezen dat Erik niet de enige is die nog niet zindelijk is hihihi )

@Roba : ow, lees net dat Jayson ook nog niet zindelijk is. Hier dus ook eentje die totaal nog geen interesse toont in die richting ;)

@Lidia : goed zeg! 3 kilo kwijt! BEn trots op je!
    Ik ben deze week begonnen. Heb nu ook de Youre shape voor de Wii gekocht. Vandaag binnen. Dus we gaan echt aan de slag hihi

@Carla die een slechte nacht heeft gehad. Hoop voor je dat het komende nacht beter is!

7. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,,

bedankt voor jullie leuke reactie. het is nog niet veel:) maar alle beetjes helpen.

juut,, hoe is het shoppen gegaan??

anniek,, bah wat een rot nieuws:(

carla,, jammer van de slechte nacht.

lidwina,, ik hoop dat de pillen gaan helpen.. missen je hier hoor.en goed hoor rune zindelijk.

roba, ik heb een aangepast dieet gekregen, ik at over de dag te weinig waardoor ik sávonds trek had en van alles ging eten wat er in huis was(slechte dingen) nu moet ik 6x perdag iets eten zodat mijn lichaam blijft verbranden. en 2x per week aquarobicen. dus hopen op nog meer resultaat.

zoo ik huis van alles gedaan. elise was erg moe dus die heeft geslapen. nu bboodschappen doen

8. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidia dat deed ik dus ook, at volgens haar te weinig, vandaar dat ik nu met die shakes en avondeten helemaal geen honger heb, want het is waarschijnlijk meer dan dat ik binnenkreeg. Al heb ik natuurlijk nog steeds trek in van alles. Nu maar hopen dat ik het na deze tijd volhoud. En anders tussendoor maar weer een weekje shaken.

Hedwig, nee hoor Erik is nog niet de enige, hier ook geen interesse. Maar heb het bij vriendinnen hier gelukkig ook gezien, 3,5 jaar bij de meeste. Ik wil in de zomer beginnen met een poging(mits hij zelf niet begint).

Lidwina,fijn weer even wat van je te lezen, hopelijk helpen de pillen meid en heel veel succes met het zindelijk maken van Rune. Gaf hij het zelf aan of doe je het op een andere manier, alle tips zijn welkom haha.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gaat t sinds gisteren weer goed? nou ja... hij is nu weer 'normaal' (wat klinkt dat raar). Hij is weer erg gezellig en daar word mama ook blij van.

Donderdag gesprek met mn leidinggevende. Ik belde voor mn uren, kreeg ik hem aan de lijn. Hij wilde graag even een gesprek met mij voeren en een afspraak maken.. Ik vroeg aan hem of dit wel nodig was? Ik ben akkoord gegaan dus donderdag gesprek..

Zindelijkheid gaat hier erg goed, Justin poept nu ook op de wc, van de 1 op andere dag.. alleen in bed nog een luier aan voor s nachts. Hij wilde vannacht zonder luier proberen, ging helaas niet goed.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo ga ik even vertellen over ons shoppinguitje, leuk dat jullie allemaal vroegen hoe het was!
    Het was supergeslaagd en miran had gelijk, ik had echt spierpijn van het dragen van de vele tasjes!! Zooo leuk!
    Ik had echt in geen tijden kleren gekocht voor mezelf, en wat ik had, was superoud en niet meer leuk.
    Dus bijna een hele nieuwe garderobe aangeschaft zo'n beetje..:)
    alles lukte en ben zo blij met mn nieuwe spulletjes!
    Ook voor rol nog wat geshopt, allebei nieuewe schoenen, vr de kindjes ook nog wat een speelgoed vr Yara.
    Heerlijk om overal zo uitgebreid de tijd voor te hebben en lekker te lachen en te kletsen!

Goed geslapen in het hotel, en vandaag nog even verder geshopt.
    Yara had het maandagavond even moeilijk gehad en aan oma verteld dat ze mama wel eventjes erg miste, maar verder was het supergoed gegaan.

En wat wel t allermooiste cadeautje was: we kwamen thuis, en toen iedereen in de kamer was, ook nm vader en moeder, looptSethje ineens een heel stuk los door de kamer naar Yara toe! (dus misschien toch van renske afgekeken, en even laten bezinken ;))
    Echt zo leuk! En vervolgens hield ie er niet meer mee op! Hele stukken lopen, soms vallen, zelf weer opstaan..het was echt zo schattig. Net of ie even gewacht had tot we weer thuis waren (mn moeder zweerde dat ie dat niet eerder gedaan had en was ook oprecht verbaasd!)
    Hij ging door tot ie helemaal oververmoeid was, dat gekke ventje! We hebben er zo om moeten lachen!

Helaas bij Yara wel waterpokken ontdekt..miran of mommie, een van jullie had toch een tip vr een heel goed spulletje? Ze had al behoorlijke jeuk, dus ik hoop dat we de nacht een beetje redelijk door gaan komen...

patries ben wel benieuwd wat dat vr gesprek wordt dan..gek?
    gelukkig is justin weer zn oude zelf, scheelt een hoop gedoe :)

roba ook jouw ventje gaat vast binnenkort op de pot hoor, komt wel!

annniek!!! wat een prachtfoto's! wat zien ze er te gek uit! mn mond viel er haast van open, zo tof! echt super!

lidwina ik mis je wel hier hoor! en wat voor pillen heb je nu? en hoe gaat het nu met rune, gaat ie al steeds wat meer praten? hoe gaat het met mirre en jade?

mamzie dat lijkt me best leuk afvallen met de wii!! heel veel succes alvast!

lidia drie kilo kwijt, dat is al hartstikke goed joh! ga zo door meid!

roba al een leuke bestemming voor morgen gevonden? moeilijk ik heb zo 123 ook geen tips..

sandra hoe gata het daar?

carla gelukkig weer een redelijke nacht gehad..hopelijk vannacht ook weer goed!

marian jee wat je vertelde over oranjestad..zorgt wel voor hartverzakkingen zeg, je kind steeds kwijt! en dan die gekke martijn, alleen in de achtbaan kruipen..

sorry vr wie ik vergeten ben..

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut, wat leuk zo heerlijk geshopt meid lekker hoor en dan als klap op de vuurpijl nog een wandelende Seth, gefeliciteerd.

Patries, fijn dat het weer beter gaat met Justin.

Het wordt morgen de Efteling toch maar, is het makkelijkst rijden, Jayson vindt het geweldig en wij ook haha.
    Was trouwens weer 1,3 kg af jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, nu in totaal nu 8,8 kg in 5 weken, ik hoop volgende week de 10 te halen, maar ja we wachten af. Over 2 weken is er in ieder geval 10 af.

Ga nog even douchen en dan lekker op tijd naar bed, hopelijk morgen een beetje goed weer (als het maar droog is).

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff de weegschaal van Prochor's ouders is niet lief meer :( ben in de 11 weken dat ik gestopt ben met roken al 5 !!! kilo aangekomen..

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow Juut, dus heerlijk geslaagd, zalig lijkt me dat, gewoon lekker eens goed shoppen! En dat Seth dan ook nog los loopt is helemaal top! Minder is dat Yara nu waterpokjes heeft.. hopelijk worden het er dan niet meer als wat ze nu heeft? of zit ze al behoorlijk vol? Meestal zie je s avonds een paar en s morgens kunnen ze helemaal onder zitten (waarschuw je even ;p )

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog even snel voordat ik naar bed ga...

@ Judith -> wat een geweldig bericht van jullie kant uit! Heerlijk geshopt en idd spierpijn ervan ;) Goed nieuws toch! En die Seth, lekker aan de wandel! Wat heerlijk voor de kleine man!! Maar begrijpelijk dat je het even moet laten bezinken! Jullie kleine mannetje loopt! Wel sneu dat Yara nu de waterpokken heeft. Hier werkte alleen de menthol poeder, maar moet zeggen dat hij maar een dag of 3 jeuk had gehad. Wat bij Joris ook heel goed hielp was het afleiden! Sterkte met Yara, hopelijk valt het mee en is ze snel van die stomme dingetjes af!

@ Roba -> alvast veel plezier in de efteling! En je gaat goed joh!

@ Patricia -> spannend dus met een gesprek in het vooruitzicht... En 5 kilo aangekomen is natuurlijk niet vreemd, tenminste je hoort het vaker... Hopelijk blijft het bij die 5 kilo ;) En fijn dat het beter gaat met Justin.

@ Hedwig -> hoe is het nu met Richard? Ondertussen al helemaal de oude?

Nu gauw mijn bed opzoeken ;)

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier was Yara helaas om 600 alweer wakker. Maar gelukkig de nacht geen last gehad. Seth om 620 wakker, dus alweer vroeg beneden met twee. Heb nog even geprobeerd bij ons in bed te leggen, maar dat vind ze echt vreselijk he..Als mijn kids wakker zijn, willen ze nr beneden en eten enzo..Dus hier niet lekker tutten in bed, met geen van twee..zijn ze veel te actief voor..

Vandaag niks op de planning, even waterpokkenspul halen. Verder gaan de kids weer vroeg terug op bed.

Yara zit al behoorlijk onder en ze heeft er echt wel last van. Onder dr oog ziet t echt megadik.
    Nou hebben we as zaterdag een familiedag en daar komt ook een babytje..Wat moet ik nou? Yara maar thuis houden? Is natuurlijk hartstikke besmettelijk! Verder komen er alleen maar oudere kids.

Miran beetje kunnen slapen?

Patries het is idd veeel erger dan gisteravond, arm schapie!
    En beetje balen van die 5 kilo,. maar joh, roken is veel ongezonder, dus als het daarbij blijft is het nog steeds goed en knap dat je gestopt bent hoor!

Roba jeetje wat gaat dta hard zeg! super! en een hele fijne dag vandaag, hier schijnt het zonnetje al een beetje!

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Heel veel gelezen (gisterenavond al), maar eigenlijk weinig onthouden.

Babiche en lidia die goed gaan met afvallen....super hoor.

Patricia die juist 5 kilo is aangekomen, maar stoppen met roken is veeeeeeeeeeel belangrijker hoor!!! Volhouden.

Heel mooie foto's van kyana en devin gezien. Wat zien ze er prachtig uit.

Juut, die een heerlijk uitje heeft gehad. Hoe was het hotel? En nog wat anders leuks gedaan in rotterdam of waren jullie veel te moe na het shoppen. Ook nog keukens gekeken?
    En ach die yara de waterpokken..........hopelijk is de jeuk snel over.
    En die seth heeft toch stiekem bij renske gekeken. Wat super goed. En dan zijn ze ineens zoveel groter he!

Hier vanmiddag van 14.00 tot 18.00 werken. Verder weinig. Hier ook al een zuinig zonnetje. Wel lekker hoor. Dus straks er maar even op uit.

groetjes sandra

17. Lekker hoor Juut, zo'n dagje weg met z'n 2-en. En wat een verrassing van Seth. Ben benieuwd hoeveel hij vandaag gaat wandelen.

Balen Patries van die kilo's, maar wel blijven stoppen met roken hoor.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> snap dat je dat jammer vind hoor! Wie weet dadelijk als ze wat ouder zijn dat ze dat wel graag hebben ;) En fijn dat Yara wel goed geslapen had! En met de besmetting... Wie weet zijn ze zaterdag allemaal uitgedroogd en is er geen besmettingsgevaar meer ;) Gewoon even afwachten...

@ Sandra -> werk ze!

@ Marijke -> hoe is het daar bij jullie? Stijn nog last gehad van de vicks in zijn gezicht? (was toch vicks hé?)

Hier goed geslapen. Zo maar eens aankleden en dan lekker naar de dierentuin. Zon schijnt weer volop, dus even van genieten!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

hier goed geslapen, eigenlijk moest ik vanmorgen werken maar ivm de viering/crematie a.s. vrijdag werk ik dan en laat ik de revalidatie vervallen. dus vandaag vrij!

We willen iets leuks gaan doen maar weten niet wat. Devin is overal erg klein mee dus het enigste échte plezier is zwemmen maar daar hebben wij nu niet zoveel zin in.... {ofja gisterenavond niet}
    nog naar het gaiapark gekeken maar vind ik echt mega duur voor nu ff...
    Misschien gaan we wel gewoon naar een speeltuin verderop ofzo...

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    das idd een vroege weer... jammer
    en die yara met haar pokjes! Germ... en je hebt bij de apotheek zo'n spul voor waterpokken, wat erg goed werkt {zeggen ze}

sandra
    werkze :(
    en dat jij durft te vragen wat ze nog meer gedaan hebben, of dat ze te moe waren! hahahaha ;)

miran
    veel plezier in de dierentuin he.

en idd marijke
    hoest met het gezichtje van Stijn?

nou hier is er een aant piepen, zal hem eens een schone broek maken

Deel Deze Pagina