Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wauw Seth kan lopen!!! Wat gaaf!!!
    fijn dat jullie nachtje weg zo geslaagd was, wel minder dat Yara nu de waterpokken heeft...hoop dat ze er snel vanaf is.

Anniek en al besloten wat je gaat doen vandaag?

Hier dinja om 5 uur al wakker vanmorgen, weer snotverkouden en weer hoesten....kuur is net 2 dagen afgelopen en ze begont gewoon weer...Toen gelukkig nog geslapen van 5.30 tot 8.30.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> en nog wat leuks gedaan vandaag?

@ Carla -> jeetje, dat houdt dus ook niet op zeg! Hoe is het nu met Dinja?

Hier naar de dierentuin geweest, was wel leuk maar erg druk. Normaal gaan we door de week en is er bijna niemand, dus dan kan ik ook Joris gewoon 'loslaten' en dus zijn gang laten gaan. Was dus wennen, maar wel leuk gelukkig...

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Pff hier is het wel afzien met Yara hoor..wat heeft ze veel last! Echt superzielig!

Miran das wel minder zo druk, maar gelukkig toch nog nr je zin gehad!

Straks even verder seth gaat op glazen af

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ga zo lekker slapen (nou ja, is afwachten of het lekker slapen word haha) maar ik ga er maar van uit.

Vanochtend naar Ballorig geweest, Justin wilde/kon en durfde alles, behalve dan in de trapauto's boven ons (dat mocht niet alleen, gemeen he ;p ) hebben hem amper gezien, zo lekker was ie aan t spelen. Heerlijk joh.

Morgen en overmorgen werken (met t gesprek op morgen, ben benieuwd..)..

Trusten allen, ene goedenacht gewenst!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Patries succes morgen! Ben benieuwd!

Hier ook even geen reactie, Yara is al een dik uur wakker en zit zo vreselijk onder..heb het wel met haar te doen, hoop echt dat ze in slaap gaat vallen..
    Weltrusten allemaal!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ah Judith wat onwijs sneu! Ik duim heel hard dat het net als bij Joris maar dik 4 dagen duurde met het echt last ervan hebben... Hopelijk een goede nacht voor jullie... Beterschap!

@ Patricia -> succes morgen op het werk!

Ik ga ook afsluiten, ga nog even een filmpje kijken en dan lekker slapen. Truste ;)

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Oienk 4 dagen is kort?! Ja had ik eigenlijk wel gelezen maar jee..wat hebben we er hier ellende van! En wat heeft ze er megaveel! Ze ziet er echt niet uit, en sommige zijn echt lelijjk kapot, hoop zo dat de littekentjes niet te erg zijn!
    Vannacht zaten we om 100 nog mickey mouse clubhouse te kijken op de bank ..ze werd echt gek van de jeuk!
    En vanmrgen om 530 wakker, met moeite nog 3 kwartier kunnen rekken, en seth ook weer om 600. Gelukkig ging rol er uit, die is nu weer even terug. Ergens wel fijn natuurlijk dat het nu vakantie is! Maar het idee dat we dit binnenkort met sethje ook weer moeten doorlopen blegh!

Miran nog leuk filmpje gezien?

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorge!

Juut
    die arme Yara! Heb je haar al eens in een zemelen badje gezet? Dat schijnt ook te werken. Ow en misschien heetf seth er wel super weinig last van.
    Ik ben er hier eigenlijk ook op aant wachten, 2 oppaskindjes hebben het al gehad me neefje nu yara {waar ze mee gespeeld heeft} maar nog niets op komst....

patries
    suc6 met je gesprek

hier wel goed geslapen, heb alleen aarig koppijn {wéér!} echt een kop vol snot mja.
    Gisteren 3 kussens kunnen maken voor de carvan :)
    Pap heeft de laguna nagekeken en er moeten wéér 2 nieuwe banden op grr... werd me even allemaal teveel. Het geld lijkt eruit te vliegen, lijk er geen grip op te hebben BAH Maar pap zei al, en toch komen er nieuwe banden op, ik ga je niet met kale banden laten rijden dan betaal je ze maar niet terug of na de bruiloft! dus dat is wel heel fijn! mja ik moet hem nog 2 terug betalen omdat hij zo langzaam is met rekening maken...

zo en nu moet ik kots gaan ruimen van de hond grr

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> ah wat sneu gewoon... Duimen dan dat het voor Seth niet meteen zo heftig eraan toe gaat als hij ze krijgt! Is voor elk kind verschillend, dus er is nog hoop ;) en hier gisteren geen film maar serie gekeken (7th heaven)

@ Anniek -> pff zo vliegt het geld ook eruit, maar je hebt het wel over iets belangrijks! Gelukkig wilt je vader uithelpen ;)

Hier opgestaan met knallende koppijn :( Bah bah en bah. Zo nog naar de fysio en verder de dag maar lekker rustig aan (alweer... zucht)

10. Classic

Classic Niet meer actief

Juut,
    heb je dat middeltje kunnen krijgen?
    De oudtse heeft er helemaal geen last van, de jongste heel erg.
    Heb het zo te doen met Yara..!

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Arme Yara die zo'n last heeft van de waterpokken...knuf voor je meisje Juut.

Anniek he bah weer geld uitgeven waar je eigenlijk niet op zit te wachten...

Iedereen met hoofdpijn: hoop dat het snel over is!

Hier weer opgezeten met Dinja na een hoestbui van 20 minuten, dus net de ha maar weer gebeld. Moet nu vanmiddag Ventolin ophalen en kijken of dat wat verbeterd.....

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    beterschap voor Yara en Dinja!

13. Classic

Classic Niet meer actief

dinja ookal ziek!!
    wat een gedoe met al die kindjes,
    Heel veel beterschap voor jullie

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mommie rol is nu dat spul halen bij een apotheek aan de andere kant van de stad..lekker handig..was overal uitverkocht! dus hopen maar dat dat wat doet..
    morgen moet ik de hele dag werken, wel echt vervelend maar om daar nu vrij voor te nemen..rol moet zn moeder maar even vragen om langs te komen ofzo, oma's maken een hoop goed!

carla arme dinja toch, zo sneu voor je prulleke!

miranda sterkte met de koppijn

anniek getver weer zoveel geld. maar superlief van je pa! en veiligheid is belangrijk!

en zou eigenlijk vanavond eten met mn broer, maar weet nog niet of ik ga..even aankijken. yara zit hele dagen voor de tv, maar goed. vanmorgen nog even prinsessecakejes gebakken.

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nou Dinja heeft Ventolin voorgeschrevenb gekregen dus net zo'n enorme babyinhalator opgehaald bij de apotheek...hoop dat dit gaat werken...

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek wat was je nog gaan doen gisteren?????

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    gekke dingen he die inhalators
    voor seth ook een tijdje gebruikt
    hoop dat ze er wat minder benauwd van wordt!

hier zometeen beide kindjes op bed doen.ze zijn allebei helemaal op. spul van mommie werkt wel wat, maar toch nog wel jeukaanvallen, maar minder.
    ga vanavond eten met mn broer, toch maar besloten wel te doen..
    zijn in rdaal dus als het nodig is ben ik binnen een kwartier weer thuis. voor hetzelfde geld slaapt ze wel goed!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut veel plezier met het etentje!

Nou wat een gedoe dat inhaleren...ze houdt gewoon haar adem in en begint dan met haar hoofd te schudden zodat ze niks binnenkrijgt...

19. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi Dames..

heb nog niet terug gelezen(ga ik zo doen..)

hier gister 2x naar de kermis geweest( 1x met en 1x zonder kids;))
    en vandaag gewerkt. morgen ook en dan weekend.

kids waren bij opa en oma en zijn vandaag naar sprookjeswonderland geweest:D.

eerst even koffie, reageer zzo..

20. lidia

lidia Fanatiek lid

juut,, axch die arme yara,, beterschap, en hopelijk was het eten wel lekker en leuk. Werkse morgen.

carla,, hier ook z'n koker gehad, hier vaak even de tv aan gezet en dan op de bank Dinja tegen je aanzetten(hier ging het zo redelijk;))succes met Dinja.

sandra,, hoe gaat ie??

roba..hoe was de efteling???

patries,, hoe ging het werken en het gesprek??

marijke,, hoe gaat het bij jullie???

anniek,, balen van de banden zeg:x

miranda hoe gaat het met joris?? en leuk de dierentuin maar jammer van de drukte.

ehh :)weet het niet meer:( xx ga zo house kijken(op hdd-recorder;))

Deel Deze Pagina