@ Carla -> in het begin moest het hier ook onder drang met die inhalator Je went er wel aan en Dinja ook waardoor het steeds makkelijker gaat @ Lidia -> leuk dagje dus gehad gisteren, lekker hoor! @ Judith -> hoe was het etentje? En met het spul, hier werkte alleen de mentholpoeder een beetje, voor de rest niks. Echt ene voor het andere kindje Met Joris? Goed, af en toe aanvallen van de 'hooikoorts', dus dikke ogen en moeten vast nu 3 keer per dag puffen... Iedereen nog een fijne avond, ik ga afsluiten...
Was ik ook nog even, de efteling was weer super. Jayson vindt het echt geweldig haha en we hadden heerlijk weer, dus weer een leuke dagje gehad. Vanochtend even naar de camping/strand/kinderboerderij/speeltuin geweest. Morgen niet veel op de planning. Miranda, wat sneu hooikoorts, Rob heeft er ook last van (pas sinds een paar jaar) hopelijk gaat het nog een keer over bij hem. Juut, arme Yara, hopelijk gaat het gauw beter en heeft ze snel geen jeuk meer. Is het wel minder inmiddels met dat spul. Is ze gaan slapen? Hoop dat je lekker en gezellig hebt kunnen eten met je broer. Bij Lidia iedereen een heerlijk dagje gehad zo te zien. Ga douchen, nog wat tv kijken en lekker slapen. Slaap lekker allemaal en een fijne dag morgen.
Hoi allemaal. Hier ook ff een klein berichtje. Hier hectisch. Niet echt goed. Wanneer houd het op. Jarno gaat niet goed, is doodmoe, en is van de week in de vr. wagen in slaap gevallen. Werd wakker van toeterende auto's, en heeft "gelukkig" alleen de vangrail geraakt. Vandaag naar de h.a. geweest, en bloed geprikt om te kijken waar de vermoeidheid vandaan komt. W.s. stress. Dus vandaag ook gesprek gehad met vertrouwenspersoon op het werk. Pfffffffff houd het ooit op, en komt er weer een keer rust in huis. Wel iets positiefs, mijn med. verhoging lijkt te werken. Ben nog wel heel moe, maar minder opgejaagd. Sorry geen reaktie. Beterschap voor alle zieke kindjes (yara, dinja, joris, en de rest die ik vergeten ben). Nu snel naar bed. Wel heerlijk gescrapt vanavond. Ben vlinders aan het maken voor het aankomende scrapweekend. groetjes sandra
o getsie sandra wat heftig! miste je hier al veel te lang..maar nu zoiets akeligs gebeurd met jarno..niet normaal, je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren maar gaat jarno in de tussentijd wel gewoon werken? nee toch? carla het is idd vast een kwestie van wennen voor dinja..komt goed..ik liet seth er ook altijd even zelf mee spelen, want het is best een interessant ding miran ach die joris zulke dikke oogjes! tis zonde! patries wat moest ie van je in het gesprek? verder lekker gewerkt? roba wat leuk dat de efteling zo'n succes was! en het weer was idd wel goed he! lidia lekker nr de kermis geweest..
hier heerlijk en gezellig gegeten met mn broer. zit een nieuwe griek in rdaal en dat is echt een aanrader! superlekker vlees op! yara was nog wel even wakker geweest, maar is toch wel weer gaan slapen gelukkig. het is toch best leuk om n broer te hebben we hebben zo lekker bijgekletst! ook geinig om t over vroeger te hebben, ik heb vrij weinig onthouden maar als je dan even samen zo kletst..leuk! morgen weer een dagje werken, vind ik natuurlijk wel minder met pokjes yara maar ga er ook geen vrij voor nemen. beetje jammer, als yara ziek is of moe, is eigenlijk alleen mama goed genoeg..maar ik beloof ze wel een omabezoekje morgen, komt goed nou nu ga ik maar s gauw rtrichting bed..veel en veel te laat natuurlijk, maar gezelligheid af en toe is ook belangrijk!
Goeie morgen allemaal, Juut fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Sandra jeetje meid het houdt idd niet op daar he....en wat een schrik zeg van Jarno...gelukkig is hij er goed vanaf gekomen, moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Dinja 2 wakker geweest, maar vrij vlot weer gaan slapen steeds.
Goedemorgen! @ Judith -> heerlijk bij gekletst en over vroeger gekletst met je broer! Altijd leuk zoiets. Ik vind dat ook altijd heerlijk! En werk ze! @ Carla -> lijkt dus dat het pompje werkt omdat ze niet de hele nacht gehoest had? Fijn hoor! @ Sandra -> jeetje, dat ook nog erbij! Jarno is toch nu wel thuis hé? @ Roba -> wat fijn dat jullie een heerlijk dagje hadden! Zo gauw hier verder, moet zo Joris wegbrengen en dan zelf naar de reumatoloog terug...
Jeetje San wat een verhaal, gelukkig is het goed afgelopen. Nu maar hopen dat ze gauw weten waar het vandaan komt en dat ze het kunnen behandelen. Juut een fijn avondje gehad, lekker hoor. Welke griek zit er nu, wij gingen in Roosendaal altijd naar Irodion. Hier gaan we altijd naar Athene heerlijk. Gelukkig heeft Yara wat geslapen, hopelijk wordt het gauw wat minder. Werk ze vandaag. Miran, succes bij de reumatoloog, hopelijk kan ze nog iets voor je betekenen. Carla, fijn dat ze zo goed geslapen heeft, hopelijk werkt het toeteren. Hier was het altijd een heel gevecht met dat ding, maar ja, hopelijk is dat bij jullie niet zo meid. Ga gauw verder, zometeen komen mijn ouders even op de koffie, dus tot later dames.
sorry all.. niet echt gelezen... Moet de kids zo gaan halen, zijn op het kdv. san een hele dikke knuff... tis me wat! heb er geen woorden voor, weet niet wat ik moet tikken alleen; sterkte Carla hier ook gevecht met puf {devin}. Afscheid van bewoonster was heel mooi. Ik heb de kist mee naar voren gereden en haar in de lijkauto gezet... Een mooi afscheid! Alleen is nu een bewoonster zojuist overleden waar ik ook nog mee gewerkt heb heel lang. Beetje raar, komt niet zo heel dichtbij hoor maar toch moest ik ff slikken! Nou ik moet de kindjes gaan halen, eens zien of Kyana ook geknutseld heeft voor opa {mijn pa is vandaag jarig} Vanavond komt me vriendin, 'moet' ik een geboorte kaartje voor maken.
Goedemiddag. Hier vanmorgen met indy naar de tandarts voor het 2e gaatje. Niet gelukt. Ze weigerde gewoon. Ze moet nu over 3 wkn terug. Mag in die tijd van mij geen snoep en koek. Haha maakt haar niks uit. Ze zegt: maar ik mag van de tandarts wel lekkere boterhammetjes, ijsje, en chipies......mmmmmmmm Jarno is gewoon thuis nu. Vandaag uitslag van het bloed. Er zit een ontsteking in, en krijgt een kuur. Als het over een week niet over is moet ie opnieuw bloed prikken en terug komen. Juut, heerlijk gegeten met je broer. Klinkt gezellig. Fijn dat yara toch redelijk geslapen heeft. Anniek, heftig he zo'n begrafenis van een client. Ik heb het jaren geleden eens meegemaakt. Fijn dat het een mooi afscheid was. Indy is nu lekker aan het kleuren. Ze zegt: voor moederdag. Terwijl ze aan het kleuren is doet ze net of ze aan het schrijven is: en zegt: "voor mama, de allerliefste van de wereld". Smelt. groetjes sandra
Hai Gister geprek gehad en contract word niet verlengd. Dus per 1 juli is het klaar daar Geen zin om daar over uit te wijden ivm misschien bekende meelezers? Ben net klaar met werken, waren te kort kindjes vandaar. Ga zo ff lekker slapen en de badkamer doen en een wasje. Is alles weer klaar voor t weekend. Mogen nl vh weekend in n bmw 118 i rijden. Is van die reclame, ken alleen zelf die reclame niet haha. Dus wij zijn superdeluxe voor 3 dagen.
Eventjes weer in de pauze..Nacht was redelijk. Seth eerst voor half zes al wakker, gelukkig ging ie weer slapen. Heb net gesmst hoe het ging, en rol zei dat ze al wat minder jeuk had/ Patries jeetje. Al met al heb je daar toch wel veel shit gehad zeg. Maar hoe komen jullie dan aan die leuke auto voro het weekend? lenen, of gewonnen, of wat? Sandra balen dat het bij de tandarts niet ging lukken, wat kunnen ze eigenwijs doen dan he. Superlief dat indy dat zei! Leuk oiok dat ze vinden dat ze zo goed kunnen schrijven he.. anniek proficiat met je pa. en fijn dat het een mooi afscheid was. maar jee, weer iemand overleden, is wel veel ineens! roba de griek heet thalassa en zit waar vroeger rest. v/d put zat, weet niet of je dat kent? en gezellig je ouders even op de koffie! miran hoe was het bij de reumatoloog? carla gelukkig dinja redelijk geslapen.. nou ik moet weer verder, pauze is wer voor bij!
Auto mogen we 'leasen' zeg maar, voor 3 dagen. En dinsdag krijgt Prochor nog een anti slip cursus er bij.
net even vlug naar de stad geweest. villa happ heeft weer 50% korting op de nieuwe collectie! Jurkje voor Kyra gescoord! Sandra balen dat Indy het niet deed bij de tandarts...Maar wel lief hoor dat ze zoiets voor je schrijft!!! En Jarno dus toch niet helemaal in orde.... Juut gelukkig dat Yara al wat minder jeuk heeft en Seth redelijk goed geslapen ook. Patries balen van je contract....en gaaf hoor zo'n auto!!! Anniek fijn dat het afscheid mooi was...
@ Anniek -> pff altijd heftig zo'n begrafenis van een cliënt. Ik heb het 'gelukkig' pas 1 keer meegemaakt en vond het echt heftig hoor... En dan bericht van nog een cliënt, pff, wel vervelend zo vlak achter elkaar! @ Judith -> oh wat zou dat fijn zijn als de jeuk alleen maar minder wordt! @ Patricia -> balen zeg... Maar je zag het toch ook aankomen, toch? Maar ja, hoe dan ook erg vervelend! Veel plezier met de bmw @ Carla -> altijd leuk shoppen dan zo! Enne, showen hoor @ Sandra -> ach wat is Indy toch een lieve schat om zoiets te zeggen! Heel lief! Wel jammer dat ze niet meewerkte bij de tandarts, hopelijk over 3 weken meer succes! En Jarno een ontsteking, maar waarvan dan? Bij de reumatoloog; de reumatoloog vertrouwt het toch niet helemaal en heeft me toch opnieuw lichamelijk onderzocht, ook weer nieuwe foto's... En meteen daarna afspraak gemaakt bij de revalidatiearts, daar kan ik 3 juni terecht. Ook gewoon doorgaan met de fysio... Joris daarna naar de logopedie geweest, er word nu een afspraak gemaakt bij het audiologisch centrum. Dit omdat hij maar met kleine stapjes vooruit gaat. Dus voor de zekerheid wilt de logopedist een afspraak maken. Ook om anders wat tips te kunnen krijgen...
mmm miran das ook spannend dan omtrent Joris! En dat had ik al voorspeld, de revalidatiearts carla ja idd, Kyana laatst een zomerjas en Devin een shirt gekocht... ze hebben vaak zulk leuk spul he! Net even in "de stad" geweest {groter dorp } en o wat hebben ze leuke kleren ook voor mij! Maja nog ff afvallen en sparen.
Zo heb net m'n nageltjes mooi laten maken! Had voor ik zwanger werd van nKyra al altijd acrylnagels, maar tijdens de zwangerschaps ging dat niet en daarna niet meer aan begonnen. Ben er wel weer blij mee! Heb van meself hele slechte dunne nagels.
tis weer stil hier.... ik ga afsluiten en hopen op een goede nacht... Hoe gaat het trouwens met Yara nu??? Morgen een drukke dag, Jac al vroeg weg want de auto wordt een stukje verlaagd morgen...(tja schijnt echt te moeten volgens Jac, is veel mooier!!!!) en 's middags feest want de moeder van Jac wordt 70, ook eten daar 's avonds, dus weinig tijd voor hier morgen denk ik! fijne avond nog allemaal en een fijne dag morgen!
Lief dat je het vraagt carla! Was vandaag best goed gegaan, en ik kwam thuis en heb haar niet meer over jeuk gehoord. Vlgns mij is het ergste voorbij dus! Ze was ook weer gewoon wat levendiger en aan het spelen en kletsen. Heb net nog een grote strijk achter de rug, en heb met glitterfolie een shirtje bedrukt voor seth en voor n baby nog. Dus al met al best druk nog moet zo lekker slapen!! carla klinkt als een gezellige dag morgen! en pfft wat een onzin van de auto wij vrouwen zullen dat niet zo gauw snappen denk ik.. en leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nageltjes! miranda gelukkig wordt er nog wel actie ondernemen voor jou! jammer dat je weer tot 3 juni moet wachten. En wat joris betreft, wat extra ionderzoek vr de zekerheid kan nooit kwaad natuurlijk