Is hier iedereen eigenlijk al naar het cb geweest voor de 3-jaar keuring zeg maar. Hier nog helemaal geen oproep gehad. Wilde eigenlijk na onze vakantie gaan bellen.
En hoe lang ben jij Anniek, als deze lieve schat dan even zo brutaal mag zijn haha. Ach we zijn hier dames onder mekaar hoor. We kunnen elkaar alleen maar steunen. Ik ben natuurlijk erg klein en dan 85 kg is een beetje overdreven, heb er vanaf de geboorte van Jayson eigenlijk niet zoveel erg in gehad, maar een paar maanden geleden was ik het ineens beu, ik walg van mezelf echt.
metertje of 1.70/1.75????? weet het niet eens precies hahaha weeg nu 84 zo ongeveer. En ben nu gezellig ongesteld dus heb al m&m's zitten wegwerken {schaam} Devin heeft de waterpokken, maar tot nu to nog geen last van. Op zijn buik heeft hij echt een grote met een aardig blaasje erop..... hoop toch niet dat Kyana ze krijgt, we gaan woensdag op vakantie... naja we zullen zien.
Nou zie je, ben je al minstens 20 cm groter dan ik haha, het komt allemaal best goed met ons. Ben op het moment ook ongesteld dus denk niet dat ik morgen de 10 kg haal, maar we zullen zien. Probeer van alles af te blijven hier. Ach die arme Devin, hopelijk krijgt hij er niet teveel last van en blijft het Kyana even bespaard. Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Wij gaan over 3 weken en heb besloten om dan lekker mee te gaan eten, dus dan zien we wel hoeveel er na een weekje weer aan zit....
hier ook een ukkie ( 1,53 cm ) en weeg 84 kilo! NIet goed dus! En dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden 45 kilo woog. Maar goed, dat gewicht zal me nooit meer lukken. Zal al tevreden zijn met 60 kilo. Roba : hier nog niet voor de 3 jaar keuring geweest bij het cb. We moeten 1 juni.
Juut goed nieuws youri heeft 2uurtjes geslapen en DROOG!!!! heeft ook n kleine auto van me mogen uitzoeken en t werd n zwarte audi haha, hier ik ben 1.65cm en weer rond de 58,5 kilo. Patroeschka wat is er D day??? groetjes krullie
youri heeft vanmorgen ff n pamper aan gehad bij oma dus kon hij nog mooi ff poepen want dat durft hij nog niet,en dat had hij idd gedaan,ik pamper uit gedaan en hij wilde er geen meer aan,dus van 11.45 tot half 1 geen pamper 2x geplast toen naar bed en droog daarna ook meteen geplast en is nu nog steeds droog!!jippie.....
Wat ontzettend goed van hem zeg, hier nog totaal geen interesse in pot of wc. Van de week zei hij even plassen hoor, ging hij even stilstaan. Zondagochtend zei hij het weer, ik zei wil je op wc/potje, ja zei hij, dus ik er naartoe, nee nee nee mama niet mijn pampertje uit ik wil niet op het potje dus.............
o shit die devin hoop echt dat ie t niet erg krijgt..allemaal de schuld van yara als ik wist dat ze toen al besmet was..hoop ook voor jou dat kyana het niet krijgt. waar gaan jullie nr toe trouwens? en leuk hoor, al dat g eklets over lijnen. kunnen we mekaar een beetje tot steun zijn! roba komt vast ineens bij jayson! en hier ook zelf gebeld voor 3 jr keuring hoor, hoorde ook niks! enne,,ist rustig op het werk vandaag ofzo krullie wat goed van youri zeg! oei mamzie 45 kilo? dat is wel heel erg weinig.. ga zo even twee loopautootjes ophalen voor 5 euro bij iemand! steh zit nog altijd op die roze, en deze zien er niet tip top uit hoor, maar 2 voor 5 euro is tocvh wel leuk!
Juut, ja het is inderdaad rustig hier, valt het op hahaahahaa. En lekker joh, 2 trapautootjes voor 5 euro. Wilde hier nadat we terug zijn van vakantie een afspraak maken, dat zal toch niet erg zijn....... Hij heeft al zoveel voor we op vakantie gaan, net de dokter achter de rug natuurlijk (een paar x) volgende week naar de kinderarts op controle, op de basisschool gaan kijken....
Nee joh, maakt niks uit die afspraak. Ik zou het ook even rustig aan doen dan hoor..anders komt er wel veel tegelijk op hem af! enne..ja het valt op maar ik vind het wel gezellig! Ga nu even die dingen ophalen
Veel plezier altijd leuk zulke dingen halen voor dat geld. Nou ga nog een half uurtje uit mijn neus peuteren, nee hoor, typ ik liever hier nog een beetje mee haha. Mocht ik hier vanavond niet meer komen, lopen met een vriendin en misschien filmpje kijken of zo, wens ik jullie een fijne avond en tot morgen (moet ik weer werken, daarne hebben jullie weer even rust hahaha )
Nou dames vergeleken bij mij zijn jullie gewoon al slank, ik ga het echt volhouden deze keer hoop ik het lijnen!
Nee hoor Carla, ik toch zeker niet, maar ook al zou het zo zijn, we gaan gewoon lekker met z'n allen aan de slag, ik denk maar zo elke kilo/pond/ons is één meid. Komt goed.
carla niet te streng doen, dan komt het goed in het weekend lekker genieten en af en toe een snoepie mag ook gerust. opletten met caloerie rijk drinken. die puntenteller wat ik erop zette is echt een fijn ding al is het maart om inzicht te krijgen. juut das een koopje! ennuh nee hoor niet yara's schuld! Me neefje had het, 2 oppaskindjes, op het kdv ook
Pff de laatste uurtjes van de dag waren weer pittig zeg..jee. Maar goed, ik heb het overleefd. Yara is ook deze week weer zo klunzig ineens. Heb vandaag al een volle beker melk en een volle beker optimel op moeten dweilen grrr Nu echt lamlenidg op de bank, terwijl overal nog troep ligt, dus ga zo maar even rapen. Maar ook antm kijken. San hoe is het daar? Weet je al iets meer van Jarno/ Ik mis je hier! anniek o gelukkig niet alleen maar yara's schuld dan.. carla het gaat ons lukken, samen staan we sterk! ik vind het zo moeilijk op momenten als deze, dan heb ik van 700-2000 voor de kindjes gezorgd en lopen rennen en doen, en dan vind ik dat ik een bankmomentje met iets lekker verdiend heb. maar ik mag nog fruit, dus ga zo een peer schillen denk ik. wanneer vind jij het het moeilijkst? haha die roba, betaald worden voor forummen en neuspeuteren leuk! en wandelze vanavond! gezond hoor!
AAARGHH! WAT EEN NIEUWS! WAUW!! ik vind het zo leuk! had net mijn ja geoist, toen zag ik je onderschrift, en toen hield de laptop er mee op.. ven harte gefeliciteerd zeg, ik zit helemaal razendsnel te typen ervan! een tweeling een TWEELING!!! te gek! hoe voel je je? heb je vandaag echo gehad? vertelvertelvertel!